Jump to content
Sign in to follow this  
frigider

Progresiv, sau direct clasa mare SuperSport?

Trecerea prin "categorii" (cmc)  

497 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

si dupa nici o luna de zile incepi sa dai sfaturi la alti incepatori...cel mai tare embarrassed.gifthumb.gifyousuck.png

 

 

 

 

e prima motocicleta de strada proprietate personala looserule

 

 

sti tu cu ce motociclete m-am dat fraiere, inchide gura si ciocu mic pana nu sti. tu da-ti cu parerea din experienta personala nu din ceea ce citesti.

pentru informarea curiosilor ma dau cu mobre de la 10 ani. Am fost pilot sportiv la aeroclub. Am incercat speedway (dirttrack), motociclism viteza, enduro/cros.

 

si ca motocicleta de strada am ales versysul pentru ca nu am nevoie de o alta moto ca sa imi arat cat de "coios" sunt.

nu imi trebuie ss sa merg prin oras ca nu mai pot eu de basini, sau daca ies la o tura scurta o fac de placere nu ca sa vad cat de repede ajung.

imi doresc sa ajung acasa nu sa imi fac cunostinte capete de pod ca nu stiu sa iau virajul, sau sa fac calatorii inopinate cu TIR-ul sau masina ce circula pe contrasens.

daca asa respectati voi lumea sincer cu asemenea nulitati imi e rusine de comunitatea din care fac parte.

Edited by BigAir

Share this post


Link to post
Share on other sites

e prima motocicleta de strada proprietate personala looserule

 

 

sti tu cu ce motociclete m-am dat fraiere, inchide gura si ciocu mic pana nu sti. tu da-ti cu parerea din experienta personala nu din ceea ce citesti.

pentru informarea curiosilor ma dau cu mobre de la 10 ani. Am fost pilot sportiv la aeroclub. Am incercat speedway (dirttrack), motociclism viteza, enduro/cros.

 

si ca motocicleta de strada am ales versysul pentru ca nu am nevoie de o alta moto ca sa imi arat cat de "coios" sunt.

nu imi trebuie ss sa merg prin oras ca nu mai pot eu de basini, sau daca ies la o tura scurta o fac de placere nu ca sa vad cat de repede ajung.

imi doresc sa ajung acasa nu sa imi fac cunostinte capete de pod ca nu stiu sa iau virajul, sau sa fac calatorii inopinate cu TIR-ul sau masina ce circula pe contrasens.

daca asa respectati voi lumea sincer cu asemenea nulitati imi e rusine de comunitatea din care fac parte.

 

 

 

 

marsh la sapa ma ...

 

 

Progresiv, sau direct clasa mare SuperSport?

 

esti prea prost sau ai dat de curand de interneti? ce treaba ai tu sa dai sfaturi pe topicul asta ?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Phoenix78, nu am zis ca ai "probleme la procesor" ci doar un cognitive bias. O hiba de invatare care te impiedica sa intelegi anumite lucruri. Am identificat la tine "backfire effect" anume ca atunci cand cinva iti spune ceva si-ti aduce argumente impotriva a ceea ce sustii tu, respingi respectivele argumente si devii si mai convins ca aveai dreptate. E ok, cu totii avem tare din astea, si eu sunt plin de ele.

 

Alt aspect interesant pe care l-ai ratat in postul meu trecut erau principiile Duning-Kruger. In esenta, studiul respectiv spune ca incompetentii nu pot recunoaste o parere competenta, ca vor tinde mereu sa fie inconjurati de incompetenti si ca nu pot deveni competenti decat daca isi dau seama ca-s incompetenti. A fi incompetent nu inseamna ca ai o problema mentala, ci doar ca ai informatii insuficiente cu privire la un subiect pentru a-ti forma o parere competenta.

 

Cum e, zic eu, cazul tau cu motoarele super sport.

