Sari la conținut

Accident Calea Dorobantilor 17.05,2011


MC Mate
 Share

Postări Recomandate

Un taximetrist si-a gasit adresa de comanda, a tras dreapta si nu a vazut si motociclistul care venea din spatele sau, motociclistul a avut noroc ca nu mergea foarte tare, a pus frana si s-a izbit cu capul de portbagajul Loganului, insa eu tind sa cred k avea o casca un pic larga deoarece pilotul motocicletei s-a lovit foarte rau la nas, frunte. Nu stiu starea actuala, era pe picioarele lui si a plecat cu SMURD la Floreasca. Mai departe daca stiti cum se deruleaza ancheta postati aici.

post-20218-0-36861200-1305832982_thumb.jpg

post-20218-0-05912100-1305832998_thumb.jpg

post-20218-0-71000400-1305833010_thumb.jpg

post-20218-0-30298800-1305833026_thumb.jpg

post-20218-0-90916200-1305833039_thumb.jpg

post-20218-0-59663600-1305833052_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 133
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am fost acolo imediat dupa accident. baiatul era ok exceptand cateva vanatai de la casca, nasul spart si starea de soc inevitabila. taximetristul bineinteles cu gura mare ca l-ar fi lovit din spate ceea ce e fals avand in vedere pozitia taxiului care se vede clar ca schimba banda.

 

avand in vedere ca au existat martori carora li s-a luat declaratii, sper ca deznodamantul sa fie in favoarea biker-ului.

 

spor la reparatii si nervi tari pt asigurari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-au treaba cauciucurile cu fazele astea.

iar cat despre taximetristii care schimba banda cum ii trazneste, eventual fara semnal, multa :finger:

inteleg sa gresesti si sa iti ceri scuze, sa ai ciocu mic si sa-ti asumi responsabilitatea. dar cand te stii vinovat si tot tu esti cu gura meriti calcat in picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitati-va ce cauciucuri din piele uscata are! Cind Pt 100euro economie la anvelope se ajunge la spital.

Daca tu din pozele alea mizere vezi calitatea cauciucurilor... Eu nu vad la ele decat ca au carne destula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza cu cauciucurile...nu o inteleg...mie ala de pe fata mi se pare ok...nasoleala e ca la lovitura din spate legea spune ca esti vinovat, ca nu ai pastrat distanta regulamentara,sper sa fie alta conjuctura...sanatate mobristului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar a cazut inainte de impact de a reusit sa loveasca doar el cu capul, acea masina de taxi? Vad ca motocicleta nu prezinta avarii in partea din fata, dar totusi cred ca a lovit ceva pe margine de i-a curs lichidul de racire. Nu mai sariti tare pt motociclist, ca inca nu se stie daca taximetristul a intrat de pe banda 2 pe banda 1 fara sa se asigure. Cine a fost acolo sa ne spuna si noua daca a vorbit cu vreun martor sau cu motociclistul, sa stim si noi exact pe ce banda era initial taximetristul. Nu tin cu el, dar nu mi se pare corect sa il injuram si sa acuzam, fara sa stim exact ce s-a intamplat... Din poze nu iti poti da seama, sunt facute prea de aproape, nici nu stim de la ce e urma aia care au inconjurat-o cu creta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar a cazut inainte de impact de a reusit sa loveasca doar el cu capul, acea masina de taxi? Vad ca motocicleta nu prezinta avarii in partea din fata, dar totusi cred ca a lovit ceva pe margine de i-a curs lichidul de racire. Nu mai sariti tare pt motociclist, ca inca nu se stie daca taximetristul a intrat de pe banda 2 pe banda 1 fara sa se asigure. Cine a fost acolo sa ne spuna si noua daca a vorbit cu vreun martor sau cu motociclistul, sa stim si noi exact pe ce banda era initial taximetristul. Nu tin cu el, dar nu mi se pare corect sa il injuram si sa acuzam, fara sa stim exact ce s-a intamplat... Din poze nu iti poti da seama, sunt facute prea de aproape, nici nu stim de la ce e urma aia care au inconjurat-o cu creta.

