Sari la conținut

Clasice- made in japan


Jean_Taxi
 Share

Postări Recomandate

Motocicleta care in 1983 , a schimbat filozofia de design a superbike-urilor si a dat peste cap intreaga lume moto. Un adevarat clasic ,care merita detinut , restaurat , pilotat.

 

post-65631-0-87243800-1374967970_thumb.jpg

Editat de DeChamp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Alta legenda clasica! apropo de gpz.. De champ.., nu stiam ca Gpz ul de 900 R este asa inovator. Stiu unul de vanzare intr o stare aproape ca noua! ma pui pe ganduri. Gpz ul de 750 turbo este f scump in Germania.., peste 3000 euro. Ar merita unul de 900R la vreo 800e cat am gasit aici in tara.

post-23362-0-57725800-1375299684_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jean , din pacate multi motociclisti sunt putin / prost informati si astfel se nasc miturile gen Honda. Nu am nimic cu Honda , au si ei contributia lor , dar majoritatea discutiilor sunt despre , cu si legat de Honda. Sunt alti producatori care au facut istorie adevarata in motociclism care sunt ignorati in toatalitate. Cei mai inovatori si influenti japonezi ,din punctul meu de vedere (si nu numai) sunt Kawasaki , care au facut niste motociclete cu totul iesite din comun in anii 60 tarzii , 70 si 80 , inclusiv in anii 90 si chiar in zilele noastre. Kawaski au adus puterea adevarata pe strada si au pus-o la dispozitia oricarui motociclist , inclusiv tehnologiile de curse de top. Iti dau un singur exemplu : Z1 , probabil cea mai importanta motocicleta sport a ultimilor 45 de ani. Eu cred ca pe topicul asta ar trebui discutate aceste modele , adica topicul ar trebui sa fie putin mai educativ si fiecare ar trebui sa posteze modele japoneze pe care le considera importante si sa argumenteze de ce. Este pacat sa se discute doar despre Honda si modele absolut plictisitoare cum ar fi CX500 si alte astfel de exemple. Sunt foarte multe chestii cu adevarat fascinante care raman total necunoscute majoritatii celor intresati de motociclete japoneze clasice.

Uite inca un clasic autentic aproape necunoscut motociclistilor din ziua de azi.

 

 

http://www.flickr.com/photos/10983301@N06/2323926891/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca vorbeai de Kawasaki... cred ca stii ca H2 de 750 a primit porecla de "widow maker" din cauza exploziei de putere si ciclisticii care il facea destul de greu controlabil. Una e sa produci puterea si alta sa o si poti controla in siguranta. Cat despre Z1... e o motocicleta super misto si are niste linii si un motor fenomenal, dar... stii desigur ca lucrau la un superbike cam in paralel cu Honda si cand in 69 astia le-au luat-o inainte au decis sa modifice proiectul si sa faca un motor de 900 cm3 . Personal eu sunt indragostit de portavionul ala Z1300, cu simfonia aia in 6 cilindri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca vorbeai de Kawasaki... cred ca stii ca H2 de 750 a primit porecla de "widow maker" din cauza exploziei de putere si ciclisticii care il facea destul de greu controlabil. Una e sa produci puterea si alta sa o si poti controla in siguranta. Cat despre Z1... e o motocicleta super misto si are niste linii si un motor fenomenal, dar... stii desigur ca lucrau la un superbike cam in paralel cu Honda si cand in 69 astia le-au luat-o inainte au decis sa modifice proiectul si sa faca un motor de 900 cm3 . Personal eu sunt indragostit de portavionul ala Z1300, cu simfonia aia in 6 cilindri...