 

@BigAir: tu esti doar batut in cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ultimele 2 pagini ale acestui topic nu am mai inteles nimic. Sincer, desi abia ce am sarit de 2000 km, dupa parerea mea de incepator conteaza doar ce ai in cap. Poti sa ai si o paraitoare de 125 sau un balaur de 1000+ si tot de duci sa bei o bere cu Sf. Petru daca te manca palma aiurea. Singura diferenta intre cele 2 mari categorii(600/1000) e plaja de turatii unde are cuplu maxim. La 600 daca ti se intampla sa`ti scape mana in gaz nu face asa urat, pe cand la 1000 nu mai e aceeasi "dicstractie". Si asta se poate intampla oricarui motorist indiferent de stadiul in care se afla(incepator/veteran). E adevarat ca sansele sa gresesti sunt mai mari la inceput, dar asta nu inseamna ca din varimotive un motorist cu experienta nu o poate pati.Asa va va doresc multa minte, ochii cat cepele si sa avem asflat uscat. biggrinbounce2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici e dicstractia ca nuie. Sansele tale sa iti faci creierii zacusca pe un 125 sunt mici. Sansele sa iti faci ficatul pateu pe un miar in primele 6 luni de carnet sunt de vreo cateva zeci de ori mai mari. E un joc statistic. Daca-ti place ruleta, n-ai decat. Daca in schimb tii la pielea ta, o sa vrei sa minimizezi pe cat posibil sansele de a crapa si sa maximizezi sansele de a merge pe motor si in urmatorii 10-20-30 de ani.

 

Asta nu inseamna ca daca te urci pe SS din prima zi, gata, esti mort. Nu. doar ca iti micsorezi sansele de a prinde sfarsitul sezonului pe ea. Unii scapa si ne povestesc aici cat de prosti suntem ca va invatam sa nu va urcati pe SS-uri de mici, altii nu. Aia n-apuca sa posteze aici. E plina sectiunea de accidente de ei. Dau baietii cu RIP si "lasa ca fierul se repara", ca ce baieti buni si talentati erau, da au zburat mai repede decat ingerul lor pazitor. Bullshit. Au ales partea gresita a pantei statistice.

Edited by bogdan192

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Phoenix78, nu am zis ca ai "probleme la procesor" ci doar un cognitive bias. O hiba de invatare care te impiedica sa intelegi anumite lucruri. Am identificat la tine "backfire effect" anume ca atunci cand cinva iti spune ceva si-ti aduce argumente impotriva a ceea ce sustii tu, respingi respectivele argumente si devii si mai convins ca aveai dreptate. E ok, cu totii avem tare din astea, si eu sunt plin de ele.

 

Alt aspect interesant pe care l-ai ratat in postul meu trecut erau principiile Duning-Kruger. In esenta, studiul respectiv spune ca incompetentii nu pot recunoaste o parere competenta, ca vor tinde mereu sa fie inconjurati de incompetenti si ca nu pot deveni competenti decat daca isi dau seama ca-s incompetenti. A fi incompetent nu inseamna ca ai o problema mentala, ci doar ca ai informatii insuficiente cu privire la un subiect pentru a-ti forma o parere competenta.

 

Cum e, zic eu, cazul tau cu motoarele super sport.

 

@BigAir: tu esti doar batut in cap.

 

psihologule de 1000 tu altceva in afara de viteza mai vezi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va certati pe un topic care poate a fi extrem de util ( care poate salva vieti, evita drame ) pentru cei care vor sa faca pasul spre motociclism.

 

N-ar strica un pic de maturitate si altruism pe teme/topicuri atit de sensibile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

marsh la sapa ma ...

 

 

Progresiv, sau direct clasa mare SuperSport?

 

esti prea prost sau ai dat de curand de interneti? ce treaba ai tu sa dai sfaturi pe topicul asta ?

 

 

 

 

te simti daca te ataci ...a? bine ca esti tu bun de sfaturi. daca ai de o mie inseamna ca sti mai multe...

spre informarea ta am cont recent aici la motociclism.ro

am intrat sa vad si eu cati posesori de versys mai sunt prin tara asta si m-am ingrozit de balacarelile unora care au ce stiu eu ce motoare si daca au aruncat banii pentru un motor scump sunt zei, nu mai calca pe pamant ca ei merg cu "motoare"

 

daca te-ai simtit lezat de sfatul meu e problema ta dar nu mia convingeti si alti incepatori sa arunce banii pe motoarele ce nu le mai folositi voi ca intr-un an ati schimbat 3 motoare ca v-ati luat si voi dupa altii si trebuie sa le perpetuati prostia.

