Sari la conținut

BMW K1200 LT/RS/GT (1997 - 2005)


aax94
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 410
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Asadar am elucidat misterul...bateria e dusa..i-am dat curent, a pornit totul ok... Partea ciudata e ca bateria are maxim un an, încărcarea e in parametri...probabil se la soc a fost afectata.... Va tin la curent

Daca nu ai de unde sa iei una noua iti ofer cadou bateria veche de la R1200RT. Am pus una noua cand l-am vandut.

Asta veche cred ca are 2 ani. Trebuie pusa la incarcat si o sa functioneze..

 

Mi se pare ca ai acelasi model de baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cele din urma am reusit sa ajung cu LT-ul acasa, pe roti.I-am dat curent si a pornit.

Incarcarea e ok, in parametri. Bateria are 9 V si atat.Nu incarca, nu primeste curent. Am facut un test pe baterie..si apare o celula defecta, clar bateria trebuie inlocuita.

Cu toate ca bateria am cumparat-o anul trecut, am omis sa merg la verificare, deci nu am garantie.Se pare ca nici BOSCH nu mai e ce a fost odata. Am mai luat teapa cu bujii BOSCH.

 

 

@Silver Arrow multumesc mult, dar o sa iau o baterie noua si de data asta o sa merg la verificare/garantie.

 

Si acum vine intrebarea de 100 de puncte: Eu cu cine votez? Ce baterie imi recomandati, marca/tip?

 

Toate bune,

Catalin C.

Editat de scara_211084
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum vine intrebarea de 100 de puncte: Eu cu cine votez? Ce baterie imi recomandati, marca/tip?

 

Yuasa, Exide sau JMT. Bosch si Varta sunt loterie, ajung in Europa de este toate rebuturile si pica pe banda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La orice baterie, auto moto, scrie pe prospectul ala ca tre sa mergi lunar la masurat incarcarea, daca vrei sa ai pretentii de garantie :)

Da lumea omite asta... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am revenit in Nürnberg dupa aproximativ 4500 de km. Anul asta a fost vremea urata asa ca n-am atins pragul uzual de 7-8000 km ca pana acum. Cu toate astea, motocicleta m-a surprins placut. A facut bucati intregi de autostrada cu 140-180 cu genti laterale si rollbag fara sa simt ca motocicleta danseaza sub mine, am facut un Praid in ritm repejor si fara surprize, suspensia a inghitit absolul remarcabil asfaltul romanesc, a consumat in jur de 200 ml ulei la mia de km, motorul a pornit fara proteste oricand /oricum...

» Post actualizat in 10 Jul 2018 20:08

Toate astea de la o motocicleta cumparata cu cateva zile inainte cu 2000 euro.

 

K 1200 e la ani lumina fata de K 1100 Rs.

 

Acum sunt extrem de tentat de un boxer , asa ca in perioada urmatoare voi da K-ul si ma voi pune pe cautat.

 

Privind in retrospectiva, cred ca ma bucuram ceva mai tare de un GS sau RT, dar asa e cand te iei dupa gura lumii :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar boxerul o sa iti placa, mai ales cand nu il apuca dracii .

Dar daca vei face o proba si pe 6 cilindrii, adica un K1600 sau un Goldwing o sa te mai gandesti.

Mai ales daca te plimbi cu pasager.

Eu am vrut sa inchiriez un K1600GT ca sa il pot compara cu GW-ul dar pretul, cel putin la Viena, a fost prohibitiv (vreo 600€ pt weekend). Sper sa am totusi ocazia sa il probez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Colegul scara vezi ca tu ai nevoie de baterie de 19Ah si cu putere de prornire cat mai mare si eu zic cat posibil pe GEL!! Din asta gasesti Exide, Varta si Banner.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Admin

Pe fata ai 120/70/17 cu indice de greutate 58, pe spate 160/70/17 cu 79. Pe spate cauciucul este specific, ranforsat.

Este foarte important sa respecti indicii de greutate pentru ca mobra este grea si daca pui cu indice necorespunzator ti le face pilaf in scurt timp.

Datorita acestui lucru si a rotii spate esti limitat la:

-avon storm 3d

-bridgestone bt 020

-metzeler me 880.

Poti lua oricare dintre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Asta este alta chestiune foarte importanta la o mobra grea, invata-te sa faci presiunea de fiecare data inaintea unui drum mai lung. Eu am mers intotdeauna aproape de presiunea maxima data de producator, parca 2.5 cu 2.9 spatele si nu am avut probleme, mobra sta ca pe sine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu gumele tine in mare parte de mobra.

Cei la la service-ul din Austria unde am fost cu ea la revizie mi-au spus ca pe Goldwing au fost probleme cu Metzler, cu Bridgestone nu au avut.

Posibil ca pe BMW sa nu se fi intamplat asta.

Problema: wobbling de nu puteai sa iei mainile de pe ghidon ca te duceai pe jos.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus in primavara un Continental pe spate, ContiMilestone, sta foarte bine pe sosea, pret foarte bun, parca 525 lei.

Editat de bmwio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

N-am fost absolut deloc multumit de Metzler. Aderenta pe ud - zero. Nici pe uscat nu m-a prea convins. Degeaba te tine n-spe mii de km daca nu-ti ofera siguranta. Am trecut pe Avon Storm 3D XM fata-spate. Din review-uri toata lumea s-a plans de Avon ca se termina repede, in special guma fata. A mea a tinut 11 mii km, clar mai putin decat un Metzler dar aderenta e la cu totul alt nivel. La urma urmei asta e important si nu cat costa. Acum am pe fata un Michelin PR 4 GT si sunt multumit de el, sa vedem cat o sa tina... PE spate tot Avon Storm, in jur de 16 mii km si e pe terminate. Tot Avon va fi si urmatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum le am pe ambele. Poate data viitoare incerc altceva. Intradevar spatele nu are aderenta cu Metzeler880, dar am crezut ca este din cauza uzurii cauciucului.

Ce ma enerveaza momentan este faptul ca mi-au trimis cauciucul fata dupa 10 zile si a trebuit sa plec in Croatia cu masina.

Cand ma intorc pun gumele sa vad cum se comporta fata de cele vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu nu am sesizat nicio diferenta intre un brand sau altul, cu Metzeler am mers cel mai mult, dar nu am avut probeme. Mobra este grea si sta ca pe sine orice i-ai pune. Oricum, mult mai importanta este fata, acolo iti trebuie intr-adevar un cauciuc aderent. Cred ca Michelinul ala PR4 este o alegere foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am sesizat nicio diferenta intre un brand sau altul, cu Metzeler am mers cel mai mult, dar nu am avut probeme. Mobra este grea si sta ca pe sine orice i-ai pune. Oricum, mult mai importanta este fata, acolo iti trebuie intr-adevar un cauciuc aderent. Cred ca Michelinul ala PR4 este o alegere foarte buna.

Pe Goldwing au mers prost. La fiecare curba ma asteptam sa fuga fundul motorului. M-am simtit extrem de nesigur. Pe langa wobbling-ul incredibil de accentuat in jurul vitezei de 50-60 Km/h.

 

Ca tot a venit vorba: le am in garaj. Daca doreste cineva un set de gume Metzler le poate avea moca. O sa vad ce dimensiuni sunt.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...