Sari la conținut

Bucuresti, Sect 1, Wolf Moto Service


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 185
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dupa atatea vorbe dulci si laude aduse chiar si de mine in acest topic ma vad fortat sa vin si cu niste plangeri. Am fost de cateva ori la ei pentru diverse motive schimbat bujii schimbat kit de lant , ulei etc. Zilele trecute am avut niste probleme cu mobra nu am mai ajuns la ei din cauza programului asa ca a trebuit sa o duc la alt service. Am rezolvat problema dar ce surprize proaste sa am , ca bujiile mele arata intr-o stare deplorabila neschimbate de ani multi si kilometrii si mai multi si a doua problema , kitul de lant ales si montat de wolfmoto este total incorect , kitul fiind pentru o motocicleta mai usoara si mai slaba ca putere. Din pacate nu pot sa reproduc explicatiile avizate ale mecanicilor si complicate pentru mine fiind necunoscator , pe mine ma intereseaza rezultatul acela ca dupa nici 9000 de kilometrii kitul meu de lant este bun de aruncat , subliniez ca sunt o persoana care isi curata lantul obsesiv de mult si merg mai mult decat domestic fara dat pe o roata sau alte nebunii .

Concluzia : bujii neschimbate si incasat banii pe ele si kitul de lant ales , montat prost din neglijenta sau din necunoastere sincer nici nu ma intereseaza care din ele sunt. Multumesc pentru banii luati cam degeaba si nesiguranta mobrei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Bobocea,

 

Ne pare rau sa aflam prin intermediul forumului de nemultumirea dvs fata de serviciile noastre, ne-am fi dorit sa ne adresati direct o solicitare si, daca intr-adevar ar fi fost vorba de un defect de piesa sau de montaj sa va putem oferi o solutie in conditii normale de garantie. Fiind clientul nostru deja de 3 sezoane, ati fi putut oricand sa va exprimati o eventuala nemultumire. Credem ca ati fost victima unei dezinformari din partea unui service concurent, lucru care din pacate inca se intampla in Romania in mai toate domeniile.

 

La noi ati montat vara trecuta un kit de lant format din pinioane JT si lant japonez marca EK varianta QX-Ring SRX 525, cu o rezistenta de 39.14kN, recomandat de producator si de importatorul oficial in Romania pentru motocicleta dvs. Kilometrajul de pe bord indica 34794 km. Lantul a fost nituit cu o presa specializata cu care am inchis peste 100 de lanturi EK, RK si DID, schimband capul de nituire la ficare 10-20 de operatiuni. Pana acum, nu am avut nici un lant rupt sau deteriorat din cauza unei greseli de montaj, si nu cred ca vom avea nici pe viitor. Personal, am instalat pe motocicleta proprie ( 750 cmc) exact acelasi tip de lant care inca nu da semne de uzura anormala dupa cca 12000 km, reglat si intretinut corect.

 

Tot atunci ati achizitionat si placute de frana fata +spate pe care ati dorit sa le instalati dvs.

 

Referitor la bujii, am cumparat de la importator si instalat pe motocicleta dvs 4 buc. NGK CR9EH9. Va asigur ca nu ne putem permite ca service sa incasam bani pentru piese inexistente, sutele de clienti deja serviti de cand ati devenit clientul nostru va pot confirma. Va putem pune la dispozitie si factura cu care aceste piese au fost cumparate.

 

Ulterior, anul acesta ati revenit la kilometrajul 38840 pentru schimbarea unei garnituri de capac alternator si schimb ulei si filtru adus de dvs. Nu ati exprimat nici o nemultumire legata de lant sau bujii.

 

In continuare, va invitam pe la noi pentru a discuta si a va solutiona nemultumirea, daca se poate si cu motocicleta +piesele de care va plangeti. Va asiguram ca din partea noastra aveti toata cooperarea.

 

Este foarte usor sa explici clientului un presupus defect dand vina pe mesterul care a lucrat anterior, si la fel de usor sa umbresti cu acuzatii o reputatie castigata prin ani de munca, fara a cunoaste toate datele problemei si aplecand urechea la explicatii "tehnice" rauvoitoare pe care nu le intelegi complet. :what:

 

Cu stima,

Gabriel Andrei

Wolf Moto Service

Editat de WOLF MOTO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Şi eu am avut treaba cu Hornetul la Wolf şi am fost foarte mulţumit. Mi s-a ars releul de incarcare, am mers pe baterie până când n-a mai pornit şi a fost nevoie să o duc la service pe platformă.

