Jean_Taxi Postat Decembrie 22, 2015 Autor Share Postat Decembrie 22, 2015 Sa montat chiuloasa..motorul este ok ..am demontat si cealalta chiuloasa sa i faca o reductie si sa o planeze..e totul ok cu motorul numa ca a venit frigul si n am mai apucat sa i fac restul. adica vopsit..schimbat semeringuri furca si garnituri pompe de frana, mai am sonda de la electroventilator, o baterie si un cauciuc fata si e gata de RAR. Numa ca intre timp mi am luat alt Harley..bani mai multi si o masina Bmw..m au mancat de bani. deci..pauza pana in primavara!)). In rest vad ca topicul e mort..nimeni nu mai apreciaza clasicele sau le apreciaza doar pe stradal si nu pe topicul acesta!) Sarbatori fericite tuturor iubitorilor de motociclete clasice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Decembrie 23, 2015 Share Postat Decembrie 23, 2015 Sarbatori fericite! A mea asteapta primavara si cred c-o s-o inmatriculez pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 (editat) Ăăăăă..........deci........... dacă înţeleg eu bine, ajungea să dau jos doar furca faţă pentru a schimba rulmenţii de la jug? Deşi intenţia iniţială nu a fost aceasta, azi m-am gândit că dacă tot plouă afară şi dacă tot desfăcusem furca, zic hai să-i fac o mică revizie. Carenele erau date jos de săptămâna trecută când au şi fost vopsite, dar nu prea voiam mai mult. Sper să termin până vineri. Editat Februarie 13, 2016 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 14, 2016 Share Postat Februarie 14, 2016 (editat) aici una bine intretinuta de vanzare! http://ww3.autoscout24.de/classified/275377887?asrc=st Editat Februarie 14, 2016 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 14, 2016 Share Postat Februarie 14, 2016 Moshule... Confunzi cardanul cu lantul... Respectiv XJ-ul de vanzare cu FJ-ul in lucru... Hai sa traiesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 14, 2016 Share Postat Februarie 14, 2016 Nici măcar nu contează că e XJ sau FJ. Eu nu mă simt bine dacă nu şurubăresc ceva. Adevărul e că arată bine jucăria, diferenţa e că eu cu FJ-ul m-am procopsit fără ca măcar să-l doresc. Adevărul e că nici măcar nu am vrut să-l demotnez deloc în primă fază. Asta aşa a venit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Interventia mea este pentru veteranul motociclist Kato. Pentru el sigur conteaza despre ce e vorba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Îmi dădusem seama că despre el e vorba. Eu între timp am sablat cilindri și chestiile de detaliu din aluminiu. Acum stau și mă gândesc dacă merită să le vopsesc electrostatic, motocicleta nefiind una cu valoare deosebită de nicio culoare (sentimentală sau financiară). Din păcate aparat de vopsit electrostatic nu am, așa că deja de aici aș începe să bag bani în ea și nici eu nu prea cred că merită, chiar dacă încă nu intenționey să o vând. Aici am postat mai mult pentru a revigora puțin acest topic amorțit și pentru că între timp putem spune și despre FJ 1100 că a devenit oarecum o clasică japoneză, fiind fabricată doar până în 1985. O chestie ce am constatat-o cu această ocazie este că această motocicletă este mult mai ușor de reparat/restaurat decât IJ-ul pe care-l tot fac de ceva vreme. Dacă termin până vineri cu asta, trece în locul ei de săptămâna viitoare un Kawasaki Z500, o motocicletă pentru care am planuri mari. Ala da clasic japonez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 (editat) Îmi dădusem seama că despre el e vorba. Eu între timp am sablat cilindri și chestiile de detaliu din aluminiu. Acum stau și mă gândesc dacă merită să le vopsesc electrostatic, motocicleta nefiind una cu valoare deosebită de nicio culoare Pentru cilindrii gasesti la orice magazin de vopsele care se respecta spray care rezista la temperatura mare. Am avut ocazia sa folosesc acest tip mde spray si nu ma dezamagit . Editat Februarie 15, 2016 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Da,ca si sprayul termo pentru esapament,cel ce rezista pana la 700 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Da,ca si sprayul termo pentru esapament,cel ce rezista pana la 700 de grade. "ne-copt" se va curata foarte usor... chiar si o picatura de benzina va dizolva stratul de vopsea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Am vopsit cu ceva spray care se zice că rezistă la temperaturi înalte dar de fapt şi eu mai mult mă tem de benzină. Cum spuneam, motocicleta nu e una cu pretenţii, m-am apucat de ea că aşa mi s-a năzărit într-o zi