Sari la conținut

BMW K1200 LT/RS/GT (1997 - 2005)


aax94
 Share

Postări Recomandate

Multumesc, doua dintre ele au garantie(dealer BMW), iar vanzatorul a promis ca daca apar bube vor fi remediate pe garantie.

 

Singura mea experienta cu marca BMW Motorrad a fost un K1100RS care, desi intretinut, a avut totusi buba cu simeringul iar eu n-am stiut.

 

A schimbat cineva evacuarea cu una mai...permisiva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 411
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare,

Cum spune si titlul ma roade sa achizitionez pt mine(si nevasta din dotare) un autobuz BMW K1200LT, motoreta ce va fii destinata plimbarilor lungi si poate naveta la serviciu(30km langa Ploiesti). Ma consider incepator pt ca adunat nu cred sa fii facut pe doua roti mai mult de 20000 de km(in 10 ani) pe JAWA 350, GIXER Srad, Yamaha R6. M-am documentat, am citit si ma sperie zvonurile legate de fiabilitate, am tot auzit BMW k inseamna multa electronica si implicit multe probleme. Greutatea ei nu ma sperie, eu am 183 si 130kg(in viu) si ma gandesc ca pot sa o tin intre picioare desi nici macar nu am incalecat vreodata vreun "cargoboat" de genu'. Astept curios pareri pro si contra in vederea achizitiei. Asfalt uscat domnilor!!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind o motocicleta mai veche, cel mai probabil a suferit interventiile necesare legate de senzorri, cardan, etc. Proprietarii de astfel de utilaje sunt destul de grijulii. Eu as alege modelul cu cric electric, parca dupa 2004.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Cum spune si titlul ma roade sa achizitionez pt mine(si nevasta din dotare) un autobuz BMW K1200LT, motoreta ce va fii destinata plimbarilor lungi si poate naveta la serviciu(30km langa Ploiesti). Ma consider incepator pt ca adunat nu cred sa fii facut pe doua roti mai mult de 20000 de km(in 10 ani) pe JAWA 350, GIXER Srad, Yamaha R6. M-am documentat, am citit si ma sperie zvonurile legate de fiabilitate, am tot auzit BMW k inseamna multa electronica si implicit multe probleme. Greutatea ei nu ma sperie, eu am 183 si 130kg(in viu) si ma gandesc ca pot sa o tin intre picioare desi nici macar nu am incalecat vreodata vreun "cargoboat" de genu'. Astept curios pareri pro si contra in vederea achizitiei. Asfalt uscat domnilor!!

Nu pot sa iti dau prea multe informatii despre un K1200LT.

 

Dar pot sa iti spun ca masa motocicletei nu este un element critic. Pozitia centrului de greutate insa este.

 

Honda Goldwing este cam la fel de grea ca si K1200LT si nu este o problema sa o tin pe loc sau sa o pilotez. Si eu sunt la 190 cm /128 Kg.

Doar ca GW are centrul de greutate foarte jos. Nu stiu cum este la BMW.

 

Ar fi bine sa te sui pe ea inainte sa o cumperi. Desi cred ca nu are cum sa nu iti placa. Eventual te mai starneste putin.

 

Ceea ce am remarcat este farul cam mic (comparativ cu un RT1200 sau cu Goldwing-ul).

 

Cred ca mi-ar place si mie sa dau o tura cu una :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Doar ca GW are centrul de greutate foarte jos. Nu stiu cum este la BMW.

Mult mai sus. Gw este mai de primadona, LT de rodeo man, trebe picioare :hug:

