Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Cagiva Mito/Planet/Raptor 125


Postări Recomandate

Din cate observ, e acelas tip de motor ca si la cagiva mito 125. Daca crezi ca ti se potriveste ambreajul meu da-mi un PM. Pretul pt ambreajul complet 130lei.

 

 

 

In cursul saptaminii urmatoare voi ajunge si voi desface ambreiajul si am sa masor placile.Da-mi un numar de telefon pentru a te contacta si ati spune dimensiunile.Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • Răspunsuri 386
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Caut set motor ( piston cu segmenti si cilindru) sau Cilindru cota 57mm.

Daca stiti de unde as putea sa iau doar cilindru de 57 sau setul cu totul lasati un pm.

 

URGENT! 0755012789

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut set motor ( piston cu segmenti si cilindru) sau Cilindru cota 57mm.

Daca stiti de unde as putea sa iau doar cilindru de 57 sau setul cu totul lasati un pm.

 

URGENT! 0755012789

 

Salut. Eu am vandut setul meu complet motor care avea doar 2000 de km luat de nou din magazin (a costat 320 de euro). Eu mai am doar un cilindru original Cagiva dar cam are zgarieturi (nu santuri dar se simt). Merge refacut. Daca te intereseaza il dau ieftin. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge refacut cum?

 

cum merge refacut, ca pe al meu n-am putut sa il aduc la 57 ca e stratul subtire de nicasil.

 

Salut. Din cate stiu ori merge honuit (daca nu e grav) sau refontat deoarece in tara la noi nu stiu unde se poate reface stratul de nikasil (nu cred ca exista un loc in tara). Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

nu stiu ce aveti cu mito. modelul de 91 e regina la 125. cu cateva mici modificari, fara schimbari, eu am urcat in 214. daca stii sa mergi...te tii bine, nu trebuie sa faci exces de viraj...eu am facut si la 140 am ratat un viraj... daca o respecti la ulei de amestec si amortizoare...o duci mult

 

codita se modifica si iese frumoasa foc. o sa pun poza sa vezi ce am facut din a mea. nu m-a costat nimic, e facuta de mana mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce aveti cu mito. modelul de 91 e regina la 125. cu cateva mici modificari, fara schimbari, eu am urcat in 214. daca stii sa mergi...te tii bine, nu trebuie sa faci exces de viraj...eu am facut si la 140 am ratat un viraj... daca o respecti la ulei de amestec si amortizoare...o duci mult

 

codita se modifica si iese frumoasa foc. o sa pun poza sa vezi ce am facut din a mea. nu m-a costat nimic, e facuta de mana mea

Astept poza:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Vizitator Popa Ionut

Salut...sunt nou pe aici...si sunt noul proprietar a unei cagiva planet 125...fiind la primul motor ce pot sa spun este ca sunetul si puterea sunt mai mult decat incantatoare...cagiva mea are pe ea power valve si cred k din cauza asta si merge atat de bn.....daca mai este cnv cu asemenea motor pe aici astept o parere sau si de la cei care au avut ocazia sa calareasca asa cv...dupa cum spuneam eu sunt doar un incepator ;)) Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Detin o cagiva mito sp 525

-AVANTAJE: consum relativ mic (5% cu o viteza medie de 130 km/h), frane excenete, aspect placut, foarte usoara (129 kg), sunet placut( mai ales cand intra power valve de la 7000 rot/min)

-DEZAVANTAJE: incomoda pentru persoane mai inalte de 1,85 m, papa 1 litru de ulei la 1200 km, sub 5000 rot/min nu trage prea viguros.

 

Comaparata cu derbi gpr 125 4t, aprilia rsv4 125 4t(2012), aprilia rs 125,yamaha yzf r125, topul ar fi cam asa:

1. Aprilia rsv4(4t)

2.Yamaha(4t)

3.Derbi(4t)

4. Cagiva mito sp 525(2t)

5.Aprilia rs 125 (2t)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare legata de anvelope: are ceva daca am luat pe fata 120 in loc de 110 si pe spate 160 in loc de 150? Nu am gasit deloc in oras unele second hand bune cat de cat la marimile ce imi trebuiau. Ambele sunt Bridgestone Battlax pe fata BT015 si pe spate BT020.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clauman , NU COMPARA FRATE 4T CU 2T !

Te plangi ca iti consuma ulei ? E LOGIC PRIETENE, Motoarele in doi timpi merg pe baza amestecului de aer+benzina+uleii. Nu-i mai baga ulei si gata.

Sau vinde-o si ia-ti o bicicleta care iti consuma 3% (gen yzf , cbr , aprilia rs125 4timpi ) benzina si mergi cu ea 120km/h la vale , care ...TOT INCOMODA V-A FI PENTRU O PERSOANA DE 1.85 INALTIME.

Dar te-ai gandit de ce ? Este un 125 (A1,16ani), nu prea vezi pustani de 16 ani cu 1.85 .

Bafta!

Editat de iul1aN~
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iuliane, nu stiu ce sa zic de bicicletele in 4T, 120 km/h la vale? :)) nu fi rau. Yzf-ul de dupa 2011 are 21 cp(inainte avea 15) , deci se pot apropia in ziua de azi de viteza de 138-140 km/h.Asta + un consum de 2,5-3 cum ai spus tu. Si zic ca este suficenta putere/viteza pentru drumurile din Romania. Nu ma plang de uleiul consumat prea repede, dar pentru cine ar face 200 km pe zi(ge naveta), intr-o saptamana ramane fara ulei si este clar un dezavantaj. Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Or prinde ele atata, dar peste 120 deja sunt fortate si in cateva mii de km de mers asa incep sa pice. Eu cred ca monocilindri in 4 timpi sunt de consum in principiu. Si referitor la yzf probabil te referi la yzf r15 (150cc) care nu e facut pentru europa, r125 are in continuare 15 cai pentru a fi condus cu A1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...