Sari la conținut

BMW K1200 LT/RS/GT (1997 - 2005)


aax94
 Share

Postări Recomandate

Luigi ce ai descris tu mai sus e resetarea Motronicului si nu a TPS -lui.

Pt TPS va trebui un tester ( GS911) si se poate regla prin slabirea celor 2 suruburi de pe corpul injectoarelor. Dar ca sa ajungi la aceste suruburi trebuie desfacut multe chestii ca nu ai cum sa ajungi la unul dintre suruburi. E chiar dupa cadru ascuns bine.

TPS-ul nu este o piesa critica in lantul de reglaj al alimentarii. Acesta nu se regleaza. Sau mai precis nu trebuie sa treci tu ceva valori in soft.

Asa cum am mai scris, calculatorul invata el prin folosire care sunt limitele de capat ale pozitiei clapetei.

Il inlocuiesti, dai drumul la motor - va porni fara probleme, iar apoi te plimbi cu mobra prin oras ca sa tot accelerezi si franezi si sa invete electronica noile valori.

Eu nu am umblat la valorile pe care le avea in cap calculatorul. Am montat TPS-ul si dupa vreo 50 Km de mers prin oras mobra a mers corect.

Daca slabesti cele 2 suruburi nu se regleaza nimica. El are o mica fanta pe care intra o cama de pe axul clapetei.

Ti-as trimite o poza dar am dat cartea de service impreuna cu BMW-ul :).

 

Daca punem GS911 o sa vedem daca a dat vreo eroare TPS-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 410
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare! Poate ajuta documentul atasat.Daca trebuie demontat TPS nu pot sa zic decat spor la treaba..e ceva de demontat pana ajungi la el...nu e asa simplu ca la motoarele boxer.:)Toate bune!

» Post actualizat in 07 May 2018 15:05

Si snapshot din manual...

BMW_K1200_Throttle-Position-Sensor TPS (version 1-2).pdf

post-7167-0-65943900-1525705487_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A spus cineva carte de service? Tps? Ajung acasa, caut paginile si dau pozele

Te rog :crack: Desi cred ca in cartea cu pricina gasesti doar motoarele boxer.

 

 

 

Da, arata cam naspa locatia.

Tocmai ca sa nu se apuce omul de treaba cand nu este cazul sa verificam mai intai cu GS911.

 

@scara_211084: baga si tu un snpashot cu unde gasim mufa pentru tester. Sper sa fie pe undeva civilizat pe sub sa...

Multumim de fisierul atasat. Informatii utile. Desi era bine daca avea ceva info la deschidere maxima, pentru ca acolo i se balbaie motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am atasat si cu mufa de diagnoza. Poza este din manualul de LT. Ar fi bine sa confirme cineva daca si la RS este tot sub sa.

Teoretic LT si RS ar trebui sa fie la fel dpdv instalatie electrica.

 

Toate bune,

post-7167-0-15921200-1525708728_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silver Arrow fara sa intram in polemici TPS -ul se regleaza. Si inca sunt 2 metode.

Prima si ceea mai ok este cu diagnoza adica cu GS911. Nu stiu daca ai asa ceva dar daca ai te rog verifica in meniu. Vei gasi aceasta optiune. Inca si la modelele de 1100 se putea regla TPS-ul cu GS 911.

Cealalta metoda este cu voltmetru.


» Post actualizat in 08 May 2018 06:36

Mufa de diagnoza la RS este sub sa pe partea stanga prinsa intr-o clema

post-7518-0-22420500-1525760879_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In GS911 poti vizualiza si modifica valorile TPS-ului.

Doar ca nu este nevoie. Asta am spus.

Daca nu as fi inlocuit unul as fi stat de-o parte.

Doar ca am facut-o. Am vorbit cu cei de suport GS911 si ei mi-au spus sa il schimb si sa merg.

Inteleg ca doresti sa masori valorile si sa le introduci manual. Asta face si electronica singura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, merci mult de info! O sa iau pas cu pas totul!

» Post actualizat in 10 May 2018 06:58

Urmeaza intrebarea pe care toti o urasc: Pentru mers prin clima din tarisoara asta si ocazional traversat Bucurestiul mega aglomerat, ce ulei recomandati la K-urile astea mai batranele? Dar de transmisie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hallo BMW isti

 

Unde pot gasi cupla rapida pt rezervor? M-ar interesa cel din metal. Azi s-a rupt in timp ma indrepta catre casa cu moto.

