Sari la conținut

Bucuresti, Sect 1, Wolf Moto Service


Postări Recomandate

  • 3 months later...
  • Răspunsuri 185
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Am un yamaha dragstar 650 si vreau sa ii fac revizia.

 

Din cartea tehnica am extras urmatoarele, nu cred ca sunt necesare toate dar le enumar:

 

 

1 joc termic

2 inlocuire bujii

3 verificare sistem racire

4 verificare sistem alimentare (furtune)

5 inlocuire filtru benzina

6 verificare sistem evacuare

7 sincronizare carburatoare

8 ajustare relanti , gresare cablu acceleratie

9 verificare sist de control al emisiilor de vapori

 

si

 

1 schimb ulei

2 schimb filtru ulei

3 curatare sau inlocuire filtru aer

4 verificare ,ajustare ,ungere sau schimbare cablu ambreiaj

5 verificare lichid frana ,palcute

6 ajustare cablu frana spate

7 verificare nivel ulei oala cardan

8 verificare roti

9 verificare anvelope

10 verificare rulmenti de roata

11 verificare bascula

12 verificare rulmenti de juguri

13 verificare suruburi cadru

14 verificare si ungere cric

15 senzorul de cric verificat

16 verificare furca fata

17 verificare amortizor spate

18 lubrifiere cablu km

19 lubrifiere pivotii manetelor de frana si ambreiaj

20 lubrifiere maneta frana si pedala frana

 

Principalele sunt uleiul, filtrele, verificare cablu...

 

M-ar interesa un pert estimativ pentru cele enumarate,

 

Multumesc anticipat, numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mehmet, am trimis prin PM oferta pentru operatiunile ce se fac in mod curent la motocicleta ta, pentru o lista mai completa te invitam la service, verificarea tehnica generala si constatarea starii consumabilelor este gratuita pentru clientii nostri.

Wolfmoto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

 

La multi ani si un sezon moto excelent! Incepand de azi lansam o noua oferta pentru cazare moto: 180 Ron pentru cele 3 luni de iarna ramase. PS: dezgropatul din zapada si transportul in Bucuresti le oferim gratuit :)

post-67815-0-15997400-1357568835_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Wolf, o intrebare, momentan am o Honda CB 500 S, si in primavara vreau sa ii schimb cauciucurile, pe langa revizie si inlocuit ce chestii considerati voi ca trebuie schimbate. Intrebarea este daca pe cb pot pune,cel putin pe spate un cauciuc mai lat fara sa schimb janta, acum am pe ea 130/80/17?

Multumesc anticipat.



PS: La multi ani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Wolf, o intrebare, momentan am o Honda CB 500 S, si in primavara vreau sa ii schimb cauciucurile, pe langa revizie si inlocuit ce chestii considerati voi ca trebuie schimbate. Intrebarea este daca pe cb pot pune,cel putin pe spate un cauciuc mai lat fara sa schimb janta, acum am pe ea 130/80/17?

Multumesc anticipat.

 

PS: La multi ani!

Salutari!

Poti pune pe spate si anvelopa de 140 fara sa schimbi nimic , dar sfatul nostru ar fi sa mergi cu incredere pe anvelopele standard, ciclistica la modelul tau este foarte bine gandita.Cu o anvelopa mai lata doar ii ingreunezi un pic manevrabilitatea, nu castigi nimic decat poate "imagine" ;) .

 

Pentru restul te asteptam cu placere , constatarea starii tehnice si a gradului de uzura a consumabilelor pentru clientii nostri este gratuita.

 

Numai bine si un nou sezon plin de satisfactii iti dorim !

 

Echipa Wolfmoto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Poti pune pe spate si anvelopa de 140 fara sa schimbi nimic , dar sfatul nostru ar fi sa mergi cu incredere pe anvelopele standard, ciclistica la modelul tau este foarte bine gandita.Cu o anvelopa mai lata doar ii ingreunezi un pic manevrabilitatea, nu castigi nimic decat poate "imagine" ;) .

