Sari la conținut

Moare motorul in timpul mersului


Postări Recomandate

Nu o fi o pompa de benzina autentica , dar serveste drept pompa de benzina , fa un experiment scoate-i furtunul de vacuum si vezi ce zice daca-i dai benzina doar prin cadere

Pai chiar nu e pompa, e robinet/valva cu actionare vacuumatica.

Daca-i scoti furtunu de vacuum normal ca nu mai merge pt ca:

1- nu se mai deschide robinetul si nu mai curge deloc benzina

2- daca ai pus robinetul pe PRI sau l-ai scos detot din circuit si nu astupi furtunul de vacuum iar nu merge sau merge prost pt ca prin furtunul ala trage aer fals.

 

Am patit la un fireblade pe carburatie sa mi se strice popma de benzina electrica in drum. Am alimentat pe direct(prin cadere)si cat timp nivelul din rezervor nu scade sub jumate nici nu se cunoaste daca are pompa sau nu. De la jumatate in jos parca incepea sa se simta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

.....

Daca-i scoti furtunu de vacuum normal ca nu mai merge pt ca:

1- nu se mai deschide robinetul si nu mai curge deloc benzina

.......

 

ti se deschide robinetul daca ai furtunul scos si curge benzina normal din el prin cadere ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu rezervorul scos de pe motor Âşi ambele furtunuri scoase (alimentare cu benzină si vacum), cu robinetul pe on nu curge benzină nici dacă tragi cu gura. Am încercat eu când am avut nevoie de benzină.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu rezervorul scos de pe motor Âşi ambele furtunuri scoase (alimentare cu benzină si vacum), cu robinetul pe on nu curge benzină nici dacă tragi cu gura. Am încercat eu când am avut nevoie de benzină.

 

Poate o fi defect al meu , dar la mine curge ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consuma cit mai mult din benzina de 98, baga un plin de 95, incalzeste bine motorul, opreste motorul, deconectaza bateria, pune contactul, apasa frina 10-15 secunde, ia contactul, conecteaza bateria, porneste motorul si mergi cu ea 30-45 minute in modul in care mergi tu de obicei si pe traseul pe care-l faci cel mai des (adica, cum crezi tu ca e normal pt tine). Procedura asta iti reseteaza ECU si face sa memoreze un nou set de parametrii corelati cu noul tip de benzina. Evident, cind vei schimba benzina iar o sa mearga naspa. Procedura este valabila la orice motor cu injectie multipunc si ECU indiferent daca e moto sau masina.

 

la mine ( ktm 690 smr - injectie ) nu tine motorul la relanti, cum iau mana din gaz cum moare. ;)

astia la servis autorizat ktm mi-au schimbat bujia, filtrul de benzina cu tot cu pompa, mi-au tinut motorul pe tusa 1,5 luni si mi-au luat o gramada de bani pe chestia asta si nu au rezolvat problema...

 

ideea e ca nu tot timpul: cateodata dupa ce scot/bag cheia in contact isi revine...pana tura urmatoare. parca ar avea vre-un bug ceva...

 

am reclamat la sercice: pai trebuie pusa pe tester, noi nu avem trebe' sa o duci la bucuresti...

intrebarea catre ei ar fi: inainte sa-mi schimbati piesele/luati banii nu stiati ca trebuie tester?

 

intrebarea catre tine/voi: sa incerc chestia descrisa de tine sau pierd vremea?

 

 

mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dexter. man, evident ca nu-ti pot garanta, dar ce am explicat este resetarea parametrilor stocati in ECU. Treaba e simpla, acest ECU vine cu niste parametrii care se autoajusteaza in functie in principal de tipul de benzina si aprindere. Atunci cind schimbi benzina de la 95 la 98 nu e problema, ca fiind mai buna o sa zici ca-ti merge mai bine, problema apare invers, cind treci de la 98 la 95 pentru ca ECU va incerca sa comande aprindere, avans, injectie avind un set memorat pentru 98 dar de fapt benzina reala e de 95 (explozii mai mari, ardere mai neuniforma) si de aici apar alte limitari, ardere proasta, senzorul de o2 taie alimentarea, si tot asa. Dupa ce-l resetezi, o sa porneasca cu un set de parametrii standard care or sa permita si mersul cu 95.

