Jump to content

Recommended Posts

tot caut de cateva zile si nu reusesc sa ma lamuresc.ii intreb in special pe cei care au facut deja asta.

o sa ma apuc in curand de un proiect.modificarile vor fi majore.dar piesa de rezistenta,sa'i zic asa, e cadrul,care va fi taiat si facut rigid.eventual lungit.dar cu maxim 10 cm.

 

cei care au avut de aface cu astel de dracovenii,cum ati trecut rar'ul ? nu dorm noaptea,am nevoie de un raspuns.trebuie sa existe o posibilitate.ceva ceva.

altfel nu pot are sens sa fac asta.

 

 

macarena

Link to post
Share on other sites

cu toate ca am facut modificari,nu recomand,nu o sa faci RAR-ul niciodata, iar daca o sa il faci,o sa ai probleme la fiecare 2 ani la ITP, pe langa astea,daca vei face un accident si ti se va face o expertiza tehnica...nasol.

am condus odata un sportster, pe curbe nu statea neam,dupa ce proprietarul a intarit suspensiile cu doua gradatii s-a schimbat total ciclistica mobrei.daca numai prin intarirea suspensiei a fost o mare diferenta, gandeste-te ce inseamna taiat si sudat pe genunchi.

Link to post
Share on other sites

sudura o sa fie facuta profi.tot cadrul va fi facut profi.nu de mantuiala.

nu asta e problema.ci cum fac cu rar'ul.trebuie sa existe o posibilitate.avem atatea motoare facute aproape de la 0 pe drumurile noastre.

solutia ma intereseaza pe mine.cea legala :)

Link to post
Share on other sites

nu mai demoralizati omul.Sa-ti zic cum merge la romanica.

1.Fa-ti RAR-ul inainte sa te apuci de modificari , si prin RAR spun exclusiv de identificare , ITP-ul il poti face tot atunci daca e expirat , sau daca e valabil , o lasi pe altadata.

2.Apuca-te de modificari .....

 

3.Daca ai nevoie de ITP dupa ....nu merge la RAR.Poti merge la oricare alta firma care se ocupa.

 

4.Nu vinde motorul niciodata , e posibil ca urmatorul cumparator sa nu treaca veci de comunistii de la RAR.

 

Bafta la modificari , si nu te da batut!

Poti sa mai iei in calcul si varianta inmatricularii in alta tara dupa modificari, BG se poarta , intreaba pe cineva care se ocupa.

Link to post
Share on other sites

chiar. am demult întrebarea asta...

dacă-mi bag mâna Âşi ciopârțesc tare de tot un moto în ro ciao înmatriculare...

dar... dacă înmatriculez afară Âşi încerc să-l bag după în țară mai sunt probleme? aÂşa l-am cumpărat de la neamț d-nle...

merge faza?

Link to post
Share on other sites

cred ca voi face modificarile in germania.si o sa fie inmatriculat motorul in germania.

insa nu stiu care sunt la ei legile.

 

la faza cu modificat dupa ce fac rar'ul m'am gandit.iar cu itp'ul nu e bai.

 

insa tot vreau o omologare ceva.poate stie careva care's legile aici,cu privire la omologarea individuala.

 

vreau sa fac treaba asta cat mai ok posibil si cat mai legal,evident,atat cat se poate de legal.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...