Sari la conținut

Benzina in ulei


Postări Recomandate

Salut.

 

Am dat jos radiatorul de ulei, pentru o mica intretinere, si am constatat ca uleiul are putin miros de benzina.

 

Mobrei cand am pus-o la iernat nu i-am facut nimic, am lasat-o exact cum am oprit-o nu am golit carburile, nu am facut plinul nu nimic, doar am suspendat-o de roti.

 

E posibil sa se fi scurs benzina din carburi sau sa ma astept la alte probleme? Mobra nu a mai fost pornita si ma gandesc ca daca era sa curga benzina din carburi nu ajungea pana la radiator.

 

Mentionez ca vara trecuta cat am mers cu ea nu am innecat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am dat jos radiatorul de ulei, pentru o mica intretinere, si am constatat ca uleiul are putin miros de benzina.

 

si a ce ai fi vrut sa miroasa? a micsunele? uleiul dintr-un motor o sa miroasa a benzina, daca nu e disel :laugh:)

 

ai fereastra de nivel? aveai mai mult ulei decat normal? daca da atunci e o problema , daca nu da-i bice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e o problema clasica: cuiele pontou nu inchid bine, iar benzina ramasa in carburator se scurge incet, pe langa piston, in ulei. Asta mai ales cand motocicleta sta mult si in special iarna, cand cuiele pontou (si in general toate garniturile) se contracta si raman pori deschisi. Nu inseamna neaparat ca ai o problema la carburator, dar merita investigat, poate cuiele pontou chiar nu mai inchid bine (pot fi imbatranite)

 

Cert este ca tre sa schimbi uleiul, clar este subtiat cu benzina si nu mai este in parametrii. Adica depinde si cat de mult tii la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca s-ar fi intamplat asta i-ar fi curs tone.

Cuiul pontou cand inchide cand nu inchide, nu face pic-pic (adica 1 pic pe.. saptamana/zi) . Daca se strica inunda tot motorul, curge pe langa, face urat, gasea rezervorul gol, etc..

 

Omul cu problema, n-are nimic, asa miroase uleiul din motor, a benzina, printre altele.. in nici un caz nu miroase a.. micsunele, vorba lu' bec.

 

E o problema inchipuita.

 

Ceilalti, analizati mai bine problema expusa si nu mai dati sfaturi care crizeaza posesroul, mai ales ca le dati din auzite si nu din experienta reala.

Mesaj completat

btw, cuiul pontou nu are nici o garnitura, e fier pe fier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La bandit, cuiul pontou are varful de cauciuc; iarna se contracta, iar cauciucul poate imbatrani in timp. Se creaza pori, nu gauri.

 

Daca nu vorbeam din experienta, nu vorbeam deloc. Orice incepator stie ca daca uleiul are miros de benzina, uleiul se schimba.

 

Daca s-ar fi intamplat asta i-ar fi curs tone.

Cuiul pontou cand inchide cand nu inchide, nu face pic-pic (adica 1 pic pe.. saptamana/zi) . Daca se strica inunda tot motorul, curge pe langa, face urat, gasea rezervorul gol, etc..

 

Omul cu problema, n-are nimic, asa miroase uleiul din motor, a benzina, printre altele.. in nici un caz nu miroase a.. micsunele, vorba lu' bec.

 

E o problema inchipuita.

 

Ceilalti, analizati mai bine problema expusa si nu mai dati sfaturi care crizeaza posesroul, mai ales ca le dati din auzite si nu din experienta reala.

Mesaj completat

btw, cuiul pontou nu are nici o garnitura, e fier pe fier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, corect, cuiele de la bandit au varful de cauciuc. Rectific. Dar asta nu inseamna ca si curg, cum ziceam, daca ii curgea vreunul ii facea balta in zona..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, corect, cuiele de la bandit au varful de cauciuc. Rectific. Dar asta nu inseamna ca si curg, cum ziceam, daca ii curgea vreunul ii facea balta in zona..

si am putea continua : cuie de R1 ( yamaha) gpz ( kawasaki)... mai zicem??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca s-ar fi intamplat asta i-ar fi curs tone.

Cuiul pontou cand inchide cand nu inchide, nu face pic-pic (adica 1 pic pe.. saptamana/zi) . Daca se strica inunda tot motorul, curge pe langa, face urat, gasea rezervorul gol, etc..

