Sari la conținut

Clasice- made in japan


Jean_Taxi
 Share

Postări Recomandate

Topicul acesta l-am gandit de mult timp dar speram ca il va incepe altul mai priceput decat mine si care sa fie mai bun si la scris.Imi doresc sa discutam aici despre motocicletele japoneze clasice, adica incepind cu cele fabricate pe la jumatatea anilor '60 si terminand cu cele facute la sfarsitul anilor '80. Pt mine acele motoare inseamna in cultura moto ceea ce reprezinta Eminescu in literatura romana.., adica, in primul rand, multa poezie, farmec si calitate!. Eu insumi am doua clasice japoneze, anume; o Honda Cb250G din 1976 si un kawasaki GPz750Unitrak din 1983, ambele functionale si.., incantatoare!. Topicul este despre clasicele japoneze dar si despre cei pasionati de ele, anume motociclistii 'vinteage', cum i-am denumit eu. Motociclistii vinteage nu sunt doar cei pasionati de clasice ci mai degraba cei care le au, le iubesc si mai mult decat atat.., calaresc pe ele!. Sunt extrem de curios daca sunt multi cei care se identifica cu cele scrise de mine, trairile lor, experientele lor, daca avem asa multe clasice japoneze in Romania si daca sunt multi cei care le au si calaresc sau nu pe ele. Haidem sa haidem, motociclisti vinteage, sa ne cunoastem aici cu totii, noi si motoarele noastre pt ca simtim si gandim la fel, sunt convins de asta si astept poze, pareri, trairi si simtiri intru aceasta pasiune.., VINTEAGE! Cu maxima stima, Jean. PS Sper sa reusesc sa postez si poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut !

 

Nu stiu daca ma inscriu la categoria ,,vintage", insa o sa postez avand in vedere ca ,,nu sa abonat nimeni" ! Motocicleta mea actuala nu are peste 30 de ani, insa ... nici tanara nu mai este !

 

Este vorba de o Honda CB 450 S (PC17), fabricatie 1985, inmatriculata 1986, am cumparat-o in luna martie 2011 si pana acum am mai adaugat 3000km la cei 73400km ce ii avea deja. Saptamana asta, cu siguranta, ajung la 77000km !

Motocicleta se afla in starea initiala, fara modificari cu exceptia esapamentului care ar fi fost inlocuit de neamtz ! Acum are esapamant 2 in 1, fara de 2 in 2 cum era varianta stok.

 

In rest ce sa zic ?!?! ... motorul functioneaza la fel cum functiona cand avea 20000km, in peste 3000km nu am observat ca nivelul uleiului sa scada vre'un pic, consum mediu 4%, viteza de croaziera 120-130km/h cu rezerve in depasiri de pana la 160km/h, viteza maxima (nu credeam!) 180km/h ......... cel putin asa arata tahometrul motocicletei !

De altfel este singura motocicleta ce o mai am (criza, mi-a adus-o !), am dat pe ea 2000 lei si de la zi la zi mi-e tot mai drag de ea ! Chiar daca in viitor voi achizitiona o alta motocicleta din secolul XXI, CB-ul va ramane la mine pentru ca este indragita de toti membrii familiei !

 

Cu respect !

Petrica

post-10224-0-85606500-1306224239_thumb.jpg

post-10224-0-56466900-1306224264_thumb.jpg

post-10224-0-44033200-1306224287_thumb.jpg

post-10224-0-60927400-1306224307_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, poate nu prea am ce cauta in topicul asta, dar stilul clasic retro intotddeauna l-am admirat, atat la japoneze cat si la cele engezesti, italiene sau americane.

am reusit recent sa-mi iau prima mea motociclceta, desi am permisul de vreo 3 ani, si am optat pt stilul clasic.

