Sari la conținut

Latime cauciuc Honda cbr 600 f2


Postări Recomandate

180/55/ZR17, merge bine... e ceva mai tuguiat dar nu e o problema... merge foarte bine

eu am avut pe F3, dar m-am plimbat si cu un F2 si merge la fel

 

acum am de 160 pe spate si nu e mare diferenta (ca oricum nu te apleci cu el pana la limitia...) si singura diferenta este ca pe cel de 180, fiind mai tuguiat, imbunatatesti consumul la drum lung cu 0.5-1%... in pirmele saptamani cat e cuciucul nou.. dupaia nu mai castigi nimic

 

personal recomand 160 ca e mai ieftin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

180/55/ZR17, merge bine... e ceva mai tuguiat dar nu e o problema... merge foarte bine

eu am avut pe F3, dar m-am plimbat si cu un F2 si merge la fel

 

acum am de 160 pe spate si nu e mare diferenta (ca oricum nu te apleci cu el pana la limitia...) si singura diferenta este ca pe cel de 180, fiind mai tuguiat, imbunatatesti consumul la drum lung cu 0.5-1%... in pirmele saptamani cat e cuciucul nou.. dupaia nu mai castigi nimic

 

personal recomand 160 ca e mai ieftin

chestia ca eu am primit 2 cauciucuri noi unul este de 170 si unu de 180 ,si de asta intreb .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

As dori sa imi schimb cauciucul pe spate si nu stiu care e latimea maxima care ar merge pe o janta de F2.Astept raspunsuri de la detinatori de F2 care si-au montat cauciucuri mai late de 160.

ca latime maxima cred ca e al meu 190\55\17 a intrat la limita ,de mers nu am apucat sa dau decat o tura si parea sa mearga bine chiar imi da incredere pe viraj.

Aveti idee daca intampin probleme la rar sau la drum lung ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la banditul meu mi-am schimbat janta cu totul (mergea 160 pe spate conform talonului).

Mi-am pus janta mai lata si intra foarte bine cauciucul de 180. Acum mi-am montat unul de 190 si sincer, de multe ori in curba, am impresia ca nu vrea sa se aplece, iar cand reusesc sa o aplec parca incepe sa cada singura. Sfatul meu e sa nu pui alta dimensiune decat ce cere janta respectiva (iar daca vrei musai sa pui mai lat, atunci baga cu putin mai mare, nu cu mult).

 

De la MAC stiu asa:

 

Latime janta: 4,5 Latime cauciuc: 160

5,0 170

5,5 180

6,0 190

 

Stima! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la banditul meu mi-am schimbat janta cu totul (mergea 160 pe spate conform talonului).

Mi-am pus janta mai lata si intra foarte bine cauciucul de 180. Acum mi-am montat unul de 190 si sincer, de multe ori in curba, am impresia ca nu vrea sa se aplece, iar cand reusesc sa o aplec parca incepe sa cada singura. Sfatul meu e sa nu pui alta dimensiune decat ce cere janta respectiva (iar daca vrei musai sa pui mai lat, atunci baga cu putin mai mare, nu cu mult).

 

De la MAC stiu asa:

 

Latime janta: 4,5 Latime cauciuc: 160

5,0 170

5,5 180

6,0 190

 

Stima! :cheers:

 

Guma 190/50 este destul de nasoala ca geometrie. Pusa pe roata de 5 sau 5.5, se "umfla" si profilul se schimba in rau. Singurele anvelope care se deformeaza mai putin si sunt acceptabile in aceasta configuratie, au fost Pirelli. Cand am pus Dunlop, am stricat toata motoreta si am revenit la 180. Daca vrei insa 190, poti sa pui cu incredere dimensiunea 190/55. Se schimba cu totul situatia si chiar si la motocicleta ta ai sa simti diferenta de agilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu ce zice Cesar. Eu am folosit cauciuc de 150 in loc de 130 la un transalp, rezultatul nu a fost un cauciuc mai lat, ci doar mai bombat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guma 190/50 este destul de nasoala ca geometrie. Pusa pe roata de 5 sau 5.5, se "umfla" si profilul se schimba in rau. Singurele anvelope care se deformeaza mai putin si sunt acceptabile in aceasta configuratie, au fost Pirelli. Cand am pus Dunlop, am stricat toata motoreta si am revenit la 180. Daca vrei insa 190, poti sa pui cu incredere dimensiunea 190/55. Se schimba cu totul situatia si chiar si la motocicleta ta ai sa simti diferenta de agilitate.