 

 

kyvacka , desigur ca eu stiu , tu stii , ar fi frumos sa stie si altii. Ce nu stiu multi este ca Honda si Kawasaki lucrau in paralel la proiectul de four 750 fara sa stie unii de altii , pana cand un defector de la Kawasaki care se ocupa cu spionaj industrial a trecut in tabara adversa , acesta fiind motivul pentru care Honda s-au grabit sa prezinte modelul de 750 in 69 , desi nu a fost disponibil pentru vanzare decat in 70. Diferentele intre modele erau foarte mari ca si concept Honda avand un motor SOHC pe cand Kawasaki avea un motor DOHC si se pare ca pana nu a venit inginerul de la Kawasaki la Honda , CB-ul nu ar fi fost echipat cu frana disc pe fata. Aceasta prezentare fara acoperire , in avans , a Hondei de 750 aproape ca a falimentat divizia moto Kawasaki. Atunci Kawa s-au hotarat sa ridice nivelul si mai mult si sa creeze o motocicleta care sa rupa gura lumii , lucru pe care l-au facut in doar doi ani pe vechiul plan de 750. Au testat prototipurile Z1 in secret toatal timp de doi ani si pe strada le testau cu logo de Honda pe rezervor :)

Cat despre H2 si seriile de 3 cilindri in doi timpi. Tu vorbesti de faptul ca aveau multa putere dar greu de contolat. Normal , priveste lucrurile in context , e vorba de prima parte a anilor 70 , e vorba de America si de popularitatea curselor de drag pentru amatori. Pe vremea aia motociclistii erau inca ce trebuie , nu erau in majoritate fani de ABS nedecuplabil si quick shifter. Vorbim de o perioada in care motociclistii mai stiau cate ceva despre arta pilotajului. Modelele in doi timpi din acei ani isi au locul lor clar stabilit si au facut istorie.

 

Poftim muzica :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=wjk4S5tpVi0

 

Personal eu sunt indragostit de portavionul ala Z1300, cu simfonia aia in 6 cilindri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum daca e sa fim cinstiti Honda a marsat mai mereu pe solutii foarte fiabile si usurinta in exploatare. La capitolul asta un singur arbore cu came, doar 8 supape si reglaj cu surub si piulita era practic simplitatea intruchipata. Cat despre spionei si defectori, sa nu uitam ca fara "putin ajutor" din partea lui Ernst Degner de la MZ japonezii n-ar fi stapanit misterele 2 timpilor asa de repede. Si apropo de proiectul "New York Steak" al celor de la Kawasaki , mai jos o poza cu un mock-up nefunctional al prototipului de 750 care n-a mai vazut niciodata lumina zilei. Designul se pare ca era nord-american si se deslusesc o gramada de "influente".

Si putin tambur pe fata :D

post-10713-0-75303100-1375554428_thumb.jpg

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dracul meu cum arata acum... i-am facut ceva tobe custom dintr-o pereche de originale gaurite... taiat, inventat ceva ''capace'', vopsit, montat :)

 

 

IMG_1162.JPG

 

IMG_1163.JPG

 

IMG_1100.JPG

 

IMG_1102.JPG

 

 

@Bullet. Man, ai idee de unde as putea sa comand si eu segmenti si garnituri pentru un 400N din 79?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca intereseaza pe cineva machete de moto clasice japoneze,am eu cateva ,scala 1-24 la pretul de 25 lei buc.pozele pot fi vazute la rubrica ce machete de motociclete aveti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificata de un amic pentru curse si strada dintr-o epava. Luna aceasta se implinesc 30 de ani de la lansarea modelului :)

GPz 900R, an 1985, 46000km. In stare foarte buna, aproape original (in afara de consumabile si un bec de pozitie nu am schimbat nimic). Ruleaza excelent. E de vanzare, 1500 Euro (scump, dar "face").

post-20517-0-11844700-1376635844_thumb.jpgpost-20517-0-45787900-1376635936_thumb.jpg

Editat de k-10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

O clasica..la intrunirea Gurasada-Hunedoara..omu' venise cu ea..parea mai veche decat Pamantu'..chestiile din piele de pe ea erau stratificate de la ploi, praf si ..drumuri! era vopsita cu pensula..in ulei..ma rog, mi a placut aerul ei de un vintage 'suprareal'..nu fabricat.

post-23362-0-19090000-1378752756_thumb.jpg

post-23362-0-24716200-1378752980_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multe lucruri nu mai sunt originale pe ea dar totusi are un aer asa mai ... deosebit . Nici eu nu am chiar o noutate de motocicleta ( 1989 motor derivat din gpz 900) dar am incercat sa o tin cat mai originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

Pentru ca vine iarna, m-am gandit sa ma apuc de un mic proiect.Caut un monocilindru sau un bicilindru clasic, neaparat cu kick starter, cu o capacitate cuprinsa intre 250 și maxim 650!!!

