Sari la conținut

Sincronizator Carburatoare


mihaip
 Share

Postări Recomandate

Salut! Din chef de joacă și de DIY, mi-am luat 4 vacuumetre de mulgatoare :Dși intenționez să îmi fac o sculă. Întrebarea care se ridică este: ar trebui să restricționez cumva furtunele (să nu facă acele ca negrii pe plantație) sau le conectez direct?

Numai bine!

1_26207.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 948
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 17 ore, Motojurnal a spus:

Salut! Din chef de joacă și de DIY, mi-am luat 4 vacuumetre de mulgatoare :Dși intenționez să îmi fac o sculă. Întrebarea care se ridică este: ar trebui să restricționez cumva furtunele (să nu facă acele ca negrii pe plantație) sau le conectez direct?

Numai bine!

1_26207.jpg

Daca vrei, ma uit prin depozit ce furtune pneumatice mai am.  Parca aveam ceva futun de 12 mm.

Ce filet ai la ceas? Poate gasesc si ceva adaptoare.

Ceva in genul asta: https://www.airtechsolutions.ro/Fitting-uri-pneumatice/Cuple-push-in/conectori-push-in-drepti-filet-interior

Ce diametru exterior are stutzul pe care vine furtunul la carburator?

Cred ca daca greblez bine gasesc si ceva robineti sau drossele genul asta: https://www.airtechsolutions.ro/Fitting-uri-pneumatice/Regulatoare-debit/limitator-debit-pe-furtun

Revin mai pe dupa amiaza cu ceva informatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Silver Arrow a spus:

 

Salut! Mulțumesc pentru interes! Momentan vacuumetrele sunt pe drum, abia pe luni (sper) vor ajunge în posesia mea. Încă nu pot să-ți dau informații referitoare de dimensiuni. Dacă voi întâmpina probleme în procurarea celorlalte materiale necesare, dau un semn.

Numai bine!

Editat de Motojurnal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate puțin offtopic... Pentru reglajul amestecului mă gândesc că o sondă de oxigen montată pe galeria de evacuare pentru fiecare cilindru și-ar face treaba. Gaură în fiecare țeavă, sudat piuliță la dimensiunea senzorului și aia!

 

 

Am găsit asta...

https://www.xjrider.com/viewtopic.php?t=21

Editat de Motojurnal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, Motojurnal a spus:

Poate puțin offtopic... Pentru reglajul amestecului mă gândesc că o sondă de oxigen montată pe galeria de evacuare pentru fiecare cilindru și-ar face treaba. Gaură în fiecare țeavă, sudat piuliță la dimensiunea senzorului și aia!

 

 

 

iti trebuie cate o sonda WIDEBAND pt fiecare cilindru, si cate un ceas .. astea costa cam 250E minim perechea X4 , o sa faci cel mai misto relanti de motocicleta ever .. in sarcina insa tot cu jiclere si ridicat cuie si dyno de cwr 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru reglaj nu ai nevoie de 4 seturi, doar de unul singur pe care îl folosești pe rând, la fiecare cilindru. Nu trebuie să lași sonda montată, pui un dop filetat la dimensiunea sondei, dop pe care îl dai jos când vrei să faci reglajul. Evident că amestecul îl reglezi doar pentru relanti iar mai apoi e treabă de jiglere/cuie etc. dar... e o investiție pe care o faci o dată și poate duce la rezultatele dorite (pentru care alții muncesc după ureche... ) Nu cred că trebuie neapărat wideband dacă ai motorul stock. Wideband folosesc ăia la mașinile tunate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, Motojurnal a spus:

Pentru reglaj nu ai nevoie de 4 seturi, doar de unul singur pe care îl folosești pe rând, la fiecare cilindru. Nu trebuie să lași sonda montată, pui un dop filetat la dimensiunea sondei, dop pe care îl dai jos când vrei să faci reglajul. Evident că amestecul îl reglezi doar pentru relanti iar mai apoi e treabă de jiglere/cuie etc. dar... e o investiție pe care o faci o dată și poate duce la rezultatele dorite (pentru care alții muncesc după ureche... ) Nu cred că trebuie neapărat wideband dacă ai motorul stock. Wideband folosesc ăia la mașinile tunate.

credeam ca ai ceva mai multa experienta ... 

 

trebuie wideband si trebuie cate una pe cilindru , chiar n-am timp sa explic si probabil ca as face-o de pomana 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Silver Arrow a spus:

 Care este utilitatea unui relanti de senzatie in afara de multumirea personala?

daca reusesti sa reglezi carburile perfect acceleratia devine foarte fina , motorul se tureaza mai repede (in gol) , pick-up mai rapid , problema e ca dureaza , e nevoie de scule speciale si know-how(cel mai important)

practic ai un motor pe carburatie care merge mai bine decat unul pe injectie (port) si de 10 ori mai bine decat primele generatii de injectie pe mobre.

 

 nimeni nu vrea sa plateasca asta putini stiu sa o faca.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, superbec a spus:

daca reusesti sa reglezi carburile perfect acceleratia devine foarte fina , motorul se tureaza mai repede (in gol) , pick-up mai rapid , problema e ca dureaza , e nevoie de scule speciale si know-how(cel mai important)

practic ai un motor pe carburatie care merge mai bine decat unul pe injectie (port) si de 10 ori mai bine decat primele generatii de injectie pe mobre.