 

Motociclistul s-a speriat, oricine s-ar fi panicat, a frinat tare si a alunecat, daca avea cauciuc mai moale, aderent, intra cu motorul in masina, se dadea peste cap, sau, poate evita accidentul. Pina o s-o patiti si voi, cei ce ma uriti, nu a-ti invatzat nimic. Ecuatia e cit se poate de SIMPLA: cauciuc aderent pe fatza, eventual schimbat de 2 ori pe an= maxim 300euro. Te scuteste de accidentele de tipul asta, care sint o certitudine atunci cind umbli des cu motoreta in traficul din oras. Oamenii cumpara tobe, Rizome, tot felul de acareturi, neglijind compozitia anvelopelor.

O repet pt a 100-a oara cum se poate verifica daca un cauciuc fatza este cit de cit safe:

Mergeti cu 5-10km/h fara sa incalziti anvelopa inainte, frinati brusc ca si cind a-ti incerca sa faceti stopie, picioarele pe jos sa va asigurati. Daca anvelopa tinde sa alunece, sinteti victima sigura la primul obstacol care apare neasteptat in fatza. Sansa sa prindeti praf mult nu este chiar mare daca circulati mai in exteriorul drumului.

Credeti ca daca cauciucul are multa carne e si safe???

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu cauciucurile e doar o lalaiala pe care o scot "espertii" ca sa se simta si ei bine in ziua aia.

 

In primul rind din poza nu iti dai seama exact ce fel de cauciucuri sint... dar se vede ca inca au profil... deci poti presupune ca nu sint vechi... dar la fel am si eu si sint din 2005...

In al doilea rind cine povesteste despre accident lasa sa se inteleaga ca moabra a facut stoppie sau ca pilotul oricum a lovit cu corpul masina. Mobra nu are urme evidente de impact si nici de frecare inainte de impact cu pamintul... ce ar fi dat de inteles ca s-a pierdut aderenta fata si a cazut inainte de accident.

In al treilea rind... poti sa ai orice cauciuc si alte conditii (vb de ele mai jos) daca te sperii si stringi frina pina blochezi roata... cam faci buf.

In al patrulea rind... frinarea nu depinde numa de aderenta pneurilor ci si de calitatea/starea frinelor... nu vezi espertii sa ghiceasca asta... de ce? pen'ca nu se vede... dar conteaza nu?

In al cincilea rind... si cel mai important dpv al umflarii in pene a espertilor... Aderenta se masoara intre doua suprafete... vrajeala cu ce cauciuciuri de ieri am eu date cu superglue e o abureala totala. Numarul de variabile care pot schimba balanta aderentei este colosal... Pornind in primul rind cu suprafata de rulare. In bucuresti sint 30 de feluri de asfalt aflat in 1000 de feluri de descompunere cu un milion de feluri de nisip sau praf deasupra, ud, uscat, patat cu ulei de ieri sau de anu trecut, cald, rece, foarte cald etc etc etc etc

 

La asta mai adaugam temperaturile din pneuri, gradul lor de umflare Etc etc etc etc etc

 

 

Acu tragem linie (daca mai stie cineva variabile sa adauge) si tragem concluzia: Cit valoreaza parerea unui espert care se urca pe scaun cu berea in mina facind prosti pe toti ca stie el nush'ce detaliu legat de Pireli super corsa fabricat in saptamina 33 din 2009 cind a fost ploaie la fabrica si luna plina???? Pentru mine valoreaza un zimbet.

 

 

Clar cauciucurile sint importante... dar de aici si pina a sari continuu cu singura placa pe care o cunosti... e distanta mare.

 

 

Cit despre casca... poa sa fie si mama castii... la impact direct in mandibula iti cam deformeaza fata. Tot ce opreste casca sa nu se miste inapoi sint niste buretei de fixare de la pometi... aia nu sint antishoc... sint pentru fixare... Yup... asta e secretul super castilor din ziua de azi cu tehnologie din evul mediu vopsita misto... protectia la impact frontal direct e mucilagiu. Nu tre sa ma credeti pe cuvint... puneti mina pe casca si impingeti de mandibula spre inapoi si usor in sus pina viziera sau interiorul cauciucat lipsit de spuma absobanta va atinge nasul sau gura... acu imaginativa in locul mainii un obstacol gen un portbagaj de Logan sau asfaltul... succes.