Bugetul este in jur de 1500 de EURO, in functie de motocicleta!

Important!

1. 100% functionala

2. inmatriculat/sau inmatriculabil

 

mai putin important!

1. anul de fabricatie

2.starea estetica

 

Modele pretabile, ca sa va faceti o idee cam ce caut:

1. Yamaha XS

2 Yamaha SR

3. Honda CB

4. Kawasaki W650 :)))..asta stiu ca nu se incadreaza in buget, dar pt ea creste si bugetul!!!

5. etc...

daca stiti alte modele pretabile, sfaturile sunt binevenite!

 

 

P.S. @Jean_Taxi sper sa nu te superi ca am postat aici, dar ma gandeam ca am mai multe sanse sa gasesc pe topicul asta ceea ce caut decat la cumparari-vanzari, mai ales ca sunt si altii pe aici in cautarea uneia :))

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazut in August. Am vorbit si cu proprietarul, motoreta e din '83 si proprietarul Olandez o are de 20 de ani.

post-46304-0-04428500-1380554817_thumb.jpg

post-46304-0-13458800-1380554854_thumb.jpg

post-46304-0-92471100-1380554875_thumb.jpg

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre Honda CB 550 k4? (modelul din 1978..ultimul an de fabricatie pt CB 550k...modelul asta)

Vad ca preturile variaza pe site-urile din afara de la 1000 de euro la 5000 de euro, in functie de stare, dar multe sunt modificate, mai ales in stilul cafe racer.

Am gasit una 100% originala, cu toate piesele și optionalele, foarte bine intretinuta, cu 35.000 mile la bord, adusa din New York in 82, niste plusuri aduse de proprietar ( in special pt protectia ei, fara modificari aduse motocicletei), aprindere electonica, dar are si platina originala,... o frumusete! pretul cerut este de 2.000 de euro, in pret fiind oferite piese in plus (inca un ambreiaj nou, far nos, stop nos, 3 pinioane de atac, scule...etc)

 

Ati avut careva modelul acesta sau ceva asemanator? Niste sfaturi ar fi binevenite!

Numai bine!

 

P.S. nu vreau sa o modific..vreau sa o pastrez asa cum e pt ca e singura motocicleta pe care am vazut-o ca una tocmai iesita din fabrica..in afara de cele din muzeu :))

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te bate un gand s-o cumperi? :D

:)) Numai ganduri negre ma trec...

Am fost, am vazut-o si arata ca noua...nu am mai vazut o motocicleta de 35 de ani in starea aia, doar in Belgia, la un muzeu moto.

Omul nu o lasa mai jos de 2.000 si nici nu pare foarte pornit sa o vanda. Prefera sa o tina in sufragerie decat sa o dea mai jos de atat.

am stat vreo 3 ore de vb cu el, e foarte priceput in ale mecanicii..doar e inginer (am inteles ca toata familia e) si mi-a povestit o groaza despre istoricul motoretei . Pare foarte atasat de ea si a avut grija de motor, dar nu l-a mai folosit de vreo 3 ani.

Acum nu stiu ce sa zic..stiu ca 2.000 de euro sunt niste bani totusi si as putea sa-mi iau ceva mult mai nou de banii astia, dar...si un mare DAR...a fost dragoste la prima vedere (nu cu tataie...cu motoreta):))

A zis si el ca nu vrea sa o dea oricui..macar cuiva care sa aiba grija de ea...macar cat a avut si el de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...