Nu pot spune decit ca la mine a functionat, , si fac asta la masina la fiecare schimbare de benzina din cifra mare in cifra mica sau la schimbare de anotimp mai ales de la iarna la vara cind incep sa merg cu AC pornit. Daca nu fac asa merge ca un c-ur.

Acuma, daca merita sa incerci sau nu, tu decizi ;)

Mesaj completat

@Dexter. man, evident ca nu-ti pot garanta, dar ce am explicat este resetarea parametrilor stocati in ECU. Treaba e simpla, acest ECU vine cu niste parametrii care se autoajusteaza in functie in principal de tipul de benzina si aprindere. Atunci cind schimbi benzina de la 95 la 98 nu e problema, ca fiind mai buna o sa zici ca-ti merge mai bine, problema apare invers, cind treci de la 98 la 95 pentru ca ECU va incerca sa comande aprindere, avans, injectie avind un set memorat pentru 98 dar de fapt benzina reala e de 95 (explozii mai mari, ardere mai neuniforma) si de aici apar alte limitari, ardere proasta, senzorul de o2 taie alimentarea, si tot asa. Dupa ce-l resetezi, o sa porneasca cu un set de parametrii standard care or sa permita si mersul cu 95.

Nu pot spune decit ca la mine a functionat, , si fac asta la masina la fiecare schimbare de benzina din cifra mare in cifra mica sau la schimbare de anotimp mai ales de la iarna la vara cind incep sa merg cu AC pornit. Daca nu fac asa merge ca un c-ur.

Acuma, daca merita sa incerci sau nu, tu decizi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as fi gasit problema la motorul meu(honda cbr f2),imi murea motorul in timpul mersului,am descoperit aerisirea rezervorului(evacuarea de gaze) era infundatasi facea vid ,din cauza asta imi tine supapa de vacum trasa si nu mai baga benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as fi gasit problema la motorul meu(honda cbr f2),imi murea motorul in timpul mersului,am descoperit aerisirea rezervorului(evacuarea de gaze) era infundatasi facea vid ,din cauza asta imi tine supapa de vacum trasa si nu mai baga benzina.

nu dom`le s bujiile :( crecetezi bujiile si vezi cum sunt arse daca treaba i buna acolo inseamna ca e benzina nu stii vorba aia benzineste scanteieste dar...

mare grija cand motezi rezervoru furtunurile au locasurile lor daca strangulezi unu dintre ele iar o sa plangi pe forum

pune-ti mintea la contributie nu mai da bani la cei care se cred mecanici si invata pe sculele noastre !!!

sa auzim de bine !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu dom`le s bujiile :( crecetezi bujiile si vezi cum sunt arse daca treaba i buna acolo inseamna ca e benzina nu stii vorba aia benzineste scanteieste dar...

mare grija cand motezi rezervoru furtunurile au locasurile lor daca strangulezi unu dintre ele iar o sa plangi pe forum

pune-ti mintea la contributie nu mai da bani la cei care se cred mecanici si invata pe sculele noastre !!!

sa auzim de bine !!!!

stiu treaba cu furtunasele ca nu trebe sa se stranguleze ,nu e prima motocicleta,dar nu stiam honda cum are motorul......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Poate o fi defect al meu , dar la mine curge ...

 

e defect sigur. daca curge iti ineaca motorul. trebuie sa curga benzina numai cu motorul pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

Tocmai am demontat rezervorul de pe un F3. Motivul e ca nu imi mai porneste si cred ca in carb. nu intra benzina. Iar rezervorul are doar 3 iesiri: doua furtune mici care au cate un capat liber (aerisire, prea-plin) si evident robinetul. Al meu robinet e conectat la un singur furtun, care duce la pompa de benzina (aflata in spate, pe langa baterie). In pozitia ON, robinetul curge continuu. Asa trebuie? Nu mai e nici un furtun(de vacum). Atunci curgerea e gravitationala, pompa ar trebui sa impinga benzina in carburatoare.