am un suzuki tu250x superclasic, din 1998 (stiu, prea "noua" pt topicul asta) dar important e ca o ador, si asta consider ca e cel mai important, nu conteaza ce motocicleta ai atat timp cat prima data cand ai vazut-o nu ai putut sa-ti mai iei ochii de la ea, sa ajungi sa-ti petreci mai mult timp cu ea decat cu sotia, prietena sau copiii, sa te doara sufletul cand vezi ca ploua afara si nu ai apucat sa pui husa pe ea, sa faci tot posibilul sa-i cumperi doar lucruri frumoase si de calitate (ulei, bujii, placute,etc...nu flori si bijuterii).....sa nu te dai pe bulevardele din capitala sau alte orase doar ca sa te vada altii, ci doar pt placerea pe care ti-o ofera sunetul motorului, vantul din fata si sentimentul de libertate!

stilul clasic...sau in dulcele stil clasic, cum spunea Nichita Stanescu!

aaa..niste poze cu libertatea mea:)))

asfalt uscat!

post-43386-0-55334300-1306253817_thumb.jpg

post-43386-0-60550300-1306253840_thumb.jpg

post-43386-0-43100600-1306253858_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicul acesta l-am gandit de mult timp dar speram ca il va incepe altul mai priceput decat mine si care sa fie mai bun si la scris.Imi doresc sa discutam aici despre motocicletele japoneze clasice, adica incepind cu cele fabricate pe la jumatatea anilor '60 si terminand cu cele facute la sfarsitul anilor '80. Pt mine acele motoare inseamna in cultura moto ceea ce reprezinta Eminescu in literatura romana.., adica, in primul rand, multa poezie, farmec si calitate!. Eu insumi am doua clasice japoneze, anume; o Honda Cb250G din 1976 si un kawasaki GPz750Unitrak din 1983, ambele functionale si.., incantatoare!. Topicul este despre clasicele japoneze dar si despre cei pasionati de ele, anume motociclistii 'vinteage', cum i-am denumit eu. Motociclistii vinteage nu sunt doar cei pasionati de clasice ci mai degraba cei care le au, le iubesc si mai mult decat atat.., calaresc pe ele!. Sunt extrem de curios daca sunt multi cei care se identifica cu cele scrise de mine, trairile lor, experientele lor, daca avem asa multe clasice japoneze in Romania si daca sunt multi cei care le au si calaresc sau nu pe ele. Haidem sa haidem, motociclisti vinteage, sa ne cunoastem aici cu totii, noi si motoarele noastre pt ca simtim si gandim la fel, sunt convins de asta si astept poze, pareri, trairi si simtiri intru aceasta pasiune.., VINTEAGE! Cu maxima stima, Jean. PS Sper sa reusesc sa postez si poze

M-ai omorat cu kawasaki GPz750Unitrak... Numa la ala visez de cand am citit postu tau... Partea porno e ca is putine in afara si si mai putine nemodificate... Toti si-au facut din ele mai stiu eu ce... Unde mai pui ca is si scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , ma bucur mult sa gasesc acest topic si va prezint si eu Japoneza din 80 , Este vorba de un Kawasaki z 500 care merge bine si nu am probleme majore cu ea si nici nu am avut de 3 ani de cand o detin

post-48085-0-94024200-1306362244_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ma inscriu si eu pe aici cu doua Suzuki 650 G Katana din 1982, care, deocamdata, stau la racoare in pivnita.

Asteapta sa se mai stranga niste bani sa le repun pe picioare asa cumtrebuie.

Una din ele este neinmatriculata, cea neagra.

Sa auzim de bine!

Si o poza de cand mai avea ITP, asigurare..adica inainte de DR

post-10629-0-57846200-1306399769_thumb.jpg

post-10629-0-40664000-1306399782_thumb.jpg

post-10629-0-71673300-1306399818_thumb.jpg

post-10629-0-91197400-1306399926_thumb.jpg

Editat de Louis Cyphre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , ma bucur mult sa gasesc acest topic si va prezint si eu Japoneza din 80 , Este vorba de un Kawasaki z 500 care merge bine si nu am probleme majore cu ea si nici nu am avut de 3 ani de cand o detin

[/quote

Foarte frumoasa, sa te bucuri de ea! poza facuta de profesionist!Sigur nu vei avea probleme cu ea si daca vei mai mere inca 3 ani.

