Sari la conținut

HARLEY Sportster 883cc... Robychopper


robychopper
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 378
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...
  • 3 months later...

capeti de toba coada de peste si am refacut toba din spate ca o atingeam cu piciorul... , seaua noua lucrare facuta de Cristi TheFatBob si alt filtru de aer tip hot rod...

70530338998477107889229.jpg70532848835871121451515.jpg



cei interesati de mai multe poze ma gasiti pe facebook robert daniel gudiu si facebookpage robychopshop

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pizdos o inviat!

 

De la ce ai luat cureaua drace? Hahahahhahahahha... excelent

pai din state de pe un site de curele este bdl 236 dinti...

 

aroa.jpg

 

capetii de esapament FISH TAIL nu am folosit ciocanul sa le modelez sunt facute si indoite cu mina , au iesit identice, tabla de inox de 1mm32101048825422122496414.jpg88748825421789163117723.jpg18562948825443455827616.jpg31804648825445455827412zm.jpg14898648825419122496762.jpg63690488254487891604134.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea frumos.

 

Imi place in special ansamblul frana spate-transmisie.

mersi si ala tot facut de mine este, am eliminat la strung buzele laterale ale fulii, facut doua flanse de aluminiu separatoare intre disc si fulie si atasat doua discuri de frina ....etrierul lam latit si pe el cu doua distantiere de 30mm ...fiind un etrier ce se desface in doua a fostusor de facut...

uite aici o poza in care se vede destul de bine etrierul cu distantierele in mijloc si discul de frina...

photo1066i.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei ce itrati pt prima oara pe acest topic, daca va uitati de la inceput pe topic veti vedea poze cu evolutia motorului de cind am inceput sal fac....salut :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta idee!!! Poate suna stupida urmatoarea intrebare, da o pun: - nu apar complicatii la momentul franarii si sa zicem ca motorul e in viteza? De obicei tragem ambreajul cand franam, chiar sunt curios cum e la condus!!!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super ideea, dar sunt si eu curios de cateva aspecte:

franeaza la fel de bine ca si cu un singur disc?

 

daca te dai tare pe curbe, si se incing discurile, nu este afectata cureaua?

 

in rest, numai de bine pentru proiectul tau, este ceva deosebit :)

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta idee!!! Poate suna stupida urmatoarea intrebare, da o pun: - nu apar complicatii la momentul franarii si sa zicem ca motorul e in viteza? De obicei tragem ambreajul cand franam, chiar sunt curios cum e la condus!!!

E acelasi lucru ca si cum ai avea disc pe partea cealalta a rotii. In ultima poza pusa nu e montat etrierul, e pus de forma . Ce zici tu cu ambreiajul chiar nare nici un sens intrebarea. E acelasi lucru doar ca frineaza pe aceiasi parte cu fulia de tractiune, kituri din astea sunt de cumparat de o gramada de ani....io am vrut sal fac eu...puteam sal cumpar.... salut

 

super ideea, dar sunt si eu curios de cateva aspecte:

franeaza la fel de bine ca si cu un singur disc?

 

daca te dai tare pe curbe, si se incing discurile, nu este afectata cureaua?

 

in rest, numai de bine pentru proiectul tau, este ceva deosebit :)

Sunt kituri gata facute de cumparat chiar si pt pinion cu lant, de fapt pt

pinion sa inventat prima oara.......acum frineaza mai bine avind patru

pistoane pe etrier doua pe fiecare parte....nu afecteaza la curea ..si

daca ma dau tare pe curbe folosesc si frina de motor si frina fata ,

pe curbe daca folosesti mult frina spate risti sa te inprastii :)..... mersi salut

 

Uitativa, aici pe ebay se pot cumpara gata facut kitul complet au denumirea de BRAKESTER

 

http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw=BRAKESTER+&_sacat=&_odkw=pulley+brake&_osacat=0&bkBtn=&_trksid=p4506.m270.l1313

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

discul are cicli de incalzire pana spre 400 grade, cureaua care "oboseste" e in contact cu el :unsure:

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E acelasi lucru ca si cum ai avea disc pe partea cealalta a rotii. In ultima poza pusa nu e montat etrierul, e pus de forma . Ce zici tu cu ambreiajul... chiar n-are nici un sens intrebarea. E acelasi lucru doar ca frineaza pe aceiasi parte cu fulia de tractiune, kituri din astea sunt de cumparat de o gramada de ani....io am vrut sal fac eu...puteam sal cumpar.... salut

Multumesc de lamurire, keep up the good work \m/ !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi si ala tot facut de mine este, am eliminat la strung buzele laterale ale fulii, facut doua flanse de aluminiu separatoare intre disc si fulie si atasat doua discuri de frina ....etrierul lam latit si pe el cu doua distantiere de 30mm ...fiind un etrier ce se desface in doua a fostusor de facut...

 

super Roby, ai economisit o gramada de bani si ai valorificat mai bine

janta spate. cat despre semnele de intrebare legate de supraincalzirea

pinionului si implicit a curelei, stati linistiti baieti frecarea la

cruiser nu ajunge la temperaturi atat de inalte ca la vitezane, plus ca

sistemul asta ajuta mai bine la disiparea caldurii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...plus ca,frina de pe spate e folosita foarte rar,pt scurt timp.

intrebarea mea este ,daca nu cumva evacuarea de la cilindrul spate bate exact pe etrier???

Nu bate exact pe etrier e la vre 4 cm de etrier in afara...din poze da inpresia asta....ma cristi tu asa ma crezi ???hahaaa si deio bate pe etrier oi batie yo tava sa nu mai bata etrierul :) :alcy:

Apropo ce zici cum da seaua pe motor...mie imi place foarte mult....mersi mult inca o data :mexicanwave: ...Vreau sa inbrac mansoanele cu aceiasi piele, acum is de aluminiu si imi traspira mina pe ele plus ca ma anegresc pe palme...

 

uite aici o poza nu se vede prea clar dar se vede ca nu bate pe etrier toba.....

79235941988908475512785.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 1 month later...

va salut pe toti, mia iesit motorul in revista biker news germania....daca careva avetyi revista va rog postati pozele si textul aici , inca nu am vazut revista, sa facut o greseala in text si in loc de roby au scris bogdan din bucuresti, cel putin asa am auzit

 

va multumesc



care stiti cine este alex de aici de pe forumul choppers academy el are revista...

 

http://www.chopperacademy.ro/forum/viewtopic.php?t=192&p=21320

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...