 

 

190/55 am si eu Cezar, numa ca mie tot mi se par virajele mai greu de abordat asa. E adevarat ca poti sa fii mai putin atent la gaz, dar tot la 180 statea cel mai bine.

 

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guma 190/50 este destul de nasoala ca geometrie. Pusa pe roata de 5 sau 5.5, se "umfla" si profilul se schimba in rau. Singurele anvelope care se deformeaza mai putin si sunt acceptabile in aceasta configuratie, au fost Pirelli. Cand am pus Dunlop, am stricat toata motoreta si am revenit la 180. Daca vrei insa 190, poti sa pui cu incredere dimensiunea 190/55. Se schimba cu totul situatia si chiar si la motocicleta ta ai sa simti diferenta de agilitate.

Am sa vin si eu cu o parere cand se mai incalzeste ,de aratat arata bine 190\55 . nu mi.a raspuns nimeni daca intampin probleme la rar, poate aveti idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa vin si eu cu o parere cand se mai incalzeste ,de aratat arata bine 190\55 . nu mi.a raspuns nimeni daca intampin probleme la rar, poate aveti idee.

 

Depinde. Sunt unele RAR-uri care te cauta si in c.r; mai sunt si unele care nici nu se uita la cauciuc. Iti testeaza frana se uita la seria de sasiu si gata.

 

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca m.am inselat , defapt avem 190/50 ... am adaugat niste poze sa va faceti o parere... parerea mea de amator inrait spune ca sta bine :burnout:

 

 

Sunt sigur ca janta iti tine cauciucul fara probleme, ba mai mult: arata si bine. Ideea este ca in curbe o simti ceva mai grea (motocicleta tinde sa nu vrea sa se aplece in viraje ca inainte). Asta indur eu acum cu 190/55. Abia astept sa se toceasca sa ma intorc la 180 (sunt si zgarcit de felul meu :smoke: ). De look ce sa zic? Cand ma uit la roata mea spate am mare erectie in pantaloni :laugh: .

 

Uichiend placut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probleme s-ar putea sa ai la ITP daca nu corespund dimensiunile cu cele din talon sau carte. Acuma daca in manual scrie 180 eu zic ca-i bine sa fie 180, totusi inginerii aia au stat ceva vreme si au calculat ca sa ajunga la dimensiunile alea.

 

Eu personal am pe motor ce zice producatorul, alti tovarasi si-au pus cauciucuri mai late si parerile au fost impartite. Unora nu le-a placut, altora da.

 

 

Am fost la niste baieti (care merg destul de mult pe circuit) la garaje, unde mi-am montat caucioacele astea si am consatat urmatorul lucru: pe 600 puneau cauciuc spate de 190 iar pe 1000 puneau de 200. Curios, i-am intrebat care e faza desi janta "cere" din fabrica un numar mai mic. Ei mi-au zis ca ii ajuta ca in viraje "sa iasa cu gazul deschis la maxim". Tind sa ii cred, dar, avand in vedere ca eu merg pe strada nu am nevoie de asa ceva. Deci depinde la ce folositi bicicleta.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Am montat si eu un cauciuc 190/50/17 pe un F2 si acum observ si eu ca sta prea bombat. Janta mea este 17x4,5 DOT, ENKEI. Stie cineva daca se potriveste o janta de la altceva pe F2? Ceva mai lat, sa-mi stea cauciucul bine?

Editat de Mihai32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...