Sari la conținut

Roti Groase Vs Roti Subtiri La Clasa 125 Cmc


Roti groase versus roti subtiri  

566 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

acum cateva zile mi-am schimbat guma pe fata.

aveam 120/65-17 (nerecomandat de producator), puse de fostul proprietar.

acum am 100/80-17.

 

nu se simte mare diferenta. cu astea noi se inclina ceva mai repede, nu e mai stabila in curbe si nici manevrabilitatea nu prea s-a imbunatatit.

 

in schimb mi s-a parut ca le dau cam repede de capat. m-am aplecat usor pe un viraj si mai era jumatate de centimetru pana la capat.

cu cel vechi nu aveam cum sa dau de capat, era prea strans pe janta.

 

parerea mea e ca merita sa pun gume pe dimensiunea corecta deoarece arata mai bine, de cat cele "mai late", care arata mult prea stranse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 141
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 year later...

mai copii:

 

la clasa asta mica unde fiecare detaliu conteaza un cauciuc mai gros iti va ingenunchia motorul. mult mai mult conteaza compozitia, duritatea si nu in ultimul rand profilul gumei pe care o folosim.

alegerea cauciucului e bine sa o faci in functie de com vrei sa exploatezi motoreta. vrei sa dai bine la imagine o sa pui cat iti permite bascula si o sa mergi cu 80 maxim, nu o sa mai ai demaraj puternic dar asta e bine pt ca te vede lumea. vrei sa alergi pe circuit o sa pui slikuri suptiri si o sa bagi mare pe viraje accelerari si franari. vrei sa ai o motoreta competitiva in oras alege gumele recomandate de producator si te vei bucura de utilaj mai mult timp decat cei ce vor avea multe poze pe magheru :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Cel mai bine e cu gumele late... am avut pe RS cauciuc pe spate de 150... si acum am de 160 si vreau sa spun ca sta cu mult mai bine pe viraje.. ce'i drept a facut'o mai lenta dar e insesizabil...

Poi si cum ti-ai dat seama daca e insesizibil ?? Frate inginerii astia la aprilia nu pun 150 degeaba e gandita si ea motocicleta , era un baiat de avea 190 sau 180 pe rs si din punctu meu de vedere arata aiurea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi si cum ti-ai dat seama daca e insesizibil ?? Frate inginerii astia la aprilia nu pun 150 degeaba e gandita si ea motocicleta , era un baiat de avea 190 sau 180 pe rs si din punctu meu de vedere arata aiurea...

 

Sunt de aceeasi parere si alta tampenie ar fi umblatul la amortizorul spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum cateva zile mi-am schimbat guma pe fata.

aveam 120/65-17 (nerecomandat de producator), puse de fostul proprietar.

acum am 100/80-17.

 

nu se simte mare diferenta. cu astea noi se inclina ceva mai repede, nu e mai stabila in curbe si nici manevrabilitatea nu prea s-a imbunatatit.

 

in schimb mi s-a parut ca le dau cam repede de capat. m-am aplecat usor pe un viraj si mai era jumatate de centimetru pana la capat.

cu cel vechi nu aveam cum sa dau de capat, era prea strans pe janta.

 

parerea mea e ca merita sa pun gume pe dimensiunea corecta deoarece arata mai bine, de cat cele "mai late", care arata mult prea stranse.

hahahah cum draqu mergeti voi cu gume de rain????? nu inteleg.. eu pe amea r125 am standard 100/60 17 , 130/70 17 , maine montez un tren nou de pirelli diablo super coresa sc .120/60 si 150/70 care nu leas pute pune dupa lege..dar caubciucurilea astea au o aderenza asa de mare .. dar,,dureaza doar 4000 de km deci o luna ;) pe timp de vara:) .

p.s eu de obiceai le schimb la fiecare 6 luni :P

Mesaj completat

Ce amortizoare aveți pe spate mă ? :D

ÂŞtiam că e lafel ca Âşi la restul - îl poți face mai moale Âşi mai tare, funcție de greutatea fiecăruia.

pe spate bitubo...reglajul nu se face in baza greutati .dar in baza la necesitatae pe care o ai..la felul cum mergi..vrei sa mergi incet si sa nu simti gropile..in oras..il dai pe moale..te duci la munte ..fugi se face mai dur :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci de ce scrie in manual WARNING si dupa ce il ridici curge tot din el?

Mai , la amortizor se poate umbla , o poti ridica mai sus mai jos... a mea e foarte moale si joasa , a unui prieten e tare si inalta . nu cred ca e un pericol daca umblii la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai , la amortizor se poate umbla , o poti ridica mai sus mai jos... a mea e foarte moale si joasa , a unui prieten e tare si inalta . nu cred ca e un pericol daca umblii la el.

 

O poti ridica,dar sa aiba acolo la amortizor 25mm,ca dupa strici amortizorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hahahah cum draqu mergeti voi cu gume de rain????? nu inteleg.. eu pe amea r125 am standard 100/60 17 , 130/70 17 , maine montez un tren nou de pirelli diablo super coresa sc .120/60 si 150/70 care nu leas pute pune dupa lege..dar caubciucurilea astea au o aderenza asa de mare .. dar,,dureaza doar 4000 de km deci o luna :crack: pe timp de vara:) .

p.s eu de obiceai le schimb la fiecare 6 luni :)

Mesaj completat

 

 

R125 si asa ca ii super lenes... mai pune'i si de 150 si o sa mearga super aiurea...

 

 

 

 

Se poate regla amortizorul pe spate, dar daca e prea tare va fi putin neplacut deoarece cand ai sa iei gropi cu motoru ai sa ai impresia ca se rupe in 2 :lol:) , si in plus daca suspensia e tare pe viraj iti arunca spatele aiurea...

Editat de yoosined
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Mai late: uzura mai mica (mai mult cauciuc care nu depune la fel de mult efort cat depune cel mai subtire), aderenta mai buna cu o presiune corespunzatoare, da mai bine la estetica. Singurul dezavantaj este ca odata cu marirea "aderentei" creste si rezistenta la inaintare, dar nu cred ca cu mult.

VOTAT

 

Mai subtiri:Consum mai mic (nesemnificativ), viteza maxima mai mare(foarte putin), aderenta mai slaba si probabil ca si uzura mai mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator stress_L&P
hahahah cum draqu mergeti voi cu gume de rain????? nu inteleg.. eu pe amea r125 am standard 100/60 17 , 130/70 17 , maine montez un tren nou de pirelli diablo super coresa sc .120/60 si 150/70 care nu leas pute pune dupa lege..dar caubciucurilea astea au o aderenza asa de mare .. dar,,dureaza doar 4000 de km deci o luna :laugh: pe timp de vara:) .

p.s eu de obiceai le schimb la fiecare 6 luni :blbl:

Mesaj completat

 

pe spate bitubo...reglajul nu se face in baza greutati .dar in baza la necesitatae pe care o ai..la felul cum mergi..vrei sa mergi incet si sa nu simti gropile..in oras..il dai pe moale..te duci la munte ..fugi se face mai dur :P

 

 

ce face ma? 4000 de km si ai terminat gumele cu r125? :alcy: vai de capul meu! de abia scoti asa "performanta" cu un motor de 1000, lasa-ne, te rog!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...