Problema mea: daca nu am furtun de vacum (sa fi avut si l-am pierdut? dar unde era conectat?) de ce oare nu-mi porneste? Bateria e noua, electromotorul invarte, dar nu porneste motorul.

Atasat e o poza cu problema mea. Cred ca desenul opreste orice dezbatere pe tema asta :) Deci este un CBR 600 F3 din '95

Multumesc! post-13540-0-30468300-1305192950_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai pompa de benzina nu mai ai furtunas de vacuum. E normal sa curga continuu la robinet atunci cand e in pozitia ON.

Daca crezi ca nu-ti ajunge benzina in carburi, scoate furtunul care duce de la pompa la carburi (cel de la robinet la pompa sa fie montat si robinetul in pozitia ON ) si da-i un pic la buton. Daca pompa si circuitul ei de comanda sunt ok ar trebui sa-ti curga benzina pe acel furtun ( cel dintre pompa si carburi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna idee, chiar ma gandeam cum pot verifica faptul ca pompa merge bine. Cand incerc sa pornesc (cu ea conectata), nu aud nimic, nu simt nici o rotire in pompa. Dar asa cum spui tu, o sa vad daca imi curge benzina. Merci !

 

Daca ai pompa de benzina nu mai ai furtunas de vacuum. E normal sa curga continuu la robinet atunci cand e in pozitia ON.

Daca crezi ca nu-ti ajunge benzina in carburi, scoate furtunul care duce de la pompa la carburi (cel de la robinet la pompa sa fie montat si robinetul in pozitia ON ) si da-i un pic la buton. Daca pompa si circuitul ei de comanda sunt ok ar trebui sa-ti curga benzina pe acel furtun ( cel dintre pompa si carburi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am experienta pe "F-uri" insa, din cate stiu eu, F2 nu are pompa de benzina ci doar robinet vacuumatic, alimentarea realizandu'se prin cadere libera. Datorita deselor probleme la robinetul vacuumatic, a aparut un asa-zis kit de "upgrade" de F3 (pompa) pe care multi posesori de F2 l'au instalat ulterior. Poate ca e valabil si in cazul motorului tau.

 

Oricum, pompa de benzina nu este rotativa, ci lucreaza in impulsuri.

 

Daca nu cumva gresesc, multe F2 la care s'a facut upgrade cu pompa de benzina au avut probleme cu inundarea carburatoarelor, cuiele pontou/plutitoarele nefiind concepute pentru presiunea dezvoltata de o pompa. Pe de alta parte, pompele de benzina cu impulsuri au prostul obicei sa se inceapa sa se blocheze partial in timpul mersului, cauzand fenomene asemanatoare celui descris de tine. Cam aceleasi simptome sunt cauzate si de un filtru de benzina foarte incarcat.

 

Cel mai simplu test ar fi sa faci by-pass la pompa si filtru si sa conectezi benzina din rezervor printr'un furtun direct la carburatoare: cu rezervorul plin ar trebui sa existe suficienta presiune hidrostatica. Functie de rezultat, tragi concluziile pentru pasii urmatori.

 

Ride SAfe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti,va deranjez cu o intrebare:spuneti-mi si mie pozitiile la robinetul de benzina,la un cbr f3.S-a jucat cineva si acum nu mai stiu pozitia sagetii pentru on si rezerva.Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite pozitiile robinetului.

Sageata in jos = deschis

Sageata in sus = rezerva

Robinetul orizontal = inchis.

post-13540-0-68928800-1305274846_thumb.jpg

 

@yo4hgx:

Merci de informatii!

Ieri am facut bypass la pompa, alimentand direct din rezervor in carburatoare. Si a pornit frumos. Insa am observat ca presiunea hidrostatica nu e suficienta, la accelerari mai bruste se simte ca nu vine destula benzina.

E clar, pompa mea de benzina e stricata. Oare e stricat mecanismul extern, cel aratat in filmulet? Am vazut ca exista kit-uri de reparatie pentru pompe, cu exact acest mecanism.

Cu pompa complet detasata, am alimentat-o direct la o baterie functionala si nu "zice" nimic. Deci cred ca e partea electrica - releul din filmul uploadat.