O alta chestiune ciudata care cere ceva obisnuinta este faptul ca dotorita seii foarte late, in stationare trebuie sa tii picioarele foarte departate, cracanate. Mie mi-a luat ceva timp sa ma invat, pozitia este total atipica fata de alte mobre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspunsuri domnilor! O vreme recunosc ca m-am uitat si dupa R1200RT dar cam depaseste bugetul si ajungand la buget mai vin cu o intrebare, recomandati motoreta adusa din alte tari sau achizitionata local, din ro? Intreb pt ca m-am tot uitat pe mobile.de si acolo majoritatea K-urilor(la care ma incadrez cu bugetul, max 4000EU) sunt cu KM mai putini decat ce am gasit in RO, spre exemplu este un K1200LT chiar aici, pe forum, la vanzare cu 3700 Eu si 180000 km iar cea mai ieftina pe mobile este 2900 EU si in anunt este specificat ca mobra are 36000km(din 1999). La o motoreta cam cat ar costa transportul in conditiile in care nu sunt vreun priceput in ale cumpararii si as avea nevoie de un cunoscator/mechanic pe care sa-l iau cu mine...Eu personal sunt mai comod si as prefer sa o achizitionez din RO, cel putin asa am facut cu masina(de scarba birocratiei si de scarba statului pe la cozi, de programari, etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspunsuri domnilor! O vreme recunosc ca m-am uitat si dupa R1200RT dar cam depaseste bugetul si ajungand la buget mai vin cu o intrebare, recomandati motoreta adusa din alte tari sau achizitionata local, din ro? Intreb pt ca m-am tot uitat pe mobile.de si acolo majoritatea K-urilor(la care ma incadrez cu bugetul, max 4000EU) sunt cu KM mai putini decat ce am gasit in RO, spre exemplu este un K1200LT chiar aici, pe forum, la vanzare cu 3700 Eu si 180000 km iar cea mai ieftina pe mobile este 2900 EU si in anunt este specificat ca mobra are 36000km(din 1999). La o motoreta cam cat ar costa transportul in conditiile in care nu sunt vreun priceput in ale cumpararii si as avea nevoie de un cunoscator/mechanic pe care sa-l iau cu mine...Eu personal sunt mai comod si as prefer sa o achizitionez din RO, cel putin asa am facut cu masina(de scarba birocratiei si de scarba statului pe la cozi, de programari, etc)

Caratul DE -> RO ar fi in jur de 400 € si 100 € RAR-ul. Restul costurilor sunt ca la cumparerea din RO (inmatriculare, impozit etc).

Daca te duci sa o vezi inainte de cumparare te mai costa cam 200-250 € biletul de avion, tren, o noapte de dormit si ceva mancare prin Germania.

Indiferent de unde o cumperi motorul ar fi bine sa aiba carte service.

Nu stiu despre cele din RO, dar cele din Germania de obicei au service-ul facut la BMW.

 

Cea de 2.900 € de pe mobile este din Italia. Nu ca ar fi ceva rau in asta. Dar scrie acolo ca se vinde doar la export. Asta se citeste: motorul este intr-o stare tehnica care nu permite sa mai fie inscris in Italia. Ai inteles?

 

Asadar cand gasesti anunturi de genul ''für Export '' sau ''für Gewerbe'' treci peste ele.

 

Uite ca si d-na Dragut Alexandrina (o fi romanca :) ? ) tot la export o da:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=228290564&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=k1200lt&pageNumber=1&scopeId=MB&searchId=20a8b9a1-f67d-9bfb-b3a9-bbe27f9bee52

 

Dar ce sa vezi: daca bifezi optiunea ''Scheckheftgepflegt'' (adica cu carte service) din 65 de motorete mai raman 18 ! Si preturile incep de pe la 5.500 €. Asta spune ceva.

 

Asa ca avand in vedere cele de mai sus, un K1200LT cum trebuie, adus de prin Germania, te va costa cam 6.500 € adus in RO si cu Cartea de Identitate RAR. Asta ca sa nu iti bati joc de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

De ce trebuie neaparat sa aiba carte de service? Ca sa platesti la achizitie preturile de 5 ori mai mari pe care le-a platit fostul propietar cu bani la reprezentanta? Ai o oarecare liniste, dar tot o mobra sh iei. O motocicleta luata de la un pasionat se vede din cum ii face descrierea. O prezentare detaliata, cu foarte multe poze inclusiv pe micile defecte spune multe despre propietar si mobra vanduta, chiar daca nu are carte sevice.

Uite un exemplu AICI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uite ce scrie in anuntul omului:

 

Also kein Wartungsstau ( bei BMW) adica in bani romanesti : Asadar nu s-a intarziat la nici o revizie, la BMW :).