 

numai de bine sa aud de tine, ca de alti teribilisti am mai auzit eu...

Edited by BigAir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici e dicstractia ca nuie. Sansele tale sa iti faci creierii zacusca pe un 125 sunt mici. Sansele sa iti faci ficatul pateu pe un miar in primele 6 luni de carnet sunt de vreo cateva zeci de ori mai mari. E un joc statistic. Daca-ti place ruleta, n-ai decat. Daca in schimb tii la pielea ta, o sa vrei sa minimizezi pe cat posibil sansele de a crapa si sa maximizezi sansele de a merge pe motor si in urmatorii 10-20-30 de ani.

 

Asta nu inseamna ca daca te urci pe SS din prima zi, gata, esti mort. Nu. doar ca iti micsorezi sansele de a prinde sfarsitul sezonului pe ea. Unii scapa si ne povestesc aici cat de prosti suntem ca va invatam sa nu va urcati pe SS-uri de mici, altii nu. Aia n-apuca sa posteze aici. E plina sectiunea de accidente de ei. Dau baietii cu RIP si "lasa ca fierul se repara", ca ce baieti buni si talentati erau, da au zburat mai repede decat ingerul lor pazitor. Bullshit. Au ales partea gresita a pantei statistice.

 

Man, esti putin cam sceptic. Mai bine gaseste modalitatea de a fi ascultat si auzit. Cu siguranta poti si rezultatul va fi ok.

 

Vad ca insisti cu ideea ca am cognitive-bias ... nu te mai contrazic. Invitatia mea la bere ramane valabila, cu plata la cine greseste. Desi am citit ATENTsi ce am scris si ce ai scris, nu regesesc frazele de unde rezulta ca nu accept alte idei competente sau ca ma contrazic de dragul de a o face ...

Ori esti mai capabil decat cred, ori ... fara suparare, blufezi cu ce ai auzit pe la altii.

 

Hai mai bina sa ramanem ok pana ne vedem macar la ochi si apoi tragem concluzii, ok ?:peace:

 

 

 

Ps- Luni sunt in Bucuresti, cu treaba. Daca ai timp si chef, da un PM.

 

revin cu o rugaminte .... hai mai bine sa ne luam dupa

 

 

 

Va certati pe un topic care poate a fi extrem de util ( care poate salva vieti, evita drame ) pentru cei care vor sa faca pasul spre motociclism.

 

N-ar strica un pic de maturitate si altruism pe teme/topicuri atit de sensibile.

 

Ca le zice si frumos ...

 

Bec si Bogdan192 ... am citit toate paginile acestui topic dar nu am vazut nicaieri parerea voastra...

Edited by Phoenix78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi iar nu citesti ce-ti zic. N-am zis ca te contrazici de dragul de a o face ci doar ca orice contra-argument, in loc sa-ti serveasca drept punct de plecare pentru o analiza logica, iti serveste pentru a-ti intari parerea pe care o aveai la inceput.

 

Argumentul meu initial pornea de la o concluzie sprijinita de fapte reale: pe motorul nepotrivit (SS de obicei, indiferent de cilindree), ai sanse foarte mari sa ai un accident grav sau mortal ca incepator. In sprijinul concluziei mele am adus un caz de pe forum. Un om nu tocmai tanar (oricum, trecut de varsta hormonilor aventurieiri) are un accident tragic si moare in timp ce se dadea tare cu prietenii. Pe un motor de ~100 de cai. Banditul nu e un motor supersport si totusi a reusit sa se sinucida cu el. Alte cazuri sunt carca la sectiunea accidente: semizei mai mult sau mai putin tineri, calare pe motoare puternice, cu cateva luni de carnet la activ, se fac zob in masini/stalpi/parapete din cauza lipsei de experienta cumulata cu viteza.

 

La formarea concluziei mele au stat cateva statistici oficiale din State, unde motoarele supersport combinate cu rideri neexperimentati aveau vreo 80% din media accidentelor mortale (citez din memorie, oricum cifra era mult peste restul combinatiilor).

