Sari la conținut

Protestam pentru uciderea lui Raducu?


Petru Moldovan
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 154
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ESTI SIGUR?DE UNDE STII?Cu gandirea asta daca continuam tot asa BINEINTELES CA NU SE FACE NIMIC.

 

 

Sunt foarte sigur. Sunt pana acum o gramda de pagini de atacuri de doi lei, de viteji care omoara tot ce le sta in cale, etc. Asa a fost de fiecare data, si asa va fi in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul lucru care se poate face si sa fie cu adevarat eficient, ar fi ca toti motociclistii din Romania sa se adune sub aceeasi umbrela, sa spunem AMORO sau oricare alta organizatie careia sa-i pese, care o freaca degeaba, dar, ca sa nu o frece degeaba ar avea nevoie de sprijinul motociclistilor. Daca motociclistii s-ar uni ca orice alt sidincat, ar avea un cuvant de spus.

In Romania sunt peste 300.000 permise categ. A. Dar lasand permisele de-o parte, cu toate ca inseamna "adepti ai mersului pe 2 roti", sunt peste 60.000 motociclete inmatriculate. Daca adaugi si familiile posesorilor de motociclete, se strang suficient oameni pentru a avea o parghie si pentru a te putea face auzit, urmand apoi sa poti solicita x, y, z.

 

Inainte de a putea schimba ceva, "comunitatea" moto actuala trebuie sa devina O COMUNITATE.

 

My2cents.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia ar fi, o organizatie care sa ne reprezinte, condusa de oameni onesti si bine intentionati. Oameni verticali care au facut ceva pentru motociclismul din Romania. Ma gandeam ca cei mai potriviti ar fi motoveteranii. Oameni cu multi km la activ, trecuti prin viata. In jurul lor am putea sa ne adunam cu totii. Fiecare dintre ei, ar putea sa adune in toate zonele tarii oameni, sa mobilizeze cluburi. Deocamdata nu am sesizat intentia asta, dar cred ca acesta este creuzetul unde ar putea sa se nasca o adevarata uniune a motociclistilor. Apoi ramane sa stabilim punctual, ce dorim sa schimbam si apoi sa trecem la fapte. In randul nostru, avem oameni de toate competentele inclusiv juridice, numai sa vrem sa ne organizam. In fruntea organizatiei trebuie ales un om realizat, integru, care sa conduca transparent. Nu as regreta o cotizatie, daca as vedea rezultate si as putea sa vad ca banii sunt cheltuiti judicios in folosul nostru.Cu totii avem nevoie de o ,,umbrela". Aceasta ar trebui sa fie umbrela noastra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..solutia pentru O SINGURA organizatie e buna. :cheers:

..daaaar, aci, la noi, fiind balcanici, apare cearta, neintelegerea intre membri...de ce?

. pai suntem ,,pe caste'' -aia care-si permit sa dea 10-15 lei pe o cafea mica in bar ,,de fite'' si ,,ceilalti'', care nu...

.sunt cei cu vitezane(si judeca altfel decat unu' cu chopper...sau cu tourer)..sunt cu tourer, care judeca altfel fata de ceilalti...fiecare cu ,,cercul'' lui...cu felul lui de a fi..mai sunt ,,bisericute''...grupuri..care ,,unu' hais si unu' cea''.. :baldy:

deci..cam greu... :blink: ..ne trebuie un Âşoc, ca asta cu raducu...din nefericire...///plus ca sunt unii care nici habar n'au ce dezbatem noi aci, ca nu intra pe net... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai bajeti, asa cum io o sa fiu mereu in carantina, la fel comunitatea mobristilor din romania nu va exista cu adevarat niciodata. Va ramane mereu doar un subtitlu pe o bagina web. Vor fi in continuare numai gasti de prieteni motociclisti, cel mult gasti extinse de prieteni+cunoscuti motociclisti. Si fiecare grup va actiona sau nu si o va face in feluri diverse, in functie de sensibiliattile fiecarui grup, de interesele si tupeul/nebunia fiecaruia. In rest... Dobrescule, tii neaparat ca a doua carantina sa o depaseasca pe prima? Nu ca m-ar deranja in vreun fel, doar asa, ca veni vorba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

protestati daca vreti dar asta nu va rezolva nimic. proastele nu vor fi mai putin proaste sau oarbele mai putin oarbe. si pe mine ma deranjeaza maxim idioatele ce conduc masini supradimensionate si care se avanta in intersectie cu tigara in gura si telefonul la ureche, uitandu-se mereu fix in alta directie decat cea care ar trebui. solutia este sa nu-i mai dati gaz maxim in oras si sa circulati ca si cum TOTI ar fi orbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai avut o interventie pe un topic despre accidente in legatura cu acest subiect si imi mentin parerea. Treaba cu vatamare/omor din culpa este o mare cale de scapare pentru cei care nu respecta regulile. Inteleg ca este culpa atunci cand circul regulamentar si se intampla nenorocirea din motive care nu imi pot fi imputabile, dar cand incalc flagrant legea (depasesc viteza, intorc pe linie continua, nu ma asigur la schimbarea directiei de mers, nu acord prioritate de trecere etc.), in opinia mea nu mai exista culpa in cazul provocarii unui accident. Aceste "greseli" trebuiesc pedepsite la maxim, si se vor schimba multe in trafic. Inasprirea pedepselor in cazul incalcarii legislatiei rutiere este ceea ce trebuie sa se intample pentru ca strazile sa fie mai sigure. Si puteti sa spuneti ca infrastructura e de vina, dar infrastructura asta o folosim toti. Daca eu merg regulamentar, de ce trebuie sa sufar pentru ca unul sau altul merge cu viteza, sau vrea sa demonstreze ceva nu stiu cui??? Daca gresec, ma pedepsesti...daca nu gresesc, lasa-ma sa ma intorc intreg la familie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cind de cele mai multe ori A NU ACORDA PRIORITATE INSEAMNA A UCIDE,... nu e cumva CRIMA ! Ei spun OUPS si ai nostrii spun Odihneasca-se in pace,... Unde mai este dreptatea aici ?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate eu am aflat tarziu despre evenimentul asta. L-am cunoscut si eu si... Schimbam o vorba doua cel putin de fiecare data cand ne vedeam.