 

Revenind: am spus ca ar fi bine sa aiba carte service. Existenta ei, asa cum ai spus, iti ofera o leaca de confort...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea motoarelor vandute pentru export sufera de bubele cunoscute. Rulmentul, simeringul, Abs-ul si nu numai.

 

Daca ai 1000 euro pusi deoparte pentru Dan Cata, poti sa te risti si la una ieftina.

 

Oricum, sa dai 7000 pe un LT atata timp cat un GT sau GTL a ajuns la 8-9000...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6-7000 e o suma foarte mare pt mine, depasesc cu mult bugetul...E o varianta buna sa iau una ieftina, cum e cea de 3500 de ex si sa mai aloc 1000 pt posibilele probleme...Intrebarea e, cu 1000EU reusesc sa fac o revizie ca la carte??? Si vorbind de motoreta vanduta aici pe forum, cea cu 180000km, cat de mult inseamna pt un K1200LT acesti km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea motoarelor vandute pentru export sufera de bubele cunoscute. Rulmentul, simeringul, Abs-ul si nu numai.

 

Daca ai 1000 euro pusi deoparte pentru Dan Cata, poti sa te risti si la una ieftina.

 

Oricum, sa dai 7000 pe un LT atata timp cat un GT sau GTL a ajuns la 8-9000...

Nu uita ca si la GT sau GTL de 8-9000 euro se mai adauga cei 1.000 euro mers la vizionare, carat acasa, RAR si alte cheltuieli.

 

Dupa mintea mea decat o mobra de 3.500 euro cu risc + 1.000 euro aranjata (sau nu) in RO, mai bine astepti o ocazie sa gasesti o oferta de mobra cum trebuie la 5-6.000 euro.

Asta nu inseamna ca asa este corect. Este strict opinia mea.

» Post actualizat in 07 Mar 2018 17:01

M-am uitat si eu mai cu atentie. Eu zic ca impreuna cu o scurta negociere poti sa gasesti o mobra buna in zona 4.500-4.800 euro, pret in Germania. Ceri vanzatorului seria de la cadru si verifici daca au fost facute rechemarile in service.

Iar pentru transport vorbesti cu cei care se ocupa cu preluarea de mobre la cerere.

» Post actualizat in 07 Mar 2018 17:39

Uite o mobra faina:

https://www.autoscout24.de/angebote/bmw-k-1200-benzin-beige-ea1f1759-8d46-092e-e053-e350040ab30e?cldtidx=7

 

Are carte service (nu am vorbit cu omul asa scrie) si doreste 5.000 euro negociabil. Depinde cate esti de dibaci, 4.700 ar trebui sa scoti. Poate mai jos, nu stiu.

 

Am un cunoscut care si-a luat anul trecut o mobra de pe mobile, a negociat cu omul la telefon iar o firma de adus motoare i-a adus-o acasa. Zic eu ca 400 euro ar fi suficient. Asadar 5.100 euro o mobra OK. Fata de 4.500 euro cu reparatii parca suna mai bine.

 

Sa il intreb daca doreste sa intrati in legatura sa iti spuna cum a procedat.

 

Ai rabdare, cauta si se va ivi ocazia potrivita. Eu am cautat Goldwing-ul vreo 3 luni pina am dat peste ceea ce s-a potrivit (la bani, evident cu niste criterii tehnice)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Oricum, sa dai 7000 pe un LT atata timp cat un GT sau GTL a ajuns la 8-9000...

Sa fim seriosi, la banii aia iei un gunoi, un 1600 incepe de la 11.000. Oricum, pretul sus la LT fata de deprecierea celor noi spune ceva.

 

E o varianta buna sa iau una ieftina, cum e cea de 3500 de ex si sa mai aloc 1000 pt posibilele probleme...Intrebarea e, cu 1000EU reusesc sa fac o revizie ca la carte??? Si vorbind de motoreta vanduta aici pe forum, cea cu 180000km, cat de mult inseamna pt un K1200LT acesti km?