 

De aici a doua afirmatie a mea: ca daca tii cu adevarat la pielea ta, o sa vrei sa te pozitionezi de cealalta parte a curbei statistice. Anume nu in aia 80%. Sa-ti dai sansa sa acumulezi skill-urile necesare pentru ca sansele tale de a fi implicat intr-un accident grav sau mortal sa fie cat mai mici. Si asta o poti faci numai mergand cat mai mult pe motor. Iar daca alegi un SS ca prim motor, ti-am zis mai sus care-s sansele sa nu apuci sa acumulezi experienta aia. Concluzia o tragi singur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

 

Bec si Bogdan192 ... am citit toate paginile acestui topic dar nu am vazut nicaieri parerea voastra...

 

mai citeste inca o data titlul topicului, se cere parerea celor care au inceput pe SS. adica de la 0, eu am inceput pe un DragStar ca al tau, defapt pe o mobra..

 

nu e imposibil sa pornesti pe SS sau sbk sau st.. e doar mult mai greu si inveti mult mai greu sa-l folosesti si-ti scazi sansele de supravietuire si mai mult...

 

N-am recomandat sa inceapa cineva pe 125 sau 250.. sau 400... mi se pare mai periculos sa nu ai putere suficienta pe o motocicleta in trafic decat sa fie acolo dar nefolosita.

Dar cand ai nakeduri sau semicarenate de 600 care se piloteaza cu un deget, ai pozitie omeneasca ,putere suficienta ... toti nubletii vor SS .. pe care nu le stapanesc suficient nici dupa 2-3 sezoane.

Am 2 d'astia langa casa.. unu cu un cbr si altul cu r6, modele noi... echipament asortat, tobe fara dbkiller, le pornesc in fata casei cate juma de ora pana se echipeaza si fac rugaciunea.. au chicken stripuri de 3 degete..

 

Altfel spus... iti iei SS sa faci o scoala de pilotaj, sa te duci la track days .. chiar sa-i rupi gura oriunde si oricand.. da, tot respectu ... dar sunt mult prea putini care fac asta iar restul sunt periculosi si-mi cresc mie rata la asigurare..

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi iar nu citesti ce-ti zic. N-am zis ca te contrazici de dragul de a o face ci doar ca orice contra-argument, in loc sa-ti serveasca drept punct de plecare pentru o analiza logica, iti serveste pentru a-ti intari parerea pe care o aveai la inceput.

 

Argumentul meu initial pornea de la o concluzie sprijinita de fapte reale: pe motorul nepotrivit (SS de obicei, indiferent de cilindree), ai sanse foarte mari sa ai un accident grav sau mortal ca incepator. In sprijinul concluziei mele am adus un caz de pe forum. Un om nu tocmai tanar (oricum, trecut de varsta hormonilor aventurieiri) are un accident tragic si moare in timp ce se dadea tare cu prietenii. Pe un motor de ~100 de cai. Banditul nu e un motor supersport si totusi a reusit sa se sinucida cu el. Alte cazuri sunt carca la sectiunea accidente: semizei mai mult sau mai putin tineri, calare pe motoare puternice, cu cateva luni de carnet la activ, se fac zob in masini/stalpi/parapete din cauza lipsei de experienta cumulata cu viteza.

 

La formarea concluziei mele au stat cateva statistici oficiale din State, unde motoarele supersport combinate cu rideri neexperimentati aveau vreo 80% din media accidentelor mortale (citez din memorie, oricum cifra era mult peste restul combinatiilor).

 

De aici a doua afirmatie a mea: ca daca tii cu adevarat la pielea ta, o sa vrei sa te pozitionezi de cealalta parte a curbei statistice. Anume nu in aia 80%. Sa-ti dai sansa sa acumulezi skill-urile necesare pentru ca sansele tale de a fi implicat intr-un accident grav sau mortal sa fie cat mai mici. Si asta o poti faci numai mergand cat mai mult pe motor. Iar daca alegi un SS ca prim motor, ti-am zis mai sus care-s sansele sa nu apuci sa acumulezi experienta aia. Concluzia o tragi singur.

