Sari la conținut

Suzuki V Strom 650 vs. Kawa Versys vs. Yamaha XTZ660 Tenere vs. Honda


Hofu
 Share

  

70 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Nu stiu de ce, pe mine ma atrage Tenere. Mi-a placut mult pozita si cum se comporta motocicleta. Si Transalpul mi-a placut, dar, fata de modelele precedente, asta nou parca e un naked facut sa mearga si pe aratura. Tenere, fiind monocilindru, nu stiu cat de bine se comporta incarcata, s-ar putea la un moment dat sa fie nevoie de ceva mai multa putere sau cuplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce, pe mine ma atrage Tenere. Mi-a placut mult pozita si cum se comporta motocicleta. Si Transalpul mi-a placut, dar, fata de modelele precedente, asta nou parca e un naked facut sa mearga si pe aratura. Tenere, fiind monocilindru, nu stiu cat de bine se comporta incarcata, s-ar putea la un moment dat sa fie nevoie de ceva mai multa putere sau cuplu.

 

tenere este cea mai simpla si capabila sa te duca oriunde. mai ales in teren greu. si te cara bine si cu bagaje ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, am uitat sa-ti zic: mai intai urca-te pe toate si vezi cum stai pe ele... mie Tenere mi s-a parut destul de inalta. Tu fiind mai scund si mai usor decat mine... s-ar putea sa ai ceva probleme la manevratul pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, am uitat sa-ti zic: mai intai urca-te pe toate si vezi cum stai pe ele... mie Tenere mi s-a parut destul de inalta. Tu fiind mai scund si mai usor decat mine... s-ar putea sa ai ceva probleme la manevratul pe loc.

 

se gaseste kit de coborare. sau il fabrica dancata de pe forum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am ales deja :P

 

Pt un om destul de inalt, singur si utilizare mixta, tenere rocks. Si e si destul de fun si crash proof ( testat nu din vorbe )... nu prea ai nevoie de crashbars decat sa agati chestii de ele eventual.

 

Merge f bine si cu pasager si incarcata. Nu prea as lua o motoreta in ideea ca o cobor, se schimba multe chestii cu chituile astea de coborare care implica mai mult decat lucrat la sa.

 

Daca e vb de multa autostrada si pasager cam toate suporta viteze de croaziera mai mari decat tenere. Mai mult ca sigur consuma si mai putin la viteze de autostrada.

 

Din chestiile care mi-au placut la tenere, ajungi la orice aproape fara sa desfaci un surub ( becuri de faruri, bujie, filtru de ulei, filtru de aer etc. )... in rest se vede un pic ca e italiana si mai are suferinte pe ici colo.

 

Chestiile unde nu sta prea bine:

 

- puterea - nu ai nici o sansa sa-ti pierzi carnetul pe autostrada :)... poate doar cu limitari. Daca vrei RTW sau ture lungi poate nu e dezavantaj, compenseaza fiabilitatea teoretica... daca e vb de ture de o zi sau timp scurt in care te grabesti... e un dezavantaj... daca mergi legal nu-i problema in nici unul din cazuri; pentru nisa ei, totusi, nu se compara cu celelalte ci pe nisa mai potente ar fi 800GS si 990

 

- daca nu-ti place sa schimbi des vitezele, nu se compara cu celelalte, e dezavantajata... daca n-ai probleme iti da mai mult de lucru... sub 3000 de ture tuseste, cam prin zona 4500 - 6000 e de lucru in mod normal pe curbe, e destul de mica zona.

 

- e totusi grea ( mai mult de 200 la plin ), nu-i ktm de 690 sau husky... e drept ca pe ktm trebuie sa mai adaugi greutate ca sa le convert in touring... pe husky e cam imposibil.

 

- saua decupata - as fi preferat ceva mai drept pt usurinta de variat pozitia ( la multi li se pare si incomoda, mie nu mi se pare dar mi se pare ca ma retine din miscari totusi ). Dar a tinut italianu' sa bage toba sub sa.

 

- loc sub sa lula;

 

- la modelele pre 2011, lipsa de ABS option. eu as fi vrut sa-l am.

 

*) cele de mai sus se aplica la xt660z nu xtz660.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am planificat ceva excursii .. unde intampin atat asfalt cat si nisip/macadam.. poate apa.. all-terrain. Ma cam sperie treaba cu greutatea.. in orice caz pana nu ma sui pe ea nu o sa pot lua o decizie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am planificat ceva excursii .. unde intampin atat asfalt cat si nisip/macadam.. poate apa.. all-terrain. Ma cam sperie treaba cu greutatea.. in orice caz pana nu ma sui pe ea nu o sa pot lua o decizie

 

Ca greutate sunt cam la fel... nimic major.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa merg la Yamaha in pipera sa vad daca au in showroom.. si daca se poate face test-drive...

 

Au una rosie ( model 2009 ) si la K&Log au una neagra... motorete de test drive nu are nici unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In cazu asta nu stiu ce e de facut, pe la prieteni/cunostinte, sper sa gasesc.