 

Pentru restul te asteptam cu placere , constatarea starii tehnice si a gradului de uzura a consumabilelor pentru clientii nostri este gratuita.

 

Numai bine si un nou sezon plin de satisfactii iti dorim !

 

Echipa Wolfmoto

Inca o intrebare, de ce sa faci, sunt incepator, farul de la CB nu vede bine deloc, am probleme mari noaptea, la inceput avea probleme de pozitie, lumina era indreptata in sus si in stanga, am reglat cum am citit in manualul de service(nu e mare lucru) dar degeaba, lumina este foarte slaba, asa ca as vrea sa imi pun instalatie de xenon, credeti ca putem instala un kit de xenon pe modelul meu( un xenon aftermarket). Va multumesc pentru rabdare si intelegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Poti pune pe spate si anvelopa de 140 fara sa schimbi nimic , dar sfatul nostru ar fi sa mergi cu incredere pe anvelopele standard, ciclistica la modelul tau este foarte bine gandita.Cu o anvelopa mai lata doar ii ingreunezi un pic manevrabilitatea, nu castigi nimic decat poate "imagine" ;) .

 

Pentru restul te asteptam cu placere , constatarea starii tehnice si a gradului de uzura a consumabilelor pentru clientii nostri este gratuita.

 

Numai bine si un nou sezon plin de satisfactii iti dorim !

 

Echipa Wolfmoto

se poate pune si de 150 pe spate fara modificare, am facut-o eu acum ceva ani, insa la fel cum a-ti zis si voi nu exista nici un avantaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai multe posibile cauze din care lumina farului sa nu te ajute suficient la drum. Poate fi oglinda matuita, conexiuni slabe in instalatie/ fire subdimensionate/coxate, reglaj incorect samd. Se poate pune xenon , dar atentie la temperatura de culoare , recomandam 4300k nu lumini de OZN.

Totusi, pentru a-ti putea recomanda solutia optima la problema ta, cel mai bine ar fi sa discutam cu motocicleta de fata.

 

Spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti ulei Bellray la 4L ? Vreau un echivalent pentru 300v sau 7100 de la motul.

As mai vrea si un kit de lant pentru motoreta . Suzuki GSX-R 750 2003.

Astept si eu o oferta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai multe posibile cauze din care lumina farului sa nu te ajute suficient la drum. Poate fi oglinda matuita, conexiuni slabe in instalatie/ fire subdimensionate/coxate, reglaj incorect samd. Se poate pune xenon , dar atentie la temperatura de culoare , recomandam 4300k nu lumini de OZN.

Totusi, pentru a-ti putea recomanda solutia optima la problema ta, cel mai bine ar fi sa discutam cu motocicleta de fata.

 

Spor !

 

Sunt mai multe posibile cauze din care lumina farului sa nu te ajute suficient la drum. Poate fi oglinda matuita, conexiuni slabe in instalatie/ fire subdimensionate/coxate, reglaj incorect samd. Se poate pune xenon , dar atentie la temperatura de culoare , recomandam 4300k nu lumini de OZN.

Totusi, pentru a-ti putea recomanda solutia optima la problema ta, cel mai bine ar fi sa discutam cu motocicleta de fata.

 

Spor !

multumesc! va contactez cand o sa pot sa scot motocicleta din garaj :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti ulei Bellray la 4L ? Vreau un echivalent pentru 300v sau 7100 de la motul.

As mai vrea si un kit de lant pentru motoreta . Suzuki GSX-R 750 2003.

Astept si eu o oferta :D

Ai o oferta detaliata pe PM pentru motocicleta ta !

 

Axa C.S.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Cand deschideti pravalia (ca am mai trecut pe acolo si era inchis... poate am trecut la ora grasita).