 

Cu ocazia asta, am avut surpriza neplacută (dar pe undeva aşteptată, pentru că motocicleta a fost foarte ieftină şi, în mod evident, foarte neîngrijită) că, pe lângă releu, trebuiau schimbate şi alte piese + cam toate consumabilele. De data asta am schimbat filtrul de aer, bujiile, plăcuţele pe spate, cablul de retur, cablul de şoc, culisa de la acceleraţie şi manşoanele, iar la iarnă mă aşteaptă cauciucurile, service-ul furcii, plăcuţele pe faţă, kitul de lant şi foarte probabil, bateria.

 

Pentru mine a contat foarte mult că şi Gabi şi Irina cunosc foarte bine Hornet-ul (Irina are şi ea tot PC34) şi au ştiut să îmi spună o grămadă de lucruri despre motocicletă. De asemenea, m-a surprins plăcut faptul că nu au încercat să-mi bage pe gât lucruri de care nu era nevoie (de ex. o baterie nouă - a mea fiind total descarcată, puteau să spună foarte bine că e irecuperabilă şi să îmi puna una nouă). Şi despre Adi numai de bine - s-a chinuit jumătate de oră să-mi potrivească nişte capete de ghidon la care putea pur şi simplu să spună "nu se potrivesc dom'le, pe manşoanele astea".

 

Nu-mi dau seama dacă sunt ieftini sau scumpi (n-am niciun termen de comparaţie, fiind prima motocicleta şi primul service la care merg cu ea), dar pot să spun că motocicleta merge incomparabil mai bine decât înainte şi că m-am înţeles foarte bine cu ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi prieteni,
Odata cu livrarea primei motociclete noi-noute catre proaspatul fericit proprietar, dorim sa va anuntam parteneriatul nostru cu producatorul japonez Yamaha. De acum puteti achizitiona direct de la Wolf Moto cele mai noi modele aparute, puteti obtine un super-pret pentru o motocicleta la 0 km daca ne urmariti ofertele , in fiecare sezon. Deasemenea, putem asigura orice piesa OEM Yamaha, la preturi competitive intr-un timp rezonabil. Nu ezitati sa ne cereti detalii !
Echipa Wolf Moto

post-67815-0-02214400-1412066649_thumb.jpgpost-67815-0-72933700-1412066656_thumb.jpgpost-67815-0-11764200-1412066667_thumb.jpg

 

Ion, ne bucura si pe noi bucuria ta ;) Iti dorim un final de sezon minunat !

Şi eu am avut treaba cu Hornetul la Wolf şi am fost foarte mulţumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yeeeiiiii! bravo si succesuri! :10:

Taraba de motorete e in aceeasi locatie cu atelierul?

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Dupa atatea vorbe dulci si laude aduse chiar si de mine in acest topic ma vad fortat sa vin si cu niste plangeri. Am fost de cateva ori la ei pentru diverse motive schimbat bujii schimbat kit de lant , ulei etc. Zilele trecute am avut niste probleme cu mobra nu am mai ajuns la ei din cauza programului asa ca a trebuit sa o duc la alt service. Am rezolvat problema dar ce surprize proaste sa am , ca bujiile mele arata intr-o stare deplorabila neschimbate de ani multi si kilometrii si mai multi si a doua problema , kitul de lant ales si montat de wolfmoto este total incorect , kitul fiind pentru o motocicleta mai usoara si mai slaba ca putere. Din pacate nu pot sa reproduc explicatiile avizate ale mecanicilor si complicate pentru mine fiind necunoscator , pe mine ma intereseaza rezultatul acela ca dupa nici 9000 de kilometrii kitul meu de lant este bun de aruncat , subliniez ca sunt o persoana care isi curata lantul obsesiv de mult si merg mai mult decat domestic fara dat pe o roata sau alte nebunii .

Concluzia : bujii neschimbate si incasat banii pe ele si kitul de lant ales , montat prost din neglijenta sau din necunoastere sincer nici nu ma intereseaza care din ele sunt. Multumesc pentru banii luati cam degeaba si nesiguranta mobrei .

Iti multumesc personal pentru informatiile aduse. Si am rugamintea sa aduci dovezi in sprijinul lor. Este foarte bine de stiut care sunt teparii din lumea moto.

