Sari la conținut

Sincronizator Carburatoare


mihaip
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 937
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, dar nu as pune la carburator asa ceva. Am avut noroc ca au ramas bucatelele tocate in filtru si nu s-au dus in carburator, pt ca l-am pus invers special.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la alea cu ceasuri mai mult umblam la surubele ...

Ptr injectie e buna scula asta, la carburatie prefer carbtune! :peace:

» Post actualizat in 24 May 2016 15:40

twinmax, carbtune pro e o porcarie cu ceva tije din inox care vibreaza aiurea si se uzeaza si mai aiurea! daca totusi vrei ceva bun si fara fite de "profi" desi e muuult mai profi decat orice aparat comercial folosesti vase comunicante, fizica de scoala generala, sa ii fie tarana usoara lui bernouli...

Folosesc Carbtune Pro de vreo 6-7 ani fara probleme, fara vibratii, uzuri, etc! Te-ai gandit ca poate 'vibreaza' din cauza amestecului sarac?! :peace:

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

incerc sa va ajut cu o firma care produce tot felul de garnituri si livreaza la domiciliu cu plata ramburs. preturi bune raportat la calitate.

romania hidro service www.rohs.ro

stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare care nu prea are legatura cu prima parte din denumirea topic-ului.

Ca sa nu experimentez eu prea mult, problema e in felul urmator. :

-motorul merge ok la ralanti il aplec scade turatia

-in mers din inertie frana de oprire, motorul scade in turatie dupa care revine

Acum vine si intrebarea, nivel prea mare sau prea mic in carburator?

Eu banuiesc ca ar fi prea mare.

Mentionez ca daca dau ralantiul la cel din carte - nema problema. Dar eu il vreau ceva mai mic, e totusi chopper.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relantiul este reglat ca la carte? Ca eu asa am inteles, Daca este sub nivelul recomandat este alta problema!

Pe franare imi scadea ralatiul cand aveam nivelul mare si astfel amestecul era bogat,

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt situatii diferite, de obicei cel mai simplu de observat este cu motorul cald!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare care nu prea are legatura cu prima parte din denumirea topic-ului.

Ca sa nu experimentez eu prea mult, problema e in felul urmator. :

-motorul merge ok la ralanti il aplec scade turatia

-in mers din inertie frana de oprire, motorul scade in turatie dupa care revine

Acum vine si intrebarea, nivel prea mare sau prea mic in carburator?

Eu banuiesc ca ar fi prea mare.

Mentionez ca daca dau ralantiul la cel din carte - nema problema. Dar eu il vreau ceva mai mic, e totusi chopper.

S-a rezolvat, eu imi reglam amestecul punand la mijloc surubul de amestec intre "balbaiala" de maxim si minim, azi m-am dus spre minim,surub strans, s-a "balbait" am mai desfacut 1/8 tura si asta a fost (strans cam cu 1/2 tura fata de initial).

Bomus analizand bujiile am ridicat cu o liniuta acul de la cilindrul din fata (erau ambele la prima de sus). Abia astept maine sa fac o tura sa vad ce pisici am facut :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ai cu cine dialoga pentru ca fiecare motor are particularitatile sale care determina reglajele aferente. Din ce spui, tu nu ai o problema propriu-zisa ci mai degraba o situatie particulara. Ca principiu, eu reglez carburatoarele doar dupa "simt". Amestecul la relanti (din suruburile pilot) cu motorul cald, asfel incat sa fie cat mai stabila cu putinta, fara "stranuturi" sau alte balbaieli iar la "bleep"-uri turatia sa revina cat mai rapid si liniar si sa se "infiga" direct in relanti fara sa ramana "agatata" (amestec sarac) sau sa aiba "sincope", adica sa coboare un pic dupa care sa revina (amestec bogat). Mai departe, din nivel si ace functie de demarajul la plecarea dupa loc si la deschiderea brusca a gazului din ture mici. Daca de pe la 1500rpm motorul trage fara sa balbaie iar de la 3500-4000rpm "decoleaza"... stiu ca sunt pe drumul cel bun. Jiglerele principale (impreuna cu filtrul de aer si toba) determina viteza maxima. In cazul meu, daca in ultima treapta, la 200km/h la deschiderea brusca a gazului pana la maxim iti "intinde" mainile si urca curat si liniar pana in 270-275... stiu din nou ca sunt pe drumul cel bun.

 

Analiza bujiilor e cu dichis, culoarea depunerii reflecta conditiile amestecului in momentul opririi motorului... de cele mai multe ori motorul este oprit din relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ai cu cine dialoga pentru ca fiecare motor are particularitatile sale care determina reglajele aferente. Din ce spui, tu nu ai o problema propriu-zisa ci mai degraba o situatie particulara. Ca principiu, eu reglez carburatoarele doar dupa "simt". Amestecul la relanti (din suruburile pilot) cu motorul cald, asfel incat sa fie cat mai stabila cu putinta, fara "stranuturi" sau alte balbaieli iar la "bleep"-uri turatia sa revina cat mai rapid si liniar si sa se "infiga" direct in relanti fara sa ramana "agatata" (amestec sarac) sau sa aiba "sincope", adica sa coboare un pic dupa care sa revina (amestec bogat). Mai departe, din nivel si ace functie de demarajul la plecarea dupa loc si la deschiderea brusca a gazului din ture mici. Daca de pe la 1500rpm motorul trage fara sa balbaie iar de la 3500-4000rpm "decoleaza"... stiu ca sunt pe drumul cel bun. Jiglerele principale (impreuna cu filtrul de aer si toba) determina viteza maxima. In cazul meu, daca in ultima treapta, la 200km/h la deschiderea brusca a gazului pana la maxim iti "intinde" mainile si urca curat si liniar pana in 270-275... stiu din nou ca sunt pe drumul cel bun.