 

Luis, katana este o legenda.., ce sa mai vb despre ea, cine stie cunoaste.., bucura te din plin cu ea pt ca se merita!Eu nu reusesc sa pun poze cu Honda si kawasaki, sunt atehnic, asta este, voi mai incerca!. Maine plec la un drum de vreo 1200km cu batrinul gpz, am neste emotii pt ca astia batrinii sunt mai capriciosi, va tin la curent, DanCata, ma bucur sa vad oameni cu bmw-eu care gandesc ca tine, respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drum bun si fain Jeane, merci de aprecieri.

Fa si tu niste poze, sa se bucure si ochiu' nostru...

Cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Louis cea neagra poti sa o faci caferacer custom ;) . Nu pare mult de lucru la ea , un far ceva semnalizari si o aripa de fata , spor la treaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, sunt la vanzare, dar mai mult de gura neveste-mii, ca nu le-as da.

Pe de alta parte, sa stau cu trei mobre....si sa mai vreau inca una, un Derbi Senda SM, de mers economic prin oras, o inteleg si pe ea...

Sa nu uit, multumesc de aprecieri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare! uite vin si eu cu o Honda VF 1000 F2 din 1985 nu este la fel de ''clasica'', ca Honda VF 1000 R, dar este mai rara(sper sa nu gresesc) 6000 de bucati daca imi aduc aminte bine.Face parte din prima generatie de motoare V4 de la Honda si are 1000 cmc 116 cp, la testul de compresie la cilndrii a trecut cu brio, presiunea variaza de la 11.64 cea mai ridicata si 11.32 cea mai scazuta, destul de bine zic eu. in Romania sunt 4 inscrise in circulatie, in fine, ''exemplarul'' meu are 74.000 de km si mananca asfaltul!

 

Salutare! uite vin si eu cu o Honda VF 1000 F2 din 1985 nu este la fel de ''clasica'', ca Honda VF 1000 R, dar este mai rara(sper sa nu gresesc) 6000 de bucati daca imi aduc aminte bine.Face parte din prima generatie de motoare V4 de la Honda si are 1000 cmc 116 cp, la testul de compresie la cilndrii a trecut cu brio, presiunea variaza de la 11.64 cea mai ridicata si 11.32 cea mai scazuta, destul de bine zic eu. in Romania sunt 4 inscrise in circulatie, in fine, ''exemplarul'' meu are 74.000 de km si mananca asfaltul!

post-38388-0-14081000-1309976481_thumb.jpg

post-38388-0-21944200-1309976590_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o moto absolut superba, cat ai dat pe ea.., eu acum sunt in calduri sa mi iau o Honda Vf 750 Sabre din 83, dar stau pe ganduri ca asta presupune sa raman fara economii albe pt vremuri negre. imi place mult modelul cumparat de tine dar m am saturat de motorete carenate, nu mai vreau! le stirbeste din personalitate, plasticul, sau sunt eu nebun, mai degraba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut , va prezint si eu poze cu Suzuki 400E din 1984 ,care functioneaza ireprosabil in ciuda varstei sale si a celor aproape 67000 km,fiind in stare originala.

Am vrut sa o vand acum 2 ani, dar la acea vreme nu a fost nimeni interesat de o asemenea batranica,asa ca am renuntat si am decis ca sta mai bine la mine in conservare .