PS: In manualul pt F3 e prezentata schema alimentarii, care include pompa. Deci nu a fost adaugata ulterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de informatie,oricum cred ca ceva nu e in regula am mers cu el in jos pe rezervor,am ramas fara benzina ,am schimbat in sus pe rezerva si surpriza,nimic.Multumesc inca o data.Bafta si vreme buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite pozitiile robinetului.

Sageata in jos = deschis

Sageata in sus = rezerva

Robinetul orizontal = inchis.

post-13540-0-68928800-1305274846_thumb.jpg

 

@yo4hgx:

Merci de informatii!

Ieri am facut bypass la pompa, alimentand direct din rezervor in carburatoare. Si a pornit frumos. Insa am observat ca presiunea hidrostatica nu e suficienta, la accelerari mai bruste se simte ca nu vine destula benzina.

E clar, pompa mea de benzina e stricata. Oare e stricat mecanismul extern, cel aratat in filmulet? Am vazut ca exista kit-uri de reparatie pentru pompe, cu exact acest mecanism.

Cu pompa complet detasata, am alimentat-o direct la o baterie functionala si nu "zice" nimic. Deci cred ca e partea electrica - releul din filmul uploadat.

PS: In manualul pt F3 e prezentata schema alimentarii, care include pompa. Deci nu a fost adaugata ulterior.

 

 

Se pare ca am amestecat eu borcanele deoarece in primul post era vorba despre un F2. Acum am observat ca tu te referi la o alta problema, pe alt motor - F3.

 

In general cam toate pompele de carburatoare de pe motociclete functioneaza pe acelasi principiu, in impulsuri, comandate mecanic de presiunea de pe evacuare. Membrana este actionata de un ax ce culiseaza in interiorul unei bobine, al carui contact si parghie sunt tensionate mecanic. Cand evacuarea este obturata de catre cuiele pontou, membrana nu mai permite axului sa execute o cursa completa astfel ca si contactul ce alimenteaza bobina ramane deschis, intrerupand circuitul electric de alimentare. In primul rand trebuie verificata integritatea membranei (etanseitate) si a bobinei (infasurare/izolatie). Problemele intermitente mai sunt cauzate si de murdarirea sau deteriorarea pastilelor contactului electric, uzura la parghia contactului, imbatranirea arcurilor (detensionare) si mizerie in canalul axului central. Ultima problema este destul de delicata deoarece corpul pompei este ambutisat (cel putin la modelul de pe motoarele YAMAHA) asa ca accesul este destul de greu.

 

Cum am mentionat initial, nu cunosc modelele de la HONDA asa ca imi cer scuze anticipat pentru eventualele erori sau inadvertente, pe care poate cineva mai avizat sper sa le indentifice si corecteze.

 

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bune detalii, multumesc !

Acum pompa mea functioneaza pentru ca am curatat contactele pastilelor. Sunt destul de tocite, mai au cam 1 mm fiecare, iar scanteia dintre ele e destul de mare. Din cate stiu, la niste contacte bune, noi, scanteia e mai mica si nu deterioreaza asa repede suprafata pastilei.

Pentru orice eventualitate, imi comand totusi un set de reparatie pompa, ce contine terminalele si are pastile noi.

In functionarea ei, pompa e destul de galagioasa, scanteia provoaca un sunet distinct, chiar ma mir ca nu am auzit niciodata sunetul ei in timpul functionarii normale a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am patit-o si eu cu Yamaha XJ600S Diversion. Pe scurt mi s-a oprit motorul in mers, din senin, si nu a mai pornit. O sa detaliez, poate ma puteti ajuta cu sugestii:

 

Acum o saptamana am lasat motocicleta doar cu vreo 2L de benzina in rezervor si am incercat sa o pornesc dupa vreo 4 zile. Degeaba. Am dat la automat invartea, dar nu pornea. Am incercat impinsa, n-a pornit. Am golit rezervorul de cei 2L de benzina (s-a depus putina apa pe fundul sticlei in care am scos benzina), am golit carburatoarele, am pus 2L de benzina proaspata, am curatat bujiile sa nu fie ude, dar tot nu a pornit. Am incercat vreo ora sa dam la buton, cu bateria legata la o baterie de masina. Bujia dadea scanteie, dar degeaba. Nu pornea. Am mai bagat 10L de benzina in rezervor, am ars bujiile si din vreo 10 incercari de dat la buton a pornit si a mers fara probleme.