Daca se poate, un PM cu pretul pentru Motul 5100 si 7100 la 4 litri (care din astea 2 este mai recomandat pentru Yamaha FZS 600 Fazer 2001, cu vreo 45000km). Si filtru ulei.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Asa cum am mai explicat si unui coleg de forum din paginile anterioare, o revizie nu e un "piramidon" universal pe care sa-l administrezi motocicletei periodic :burnout: :bounce: Te asteptam la service, facem o verificare "din roata in roata" , operatiune gratuita pentru clientii nostri, si apoi iti propunem un numar de operatiuni de care motocicleta ta are nevoie pentru a functiona fara probleme. Detaliat pe PM,iti trimitem o lista cu operatiuni ce se fac in mod normal primavara la inceput de sezon la modelul tau de motocicleta.

 

Asfalt uscat, curat si CALD !!

 

Wolf Moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Asa cum am mai explicat si unui coleg de forum din paginile anterioare, o revizie nu e un "piramidon" universal pe care sa-l administrezi motocicletei periodic :burnout: :bounce: Te asteptam la service, facem o verificare "din roata in roata" , operatiune gratuita pentru clientii nostri, si apoi iti propunem un numar de operatiuni de care motocicleta ta are nevoie pentru a functiona fara probleme. Detaliat pe PM,iti trimitem o lista cu operatiuni ce se fac in mod normal primavara la inceput de sezon la modelul tau de motocicleta.

 

Asfalt uscat, curat si CALD !!

 

Wolf Moto

multumesc!

intrebam sa stiu cam cat m-ar costa sa imi strang bani, ca as vrea sa ii schimb si cauciucurile si nu stiu nici un pom de unde sa iau 4-500 de euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am un Hornet de 900 din 2002, ma intereseaza schimb de ulei, reglat lant (cu mine pe ea) schimbat bujiile (am eu bujii).

 

M-ar interesa si de schimbat cauciucul pe spate (am roata cu cauciucul, trebuie mutat pinionul pe ea si montata).

 

Un pret pt asta se poate?

 

Apoi m-ar interesa daca stiti pe cineva care sa stie sa se joace cu power commander-ul, sa faca niste harti.

 

Astept mesaj de la voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am un cb500s din 98

 

am schimbat anul trecut, ulei, filtru ulei, apa radiator, bujii

 

as vrea sa o aduc pentru o verificare de inceput de sezon

 

1. trebuie sa imi schimb cauciucurile ce imi recomandati? Michelin Pilot Activ sau Dunlop Arrowmax GT501?

2. lantul are 2 zale blocate in V :peace: as vrea sa il schimb, cat ma costa manopera cu si fara pinioane (daca aduc eu lantul cu/fara pinioane)? lantul?

3. ma gandeam ca poate ar fi bine sa reglam si carburatoarele, ma m ar costa?

4. gasim crash pad/cage pt cb500, ceva ca sa nu trebuiasca sa gauresc cadrul (asa cum recomanda un baiat de pe forum care se ocupa cu fabricarea de crash pad uri)

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceau Bogdane,

 

Fii atent, daca te inteseaza, si eu merg sa o pregatesc de sezon la un mecanic de treaba, bun si care nu te incarca la manopera. Cat despre crash-cage, am primit o oferta de la dealerul Honda de la noi, gasesti crash-cage special pt CB500, fara nici o gaurire a cadrului (proasta idee). Inta aici si vezi http://neu.hepco-becker.de/Web/index.php

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bodoo69, ai mesaj cu oferta completa referitor la ce ai cerut !

 

Achilepeleianu, iti multumim ca incerci sa faci reclama directa unui "mecanic de treaba care nu te incarca" direct pe topicul de prezentare al service-ului nostru. Succes maxim in pregatirea motocicletei la un "baiat de treaba" !!!

 

In rest, va putem asigura ca la noi in service nu "te incarca" nimeni la manopera sau la altceva, se plateste numai munca cinstita.

 

Primavara frumoasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...