 

 

 

Bafta colegului mobrist la recuperare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu motociclistul care a fost implicat in accident,are un dinte rupt si il dor toate oasele.Nu este foarte ok dar sper sa isi revina cat mai curand.Cat despre anvelope,sunt exact ca ale mele,Pirelli Diablo Rosso 2,dot 10.Anvelopele nu au avut nici o legatura in toata treaba asta.Cand iti trage brusc de volan in fata,nu prea mai ai ce sa mai faci,oricat de zmeu ai fi.Poate doar printr-un mare noroc sa il eviti,dar depinde de circumstante.Asfalt uscat si grija mare la taxiuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Acu tragem linie (daca mai stie cineva variabile sa adauge) si tragem concluzia: Cit valoreaza parerea unui espert care se urca pe scaun cu berea in mina facind prosti pe toti ca stie el nush'ce detaliu legat de Pireli super corsa fabricat in saptamina 33 din 2009 cind a fost ploaie la fabrica si luna plina???? Pentru mine valoreaza un zimbet."

 

 

Man, esti frustrat? Nu ma cunosti, nu beau bere, am specificat clar cum poti testa o anvelopa fatza. I-ti promit ca daca te vad in retrovizoare i-ti pun intentionat frina brusca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"I-ti" nu prea se scrie asa :)

 

Cum se poate sa ramai fara un dinte cand ai casca pe cap? Ma gandesc sa iti musti limba sau ceva, dar dintele sa il spargi cand porti casca full?

 

Noroc sa se recupereze usor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeti ca daca cauciucul are multa carne e si safe???

Eu am zis ca numai asta poti vedea din poze, n-am zis ca numai asta conteaza. Si te-am mai intrebat cum dreaqu poti tu sa iti dai seama din pozele alea ca gumele sunt naspa. Nu mi-ai raspuns. Acum, ca ai dat-o-n presiuni te mai intreb si despre presiune, si asta vezi din pozele alea? Genial, sa-mi trag una...

 

PS: Faptul ca nu bei bere e un "minus" pentru mine.

PS2: Poti sa incerci cu mine treaba cu frana, ca la ce frane are KLE-ul sigur reusesti sa ma rezolvi. Da' nu uita sa imi spui dupa cine esti. Sau mai bine pune-ti pe spate un abtibild cu id-ul de pe forum si nu mai trebuie sa franezi intentionat, intru eu in tine direct.

 

@Zaelule, n-auzi ma ca trebuie schimbate gumele de doua ori pe an?! DOT 10 la mijlocul lui 2011?! Esti nebun?!

Si sa stii ca am facut testul ala cu Airohul enduro si n-ajung neam cu botu meu la botu castii. Am impins de mai aveam un pic si ma strangeam de gat...

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, esti frustrat? Nu ma cunosti, nu beau bere, am specificat clar cum poti testa o anvelopa fatza. I-ti promit ca daca te vad in retrovizoare i-ti pun intentionat frina brusca.

 

Frustrat de ce? Ca am zis ca ai dat "indicatii" ca la petrecere? Sau tu nu participi niciodata la party-uri unde prinde pe cite unu flama si "explica tot"? Daca nu bei bere macar o limonada... efectu e unul de scena mai degraba decit bahic... Cit despre promisiuni ca faci si dregi... arata cam ce om esti... nu stiu daca mai tre sa te cunosc. Contraargumenteaza sau lasa-te de amenintari... mai ramine sa apara unu sa spuna ca vine cu tati daca nu i se da dreptate ca zice el...

 

Ia zi... Pirelli Diablo Rosso 2,dot 10... is tot lemne? Sau ii frinezi si lu piticoo in fata?

 

Cum se poate sa ramai fara un dinte cand ai casca pe cap? Ma gandesc sa iti musti limba sau ceva, dar dintele sa il spargi cand porti casca full?

 

Pai cum ziceam... fatzaul are protectie doar de vint si muste... la impact direct... faci cruci cu limba.