Nu este o varianta sa o iei pe cea mai ieftina, in niciun caz. Ca si sfat, ia motorul pe care iti permiti sa-l intretii, nu cauta un fost varf de top daca ai bani putini. Revizie inseamna schimb de consumabile, cu 1000 euro le schimbi 5 ani de-acum incolo. Probabil te referi la reparatii, o unitate ABS sh pleaca de la 500 euro, o cutie tot de pe acolo, un motor complet de la 8-900.

180.000 km sunt multi pe tahometru, dar depinde ce a fost facut la motor. A mea are 135.000 aproape si are kit ambreiaj pus de 15.000 km, simeringuri supape, segmenti si kitul distributie care se monteaza acum, iti dai seama ca mai duce 60-70.000 fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum e ca si loz in plic -ul cu motoarele second hand. Si cu cele extra intretinute. Eu am patit cu al meu.Si crede -ma, am vazut BMW si din inauntru nu numai pe din afara.

dar in cazul meu a stat asa treaba- daca nu are probleme pe partea electronica- inclusiv ABS pt mine era ok. Inainte de cumparare am verificat seria de sasiu la BMW sa vad cand a fost ultima data la revezie la reprezentanta. Am mers sa vad motocicleta ( in Polonia) am pus testeru, a fost ok, pretul la fel ( 3200 euro) si am cumparat. dupa 3 luni de folosinta ma simtit ca patineaza ambreiajul- s-a dus simeringul de la vibrochen. Am desfacut , am schimbat simeringurile-inclusiv si cele de la cutie, am pus un disc de ambreiaj nou(TRW) si acuma e ok.

 

Aceste K -uri duc lejer 300.000-400.000 km.

 

Luigi in afar de ambreiaj, de celalate nu am auzit sa fie piese probleme la K -uri mai ales segmentii. Hai simering supape poate fi dar segmenti chiar nu am auzit sa prezinta o problema nic peste 200.000 km la ceste K -uri.

 

O intrebare pastile pt reglat tachetii de unde cumparati? Eu am gasit doar original care are un pret mare( 126 lei/buc).

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu loz in plic. Ca multe in viata :).

Treaba cu ambreiajul - ai niste indicii daca te uiti cati km are mobra si stii cam la cati km se duce de obicei. Evident ca apare si factorul utilizator.

La mine la R1200RT s-a dus la 100.000 km. Si am inteles ca a fost chiar bine.

Oricum ambreiaj, disc frana, placute de frana, intra la capitolul consumabile si nu se numeste ca e mobra proasta. Cand trebuie se desfaci motorul sau cutia sa le repari atunci este altceva.

Motorul unei motociclete sau masini duce multi km daca ai grija de ea cum trebuie si nu o omori pe drum. Pina si Dacia mea break din 1998 a dus fara nici o problema la motor/cutie 130.000 Km, cand am vandut-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silver Arrow are drepate. daca se apropie moto la 100.000 km posibilitatea de a fi necesra schimbarea ambreiajului este tot mai mare. Bineinteles asta depinde de utilizator. dar exista in cazul BMW-lor si situatia cand o moto care a stat mult va ceda la simeringul de la vibrochen sau cutie de viteza. In acest caz schimbarea ambreiajului nu se face fiindca are o uzura mare ci datorita faptului ca ferodoul de pe discul de ambreiaj se imbiba cu ulei si nu mai poate sa functoneze coraspunzator. In astfel de situatii eu schimb /recomand schimbarea discului de ambreiaj si simeringurilor.Daca ambreiajul patineaza din cauaza uzurii e mai recomandat schimbarea kit-lui de ambreiaj( sachs te cost undeva 1800 lei).

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi un simering nu intra la consumabile, este o piesa care se poate defecta (daca pot folosi acest termen) si poate produce pagube colaterale frumusele.

Chiar si asa o mobra cu aceasta problema nu se incadreaza la proasta. Eventual la nesansa de la loz in plic :).

 

Neavand timp sa rup in doua RT-ul ca sa ii schimb ambreiajul, l-am dus la BMW Otopeni. Schimbat kit de ambreiaj (placa presiune, disc, volanta), simeringuri, tot felul de maruntisuri, uleiuri peste tot, filtre etc , am vazut ca apare si o carcasa de ambreiaj (nu stiu care o fi aia), sonda litrometrica (boala RT-urilor), ma rog toata revizia asta de 100.000 Km si inlocuiri de piese sfaramate a fost 5.200 Lei + TVA.