ploioasă să o fac. Dacă nu ţine vopseaua sau mă va deranja, nu e mare lucru să mai sablez încă o dată motorul şi să-l dau la vopsit electrostatic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Daca incalzesti acel motor la 150 grade si-l tii asa 30 minute, nu vei avea probleme. Totul e sa nu picuri benzina pe el inainte de a-l coace/ porni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 salutare , vand 2 yamaha xs400 an 1980 in stare buna de functiunare si optica , una cu acte in regula, una fara Pret 1000 euro amndoua (se dau doar impreuna) tel. 0724263446 Cristi » Post actualizat in 20 Feb 2016 19:09 salutare , vand 2 yamaha xs400 an 1980 in stare buna de functiunare si optica , una cu acte in regula, una fara Pret 1000 euro amndoua (se dau doar impreuna) tel. 0724263446 Cristi 20131105_154655.jpg vandut, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Februarie 28, 2016 Autor Share Postat Februarie 28, 2016 salutare , vand 2 yamaha xs400 an 1980 in stare buna de functiunare si optica , una cu acte in regula, una fara Pret 1000 euro amndoua (se dau doar impreuna) tel. 0724263446 Cristi 20131105_154655.jpg » Post actualizat in 20 Feb 2016 19:09 vandut, phiii..cat ghinion!!!, acum am intrat aici..ti le as fi luat instant!..le ai dat pe degeaba..as zice cu obida!)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 17, 2016 Share Postat Martie 17, 2016 Tocmai ce am terminat de asamblat FJ-ul de mai sus şi azi, când să dau o tură am constatat două mici probleme: - nu pot schimba vitezele în mers ci doar pe loc indiferent dacă e pornit sau oprit motorul - când accelerez pentru decolare, se aprinde becul roşu la ulei. La ralanti se stinge sau dacă opresc şi repornesc motorul. Dacă accelerez pe loc, stând. becul nu se aprinde. Am pus ulei mineral 20W-50, la recomandarea unui prieten care are şi el un FJ identic cu al meu numai că la el nu sunt aceste probleme. Cartea tehnică recomandă 20W-40 doar că eu am presupus că 20W-50 ar fi mai potrivit. Înainte de a schimba uleiul, totul a funcţionat normal. Aveţi careva vreo idee care ar putea fi cauza? E posibil ca uleiul (cam ieftin - Pemco iDrive 102) să influenţeze în aşa hal comportamentul motocicletei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 verifica senzorul de ulei inainte de toate. s-ar putea sa fie o problema legata de electrica sau sa pise ulei pe la garnitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Problem solved. Am schimbat uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Eu nu cred ca de aia nu puteai schimba vitezele in mers, din cauza ca era 20w50 ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 (editat) Nu trebuie să crezi, eu spun doar ce am făcut. Problema e că iniţial pusesem ulei Pemco iDrive 102, (ceva ulei norvegian) numai că acest ulei nu e dedicat motocicletelor, deci nu conţine acei aditivi speciali necesari pentru transmisie. Bănuiala mea e că probabil nu a funcţionat corect ambreiajul din cauza uleiului şi de aceea nu am putut schimba vitezele. După schimbarea uleiului, şi-a revenit în 2-3 minute fără să fac absolut nimic altceva. În plus a dispărut şi problema cu lumina martor de la ulei. Şi toate astea doar cu un schimb... Editat Martie 18, 2016 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 De fapt, e un pic invers: toate aceste probleme de la ulei prost! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 ... Misto rau "ambulanta" asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 Mersi. Am trecut deja şi la "Level 2", adică Kawasaki Z 500 din 1982. În paralel, pe altă "platformă" decurge şi un "joc" mai sofisticat cu IJ 56 din 1961. Ăsta îmi dă mult mai multă bătaie de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Martie 23, 2016 Share Postat Martie 23, 2016 (editat) Se vinde un Kz400 din 76, Motorul a fost desfăcut pentru schimbarea lanțului de distribuție, trebuie asamblat. Se Mai dau la pachet un motor întreg, o furca, un set roti, un rezervor un set capace laterale. Prețul este de 950 euro Editat Martie 23, 2016 de m72story Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Se vinde un Kz400 din 76, Motorul a fost desfăcut pentru schimbarea lanțului de distribuție, trebuie asamblat. Se Mai dau la pachet un motor întreg, o furca, un set roti, un rezervor un set capace laterale. Prețul este de 950 euro Poti posta si niste poze,informative macar? Sau un link,daca mai e pus anuntul si-n alte locuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.