 

 

Corect si intru-totul de acord ...:agree:

 

 

N-am recomandat sa inceapa cineva pe 125 sau 250.. sau 400... mi se pare mai periculos sa nu ai putere suficienta pe o motocicleta in trafic decat sa fie acolo dar nefolosita.

 

 

De acord, ... asta e motivul pentru care oscilez si eu sa-mi cumpar ceva "slab" , dar nici sa-mi iau acum un ss chiar daca am de gand sa merg la o scoala de pilotaj parca nu-mi suna bine. La urma urmei, am permisul din iunie 2012 si putin peste 3500 km ... ( nu radeti de incepator :peace: )

Edited by Phoenix78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am 2 d'astia langa casa.. unu cu un cbr si altul cu r6, modele noi... echipament asortat, tobe fara dbkiller, le pornesc in fata casei cate juma de ora pana se echipeaza si fac rugaciunea.. au chicken stripuri de 3 degete..

 

Altfel spus... iti iei SS sa faci o scoala de pilotaj, sa te duci la track days .. chiar sa-i rupi gura oriunde si oricand.. da, tot respectu ... dar sunt mult prea putini care fac asta iar restul sunt periculosi si-mi cresc mie rata la asigurare..

 

de ce sa mearga ei cum vrei tu? sau de ce sa-si ia ei ce moto le permiti tu?

 

fiecare merge dupa propriile puteri si dupa cum vrea si isi ia ce moto vrea, fie ca-ti place sau nu.

 

chiar ai vrea ca toti sa gandeasca si sa faca cum faci tu?

 

de ce e chestia asta la romani, vor ei sa-i schimbe pe altii.

 

moto aia noua o are pe banii lui, la fel si echipamentul asortat.

 

ai o problema daca te deranjeaza chestiile astea. era mai ok daca erau kamikaze? apoi nici incet nu-i bine, dar nici tare.

 

:cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Altfel spus... iti iei SS sa faci o scoala de pilotaj, sa te duci la track days .. chiar sa-i rupi gura oriunde si oricand.. da, tot respectu ... dar sunt mult prea putini care fac asta iar restul sunt periculosi si-mi cresc mie rata la asigurare..

 

 

 

 

 

:crack: ...da, corect.

Scuze de off-topic, pot trage concluzia din ce zici ca recomanzi un naked inaintea unui SS ? ... intrebarea e personala, imi doresc de mult un ss iar un sfat bine intentionat nu strica.

 

Vad ca posezi motor de 1 litru ... trag concluzia ca esti experimentat, nu ca-l ai sa-l tii in garaj si nici ca-i primul :rolleyes: .... care ar fi recomandarea ta pentru un motor semicarenat/naked minim 600 si care se apropie cel mai mult de echilibru manevrabil/puternic/cost intretinere/fiabil ?

Imi pare o idee buna ...

 

PS : ma bucur ca ma reusit toti trei sa depasim momentul .... hai :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ce sa mearga ei cum vrei tu? sau de ce sa-si ia ei ce moto le permiti tu?

 

fiecare merge dupa propriile puteri si dupa cum vrea si isi ia ce moto vrea, fie ca-ti place sau nu.

 

chiar ai vrea ca toti sa gandeasca si sa faca cum faci tu?

 

de ce e chestia asta la romani, vor ei sa-i schimbe pe altii.

 

moto aia noua o are pe banii lui, la fel si echipamentul asortat.

 

ai o problema daca te deranjeaza chestiile astea. era mai ok daca erau kamikaze? apoi nici incet nu-i bine, dar nici tare.

 

:cheers:

 

da, pm .. ma deranjeaza.. mai ales cand tureaza supozitoarele alea pe loc.. inainte de "cursa" de duminica si la intoarcere.. dupa 1 ora...noroc ca la mine nu prea e vreme buna.. adica le scot de 5-6 ori pe an, o sa-i filmez la vara.. ca primavara nu-si scot trompetele.

 

se numesc squid sau poseri.. in ro ii vezi la victoriei spargand seminte.