 

La fel de bine e de stiut care sunt tontolinii si care sunt sunt oamenii" de bine" care arunca cu c...t in altii .

 

Pe scurt - care sunt oamenii de bine care au constat teapa trasa de wolf, nota de constatare service, factura, piesele vechi cu care ai fost tepuit respectiv orice alte detalii concrete.

 

Inca odata multumesc pentru feedback-ul acordat si il vom lua in seamna imediat ce se prezinta si documentele care sa il faca credibil. Imi doresc sa nu fie nici o persona din acest lant de motociclisti ruda cu ponta , pentru credibilitate.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puteti sa ne dati un link cu oferta dvs de motociclete? pe wolfmoto nu le-am gasit. Multumesc.

 

De acum puteti achizitiona direct de la Wolf Moto cele mai noi modele aparute, puteti obtine un super-pret pentru o motocicleta la 0 km daca ne urmariti ofertele , in fiecare sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

A fost frumos, am alergat cu vantul in plete catre cele 4 zari, ne-am bucurat si am ras cand am intalnit noi prieteni pe drum, ne-am intristat daca intr-o clipa de neatentie am zgariat motocicleta apoi am zambit cand am vazut ca e inca buna de mers…poate ne-a mai prins cate o ploaie de vara fara echipament si ne-am uscat pe drum pana la destinatie, dar iata-ne ajunsi la finalul unui nou sezon motociclistic. Cumva se face ca la noi in fiecare an vine din nou iarna, si cu toata incalzirea globala in plina desfasurare, va mai dura pana cand vom putea sa calarim tot anul fara griji. Pana atunci…. :stuck:

 

post-67815-0-72746000-1415125314_thumb.jpg

 

La fel ca si in anii trecuti, echipa WolfMoto va ofera posibilitatea gazduirii motocicletei pe timpul iernii, in incinta service-ului nostru, in intervalul noiembrie 2014 - martie 2015, la un pret de 350 lei pentru toata perioada. Oferta include: Verificare tehnica “din roata in roata” la receptia motocicletei, depozitarea acesteia si intretinerea acumulatorului pana in primavara. In plus, in aceasta perioada putem efectua lucrari de orice fel, de intretinere si reparatii, la cererea dvs., inclusiv furnizarea de consumabile si piese de schimb.

Service-ul nostru e localizat in Bucuresti Str Tipografilor, sectorul 1, (in spatele Casei Presei) si este dotat cu sistem de supraveghere video si alarma 24/24 h. Pe timpul iernii activitatea service-ului se desfasoara dupa program normal, de luni pana vineri. Optional, asiguram transport cu remorca specializata.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Astazi ninge si mai tare, baga mobra la cazare !

 

Afara ninge frumos, Mos Craciun isi vede de treburile lui , “ho-ho-ho” cu renii prin zapada … motociclistii stau bagati la vizuina cu un vin fiert sub nas, luminitele bradului sclipesc frumos , se simte miros de cozonac si scortisoara…clar vreme pentru relaxare si pregatire pentru urmatoarea pretecere.

Dar el, fierul, ce face ? Pentru el urmeaza un timp de grea incercare, cea mai grea perioda din an. Va fi acoperit de apa inghetata, care numai buna de “uns” nu e , va fi vizitat de diversi colindatori care vor incerca sa-si faca un “selfie” calare, va infrunta toate petardele si bombardele petrecaretilor si va tremura de frica urmatorului betiv care va scapa din mana de pe balcon sticla de sampanie.

Multe motoare sunt deja scutite de chinul asta, dar daca va recunosteti armasarul in descrierea de mai sus, nu il lasati in fata blocului !

Va oferim cazare pentru el alaturi de alte motociclete in service-ul Wolf Moto (Bucuresti/Casa Presei); ne ocupam chiar si de extrasul din zapada si transport. Costul cazarii pe timpul ramas pana in primavara va fi de 250 lei, cu transportul oferit gratuit pentru Bucuresti.

