Sari la conținut

Dr 800, Cum Cobor Garda?


singurelul_GS
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

nu shtiu exact cum e la tine, dar probabil ca suspensia ta se aseamana foarte mult cu cea de la motoru' meu, Honda Africa Twin.

 

Pe spate, banuiesc ca ai un telescop central. Eu am avut aceeashi problema, ca nu prea ajungeam cu picioarele jos, deshi am 1,87m inaltzime. Ca sa las motoru' mai jos, a trebuit sa umblu putzin la telescopul central de pe spate. El are un reglaj, cu o piulitza mare, care comprima/destinde arcul telescopului. Em am destrans acea piulitza, adica am destins arcul, iar motorul s-a lasat cu catziva cm mai jos. Acum ajung bine, fara probleme...

 

Sper ca te ajuta... Bafta!!!

 

DDC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima chestie e aia cu preincarcarea arcului spate (cum spune ddcristi), dar devine mai moale si pierzi din tinuta de drum.

Pe fata e simplu, urci telescoapele in juguri si astfel o cobori cit vrei tu.

 

Solutia corecta este un lowering kit (kit de coborire), adica 2 bielete mai lungi la suspensia spate. Gasesti la Louis, costa cam mult dar...ajungi cu picioarele la sol. Pierzi garda la sol in schimb...

Nu stiu cit de mic esti tu, dar eu de exemplu la mine nu ating nici macar cu virfurile in acelasi timp. Si am arcul precomprimat la maxim (deci inaltime maxima la sea). Ceea ce nu ma impiedica sa merg pe orice teren (nu hard enduro, recunosc). De cazut n-am cazut decit o data, pe loc, pentru ca am alunecat.

Cred ca e chestie de antrenament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU pot sa cred ca nu are din fabricatie un reglaj din telescopul de spate,cum s-o las din furca de fatza????vin in,,bot", e clar asta nu e o solutie(sa ne exprimam delikat)unde or fi meseriasii aia in DR...

 

 

 

Pe fata urca telescoapele in juguri [nu pici in bot - stai linistit], iar pe spate detensioneaza arcul ... este singura solutie fara instalarea unui lowering kit ... sau mai e o solutie ... cizme cu talpa groasa :baldy::)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eu am avut aceiasi problema si nu este o solutie ok slabirea comprimarii arcului amortizorului spate.De aceea am optat ptr schimbarea bieletelor la amortizorul spate cu unele mai lungi.Desi sint foarte scumpe ca kit vreau sa spun ca este un pretz de cacao ptr ca sint facute din fier mort. Am facut rost de douo bielete de la alt tip de moto care erau mai lungi si le-am mai scurtat si pe acele deoarece moto statea pe burta cu ele..in final am optat ptr o marire cu 1 cm fata de lungimea lor initiala si acum sint multumit. Daca nu gasesti bielete vechi atunci poti confectiona unele din tabla groasa ptr ca te asigur ca sint de fier mort..se pot taia,suda etc. BAFTA !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1.82 m ar trebui sa ajungi jos,eventual mai pune cateva kg pe tine :ok: ,deci alege ori merge solutia cu coborarea din juguri si din arcul spate,sau ramane kitul!Iar daca mergi si offroad(chiar si soft) iti recomand cu caldura achizitionarea crashbarurilor pt carene,ca reparatia sau schimbatul elementelor te costa mai mult :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta solutie ar fi modificarea seii. Eu am "scobit-o" in locul in care stau si astfel am castigat 2-3 cm.

 

E o solutie si nu prea, pt ca oricum in off ti se tabaceste serios fundul. La curse ceva mai lungi nu ai cum sa mergi doar in scarite mult timp. La inaltimea ta nu ar trebui se fie probleme. Eu am 1,83 si nu m-am plans de vacuta.

 

Situatie data: urcare pe Valea Seaca, bolovanis, stancaraie. Roata fata se propteste intr-o "bordura naturala", spatele intra-n derapaj. Nu-i bai, mi-am zis, o tin lejer, doar stau pe loc. M-am tezit dand din picioare ca testoasa fara sa am pe ce le sprijini, rotile erau suspendate pe alti bolovani. Normal, am culcat-o.

 

Din punctul meu de vedere nu se merita sa cobori garda motocicletei. Daca mergi off, conteaza fiecare cm. La trecerea peste un trunchi de copac mi s-a intamplat sa trec fata si motoreta sa ramana pe trunchi, sprijita pe scut, dai lupta sa misti dihania.

 

Pe mine ma bate gandul sa mai inalt garda la sol. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@AKY: la 800 saua e un pic mai lata decat la noi, poate de-aia are probleme.

 

Altfel si eu sunt tot pe la ~1.80, si ajung ok jos, cu jugurile in pozitia cea mai de sus. Pot pune ambele talpi jos doar daca ma straduiesc, dar ma pot sprijini bine de tot pe ambele varfuri/juma' de talpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Apropos de crashbarurile pt carene de unde pot achizitiona???

 

 

La 1.82 m ar trebui sa ajungi jos,eventual mai pune cateva kg pe tine :) ,deci alege ori merge solutia cu coborarea din juguri si din arcul spate,sau ramane kitul!Iar daca mergi si offroad(chiar si soft) iti recomand cu caldura achizitionarea crashbarurilor pt carene,ca reparatia sau schimbatul elementelor te costa mai mult :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vazui...ok multzam, bai ce chestie fantastica forumurile astea...cerd ca sunt cea mai desteapta gaselnita....

 

Vezi ca amortizorul central are pe el, in dreapta, sau stanga, o piulita mare cat casa. Rotesti in sens orar coboara, rotesti in sens invers urca. E simplu, si plaja e destul de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...