 

dece-s periculosi? in primavara era sa ma ia unu de genul asta de pe contrasens.. a intrat pe sensul/banda mea, pe aici sunt mai periculosi decat conservarii

 

:crack: ...da, corect.

Scuze de off-topic, pot trage concluzia din ce zici ca recomanzi un naked inaintea unui SS ? ... intrebarea e personala, imi doresc de mult un ss iar un sfat bine intentionat nu strica.

 

Vad ca posezi motor de 1 litru ... trag concluzia ca esti experimentat, nu ca-l ai sa-l tii in garaj si nici ca-i primul :rolleyes: .... care ar fi recomandarea ta pentru un motor semicarenat/naked minim 600 si care se apropie cel mai mult de echilibru manevrabil/puternic/cost intretinere/fiabil ?

Imi pare o idee buna ...

 

PS : ma bucur ca ma reusit toti trei sa depasim momentul .... hai :cheers:

 

da, nu sunt vre-un rossi, iar motorul meu e de 1000 dar mult mai usor de utilizat decat un R1 cu care imparte motorul..

 

inainte sa ceri recomandari spune bugetul ,inaltime si greutate.. oricum tu zici ca ai 3500km pe dragstar..daca nu vrei sa-i rupi gura din prima te poti acomoda usor cu un naked de 1000..

 

asa.. mi-ar place un cb1000r exclusiv pentru oras sau un Z1000SX de plimbari mai lungi..problema cu motocicletele e ca nici una nu le face pe toate.. asta ca sa nu zica cineva ca recomand numai yamaha..

nu vrei sa stii cum e un k1300S sau R...:)

 

dar daca vrei tu SS neaparat cumpara-ti.. poate ti se potriveste mai bine.. habar n-am

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am 178 cm si 88 kg in scadere. Ma opresc undeva la 82-84. Da stiu, nu radeti, sunt la dieta. ( Dupa ani buni de 98-105 kg din drag de moto am slabit si am inceput sport, ca prea ma simteam ca o foca pe ea si oboseam usor :rolleyes: , nu eram in largul meu ):crack:

Bugetul nu ar fi o mare problema, dar sh oricum ... sper sa incadrez intre 3000 -4500. Daca se merita merge si peste ( nu as sari totusi de 7500-8000, cel putin nu din prima).

 

Orice ar fi, inainte de achizitie am de gand sa merg in test minim 100km, sa o vad. Sincer sunt putin surprins sa aflu ca un naked de 1000 e mai ok ca si un ss din acest punct de vedere ...:scratch: . Trebe sa incerc sa vad. As opta spre yahama, honda ... bmw aud ca-s scumpute, Kawa relativ brutale... dar trebuie sa studiez problema.

 

Uneori la drumuri mai lungi, ca nu il vreau doar pentru oras, mai am si o pasagera cu mine ....

 

la Ymh ce recomanzi? Si apropo, cum e cutia de viteze? Personal mi se pare putin imprecisa la DStarul meu...

 

Vad pe site ca majoritatea au si ABS ... foarte important si notabil.

 

Frigider, scuze de off-topic.

 

aaa, mai cochetam cu ideea unui VFR 800 cu ABS.

Edited by Phoenix78

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai cam toate nakedurile de 1000 au aproximativ aceiasi cai cu SS(600) mai noi doar ca nu-s lesinate in ture joase si medii.. bine nu chiar asa de lesinate.. exceptie face fz1 .

 

 

 

daca stapanesti bine dragstaru vei putea sa te urci pe absolut orice motocicleta de serie...

 

motocicletele in 4 timpi nu sunt brutale stock, le poti modifica, dar cum vin ele din fabrica nici una nu e brutala.. sau nu sunt brutale fara sa vrei tu.

daca le faceau asa demente nu le mai cumpara nimeni.

 

test de minim 100km nu cred ca o sa-ti dea cineva in ro.. poate numai de la BMW

 

cel mai bine te duci pe la reprezentante, calaresti, te uiti si poate chiar incerci.. acum poate sa fie dragoste la prima vedere sau sa o vinzi dupa 3 luni..