Mutumessc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un amic si-a luat ieri un K1100LT din 1996 venind pe drum catre casa a constatat ca merge prea cald, adica indicatorul de temperatura indica 110, i-am sugerat sa verifice vasul de expansiune, care trebuia sa fie sub sa. nu l-a gasit, stie cineva daca a fost modificata instalatia de racire dupa 1995? a mea are vas deasupra ABS-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vasul de expansiune nu are treaba cu temperatura. El ar trebui sa aiba o supapa care sa permita functionarea presurizata a instalatiei de racire ca sa nu fiarba lichidul la 100 grd C ci la un pic mai mult.

 

Cum a spus si @l.u.v. probabil ca termostatul are un betesug.

 

Mai poate fi o problema, dar asta va fi de verificatin etapa urmatoare: desi termostatul deschide la temperatura corecta, radiatorul sa aiba mizerie in el si nu mai asigura racire corespunzatoare.

 

Porneste ventilatorul cand ajunge la 100 si ceva de grade?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gindit in prima faza ca nu are lichid suficient si era normal sa verifice vasul, dar poate a fost anulat de vinzator. Eu am patit cu cei de la Bavaria, mi-au dat motorul fara pic de apa, am pus tot drumul pina acasa din peco in peco.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gindit in prima faza ca nu are lichid suficient si era normal sa verifice vasul, dar poate a fost anulat de vinzator. Eu am patit cu cei de la Bavaria, mi-au dat motorul fara pic de apa, am pus tot drumul pina acasa din peco in peco.

Pai nasol daca l-a anulat. Trebuie sa exista un loc in care sa se faca o perna de aer care sa lucreze cand se dilata lichidul altfel crapa instalatia. Si tot acolo sa fie supapa de suprapresiune.

 

M-am uitat pe net si am vazut de 1992-1997 au acelasi sistem de racire.

 

Uite o schita cu locul unde se gaseste termostatul. Daca se incalzeste exagerat, adica se aprinde o alarma pe bord poate sa il scoata ca sa ajunga acasa. E destul de cald afara ca sa mearga rezonabil motorul.

 

 

post-89376-0-37386100-1526395264_thumb.gif

 

Piesa de la pozitia 2.

 

Din ce am mai vazut pe net pare ca vasul de expansiune ar fi pe centru sub sa fixata pe cadru. Cam asa arata:

 

VAS EXPANSIUNE.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este la mine, el zice ca nu are, ceva este in neregula, nu am apucat sa vad motoruil, poate in wk-end, sint prins cu lucrari de up-grade la Porsche, o pregatesc de raliu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Dupa ce in ultima saptamana am fost sa vad 2 motoare intr-o stare deplorabila, azi mi-a fost rasplatita rabdarea.

 

Aveam nevoie de un al doilea motor, un motor pentru concediul de anul asta.

 

Primii 300 km au fost surprinzator de placuti. Motorul e “smooth operator" :)

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trecand peste ciudateniile modelului, la valoarea actuala de piata nu ai cum sa dai gres cu un K1200.

 

Mi-am stabilit un buget de 3000 euro +/- pentru un al doilea motor. Din punct de vedere al finisajelor si optiunilor prezente, nu prea ai alternative.

 

Am cautat o evacuare aftermarket si o sa ceva mai bine desenata, dar pana acum m-am lovit doar de niste preturi de speriat :))

 

BMW, obrazul subtire cu cheltuiala se tine.

post-11570-0-63914300-1528627667_thumb.jpg

post-11570-0-41230300-1528627689_thumb.jpg

post-11570-0-45210100-1528627712_thumb.jpg

post-11570-0-94177700-1528627734_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proaspat posesor de K 1200 RS...

 

Bravo, sa te bucuri de ea. 98 sau 130 cp?

 

Daca vrei topcase, am vazut la cateva RS/GT montat cel de F650 (GS)... inteleg deci ca s-ar potrivi cumva. Altfel, orginal, BMW oferea o geanta soft waterproof special pt modelele astea care parca se si incuia cu aceeasi cheie pe moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, e restrictionata la 98 cai. Foarte practic pentru polita de asigurare( 400 euro mai ieftina)

 

In caz de urgenta voi folosi un rollbag impermeabil.

 

Inca ne acomodam reciproc. Puterea e suficienta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...