Acum, am achizitionat o Honda CX 500,an 74, din Germania, tehnic fara gresala.Motorul e ceva de vis,doar e un V , insa la partea optica trebuie sa mai umblu (am de refacut partea de cromaj-nichelaj).

post-11613-0-69459400-1310065113_thumb.jpg

post-11613-0-15067700-1310065148_thumb.jpg

post-11613-0-15693200-1310065221_thumb.jpg

post-11613-0-88936400-1310065287_thumb.jpg

post-11613-0-77161500-1310065314_thumb.jpg

post-11613-0-68165200-1310065768_thumb.jpg

Editat de Ro_ger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoase ambele motociclete, felicitari!

FastForWard, tobele de pe Honda ta sunt Sebring?

Cum suna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, ca sa fie clasica in adevaratul sens, trebuie sa treaca de 30 de ani de cand nu se mai fabrica modelul respectiv, sa fie ok functional si optic. Dar astea sunt amanunte...

Oricum, welcome to the club.

Aia e toba originala, ca pare cam mica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou! ma bucur ca va place motocicleta mea; raspuns pentru Jean_Taxi, nu am dat bani pe ea am facut un schimb de motociclete, am dat in schimbul ei o Yamaha diversion 600 din 1992, toti au spus ca sunt nebun, cum de am putut sa dau un motor din '92 pe un din '85, eu unu sunt extrordinar de multumit! raspuns pentru Louis Cyphre: tobele de pe motocicleta sunt originale, au un strat de crom negru.

 

Si pentru cine intereseaza se vinde Honda VF1000 F2 Bol d'Or SC15 din 1985 74.000km la pretul de 1200 euro, desigur discutabil la fata locului, stare absolut originala mai putin cauciucurile care sunt noi si semnalizatorul stanga-fata, priza auto 12v, incalzire cu aer cald la maini si picioare, aer ce vine de la radiatorul de ulei prin niste fante ce se afla in bord la fel ca la o masina, suspensie spate Showa originala pneumatica si reglabila 3 trepte, suspensia fata la fel pneumatica reglabila 3 trepte, apoi are ambreiaj hidraulic, jante originale ComStar din aluminiu nituite si sa nu uitam motorul un V4 fantastic cu 4 supape pe cilindru cu 116cp, racire apa si ulei, in fine, motivul vanzarii este greutatea ei, are 277kg ceea ce face manevrarea ei la parcari sau mers la viteze mici o adevarata provocare luand in considerare cele 60kg ale mele, in rest motocicleta este perfecta la drum lung, are un demaraj fantastic mai ales cand intri in depasire si esti in ultima viteza, doar rasucesti maneta de acceleratie si te trezesti la 5000rpm si 120kmh. nr. meu de tel. 0732.751.898---Sergiu aruncati un ochi aici http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-vf%201000%20f2%20bol%20dor-din-1985-387065.html

 

Bafta!

 

Salut din nou! ma bucur ca va place motocicleta mea; raspuns pentru Jean_Taxi, nu am dat bani pe ea am facut un schimb de motociclete, am dat in schimbul ei o Yamaha diversion 600 din 1992, toti au spus ca sunt nebun, cum de am putut sa dau un motor din '92 pe un din '85, eu unu sunt extrordinar de multumit! raspuns pentru Louis Cyphre: tobele de pe motocicleta sunt originale, au un strat de crom negru.

 

Si pentru cine intereseaza se vinde Honda VF1000 F2 Bol d'Or SC15 din 1985 74.000km la pretul de 1200 euro, desigur discutabil la fata locului, stare absolut originala mai putin cauciucurile care sunt noi si semnalizatorul stanga-fata, priza auto 12v, incalzire cu aer cald la maini si picioare, aer ce vine de la radiatorul de ulei prin niste fante ce se afla in bord la fel ca la o masina, suspensie spate Showa originala pneumatica si reglabila 3 trepte, suspensia fata la fel pneumatica reglabila 3 trepte, apoi are ambreiaj hidraulic, jante originale ComStar din aluminiu nituite si sa nu uitam motorul un V4 fantastic cu 4 supape pe cilindru cu 116cp, racire apa si ulei, in fine, motivul vanzarii este greutatea ei, are 277kg ceea ce face manevrarea ei la parcari sau mers la viteze mici o adevarata provocare luand in considerare cele 60kg ale mele, in rest motocicleta este perfecta la drum lung, are un demaraj fantastic mai ales cand intri in depasire si esti in ultima viteza, doar rasucesti maneta de acceleratie si te trezesti la 5000rpm si 120kmh. nr. meu de tel. 0732.751.898---Sergiu aruncati un ochi aici http://bikeshop.ro/m...985-387065.html

 

Bafta!