 

Analiza bujiilor e cu dichis, culoarea depunerii reflecta conditiile amestecului in momentul opririi motorului... de cele mai multe ori motorul este oprit din relanti.

Referitor la ce ai descris la"sincope". Se poate intampla si datorita piesei air cut off valve. Va intreb pentru ca am desfacut carburatoarele , curatat si reglat nivel dupa carte. Acum am bujiile negre mai ales la pistonul din spate . Mentionez ca am o HONDA SHADOW VT 700 C. Ce ma sfatuiti?

» Post actualizat in 20 Jun 2016 19:19

Atasez poza piesei respective care cred ca-mi face probleme.

post-73811-0-21117100-1466450275_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la ce ai descris la"sincope". Se poate intampla si datorita piesei air cut off valve. Va intreb pentru ca am desfacut carburatoarele , curatat si reglat nivel dupa carte. Acum am bujiile negre mai ales la pistonul din spate . Mentionez ca am o HONDA SHADOW VT 700 C. Ce ma sfatuiti?

» Post actualizat in 20 Jun 2016 19:19

Atasez poza piesei respective care cred ca-mi face probleme.

Prima oara banuiam si eu ca ar fi air cut off valve de vina mai ales ca la "bleep-uri" asa cum zicea si yo4hgx motorul la revenire tindea sa dea in nas, de aceea am mai saracit amestecul din suruburi desi aveam un ralanti bun care nu s-a schimbat dupa aceasta reducere. Astazi i-am facut proba si poate sunt subiectiv dar la regimuri mici de turatie raspunde mai bine (am ridicat si acul pe fata cu o gradatie) pe scurt 1/2 tura reglaj a facut diferenta.

Daca ai dubii ca acea piesa iti provoca inegrirea bujiilor, desi ma indoiesc, pentru probe suspend-o, are rol numai in regim tranzitoriu de decelerare ca sa nu ai bubuieli in toba.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns. Eu nu pot sa modific reglajul acului ,pentru ca nu se poate regla.Ma gandesc sa modific nivelul in carburator.Acum cred ca este de vina si termostatul pentru ca motorul nu se incalzeste de ajuns.De fapt nici nu stiu care este temperatura de regim normal, adica nu stiu unde trebuie sa stea indicatorul de temperatura.


» Post actualizat in 21 Jun 2016 19:38

post-73811-0-96102900-1466537866_thumb.jpg

post-73811-0-93429300-1466537776_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te baga la nivelul din carburator pluus-minus 5mm nu inseana nimic fata de depresiunea creata in difuzor, La ce te mai poti juca este surubul de amestec. Sigur nu ai inversat ceva jicloare? Filtrul de aer e curat?

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am schimbat nimic.Trage foarte bine ,doar am acea balbaire pe care o am cand reduc dintr-o data acceleratia pentru a schimba viteza.Cand trag de acceleratie rapid , se infige in orice treapta de viteza sunt. Problema este ca nu am timp la dispozitie sa caut pe cineva din Ploiesti sa pot schimba experienta.Ma gandesc sa desfac termostatul pentru ca observ ca nu se incalzeste motorul (acum am pus ceva in fata radiatorului ) , poate ca lucreaza la temperatura mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tobe originale. Am cumparat motocicleta de la un belgian . Ea a stat 3,5 ani nefolosita. Are 45k si am fost asigurat ca a fost servisata numai la Honda .Are 30 ani, dar nu consuma ulei sau alte probleme mecanice. Eu am schimbat consumabilele , lichidul de frana si ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Iote a aparut alt destept ce se crede expert ca bocaneste si el intr-un atelieras (desi dupa expresii banuiesc ca-i unul mai vechi) Te rog sa-mi spui ce sfat aiurea i-am dat de ar fi trebuit sa nu se ia dupa mine?

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand spui ca nivelul +/-5 mm in carb nu conteaza atunci clar esti pe langa! si nu, nu toate motoretele "facecachinezariata", parol!

Vino cu argumente, nivelul dat de constructor este un nivel mediu ce asigura jicloarele sa-si traga benzina fara sa fie carburatorul inundat alt rezon nu exista. Cei care zic ca si-au crescut nivelul si trage,face,rupe sunt subuiectivi. Dar daca dadeai inainte sa bocanesti pe la scoala poate stiai si tu ca o coloana de +,- 5mm de lichid nu are cum sa influenteze debitul din difuzor.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vlad58 conteaza f mult nivelul din carburator si de asemenea chiar si 1 mm in plus sau minus influenteaza amestecul carburant!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad58, conteaza f mult nivelul din carburator si de asemenea chiar si 1 mm in plus sau minus influenteaza amestecul carburant!

Ok sunt de acord cu tine daca vii cu argumente bazate pe mecanica fluidelor nu pe vorbe. Influenta exista dar e prea mica sa fie luata in seama.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...