 


» Post actualizat in 07 Jan 2015 10:46

Toate Fiarele trag la Wolf Moto! De ce? Pentru ca prefera compania altor mobre la loc uscat decat sa stea singure sub zapada. Si pentru ca le lasam sa asculte muzica rock la orice volum! :rock:

 

Oferta de mai sus cu transportul gratuit e inca valabila, si mai putem strecura cateva mobre la adapost. :stuck:

 

 

LA MULTI ANI !!!

post-67815-0-75899300-1419842980_thumb.jpg

post-67815-0-53731800-1419843315_thumb.jpg

post-67815-0-39147100-1419843324_thumb.jpg

post-67815-0-31289300-1420627009_thumb.jpg

post-67815-0-60150400-1420627026_thumb.jpg

post-67815-0-00520100-1420627066_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Tocmai am avut a doua intervenţie semnificativă la trotinetă, la Wolf. Servisat furca şi schimbat plăcuţele de frână. Cum Hornetul are o furca extrem de moale, am vrut să o şi îmbunătăţesc puţin. Modificările au presupus nişte distanţiere şi nişte arcuri de revenire de la un Transalp (sper că nu spun prostii - dacă spun, corectaţi-mă voi), dar rezultatul e spectaculos. Zici că e altă motocicletă ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne pare bine ca esti multumit de rezultat !!! Din precompresia arcului si diferente de vascozitate a uleiului poti modifica destul de mult comportamentul furcii, dar rezultatele si mai bune le obtii cu arcuri progresive dedicate. Atata doar ca nu sunt asa la indemana... ;)

 

Spor la motociclit ! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Imi puteti spune cat m-ar costa inlocuirea kit-ului de lant (am kit-ul) si inlocuirea unei anvelope spate ?

 

Multumesc.


» Post actualizat in 26 Feb 2015 16:43

Imi puteti spune cat m-ar costa inlocuirea kit-ului de lant (am kit-ul) si inlocuirea unei anvelope spate ?

 

Multumesc.

 

Am uitat sa mentionez. Am o Honda CBR 600 F3 din 97.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Saptamana asta am pregatit si eu Furia Neagra pentru sezon, servisat furca si frana fata(schimbat furtun, lichid si curatat etrier). Tot respectul pentru acest service: oameni de milioane, servicii prompte si ca la carte. Recomand tuturor.

Mersi fain baieti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

- Domnu' Doctor, ma doare carburatia !

- Pune-i benzina, incarca bateria si ....

- MINUNE ! nu ma mai doare nimic!

Deoarece am observat ca multi dintre motociclisti cer la service o "carburatie" ca si cand ar fi un panaceu universal sau un dar divin, un "piramidon" miraculos care se administreaza o singura data si vindeca si de segmenti, si de supape si de dor de duca, incercam sa venim in sprijinul tuturor cu explicatii cat mai clare, ca pe viitor sa puteti decide singuri daca ce v-a facut "un baiat priceput" cu o surubelnita in spatele blocului e "carburatie" sau o bataie de joc pentru a va lua banii. Asadar, primul articol dintr-o serie care va continua sezonul acesta:

Demontarea, curatarea, reglajul si sincronizarea carburatoarelor

post-67815-0-85798600-1430370497_thumb.jpg

Toate motocicletele alimentate prin carburatoare, la un moment dat in perioada de utilizare vor necesita interventii asupra sistemului de carburatie. In timp se pot depune diversi compusi din bezina sau derivati din coroziunea pieselor in interiorul carburatoarelor, piesele de cauciuc pot imbatrani si crapa sau piesele in miscare se pot uza, alteori incredintati motocicleta unor persoane “pricepute” pentru a remedia sau optimiza mersul motorului iar dupa aceea nu mai merge prea bine sau deloc. In oricare din aceste situatii, veti sti ca este timpul pentru o operatiune de “carburatie” la un service competent, daca:

• motocicleta porneste greu sau deloc chiar daca aveti bateria incarcata, bujii curate si benzina proaspata in rezervor;

• in mers motorul da rateuri, nu merge in toti cilindrii egal si accelereaza slab;

• motorul are ezitari in livrarea puterii in plaja de turatii, inneaca bujiile sau se supraincalzeste, se opreste in relanti sau se tureaza excesiv la cald;

• pe esapament iese fum negru si aveti un consum de combustibil exagerat de mare.

In cazul in care nu sunteti siguri daca motocicleta dvs necesita o revizie majora pe partea de alimentare cu combustibil, puteti oricand sa ne faceti o vizita la service-ul Wolf Moto din strada Tipografilor, constatarea fiind gratuita.