 

Omul cu problema, n-are nimic, asa miroase uleiul din motor, a benzina, printre altele.. in nici un caz nu miroase a.. micsunele, vorba lu' bec.

 

E o problema inchipuita.

 

Ceilalti, analizati mai bine problema expusa si nu mai dati sfaturi care crizeaza posesroul, mai ales ca le dati din auzite si nu din experienta reala.

Mesaj completat

btw, cuiul pontou nu are nici o garnitura, e fier pe fier.

probabil daca mirosea a micsunele nu era nici o problema insa daca miroase a benzina NU este deloc normal. daca cuiul este distrus, cu motorul oprit, tot "pic-pic" face, chiar si cu capacul rezervorului deschis. de cuiul fara garnitura ti-au raspuns altii... de obicei dai sfaturi pertinente si te apreciez pentru asta insa acum... te sfatuiesc sa te folosesti de functia de moderator si sa iti stergi singur postul cu pricina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu, sunt N mobre la care cuiul pontou nu are nici un fel de garnitura sau varf de cauciuc, este fier pe fier, asa e la motocicleta mea si la cate am mai desfacut carburatoare.

 

Sustin in continuare ca daca ii curgea ii facea uleiul praf si i-ar fi curs toata benzina toata iarna sau cate luni a stat.

Vorbiti aiurea, daca ati fi vazut intr-adevar moto la care nu tine cuiul sau unul din ele nu ati mai fi comentat. Cand cuiul face pic-pic, e de-ajuns si 2-3 zile sa stea asa si NU MAI GASESTI benzina in rezervor, ori curge afara ori in motor. Si asta se vede imediat.

 

Un ulei nou si dupa cateva zile de functionare o sa miroasa a benzina.

 

PUNCT.

 

a20791a12893a430c3b0dc_m.JPG

Mesaj completat

si am putea continua : cuie de R1 ( yamaha) gpz ( kawasaki)... mai zicem??

 

Uite:

 

http://www.wemoto.com/bikes/Kawasaki/GPZ_7...r_Float_Needle/

 

10016153.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si ala e kawa GPZ? E eliminator. Asta zic, ca sunt modele si modele, eu am intalnit numai fara motz de cauciuc, ce vrei.. sunt si-asa si-asa.. repede sariti ca hienele ca am gresit. Sunt de toate tipurile, si cu cauciuc si fara cauciuc!

 

REPET de 10 ori, dupa cum descrie omul nostru problema, nu-i curge nimic! Simplul fapt ca-i miroase uleiul a benzina nu INDICA NIMIC! Mai ales ca uleiul ala zace in mobra de cine stie sau daca a fost pornita mobra recent cu socu tras sau dracu stie cum, in primele faze de pornire, motorul arde benzina incomplet, surplusul e scuipat pe toba sau ajunge pe langa segmenti direct in ulei.

Uleiul cu care se unge cilindrul se amesteca in prima faza cu benzina aspirata din carb, apoi acel ulei este "curatat" de segmenti si trimis in baie unde se amesteca cu celalat.

 

La un motor care arde benzina ati vrea sa miroasa uleiul a coca-cola.

Fugiti mai mecanici de duminica cu cercul de aici ... ca deja mi-e sila.

 

Aveti un stil de a face din tzantzar armasar de te doare bila.. Ala zice ca de-o parere ii miroase uleiul a benzina si voi deja ii cereti sa demonteze juma de motor si sa schimbe relantiul ca a cazut in baia de ulei... :laugh:

 

Asa si baiatul cu Honda Nighhawk de 650 de mai devreme, avea relantiul dereglat si SFATUITORII de aici mai aveau putin si-i cereau sa schimbe garnitura de chiulasa, sa schimbe toata electrica, bujii, bobine, CDI - deja ii trebuia alta mobra... cand era clar ca avea carburiel dereglate, a facut cum i-am zis eu si i-a pornit martzoaga..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si ala e kawa GPZ? E eliminator. Asta zic, ca sunt modele si modele, eu am intalnit numai fara motz de cauciuc, ce vrei.. sunt si-asa si-asa.. repede sariti ca hienele ca am gresit. Sunt de toate tipurile, si cu cauciuc si fara cauciuc!