 

Salut din nou! ma bucur ca va place motocicleta mea; raspuns pentru Jean_Taxi, nu am dat bani pe ea am facut un schimb de motociclete, am dat in schimbul ei o Yamaha diversion 600 din 1992, toti au spus ca sunt nebun, cum de am putut sa dau un motor din '92 pe un din '85, eu unu sunt extrordinar de multumit! raspuns pentru Louis Cyphre: tobele de pe motocicleta sunt originale, au un strat de crom negru.

 

Si pentru cine intereseaza se vinde Honda VF1000 F2 Bol d'Or SC15 din 1985 74.000km la pretul de 1200 euro, desigur discutabil la fata locului, stare absolut originala mai putin cauciucurile care sunt noi si semnalizatorul stanga-fata, priza auto 12v, incalzire cu aer cald la maini si picioare, aer ce vine de la radiatorul de ulei prin niste fante ce se afla in bord la fel ca la o masina, suspensie spate Showa originala pneumatica si reglabila 3 trepte, suspensia fata la fel pneumatica reglabila 3 trepte, apoi are ambreiaj hidraulic, jante originale ComStar din aluminiu nituite si sa nu uitam motorul un V4 fantastic cu 4 supape pe cilindru cu 116cp, racire apa si ulei, in fine, motivul vanzarii este greutatea ei, are 277kg ceea ce face manevrarea ei la parcari sau mers la viteze mici o adevarata provocare luand in considerare cele 60kg ale mele, in rest motocicleta este perfecta la drum lung, are un demaraj fantastic mai ales cand intri in depasire si esti in ultima viteza, doar rasucesti maneta de acceleratie si te trezesti la 5000rpm si 120kmh. nr. meu de tel. 0732.751.898---Sergiu aruncati un ochi aici http://bikeshop.ro/m...985-387065.html

 

Bafta!

 

Salut din nou! ma bucur ca va place motocicleta mea; raspuns pentru Jean_Taxi, nu am dat bani pe ea am facut un schimb de motociclete, am dat in schimbul ei o Yamaha diversion 600 din 1992, toti au spus ca sunt nebun, cum de am putut sa dau un motor din '92 pe un din '85, eu unu sunt extrordinar de multumit! raspuns pentru Louis Cyphre: tobele de pe motocicleta sunt originale, au un strat de crom negru.

 

Si pentru cine intereseaza se vinde Honda VF1000 F2 Bol d'Or SC15 din 1985 74.000km la pretul de 1200 euro, desigur discutabil la fata locului, stare absolut originala mai putin cauciucurile care sunt noi si semnalizatorul stanga-fata, priza auto 12v, incalzire cu aer cald la maini si picioare, aer ce vine de la radiatorul de ulei prin niste fante ce se afla in bord la fel ca la o masina, suspensie spate Showa originala pneumatica si reglabila 3 trepte, suspensia fata la fel pneumatica reglabila 3 trepte, apoi are ambreiaj hidraulic, jante originale ComStar din aluminiu nituite si sa nu uitam motorul un V4 fantastic cu 4 supape pe cilindru cu 116cp, racire apa si ulei, in fine, motivul vanzarii este greutatea ei, are 277kg ceea ce face manevrarea ei la parcari sau mers la viteze mici o adevarata provocare luand in considerare cele 60kg ale mele, in rest motocicleta este perfecta la drum lung, are un demaraj fantastic mai ales cand intri in depasire si esti in ultima viteza, doar rasucesti maneta de acceleratie si te trezesti la 5000rpm si 120kmh. nr. meu de tel. 0732.751.898---Sergiu aruncati un ochi aici http://bikeshop.ro/m...985-387065.html

 

Bafta!