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu zic progresiv, d-aia am revenit la 125 si e fabulos :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astia de va credeti mari zmardoi si pt voi 600 e prea putin primul motor va propun o provocare:

Rugati pe cineva, inchiriati sau cumparati-va un cross de 125 fie si 2T, si puneti pe un offroadist adevarat sa fa duca intr-o zona sa va dati pe teren, daca nu va rupe bricheta asta in maxim o ora de dat continuu atunci o sa vi se para fleac si 600cc si chiar si miarul. Eu am trecut de la miar de 145cai la CR250 de 60cai.....pai oaaaaiaiaiaiiii, mi s-a parut ca am redescoperit motociclismul si adrenalina, sincer, plus ca, cat te rupe un speed pe curbe intr-o ora, cross-ul realizeaza asta la condus similar sustinut in maxim 20min ;) .....oricum se poate demonstra oricand asta: condusul adevarat se invata in teren si la masini si la 2 roti si la camioane!

Share this post


Link to post
Share on other sites

care ar fi recomandarea ta pentru un motor semicarenat/naked minim 600 si care se apropie cel mai mult de echilibru manevrabil/puternic/cost intretinere/fiabil ?:rolleyes:

Imi pare o idee buna ...

 

 

Yamaha FZ6 S2 N sau S

Yamaha XJ6

Honda Hornet

sau chiar Kawa Versys ca si al meu

 

nu credeam ca o sa imi placa asa mult acest motor.

 

Astia de va credeti mari zmardoi si pt voi 600 e prea putin primul motor va propun o provocare:

Rugati pe cineva, inchiriati sau cumparati-va un cross de 125 fie si 2T, si puneti pe un offroadist adevarat sa fa duca intr-o zona sa va dati pe teren, daca nu va rupe bricheta asta in maxim o ora de dat continuu atunci o sa vi se para fleac si 600cc si chiar si miarul. Eu am trecut de la miar de 145cai la CR250 de 60cai.....pai oaaaaiaiaiaiiii, mi s-a parut ca am redescoperit motociclismul si adrenalina, sincer, plus ca, cat te rupe un speed pe curbe intr-o ora, cross-ul realizeaza asta la condus similar sustinut in maxim 20min ;) .....oricum se poate demonstra oricand asta: condusul adevarat se invata in teren si la masini si la 2 roti si la camioane!

 

total de acord eu ma mai dau cu un ktm exc 450 si un sherco de 300

 

dar nu e pe gustul cocalarilor un enduro/cross

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

dar nu e pe gustul cocalarilor un enduro/cross

 

pai ce sa-i faci, daca pitzi sunt la "mol"? nu poti sa te duci acolo inoroit :grinbandit:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astia de va credeti mari zmardoi si pt voi 600 e prea putin primul motor va propun o provocare:

Rugati pe cineva, inchiriati sau cumparati-va un cross de 125 fie si 2T, si puneti pe un offroadist adevarat sa fa duca intr-o zona sa va dati pe teren, daca nu va rupe bricheta asta in maxim o ora de dat continuu atunci o sa vi se para fleac si 600cc si chiar si miarul. Eu am trecut de la miar de 145cai la CR250 de 60cai.....pai oaaaaiaiaiaiiii, mi s-a parut ca am redescoperit motociclismul si adrenalina, sincer, plus ca, cat te rupe un speed pe curbe intr-o ora, cross-ul realizeaza asta la condus similar sustinut in maxim 20min ;) .....oricum se poate demonstra oricand asta: condusul adevarat se invata in teren si la masini si la 2 roti si la camioane!

dupa mintea ta ar trebui sa treaca toti pe coclauri si noroi ca sa fie adevarati piloti.

Normal ca iti rupe carca un enduro in 2 timpi de 100 de kile si care trage cu nebunu prin toate damburile si gropanele.

Pana si cei de la moto gp se antreaza off road,dar te termina fizic foarte repede,chestie care nu mai combina utilul cu placutul.

Atata mancati rahat cu ss urile,daca si cu parca,pana una alta cursele atat de masini cat si de moto se fac pe ss uri si trebuie luata chestia asta ca etalon.

Sunt destui care au sarit direct pe 600 si piloteaza mai bine ca altii care au trecut de la mic la mare treptat.