spre aducere aminte eliminator si gpz 600 au acelasi motor ( la clasa 600 cm3)

en 500 si gpz 500 au acelasi motor ( la clasa 500 cm3)

eliminator si gpz 400 au acelasi motor ( la clasa 400 cm3)

eliminator si gpz 900 au acelasi motor

 

 

 

 

oricum bine ca recunosti ca ai gresit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dark_lord86: sfatul meu prietenesc este sa vorbesti cu un mecanic; poate n-ai nici o problema, poate ai

 

Sfaturile pe forum oricum sunt in mare parte nefolositoare ca-s postate de ageamii (inclusiv io) sau amatori de certuri on-line

Si oricum, nici unul din cei care posteaza n-a vazut vreodata motocicleta ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am un gsxf din 2000 si am avut problema asta cu inundatul motorului cu benzol.

Mi s-a umplut si toba si filtrul de aer... tot.

Am dus-o la doctor, am schimbat ulei, filtre, am curatat ssi sincronizat carburatoare.

A zis ca era blocat un arculet de la vacuum. A curatat, uns, dar nu a schimbat nimic.

In opinia voastra ce as putea face / schimba ca sa nu mi se mai intample?

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Belbody

Baiatul cu nighthawk-ul ne-a tot ametit ba ca e carburatie, ba ca e aprindere... si pana la urma a reglat cuiele de amestec cu patentul... pana a rupt 2.

Dupa ce i-am spus ca nu asa se face(si i-am si spus cum sa procedeze... el tot cu patentul vrea sa le regleze) :laugh:

 

@ Lupul Gri

Subscriu la cele spuse de tine si ma cam regasesc in descrierea ta :laugh:

 

Revenind la problema omului (parerea mea, sa traiti) :laugh:

 

Cu mirosul uleiului.... daca nu miroase tare a benzina, cred ca nu e vreo mare problema.

Posibil din cauza ca ai mers cu motorul prea putin. Mai exact ce vreau sa spun : cand motorul a fost rece ai folosit socul.

Daca intre timp ai ajuns la destinatie si motorul nu a mers suficient fara soc, iar chestia asta s-a intamplat de mai multe ori

fara a face o tura lunga cu motocicleta, ma gandesc ca motorul nu a ajuns sa functioneze suficient de mult timp la temperatura normala de lucru.

Asta ar insemna ca putina benzina ajunsa in ulei (si care s-a amestecat cu uleiul) nu a reusit sa se volatizeze.

De aici probabil mirosul slab de benzina in ulei. Se rezolva cand iesi la o tura lunga sau chiar doua (benzina amestecata in ulei nu se evapora asa repede).

 

Daca insa uleiul miroase tare a benzina trebuie gasita explicatia... pe unde se scurge ?

Cuie poanto care nu inchid... si seara benzina pleaca la plimbare prin carburatoare, gaseste supapa de admisie deschisa si pofteste sa faca o vizita in cilindru,

pe urma descopera pistonul si se minuneaza ca are segmenti (se intreaba ce-o fii dincolo de acestia), trece de ei si face o baie cu ulei :D

Daca ar fi asa (nu zic ca nu este), carburatoarele sau carburatorul daca e doar unul afectat, ar fi inundat cu benzina. De asemenea ar fi multa benzina pe racordul dintre carb si cilindru... cilindrul ar fi foarte umed...

Asta mie imi lasa impresia clara ca motorul ar porni mai greu daca curge doar pe la un singur cui poanto (pointeau) si ar porni foarte greu (sau spre deloc) daca nu ar inchide doua cuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti un stil de a face din tzantzar armasar de te doare bila.. Ala zice ca de-o parere ii miroase uleiul a benzina si voi deja ii cereti sa demonteze juma de motor si sa schimbe relantiul ca a cazut in baia de ulei... :laugh:

corect. de asta e inutil sa intrebi pe forumuri, daca pui o intrebare si 10 iti raspund intr-un fel, tot o sa se gaseasca unul sa zica pe dos, si pleci mai nelamurit ca la inceput.

e posibil ca ceea ce ti se pare tie ca e miros de benzina sa fie mirosul tipic multor hidrocarburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...