 

Salut din nou! ma bucur ca va place motocicleta mea; raspuns pentru Jean_Taxi, nu am dat bani pe ea am facut un schimb de motociclete, am dat in schimbul ei o Yamaha diversion 600 din 1992, toti au spus ca sunt nebun, cum de am putut sa dau un motor din '92 pe un din '85, eu unu sunt extrordinar de multumit! raspuns pentru Louis Cyphre: tobele de pe motocicleta sunt originale, au un strat de crom negru.

 

Si pentru cine intereseaza se vinde Honda VF1000 F2 Bol d'Or SC15 din 1985 74.000km la pretul de 1200 euro, desigur discutabil la fata locului, stare absolut originala mai putin cauciucurile care sunt noi si semnalizatorul stanga-fata, priza auto 12v, incalzire cu aer cald la maini si picioare, aer ce vine de la radiatorul de ulei prin niste fante ce se afla in bord la fel ca la o masina, suspensie spate Showa originala pneumatica si reglabila 3 trepte, suspensia fata la fel pneumatica reglabila 3 trepte, apoi are ambreiaj hidraulic, jante originale ComStar din aluminiu nituite si sa nu uitam motorul un V4 fantastic cu 4 supape pe cilindru cu 116cp, racire apa si ulei, in fine, motivul vanzarii este greutatea ei, are 277kg ceea ce face manevrarea ei la parcari sau mers la viteze mici o adevarata provocare luand in considerare cele 60kg ale mele, in rest motocicleta este perfecta la drum lung, are un demaraj fantastic mai ales cand intri in depasire si esti in ultima viteza, doar rasucesti maneta de acceleratie si te trezesti la 5000rpm si 120kmh. nr. meu de tel. 0732.751.898---Sergiu aruncati un ochi aici http://bikeshop.ro/m...985-387065.html

 

Bafta!

 

Scuze pentru admin-ului multiplicarea post-ului nu stiu cum am reusit sa fac porcaria asta, oricum continutul conteaza! Bafta!

post-38388-0-19519000-1310207537_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat de ¨clasica¨ este dar ca varsta sigur se incadreaza. Oricum, am adaugat-o ca sa mai apara si alte genuri nu numai ¨stradale¨.

DR 250S 1984.

stiu unul dinasta de vanzare daca e cineva interesat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, ca sa fie clasica in adevaratul sens, trebuie sa treaca de 30 de ani de cand nu se mai fabrica modelul respectiv, sa fie ok functional si optic. Dar astea sunt amanunte...

Oricum, welcome to the club.

Aia e toba originala, ca pare cam mica?

 

Merci, este ok functional, la estetica mai putem lucra iar cu varsta, cred ca ce-a fost mai greu a trecut ...

Finala este intr-adevar originala, dar se afla pe partea cealalta ce se zareste in foto este cutia de scule.

Editat de Jawa Script
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam io..oricum, arata fain, multi inainte!

Nu am mai stat sa caut, tu ai lant balansier?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia e toba originala, ca pare cam mica?

 

Aia- nu-i toba,acolo iti pui pachetul de tigari si bujiile de rezerva. rolleyes.gif

 

Ma alatur si eu grupului vostru cu o vechitura din `84, nejaponeza, dar care are un motor traznet:

Lipsa releu de incarcare...poate are cineva unul de vinzare!?

post-35810-0-64662400-1310275151_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa par rautacios insa nu inteleg ce cauta topicul asta aici... Daca motocicletele de care s-a vorbit pana acum , aici , pe topic , sunt clasice ........... cele fabricate acum 50-60-70-80 de ani CUM SE NUMESC ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...