 

Am dat suma asta ca sa vada si colegul nostru cam pe unde se duc cheltuielile daca mergi la reprezentanta.

 

E drept ca de acuma va mai merge cu viitorul proprietar inca 100.000 Km :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ l.u.v, apreciez sfatul, poate m-am exprimat eu gresit, idea e sa iau o motoreta ieftina si sa am disponibil 1000 eu pt revizie/consumabile si totodata pt eventualele probleme. Cum zicea cineva mai sus, e loz in plic cu motorete/masini sh, si vorbind de o motoreta de 18 ani nimic nu garanteaza ca una de 5000 de euro e mai buna sau nu se va strica comparative cu aceeasi mobra dar care costa 3000 de ex... In acelasi timp nici nu as vrea sa ranunt la K, e ceea ce.mi doresc si nu vreau sa fac un compromis gen sa iau o alta motoreta doar sa.mi fac damblaua ca o am in curte.. mai caut, nu ma las :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Vad ca esti din Ploiesti, cand se face vremea mai ok, probabil weekendul urmator ne putem vedea la o cafea sa poti studia microbuzul, si iti mai pot da cateva informatii despre lt, preturi piese, revizii, etc.

Ca si luigi, sfatul meu e sa nu iei cel mai ieftin...si 180 k de km sunt destul de multi...cred ca cu putina rabdare iti vei gasi o mobra ok.

Luigi, te rog poti spune cat te costa simeringurile si segmentii, inclusiv manopera? Imi da si mie ceva fum la pornire, si ma bate un gand ...

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa desfaci motorul pt ca iesi un pic de fum la pornire? E boierie sa fi mecanic in zona voastra. Poate iesi fum si iese fum la pornire la vechile K -uri din cauza constructiei si mai ales cand este lasat pe cricul lateral. Inainte de astfel de actiuni faceti o vizita la un mecanic sa masoara o compresie in motor.Scoatei macat=r bujiile ca daca intra ulei pe la simeringuri de supape se depune si se vede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Se cauta posesor de k1200gt, model dupa 2006, cel restilizat. București. Se da bere, pentru 30 minute acordate, de povesti, si lasat sa ma sui pe motoreta, parcata. Asa, de format o idee. Multam anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa desfaci motorul pt ca iesi un pic de fum la pornire? E boierie sa fi mecanic in zona voastra. Poate iesi fum si iese fum la pornire la vechile K -uri din cauza constructiei si mai ales cand este lasat pe cricul lateral. Inainte de astfel de actiuni faceti o vizita la un mecanic sa masoara o compresie in motor.Scoatei macat=r bujiile ca daca intra ulei pe la simeringuri de supape se depune si se vede.

 

Salut!

 

LT-ul l-am cumparat anul trecut, foarte multi kilometrii nu am reusit sa fac cu el anul trecut.L-am demontat si am schimbat simeringul de la motor/cutie, am curatat admisiile, am schimbat cablurile de acceleratie, lichid de frana, sonda lambda, samd.Revizie completa as putea spune.Toate reviziile si reparatiile mi le fac singur, deci nu castiga niciun mecanic de pe urma mea..:)

Ulei am pus Motul 10W40, si am observat ca scoate ceva fum la pornire, chiar daca este pe cricul central.

Anul acesta voi verifica cum sta cu consumul de ulei, in prima faza in caz ca se da la ulei voi trece pe 15W50.

Totusi, in cazul in care este un consum mare iau in calcul si un schimb de simeringuri, eventual segmentii.

De-asta eram curios la ce costuri sa ma astept, nu intentionez asta in viitorul apropiat.

Clar ca voi face un test de compresie inainte de segmentare, tocmai evit pe cat posibil sa defac motorul, dar in cazul in care va fi nevoie...macar sa ma informez...

 

Toate bune, si poate reusim sa ne organizam la o intalnire cu cat mai multe microbuze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...