 

 

una peste alta, asa e la romani - daca nu e de acord cu tine, pune-i in p#la mea o frana intentionat in fata, sa vada el cine are dreptate cand o sa aiba mecla infipta in portbagaj ! :rolleyes:

 

 

Nu cred ca e numa la noi... tine mai mult de caracter decit de nationalitate.

 

Si sa stii ca am facut testul ala cu Airohul enduro si n-ajung neam cu botu meu la botu castii. Am impins de mai aveam un pic si ma strangeam de gat...

 

He he... dar nu uita doua chestii...

 

1. airohu tau e ala de "enduro" cu botu luuuung... teoretic la impact capul iti sare din "cochilie" si se aduna in "ciocul" castii :D

2. asta vara ai facut celalat test in fata mea cu ciocul airohului in stern... parca durea :P acu... e dupa preferinte.

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt de acord cu faptul ca un cauciuc moale (ex: supercorsa) este mai performant pe franare decat unul mai de strada (ex: diablo corsa III) . DAR... asta in cazul in care pui acelasi pilot, care franeaza foarte bine, si va obtine rezultate mai bune cu cauciucul moale. Puteti sa ii puneti unui motociclist (primul cu vitezana care il intalniti pe strada) slick-uri incalzite la temperatura optima si asfaltul sa fie ca pe circuit, el tot nu va frana mai bine ca un pilot sau ca un motociclist care s-a dat de foarte multe ori pe circuit, chiar daca acesta are gume de strada.

 

Ce am vrut sa spun, este ca asa cum a zis si Zaelu, sunt prea multi factori implicati intr-o asemenea ecuatie, iar diferenta dintre un Diablo Rosso 2 si un Supercorsa, exact in accidentul acesta, NU ar fi fost semnificativa. Se putea vorbi de cauciucuri daca ar fi fost cazul, daca am fi vazut ca sunt vechi, tocite aproape pana la sarme, etc. dar in situatia aceasta nu se pune problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Man, esti frustrat? Nu ma cunosti, nu beau bere, am specificat clar cum poti testa o anvelopa fatza. I-ti promit ca daca te vad in retrovizoare i-ti pun intentionat frina brusca.

 

esti cu capu omule...parerea mea proprie si personala, ce-ai spus tu acolo chiar si daca ai spus-o in gluma e foarte urat..

 

Ecuatia e cit se poate de SIMPLA: cauciuc aderent pe fatza, eventual schimbat de 2 ori pe an= maxim 300euro. Te scuteste de accidentele de tipul asta, care sint o certitudine atunci cind umbli des cu motoreta in traficul din oras. Oamenii cumpara tobe, Rizome, tot felul de acareturi, neglijind compozitia anvelopelor.

cred ca exagerezi cu schimbatul de 2 ori pe an al cauciucurilor....

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

He he... dar nu uita doua chestii...

 

1. airohu tau e ala de "enduro" cu botu luuuung... teoretic la impact capul iti sare din "cochilie" si se aduna in "ciocul" castii :D

2. asta vara ai facut celalat test in fata mea cu ciocul airohului in stern... parca durea :P acu... e dupa preferinte.

Da ma, la cat de frumos sunt prefer sa-mi rup sternu decat sa-mi sparg fata... :pow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din câte se vede în poze e cam vinovat, iar taximetrisul are dreptate. a lovit în spate. restul sunt bla-blauri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama, cati superpecialisti pe aicea!

 

DA, caucioacele sunt importante, dar mai sunt si alte mici chestii care concura la oprirea in siguranta. Chestii care, coroborate, iau ceva timp, si aici ma refer la fractiuni de secunda.

Le-a scris Zaelu mai sus, nu mai le zic si io, as mai adauga doar atentia distributiva,capacitatea de a anticipa si reflexele, care difera de la individ la individ. Poate omu' era atent la altceva, la bord, la un crac gol pe trotuar, de astea. La 50 la ora, conteaza.

 

Cert este faptul ca mobristul nostru a pleznit masina din spate, caz in care s-ar putea sa-si faca dintii pe banii lui, la fel motorul si masina.

