Sari la conținut

vipu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La ‎09‎.‎11‎.‎2018 la 11:45, pepsi a spus:

Salutari, are cineva pe aici ktm exc 400 , 450 , 520, 525?

As avea nevoie de un releu de incarcare pt 30 de minute, ca sa verific dece nu-mi merge incarcarea... daca e dus statorul sau releul.

Am schimbat altele cu piese noi si tot nu am incarcare buna.

de ce nu iti verifici statorul cu un multimetru? e mult mai simplu,decat sa ceri un releu imprumut. daca vrei ...te ajut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, Christian 1 a spus:

Dan tapiteru',tel.0757453154.

Lucreaza no.1!Recomand!

 

Acum 6 ore, ShadowAdy a spus:

Nu stiu daca Dan mai face. Cred ca anul trecut cand mi-am retapitat saua am incercat la el si nu mai facea. Posibil sa ma insel totusi.

Daca nu dai de Dan eu il recomand si pe Micki, 0748 200 415.

Merci mult de info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, robert bk350 a spus:

de ce nu iti verifici statorul cu un multimetru? e mult mai simplu,decat sa ceri un releu imprumut. daca vrei ...te ajut.

Mersi, am verificat deja, nu am aflat mare lucru...

Rezistenta intre firele bobinelor e in toleranta (0.25 Ohm - 1.1 Ohm). Cu statorul vechi ~50 Ohm.

Tensiunea de iesire cu motorul ne-pornit (doar invartind din kickstarter) nu e OK (~4 - 5V AC, i loc de 14 - 15 V AC)

Tensiunea cu motorul pornit e OK. Fara regulator conectat urca pana pe la 70 - 80 VAC in turatie. Cu regulator conectat 13 - 15 V AC parca.

Incarcarea greu i-mi trece de 12 V DC.

Daca ai vreo idee ce sa mai verific, e bine venit.

La 09.11.2018 la 12:34, apriliacluj a spus:

o747 O8 48 partu opt

Mersi! Te sun maine!

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, pepsi a spus:

Mersi, am verificat deja, nu am aflat mare lucru...

Rezistenta intre firele bobinelor e in toleranta (0.25 Ohm - 1.1 Ohm). Cu statorul vechi ~50 Ohm.

Tensiunea de iesire cu motorul ne-pornit (doar invartind din kickstarter) nu e OK (~4 - 5V AC, i loc de 14 - 15 V AC)

Tensiunea cu motorul pornit e OK. Fara regulator conectat urca pana pe la 70 - 80 VAC in turatie. Cu regulator conectat 13 - 15 V AC parca.

Incarcarea greu i-mi trece de 12 V DC.

Daca ai vreo idee ce sa mai verific, e bine venit.

Mersi! Te sun maine!

face masa firele de la stator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, pepsi a spus:

Interesant totusi, statorul e nou nout.

Stii pe cineva cine poate sa refaca infasurarile?

Mai bine sa il duci pe platforma la un service sau sa chemi un mecanic sa-l verifice. Altfel risti sa repari si sa investesti degeaba.

Editat de HondaRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, robert bk350 a spus:

atunci,daca face masa ...ti dus statorul :(

daca ai timp,si vrei...hai pe la mine sa verificam impreuna sa fie sigura treaba.

Am verificat din nou, am aprox 1 Ohm intre firele infasurarii si masa...

deci singura deviatie fata de manual, e tensiunea de iesire, cand motorul e invartit doar din kickstarter... 4-5 V AC fata de 15 V AC.

Releul de incarcare stii cum se poate verifica cu multimetru? 

Nu ma refer la tensiunea de incarcare ci diodele din ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ‎17‎.‎11‎.‎2018 la 3:42, pepsi a spus:

Mi-e in campia turzii motorul, deci nu prea am cum.

Interesant totusi, statorul e nou nout.

Stii pe cineva cine poate sa refaca infasurarile?

rebobinaj se face in Cluj sigur.am mai trimis acolo bikeri.

pt mine e departe Campia Turzii,desi este autostrada.... e timpul care ma omoara.

in principiu,daca zici ca ai masurat bine continuitatea intre cele 3 fire , care ies din stator,si valoarea lor e 1 ohm...e bine. DAR NU TREBUIE SA FACA MASA !!!!! atentie.  daca face masa,atunci iti baga current alternativ pe masa,adica pe minusul de la baterie.care la urma lui,face dezastre pe instalatie si cu: releu regulator,cdi,copmuter de bord,...etc  deci incarcarea de acolo incepi s-a rezolvi.probabil ti dus si releul din cauza asta.bine ca cdi-ul e okey.daca ar fi vara,as da o tura cu bike-ul pana la tine sa vedem ce mama zmeului are motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.11.2018 la 8:31, robert bk350 a spus:

rebobinaj se face in Cluj sigur.am mai trimis acolo bikeri.

poti sa dai un nr. de tel? O sa incerc sa re-bobinez statorul vechi.

am testat releurile mele de incarcare pe motoreta lui apriliacluj, cu ambele aveam incarcare buna... 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Salut. 

Am si eu un scuter si ieri i-am schimbat bateria dar cand vanzatorul mi-a facut verificarea incarcarii in vederea acordarii garantiei a constatat ca aceasta este insuficienta(ajunge la maxim 12.9 V in turatie maxima).

I-mi puteti recomanda un electrician moto sau cineva care se poate ocupa de aceasta problema in Cluj-Napoca sau imprejurimi.

 

Multumesc si drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...