Sari la conținut

Accident Bucuresti - Baba Novac


Japon
 Share

Postări Recomandate

Am primit mesaj acum de la prietena mea, accident moto la baba novac; vroia doar sa stie ca nu am picat eu, deci am cine stie ce detalii.

Doamne ajuta sa fi fost ceva usor !

 

Detalii:

 

Masina a trecut pe rosu (a fortat semaforul), a luat din plin motociclistul care circula regulamentar, l-a tarait putin pe asfalt. Moto cica misca insa era intins pe jos. Motocicleta facuta praf!

 

Accidentul s-a intamplat undeva intre 8 si 9 dimineata.

Editat de Japon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In fiecare dimineata trec p-acolo pe la aceeasi ora. Ciudat ca nu am vazut nimic pe la 8.40 cand am trecut (vin de pe Campia Libertatii si fac dreapta pe bulevard) ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva s-a intamplat:

MariusDeak Marius Deak am deviat de la drum ca sa il dau pe mana politiei pe unu care a facut zob un motociclist. fiti si voi atenti la drum plm...2 hours ago

via twitter.

L-am contact, dar inca nu mi-a raspuns...Daca aflu ceva de la el, va anunt...Oricum acolo sunt camere, deci posibil sa vedem ceva la TV diseara!

Sper sa fie in regula motociclistul!!!

Editat de btibia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accidentul s-a produs la putin timp inainte de ora 11 . Motocicleta era o Yamaha R1 cred ca 2005 , motociclistul nu era foarte grav , am dedus asta pentru ca vorbea la telefon ..... foarte multa lume adunata acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce numar sau culoare avea motoreta ?

Albatra, B xx ROS.

 

P.S. Nu stiu cat de ok era motociclistul, nu am vazut niciunul prin zona, doar doi "civili" care vorbeau la telefon in zona accidentului.

Casca (galbena) era langa motor, pe caldaram. Logica mea spune ca daca ar fi fost acolo doar sifonat...nu si-ar fi lasat casca pe jos...zic si eu.

Sper sa ma insel si sa fie cat mai ok.

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

B 60 ROS cu 46 portocaliu aplicat pe coditza. R1 2009. Masina avea doar roata stinga aproape rupta, tabla, aproape neatinsa. Deduc ca motocicleta a cazut (alunecat) inainte sa intre in auto. Plasticele din frontala erau cioburi. Nu stiu starea furcilor dar stateau la locul lor. Daca intra cu roata moto direct in roata masinii se indoia macar aripa fatza a auto. Chiar daca masina a fortzat roshul motociclistul era obligat sa lasa masina sa elibereze intersectia. Riderul era la spital. Au venit 2 baieti si au ridicat Yamaha. Mai mult ca sigur nu a vazut masina, se uita doar inainte. Cineva mi-a zis la ca baiatul nu prea era forjator, pur si simplu a fost neatentie din partea lui.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca masina a fortzat roshul motociclistul era obligat sa lasa masina sa elibereze intersectia.

JAGI, tu esti un individ periculos pentru ca spui tampenii mai mari ca tine in public si cineva ar putea sa te creada.

 

Motociclistul e obligat sa lase masina sa elibereze intersectia doar daca masina era deja in intersectie intrata pe verde cand s-a pus verde pentru motociclist, nu daca a intrat pe rosu. Pe viitor incearca sa folosesti capul ala si la altceva in loc de dop pentru gat, iar cand scrii ceva pe forum gandeste-te ca mai citesc si altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JAGI, tu esti un individ periculos pentru ca spui tampenii mai mari ca tine in public si cineva ar putea sa te creada.

 

Motociclistul e obligat sa lase masina sa elibereze intersectia doar daca masina era deja in intersectie intrata pe verde cand s-a pus verde pentru motociclist, nu daca a intrat pe rosu. Pe viitor incearca sa folosesti capul ala si la altceva in loc de dop pentru gat, iar cand scrii ceva pe forum gandeste-te ca mai citesc si altii.

 

Mai bine ca ai scos tu castana din foc si ai postat inaintea mea, ca zice omul dupa aia ca am ceva cu el dupa topicul cu accidentul de pe Dorobanti. :rolleyes:

 

Bineineteles, daca cunosti intersectia si pasi semaforizarii locului, iti dai seama ca Loganul nu avea ce sa elibereze in pozitia in care fost lovit de moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E aiurea intersectia aia. Nu ai de unde sa stii ca ala plecase pe rosu iar cand pleci la verde nu vezi capatul intersectiei si pe ala ca ar trebui s-o elibereze. Eu am plecat pe verde de pe dristorului si am luat un papuc in gura(dacie papuc). Nu stiu aici cum a fost asezarea de pe ce strada venea motociclistul, dar ptr mine intersectia e un stres de atunci, nu mai plec primul :D

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclistul venea dinspre Pta Muncii, a plecat primul de la semafor. Nu e deloc complicat, nu casti ochii, te bazezi doar ca ai verde, e clasic. Am parcat masina si m-am invirtit citeva minute in jurul locului accidentului. Atentie, nu vorbesc niciodata dpdv legal, ziceam ca daca vezi bizonul care trece pe roshu trebuie sa constientizezi ca ai doar 2 roti si nu te poti compara cu 1 tona de metal pe 4 roti. Insist cu ideea ca riderul privea doar inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E aiurea intersectia aia. Nu ai de unde sa stii ca ala plecase pe rosu iar cand pleci la verde nu vezi capatul intersectiei si pe ala ca ar trebui s-o elibereze. Eu am plecat pe verde de pe dristorului si am luat un papuc in gura(dacie papuc). Nu stiu aici cum a fost asezarea de pe ce strada venea motociclistul, dar ptr mine intersectia e un stres de atunci, nu mai plec primul :D

Parerea mea este ca nu-i aiurea deloc, numai ca fiind foarte larga, in orice moment gasesti un destept care face o bucurie.

