Sari la conținut

vipu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sympathy Service pe Plevnei 73A. Eu zic ca cel putin cu verificatul te pot ajuta. Adica macar cu asta se ocupa, si elimini problema din start, daca ai jantele strambe.

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten care a facut ca si tine, a echilibrat, dezdoit si tot tacamul. Intr-un final, el fiind din Baia mare, a fost acolo la ceva test pentru anvelope. Si surpriza, 2 anvelope noi, Vredestein, erau cu defect de fabrica si le schimba in garantie. Deci cauta si pe aici, daca este asa ce a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine problema a fost mai banala cu jante si anvelope noi... centrul unde le echilibrasem avea scula de echilibrare decalibrata. Batai in volan la 130/h sa-mi rupa volanul din mana. Rezolvat prin echilibrare in alta parte.

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

............. s-a constatat ca una din 4 anvelope avea cu 2kg mai mult decat restul.

pfffff, cum mama dracului????

acum nu stiu ce marime de anvelope ai, dar ma gandesc ca vreo 8 kile....., 2kg in plus e enorm..... :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut colegii,

am nevoie de un mic ajutor....

are cineva sa-mi dea imprumut o casca integrala marimea M sau L, pentru perioada joi-duminica??

casca va fi pentru Fi-miu, va fi purtata cu cagula, este vorba de o tura pana la Oituz si inapoi

dau si eu o bere de six pack :)

o747 O848patru8

 

PS. nu ca ar conta, dar pt cei curiosi ma justific.... casca veche nu-i mai este buna, iar pe care l-am comandat si trebuia sa ajunga inca nu a ajuns...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postez si aici, - iertati spam'ul


Tovarasi clujeni, am nevoie de putin ajutor de la un posesor de F650GS sau Dakar cu saua joasa.


Dakarul meu are saua inalta si ma gandesc sa o schimb sau sa o modific, dar inainte as vrea sa vad cum se aseaza saua joasa de GS pe Dakar, si daca se intelege cu posteriorul meu :)


As da o bere doua celui care isi rapeste 15 minute pentru chestiunea de mai sus.


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut,am si eu o mica/mare problema!Am un R6 din 2002 care de la o vreme se opreste din mers,porneste se incalzeste iar dupa 20-30 de km se opreste in mers,daca il las cateva minute porneste din nou.Sa fie oare CDI-ul,bobina de inductie???Precizez ca mecanic functioneaza perfect pana se opreste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu problema asta la Honda nx250 a sotiei. Mergea pana se incalzea si dupa aia nu se mai tura. Urca si cobora turometrul la orice acceleratie, dar nu mai sus de 1300 rpm. Dupa multe investigatii, am descoperit cdi-ul si termocupla moarte. Din cauza ca nu racea, se incalzea cdi-ul si dadea scanteie in alti parametri. Sper sa te ajute informatia cu ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, are careva pe aici dispozitiv de indoit tevi, vreau sa fac o continuare la un crash bar, adica de pe crash bar in jurul farului la transalpul de 650. Daca ma poate ajuta cineva sau sa o faca ? tel contact 0764865403 Antonio

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am asa ceva: https://sculeunelteaccesorii.ro/presa-hidraulica-pentru-indoit-tevi-raider-rd-hpb01--bacuri-incluse--12-t/12161.htm

Nu e ideala, cand indoi tevi se vad punctele de aplicare a fortei si trebuie sa mergi din aproape in aproape, sa indoi cate putin din mai multe puncte, mai ales la unghiuri mai mici, ca altfel strica teava.

Daca te intereseaza, te pot ajuta in sensul ca vii la mine acasa intr-un weekend si iti faci singur treaba. Eu nu am vreme sa ma ocup.

Ca idee, ceea ce vezi indoit prin pozele de aici au fost indoite cu presa in discutie.

https://photos.google.com/album/AF1QipMpL3NsfsT7CCVGkOVo-a_5Hu5mGrCqGQUyyUdj

Editat de pisoiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am asa ceva: https://sculeunelteaccesorii.ro/presa-hidraulica-pentru-indoit-tevi-raider-rd-hpb01--bacuri-incluse--12-t/12161.htm

Nu e ideala, cand indoi tevi se vad punctele de aplicare a fortei si trebuie sa mergi din aproape in aproape, sa indoi cate putin din mai multe puncte, mai ales la unghiuri mai mici, ca altfel strica teava.

Daca te intereseaza, te pot ajuta in sensul ca vii la mine acasa intr-un weekend si iti faci singur treaba. Eu nu am vreme sa ma ocup.

Ca idee, ceea ce vezi indoit prin pozele de aici au fost indoite cu presa asta: https://photos.google.com/album/AF1QipMpL3NsfsT7CCVGkOVo-a_5Hu5mGrCqGQUyyUdj

Salut, ar fi foarte bine, am vb in Cluj cu cei de la Evil chop, dar au cerut 300 pt o bucata de teava, imediat la pret de crash bar de la heavy duties.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu se pune problema de bani insa sa ai grija ca nu e usor. Daca nu ai mai facut asa ceva, risti sa strici materialul. Eu iti pot da 2-3 sfaturi insa nici eu nu sunt specialist, ca am folosit-o doar de 2-3 ori pe tevi cu perete destul de gros, si deci mai tolerante la deformarea sectiunii si am indoit doar in unghiuri mari. In plus, ai nevoie de material in exces la capete pentru ca sa poti sa fixezi teava corect in presa. Daca lucrarea ta finala indoita are 1 metru si tu pornesti cu o teava de 1 metru, nu o sa te descurci. Iar daca o indoi incorect si strici sectiunea tevii, e pa, nu o mai poti reface.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mezutu daca nu o rezolv vin la tine, pun si o poza aici ca sa se vada ce vreau sa fac. Sectiunea de la far, vreau sa o adaug pe crashul de la heavy duties. Se vede pe poza. Intro vreme se faceau la baietii de la heavy duties, dar acuma nu mai fac din pacate. In poza 2 se vede cel de la heavy duties.

post-72744-0-10788200-1531810405_thumb.jpg

post-72744-0-79870800-1531810850_thumb.jpg

Editat de AntonioAntonio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi fain pentru raspuns. Am rezolvat cu bateria. E incarcata cum trebuie. Problema e de altundeva si acum ca ploua nu am cum sa o depistez. Revin cu detalii cand se opreste ploaia. Dar pe scurt, cand ii dau cheie nu se aprinde nimic. Siguranta master e intacta. La restul sigurantelor nu am ajuns sa vad cum sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...