Intrebarea de baza ar fi "cu ce putem sa il ajutam", nu sa disecam accidentul in tzashpe si sa tragem concluzii, ca nu este procesul etapei si, JAGI, chiar nu esti Ovidiu Ioanitoaia.

 

Cat despre schimbatul cauciucurilor de doua ori pe an....hai sa fim seriosi.

Pai inseamna ca io, care ma sau (si) prin oras cu caucioace de enduro vechi de trei ani, sunt victima sigura..

Si nu merg chiar incet..

Nea JAGI, te rog io dulce ca o savarina, daca ma vezi prin oras sa nu imi pui frana intentionat in fata, ca poate ma sperii si-mi scapa mana in gaz.

In astfel de situatie, s-ar putea sa-ti iei un scut in casca.

Daca nu ma ierti,imi cer de pe acum scuze.

 

Multa sanatate si bafta accidentatului.

Editat de Louis Cyphre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba.... ia gata cearta... sanatate si insanatosire grabnica motociclistului....

So umflat orzu in voi? ia ia ia .... ca acusi pun canele pe voi sa va linisteasca.

 

Hai cu varaa!!!

Editat de Sokatu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că ce vrea @Jagi să zică este că cine are supersport și-o arde agresiv (ca stil de mers) e bine să aibă gume foarte aderente, MAI ALES dacă nu are multă experiență cu frânarea. Și Diablo Rosso sunt sport stradale, bune pentru cine merge civilizat pe stradă, dar nu grozave pentru cine frânează ca ciobanul când apare situația problematică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că ce vrea @Jagi să zică este că cine are supersport și-o arde agresiv (ca stil de mers) e bine să aibă gume foarte aderente, MAI ALES dacă nu are multă experiență cu frânarea. Și Diablo Rosso sunt sport stradale, bune pentru cine merge civilizat pe stradă, dar nu grozave pentru cine frânează ca ciobanul când apare situația problematică.

 

 

si ce mai vrea jagi sa spuna cu franatul brusc in fata?

zaelule de ce te oftici ma? pt jagi era important ca nu bea bere .. prea putin conteaza faptul ca nu a fost in stare sa observe o ironie .. tot gumele erau de vina chiar daca ala i-a tras de volan cu 1m -2 in fata ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... pentru cine frânează ca ciobanul când apare situația problematică...

 

Ce alta varianta ar mai fi cand te trezesti ca iti ia fata unul in cativa metri ? Sa zicem 5-6m, nu 2-3m... si tu mergi cu 50km/h si nu esti un ningea la ghidon, cum sunt 99% din cei de pe forumul asta ?

Iei tramvaiul, nu ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce alta varianta ar mai fi cand te trezesti ca iti ia fata unul in cativa metri ? Sa zicem 5-6m, nu 2-3m... si tu mergi cu 50km/h si nu esti un ningea la ghidon, cum sunt 99% din cei de pe forumul asta ?

Iei tramvaiul, nu ? :)

 

Nu voiam să jignesc pe cineva cu treaba asta, mă refeream la felul în care prinde frâna un rider neexperimentat, în caz de urgență. Și eu am frânat la viața mea ca ciobanul, la fel ca majoritatea motocicliștilor. M-am și tăvălit din cauza asta.

 

Acum, situațiile astea au o infinitate de variabile. Sunt, într-adevăr, situații în care nu mai ai ce face. Se întâmplă ceva prea imprevizibl, prea din scurt, asta e, cazi. Dar eu cred că astea sunt foarte rare. Cu calm, anticiparea traficului, un control cât de cât bun al motocicletei și, mai ales, o autoevaluare sinceră a abilităților (adică să știi cât de bine sau de prost poți frâna, vira, fanda, evita, etc.), ar trebui să nu prea ai situații nasoale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... mă refeream la felul în care prinde frâna un rider neexperimentat, în caz de urgență...

 

N-a fost nimeni de fata, nu stim cata experienta are riderul si daca asta chiar ar fi contat acum, ...cauciucul arata bine, asa ca...deocamdata lumea vorbeste din poze, ca ghicitoarele din Pajura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...