Daca ar fi sa fac putin CSI, motociclistul venea pe M. Bravu dinspre Muncii, Loganul ori dinspre strada Dristorului in directia Decebal ori din directia opusa de pe M.Bravu, desi eu stiu ca este interzis la stanga, a fortat semaforul si l-a bubuit pe moto.

Eu am vazut alt numar cu ROS..masina lovita in roata drepta fata (se deplasa dupa pozitie spre Decebal)..plm...unii sunt asa de convingatori, ca nici nu mai sunt sigur ca am trecut pe acolo... :rolleyes:

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JAGI, tu esti un individ periculos pentru ca spui tampenii mai mari ca tine in public si cineva ar putea sa te creada.

 

Motociclistul e obligat sa lase masina sa elibereze intersectia doar daca masina era deja in intersectie intrata pe verde cand s-a pus verde pentru motociclist, nu daca a intrat pe rosu. Pe viitor incearca sa folosesti capul ala si la altceva in loc de dop pentru gat, iar cand scrii ceva pe forum gandeste-te ca mai citesc si altii.

 

Nu sint deloc periculos, presupunind ca tu esti in situatia sa treci prin intersectie, ai verde pe directia ta de mers, vezi totusi ca un auto a intrat pe roshu, asa vrea el. Ce faci? Intri in el? Poate da. Dar nu cu motocicleta. Sau poate intra el in tine din lateral(a fost caz real cu mort in care am fost martor ocular la intersectia Mihai Bravu cu Matei Voievod. Motocicleta nu fusese ridicata inca cind am vazut imprejurarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasand la o parte analiza inutila a cui a fost vina sau cum putea sa evite accidentul, are cineva informatii despre starea biker-ului? Ca in fond, asta e unicul lucru care conteaza acum.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasand la o parte analiza inutila a cui a fost vina sau cum putea sa evite accidentul, are cineva informatii despre starea biker-ului? Ca in fond, asta e unicul lucru care conteaza acum.

Analiza este la fel de inutila ca si intrebarea ta, daca nu faci parte din familie sau esti tovaras cu bikerul.

Poate altii nu sunt asa de bine pregatiti ca tine si vor totusi sa invete ceva din "analize"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam si azi dimineata cand am trecut si soferii care erau in intersectie au oprit si ne-au dat prioritate cand s-a pus verde, ceea ce nu pot sa zic ca ar fi logic deoarece ei nu aveau vreun semn de cedeaza pe undeva si nici giratoriu nu cred ca e. Dar poate imi scapa mie ceva?

Am pus o sageata verde cum plecasem eu si o linie rosie unde au oprit cei care erau in intersectie, iar cu sageata albastra de unde banuiesc ca venea motociclistul. Eu unul nu inteleg intersectia si merg mai mult la "instinct" cine poate lamuri treaba?

post-29633-0-68332200-1309328445_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam si azi dimineata cand am trecut si soferii care erau in intersectie au oprit si ne-au dat prioritate cand s-a pus verde, ceea ce nu pot sa zic ca ar fi logic deoarece ei nu aveau vreun semn de cedeaza pe undeva si nici giratoriu nu cred ca e. Dar poate imi scapa mie ceva?

Am pus o sageata verde cum plecasem eu si o linie rosie unde au oprit cei care erau in intersectie, iar cu sageata albastra de unde banuiesc ca venea motociclistul. Eu unul nu inteleg intersectia si merg mai mult la "instinct" cine poate lamuri treaba?

post-29633-0-68332200-1309328445_thumb.jpg

Prioritate de dreapta!!!!!!!!!!!!!!

Editat de nosaint
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca semafoarele functionau, aia care au oprit sa-ti dea prioritate erau intarziatii in intersectie. E vorba de o foarte proasta sincronizare a semafoarelor acolo, daca pleci tare la verde de pe Dristorului spre Muncii ai ocazia de fiecare data sa joci ruleta ruseasca cu unul care vine tare din stanga.

 

Semafoarele (again, cand functioneaza :) )sunt in asa fel incat n-ai treaba cu prioritatea de dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Analiza este la fel de inutila ca si intrebarea ta, daca nu faci parte din familie sau esti tovaras cu bikerul.

Poate altii nu sunt asa de bine pregatiti ca tine si vor totusi sa invete ceva din "analize"...

 

 

Daca esti om si nu bovina, te intereseaza starea de sanatate a motociclistului inainte de toate, indiferent daca ii esti rubedenie, prieten sau necunoscut.

Viata e mai importanta decat "lectiile" de duzina pe care vrei sa le dai pe aici. Nimeni nu invata nimic din teoriile astea de toata jena. O mie de ore de teorie nu fac cat un sfert de ceas de practica.

Poate un om se zbate intre viata si moarte si unii de pe aici fac teoria rahatului, in contextul in care nu stiu nici macar datele exacte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...