2 roti nu sunt pentru toata lumea,ori te nasti cu asta,ori mori si pe scuter.

Cine isi cumpara 600 sau 1000 si e constient ca nu poate sa l calareasca se numeste selectie naturala.

Atata timp cat nu omoara alti oameni,poate face chiar un bine ca dispare din peisaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bec si BigAir multam de ponturi. Dupa ce calaresc ce pot din recomandari va spun prima impresie.

 

pai ce sa-i faci, daca pitzi sunt la "mol"? nu poti sa te duci acolo inoroit :grinbandit:

 

 

Corect !!!:crack:

 

Bine ca nu ma gandesc la acest aspect la achizitia unui moto nou ... totusi mare looser tre sa fii sa-ti iei moto pentru impresie si nu pentru tine !!!!! Vai de ei !:haha:

 

Cat despre treaba cu enduro ... nu ma pasioneaza personal, dar cred ca e buna daca vrei sa fii subtirel si sa arzi multe calorii ( no offense RaceTunning, dar pe accidentat prefer L200 :D ). Prefer chopper ( nu renunt la el) si un SS sau naked 600+, imi plac moto puternice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa mintea ta ar trebui sa treaca toti pe coclauri si noroi ca sa fie adevarati piloti.

Normal ca iti rupe carca un enduro in 2 timpi de 100 de kile si care trage cu nebunu prin toate damburile si gropanele.

Pana si cei de la moto gp se antreaza off road,dar te termina fizic foarte repede,chestie care nu mai combina utilul cu placutul.

Atata mancati rahat cu ss urile,daca si cu parca,pana una alta cursele atat de masini cat si de moto se fac pe ss uri si trebuie luata chestia asta ca etalon.

Sunt destui care au sarit direct pe 600 si piloteaza mai bine ca altii care au trecut de la mic la mare treptat.

2 roti nu sunt pentru toata lumea,ori te nasti cu asta,ori mori si pe scuter.

Cine isi cumpara 600 sau 1000 si e constient ca nu poate sa l calareasca se numeste selectie naturala.

Atata timp cat nu omoara alti oameni,poate face chiar un bine ca dispare din peisaj.

 

Si mintea ta gandeste foarte neprofesionist, de parca te-ai dat cu motociclete doar in vise.....ai trantit niste povesti cu o limba de lemn ca un adevarat politician! :disappointed: ....cu daca si cu pote, da-i pace, asa pote vine asteroidu' si murim toti :|

PS: Eu si MULTI prieteni motociclisti sunt sanatosi azi pt ca au invatat multe in teren, si inca d-ala hard cum zici tu noroindu-se.....astia de frecati numai asfaltul aveti in general 2 optiuni: ori va lasati de racereala ori va dau ceilalti cu rip la accidente sau va gasim la actiuni de caritate sa va ajutam cu o operatie sa nu ajungeti in scaunul cu rotile ca din vina fraierului cu logan ce a intors in fatza(voi venind cu 200 ca ati vrut sa vedeti cum e la 250).....poti sa te superi da asta e adevarul!

 

pai ce sa-i faci, daca pitzi sunt la "mol"? nu poti sa te duci acolo inoroit :grinbandit:

 

 

Daaaaaa, mai ales ca pt unii din astia nu prea s-a inventat dushul sau e prea scumpa apa calda :rusinica:

 

 

Cat despre treaba cu enduro ... nu ma pasioneaza personal, dar cred ca e buna daca vrei sa fii subtirel si sa arzi multe calorii ( no offense RaceTunning, dar pe accidentat prefer L200 :D ). Prefer chopper ( nu renunt la el) si un SS sau naked 600+, imi plac moto puternice.

 

Hai sa te provoc un pic: nici nu poate visa L200 sa mearga pe unde si cum mergi cu-n cross de 250 si 60cai de numai 96kg :moto:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa te provoc un pic: nici nu poate visa L200 sa mearga pe unde si cum mergi cu-n cross de 250 si 60cai de numai 96kg :moto:

 

In principiu de acord, dar o demo nu strica ... unde si cand ??? :moto:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...