 

 nimeni nu vrea sa plateasca asta putini stiu sa o faca.

 

Am inteles.

In sarcina, in mers, se va simti faptul ca ai reglat perfect relantiul?

Sau haide sa spun atfel: la cum circulam in calitate de amatori prin traficul de Romania merita efortul si costul?

Nu pun in discutie faptul ca daca omului ii place sa faca asta este laudabil si merita ajutat, iar efortul si costul devin neesentiale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Silver Arrow eu vb despre fueling pt carburatie pe toata plaja de rotatii , nu doar relanti 

da, merita daca iti place modelu de mobra si vrei sa scoti tot ce se poate din ea in plus un motor care merge bine traieste si mai mult dar binenteles e vb de modele speciale nu cbr f4 sau alte tomberoane

 

daca nu ai mers cu o motocicleta facuta bine nici nu ai cum sa-ti dai seama , gandeste-te ca fuelingul la r12(pre LC) e de nota 5 din 10(din fabrica) dar un R1 carburat poate ajunge la 9/10 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, superbec a spus:

credeam ca ai ceva mai multa experienta ... 

 

trebuie wideband si trebuie cate una pe cilindru , chiar n-am timp sa explic si probabil ca as face-o de pomana 

Îmi pare rău că nu ai timp. Într-adevăr, experiența mea este inferioară altora de pe forum dar sunt dispus să învăț și niciodată nu refuz o opinie așa că, nu ai face-o de pomană. Eu am bănuit că, lafel ca atunci când reglezi amestecul folosind Colortune, un singur dispozitiv e suficient.

Revenind la subiectul dat, consider că pentru un reglaj decent, sau măcar mai bun decât unul după ureche poți încerca varianta asta deși bănuiesc că o bujie transparentă oferă aceleași rezultate la bani mai puțini.

Numai bine!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Motojurnal a spus:

Îmi pare rău că nu ai timp. Într-adevăr, experiența mea este inferioară altora de pe forum dar sunt dispus să învăț și niciodată nu refuz o opinie așa că, nu ai face-o de pomană. Eu am bănuit că, lafel ca atunci când reglezi amestecul folosind Colortune, un singur dispozitiv e suficient.

Revenind la subiectul dat, consider că pentru un reglaj decent, sau măcar mai bun decât unul după ureche poți încerca varianta asta deși bănuiesc că o bujie transparentă oferă aceleași rezultate la bani mai puțini.

Numai bine!

 

ok , in primul rand o sonda narrowband iti zice doar daca amestecul e sarac sau bogat , nu stie cat de sarac sau bogat e , deci nu poti sa reglezi absolut nimic cu narrow band , calculatorul de injectie poate sa o faca compensand amestecul foarte repede , tu nu ai cum .

 

Un wideband iti zice exact cat de bogat sau sarac este amestecul, pe un dyno destept cu lambda logging poti regla amestecul sa ajungi la eficienta volumetrica de peste 100%, chiar daca nu ai varfuri fantastice castigi enorm pe toata plaja de turatii care te intereseaza .

 

Teoretic poti folosi o singura sonda+ceas ,dar asa poti folosi un singur vacumetru sa "sincronizezi" clapetele, o sa dureze o zi intreaga si rezultatul o sa fie prost .

In plus daca reglajul clapetelor e independent de load , afr-u vrei sa-l vezi in sarcina full si partiala pe toata plaja de turatii 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salut,m-ar interesa sa stiu daca a montat cineva 1 carburator in loc de mai multe, bineinteles cu modificarea galeriilor de admisie si cum a functionat ulterior agregatul. Sau la ce probleme ar trebui sa ma astept in eventualitatea ca as da curs unei astfel de idee. Pozitionarea  lui fizica nu ar fi o provocare imposibila , adaptarea de galerii la fel. As vrea sa-mi fac o idee despre subiect sa vad daca nu e mai avantajos fata de reconditionarea celor originale aflate intr-o stare nu tocmai buna(mentionez ca e vorba de un Goldwig gl 1100 an `87 ,4 cilindri boxer  "uitat" pe afara de ceva anisori)

Mersi pentru eventualele raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
On 3/4/2021 at 9:14 PM, Farfuridi said:

Salut,m-ar interesa sa stiu daca a montat cineva 1 carburator in loc de mai multe, bineinteles cu modificarea galeriilor de admisie si cum a functionat ulterior agregatul. Sau la ce probleme ar trebui sa ma astept in eventualitatea ca as da curs unei astfel de idee. Pozitionarea  lui fizica nu ar fi o provocare imposibila , adaptarea de galerii la fel. As vrea sa-mi fac o idee despre subiect sa vad daca nu e mai avantajos fata de reconditionarea celor originale aflate intr-o stare nu tocmai buna(mentionez ca e vorba de un Goldwig gl 1100 an `87 ,4 cilindri boxer  "uitat" pe afara de ceva anisori)

Mersi pentru eventualele raspunsuri.

nu exista gl1100 din '87...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...