Un sistem de alimentare prin carburatie poate contine de la cateva zeci de piese pana la cateva sute, in functie de configuratie, si toate aceste piese trebuie inspectate, curatate si reglate astfel incat tot ansamblul sa functioneze corect. Chiar si pentru o singura configuratie de motor, de exemplu monocilindru, complexitatea sistemului poate varia foarte mult de la un carburator simplu cu sau fara actionare vacumatica pana la o adevarata “uzina” dublu-corp cu pompa de spritz si componente electronice, apoi intervin complicatiile legate de amplasarea si numarul carburatoarelor pentru motoarele V2, L2,L3,L4, V4 etc. Principalii pasi de urmat in revizia completa a carburatoarelor vor fi :

• asigurarea ca motocicleta are partea mecanica a motorului in buna stare. Cu defectiuni interne serioase, cu nici un reglaj al carburatoarelor nu poate functiona corect. Daca exista suspiciuni, se impune si un test de compresie. Deasemenea, ne vom asigura ca bujiile sunt conforme si curate, ca filtrul de aer nu e colmatat si ca rampa de carburatoare beneficiaza de o alimentare corecta cu benzina curata.

• demontarea de pe motocicleta a sistemului de carburatoare si demontarea completa pe banc a pieselor functionale din ansamblu;

• curatarea tuturor pieselor functionale si inspectia starii lor de uzura si a reglajelor existente; compararea parametrilor cu specificatiile producatorului.

• efectuarea reglajelor necesare , inlocuirea peselor defecte si remontarea sistemului de carburatie;

• pornirea motocicletei si efectuarea ajustarilor necesare asupra sistemelor de reglaj pentru obtinerea functionarii optime, inclusiv amestecul aer/benzina in sistemul de mers in relanti si in circuitul de progresie + sincronizarea carburatoarelor pe banc vacumetric;

• remontarea tuturor pieselor motocicletei si efectuarea unei probe in mers daca ne permite clientul si daca actele motocicletei sunt complet in regula pentru mersul pe strada.

Dupa o astfel de operatiune, motocicleta poate functiona in parametri optimi mai multi ani la rand , necesitand doar reglaje minore periodice, dar numai daca este intretinuta si exploatata corespunzator: benzina curata si proaspata din surse de incredere, pastrare corespunzatoare pe timpul iernii si utilizarea frecventa.

Nu uitati, printre ce cei mai mari dusmani al motocicletei sunt trecerea timpului si nepasarea proprietarului !

In continuare, vom veni in sprijinul dvs si cu descrierea altor operatiuni, care vor fi publicate pe site-ul nostru :

http://wolfmoto.ro/index.php/servicii

Al dvs,

Axa cu Scame :peace:

WolfMoto 2015

post-67815-0-30354200-1430370508_thumb.jpg

post-67815-0-42524800-1430370907_thumb.jpg

post-67815-0-76730000-1430370920_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am o honda vfr 750 din 1996 care, pe la 6000 de ture, se ineaca, nu stiu daca e cel mai bun termen (probabil este exact opusul, nu primeste destula benzina), ideea este ca nu mai are putere, urca foarte greu in ture. pana in 6000 de ture ea este destul de infipta, se duce frumos. care ar fi pretul pt reglarea carburatoarelor? sau ar putea fi alta cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 months later...

La fel ca si in anii trecuti, echipa WolfMoto va ofera posibilitatea gazduirii motocicletei pe timpul iernii, in incinta service-ului nostru, in intervalul noiembrie 2015 - aprilie 2016, la un pret de 400 lei pentru toata perioada. Oferta include: Verificare tehnica “din roata in roata” la receptia motocicletei, depozitarea acesteia si intretinerea acumulatorului pana in primavara. In plus, in aceasta perioada putem efectua lucrari de orice fel, de intretinere si reparatii, la cererea dvs., inclusiv furnizarea de consumabile si piese de schimb.

Service-ul nostru e localizat in Bucuresti Str Tipografilor, sectorul 1, (in spatele Casei Presei) si este dotat cu sistem de supraveghere video si alarma 24/24 h. Pe timpul iernii activitatea service-ului se desfasoara dupa program normal, de luni pana vineri. Optional, asiguram transport cu remorca specializata.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Cazare Moto : 300 lei pana la primavara cu transport gratuit in 29 si 30 decembrie !


Pentru ce timp a mai ramas din sezonul de iarna, va oferim acum posibilitatea de a baga motocicleta la adapost cu numai 300 lei pana la sfarsitul lunii aprilie si asiguram transport gratuit pentru Bucuresti, valabil azi si maine (29-30 decembrie). Mai avem doar cateva locuri, va rugam sunati din timp pentru a programa transportul.


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...