 

Ieri m-am dat aproximativ 70km fara probleme. Azi am facut plinul si am plecat intr-o tura. La un moment dat m-am oprit pt vreo 5 minute, dar cand sa plec, n-am facut 200m si mi s-a oprit motorul. Eram in coborare, asa ca am tras ambreiajul si i-am dat drumul din nou, incercand sa o pornesc. Degeaba. N-a mai pornit nici impinsa cand s-a terminat panta. Am dat jos bujiile, erau uscate. Benzina cel putin in filtrul de benzina aveam. Am incercat sa pun si pe PRI cand am dat la buton, dar tot n-a pornit. Cand aproape am golit bateria de cat am incercat, am zis, hai sa vad, da scanteie? Am scos o bujie (1), am bagat-o in fisa, am lipit-o de bun surub de pe blocul motor, am apasat butonul, dar scanteie n-a iesit deloc. Am pus bujia la loc, si am zis hai sa incerc alta. Am scos alta bujie (4) dar nici aia nu facea scanteie. N-am mai reusit s-o pornesc...

 

Am motocicleta de putin timp (aprop. 3 sapt, 800km) deci nu-i cunosc prea bine istoricul, dar am mai patit (de 2 ori) sa simt ca se opreste motorul in mers, dar daca trageam ambreiajul si-i dadeam drumul, apoi, pornea, asa ca nu am bagat prea mult in seama comportamentul asta. De data asta nu a mai pornit :(

 

Nu ma pricep, decat din ce am citit de pe forum. Pentru problema (nu cred ca e normal, deci e o problema) de sapt. trecuta ca nu a pornit cu doar 2L de benzina in rezervor eu suspectez ca e membrana de vaccum slabita. Care ar fi cauza pentru oprirea in mers? Nu da scanteie, deci se pare ca asta e alta problema... din ce am citit CDI sau bobina. Sau altceva? Cum pot verifica? Orice sugestie e binevenita. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intai verifica bobina de inducite cati ohmi (rezistenta) daca sunt in parametrii normali (cauta in manualul de service), verifca cablu de bujie si fisa (sa nu fie fisurat) scoate fisa si pune la loc cum trebuie cu cablu. daca totul e ok urmatorul pas.....

 

verifica pick-up solenoid (senzor de generator.... un fel de "platina") cati ohmi si voltajul, cauta in manualul. daca totu e ok iar urmatorul pas

 

imprumuta de la cineva un CDI si verifica toata carburatia

 

 

aaa sa nu uit..... verifica si celelalte senzori (de cric, de ambreaj, de neutru... etc)

 

n-ai specificat daca electromotorul functioneaza, adica sa dai la butonul START, se invarte electromotorul dar nu porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intai verifica bobina de inducite cati ohmi (rezistenta) daca sunt in parametrii normali (cauta in manualul de service), verifca cablu de bujie si fisa (sa nu fie fisurat) scoate fisa si pune la loc cum trebuie cu cablu. daca totul e ok urmatorul pas.....

 

verifica pick-up solenoid (senzor de generator.... un fel de "platina") cati ohmi si voltajul, cauta in manualul. daca totu e ok iar urmatorul pas

 

imprumuta de la cineva un CDI si verifica toata carburatia

 

 

aaa sa nu uit..... verifica si celelalte senzori (de cric, de ambreaj, de neutru... etc)

 

n-ai specificat daca electromotorul functioneaza, adica sa dai la butonul START, se invarte electromotorul dar nu porneste.

 

Daca dau pe butonul de start invartem dar nu porneste. Am verificat la doua fise (1 si 4) si nu da scanteie. La celelalte doua nu am verificat.