Salutare!

Le-am probat pe toate (si am detinut pana de curand un Vstrom si mai nou un versys).

La avantaje/dezavantaje....mi-ar trebui mult timp si rabdare ca sa fac o lista completa).

Vstromul este super pentru drumurile lungi (anul trecut am bagat 2500 km prin serbia,muntenegru si croatia... saua este extrem de comoda(fotoliu daca vrei),consumul a fost ok(de fapt cel mai ok, a consumat cu cel putin un litru mai putin fata de celelalte motoare(un transalp si 2 supertenere), merge si pe drumuri forestiere.

Transalpul...e ok, fiabil, greu, roata de 21,sub Vstrom la putere/cuplu si comoditate...putin superior pe teren accidentat.Am calarit ceva timp 2 bucati. Un motor ok, insa nu m-a dat pe spate(e aiurea sa inlocuiesti un V-strom cu un transalp...indiferent de ce spun posesorii).

Tenerele nou (a fost si asta pe lista optiunilor mele)...e monocilindru,greu, vibreaza(insa nu ca vechiul meu DR650RS...dar la fel de greu)...m-am razgandit repede dupa un drive-test cu el(insa are un prieten unul din 2009 si pana acum pare incantat).

Versys...da, m-am dus din plictiseala sa probez unul...eram absolut convins ca n-o sa-l iau (din principiu, ocolesc kawasaki)...insa am ramas impresionat, are vana, manevrabil(il intorci pe un capac de bere), usor (si un copil ti-l poate darama cu o mana)...are si dezavantaje: roata de 17' nu e tocmai alegerea reusita pentru un drum nasol,o bordura,etc...aerul cald iti vine intre picioare(te incingi la oo),claxonul e o porcarie,pasagerul sta doar pe buze(daca e femeie).

Insa...nu-mi pare rau nici o secunda ca l-am ales(de asta nu poti sa-ti dai seama decat dupa ce probezi unul...parerea celorlalti nu prea conteaza....feelingul personal e "unic").

 

Trebuie sa plec...Daca am aberat, scuze....sunt extrem de obosit!

Sper sa revin cu detalii in caz ca te mai intereseaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Le-am probat pe toate (si am detinut pana de curand un Vstrom si mai nou un versys).

La avantaje/dezavantaje....mi-ar trebui mult timp si rabdare ca sa fac o lista completa).

Vstromul este super pentru drumurile lungi (anul trecut am bagat 2500 km prin serbia,muntenegru si croatia... saua este extrem de comoda(fotoliu daca vrei),consumul a fost ok(de fapt cel mai ok, a consumat cu cel putin un litru mai putin fata de celelalte motoare(un transalp si 2 supertenere), merge si pe drumuri forestiere.

Transalpul...e ok, fiabil, greu, roata de 21,sub Vstrom la putere/cuplu si comoditate...putin superior pe teren accidentat.Am calarit ceva timp 2 bucati. Un motor ok, insa nu m-a dat pe spate(e aiurea sa inlocuiesti un V-strom cu un transalp...indiferent de ce spun posesorii).

Tenerele nou (a fost si asta pe lista optiunilor mele)...e monocilindru,greu, vibreaza(insa nu ca vechiul meu DR650RS...dar la fel de greu)...m-am razgandit repede dupa un drive-test cu el(insa are un prieten unul din 2009 si pana acum pare incantat).

Versys...da, m-am dus din plictiseala sa probez unul...eram absolut convins ca n-o sa-l iau (din principiu, ocolesc kawasaki)...insa am ramas impresionat, are vana, manevrabil(il intorci pe un capac de bere), usor (si un copil ti-l poate darama cu o mana)...are si dezavantaje: roata de 17' nu e tocmai alegerea reusita pentru un drum nasol,o bordura,etc...aerul cald iti vine intre picioare(te incingi la oo),claxonul e o porcarie,pasagerul sta doar pe buze(daca e femeie).

Insa...nu-mi pare rau nici o secunda ca l-am ales(de asta nu poti sa-ti dai seama decat dupa ce probezi unul...parerea celorlalti nu prea conteaza....feelingul personal e "unic").

 

Trebuie sa plec...Daca am aberat, scuze....sunt extrem de obosit!

Sper sa revin cu detalii in caz ca te mai intereseaza...

 

Multam pt. informatii, sunt bine venite. Sa stii ca totusi conteaza si parerea celorlalti .. ca prin acest intermediu imi fac o parere despre ele.. si astfel ma pot orienta mai usor... Sunt niste sfaturi foarte utile

Editat de Hofu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Transalpul de 700 bate de departe concurenta ca si polivalenta. Am Kawa Versys dar e 90% asfalt. Tenereul e foarte inalt, eu am 1,70m, aspectuos dupa parerea mea de mers nu am mers cu el, iar V-Strom-ul e ca si un cal de povara, putin cam greu - pe teren accidentat satisfacator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...