 

Am patit-o si eu cu Yamaha XJ600S Diversion. Pe scurt mi s-a oprit motorul in mers, din senin, si nu a mai pornit. O sa detaliez, poate ma puteti ajuta cu sugestii:

 

Acum o saptamana am lasat motocicleta doar cu vreo 2L de benzina in rezervor si am incercat sa o pornesc dupa vreo 4 zile. Degeaba. Am dat la automat invartea, dar nu pornea. Am incercat impinsa, n-a pornit. Am golit rezervorul de cei 2L de benzina (s-a depus putina apa pe fundul sticlei in care am scos benzina), am golit carburatoarele, am pus 2L de benzina proaspata, am curatat bujiile sa nu fie ude, dar tot nu a pornit. Am incercat vreo ora sa dam la buton, cu bateria legata la o baterie de masina. Bujia dadea scanteie, dar degeaba. Nu pornea. Am mai bagat 10L de benzina in rezervor, am ars bujiile si din vreo 10 incercari de dat la buton a pornit si a mers fara probleme.

 

Ieri m-am dat aproximativ 70km fara probleme. Azi am facut plinul si am plecat intr-o tura. La un moment dat m-am oprit pt vreo 5 minute, dar cand sa plec, n-am facut 200m si mi s-a oprit motorul. Eram in coborare, asa ca am tras ambreiajul si i-am dat drumul din nou, incercand sa o pornesc. Degeaba. N-a mai pornit nici impinsa cand s-a terminat panta. Am dat jos bujiile, erau uscate. Benzina cel putin in filtrul de benzina aveam. Am incercat sa pun si pe PRI cand am dat la buton, dar tot n-a pornit. Cand aproape am golit bateria de cat am incercat, am zis, hai sa vad, da scanteie? Am scos o bujie (1), am bagat-o in fisa, am lipit-o de bun surub de pe blocul motor, am apasat butonul, dar scanteie n-a iesit deloc. Am pus bujia la loc, si am zis hai sa incerc alta. Am scos alta bujie (4) dar nici aia nu facea scanteie. N-am mai reusit s-o pornesc...

 

Am motocicleta de putin timp (aprop. 3 sapt, 800km) deci nu-i cunosc prea bine istoricul, dar am mai patit (de 2 ori) sa simt ca se opreste motorul in mers, dar daca trageam ambreiajul si-i dadeam drumul, apoi, pornea, asa ca nu am bagat prea mult in seama comportamentul asta. De data asta nu a mai pornit :(

 

Nu ma pricep, decat din ce am citit de pe forum. Pentru problema (nu cred ca e normal, deci e o problema) de sapt. trecuta ca nu a pornit cu doar 2L de benzina in rezervor eu suspectez ca e membrana de vaccum slabita. Care ar fi cauza pentru oprirea in mers? Nu da scanteie, deci se pare ca asta e alta problema... din ce am citit CDI sau bobina. Sau altceva? Cum pot verifica? Orice sugestie e binevenita. Multumesc

 

Pana la urma motorul a ajuns la Mechatronics, urmand sa se apuce joi de el. Baietii de acolo ziceau ca ei banuiesc a fi CDI-ul (in cel mai rau caz). Acuma, stau si ma gandesc, CDI-ul ala cand crapa, crapa asa din senin? Nu are si el o cauza (poate un scurt?) care il distruge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Pana la urma motorul a ajuns la Mechatronics, urmand sa se apuce joi de el. Baietii de acolo ziceau ca ei banuiesc a fi CDI-ul (in cel mai rau caz). Acuma, stau si ma gandesc, CDI-ul ala cand crapa, crapa asa din senin? Nu are si el o cauza (poate un scurt?) care il distruge?

 

Un CDI poate crapa pur si simplu, nu trebuie sa-l distruga ceva. Din ce povestesti poate fi de vina CDI-ul.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca sunt ceva contacte proaste/slabe/oxidate din cauza ca fenomenul nu este permanent ci apare aleator. Ia la puricat instalatia electrica incepind cu contactul de cric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un CDI poate crapa pur si simplu, nu trebuie sa-l distruga ceva. Din ce povestesti poate fi de vina CDI-ul.

 

Si daca sa zicem ca ar fi CDI-ul (eu sper totusi sa nu fie) de unde recomanzi sa-mi iau unul? Merge si second? Unul nou am auzit ca e exagerat de scump.

Editat de robert_01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...