 

Daca problema este de natura legala... procedurala, si asta ar trebui schimbat, atunci protestul ar trebui indreptat impotriva acesteia. Gen: Motociclistii aperie judecatorii, judecatorii sperie blondele de la volan cu puscarie de 20 de ani in medie pe cap de vaca(de volan) furajata.

 

Zic... nu dau cu prunul.

 

Acuma sincer... doare fix in pix pe cineva ca mai facem noi asa o plimbarica in memoriam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spunea cineva ca in bulgaria si in alte tari " civilizate " lumea respecta motociclisti pentru ca sunt priviti rau , si in general lumea se fereste de ei , pentru ca rup oglinzi , sunt violenti , oare asta e solutia ?

 

sa fim priviti ca niste sperietori in trafic , pentru a putea fi respectati ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

culpa inseamna lipsa de intentie in comiterea faptei. nu se considera culpa (lipsa de intentie) ca nu ai dat prioritate, culpa se aplica la infractiunea de omor.

Exact acelasi raspuns l-am primit si pe celalat topic. Eu nu contest ca asa scrie in codul penal, dar asta nu inseamna ca sunt de acord cu ideea.

Pai daca nu imi da prioritate intentionat (au existat cazuri) si ma omoara oleaca... cum se mai numeste, ca la asta tot din culpa ii da legea? Ai sa vii si ai sa zici ca e greu de dovedit. Ma repet (poate sunt plictisitor): daca cineva incalca legea cu buna stiinta si omoara pe cineva in actiunile sale nu ar trebui sa se cheme culpa. Nu te obliga nimeni sa treci pe rosu, mai ales ca legea nu iti permite. Daca ai ales sa o faci si o comiti, la puscarie, frate... Si sa vezi cum au sa se opreasca unii si pe verde sa se asigure...

Eu am avut un accident cu un taximetrist beat care m-a urmarit vreo cativa km si m-a lovit intentionat, eu fiind pe motocicleta. Politia s-a multumit sa ii faca dosar penal numai pentru alcool, pentru ca era greu de dovedit ca a facut-o intentionat, cu toate ca eu si pasagerul am scris foarte clar in declaratii ce s-a intamplat. Asta e legea in Romania. Si berbecul ala dupa ce s-a trezit din betie mi-a zis personal ca daca era in Germania (unde lucrase ca sofer), pentru aceeasi fapta facea puscarie fara drept de apel.

Deci, mai bine sa fim atenti, ca legea nu ne baga in seama... Si nici unii soferi... Asa cum nici aceasta "selecta" comunitate din care ne face placere sa spunem ca facem parte, nu are numai usi de biserica (categorie in care nici eu nu ma regasesc, dealtfel)...

Imi pare tare rau pentru motociclist. Sa se odihneasca in pace. Vorbele nu il aduc inapoi. Macar daca aceste polemici ar fi constructive... dar mi-e teama ca nu e asa... si se vor trezi orgolii ca de fiecare data...

Beliti ochii si aveti grija de voi...

Cu respect...

Editat de blackcelnegru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

protestati daca vreti dar asta nu va rezolva nimic. proastele nu vor fi mai putin proaste sau oarbele mai putin oarbe. si pe mine ma deranjeaza maxim idioatele ce conduc masini supradimensionate si care se avanta in intersectie cu tigara in gura si telefonul la ureche, uitandu-se mereu fix in alta directie decat cea care ar trebui. solutia este sa nu-i mai dati gaz maxim in oras si sa circulati ca si cum TOTI ar fi orbi.

Bagati bine ochii la acest post, ca vine de la un motociclist de cursa lunga ce e oarecum jenat sa se duca la plimbare "doar pana in Veliko Tarnovo", si dupa nu stiu cate zeci de mii de km (probabil zeci de zeci de mii) nu a dat de astfalt, sau in orice caz nu atat de rau cat sa se barfeasca pe aici.. Si se refera in principal la faptul ca toti aialalti, nu neaparat voi motociclistii, sunt orbi. Adica ce zicea altcineva pe aici, mergeti prin oras ca si cand nu aveti in localitate prioritate nici in intersectiile unde aveti semn de prioritate, si veti trai mai mult, poate mai apucam sa ne mai vedem pe la intrunirile moto si noi, nu e cazul sa muriti asa ca mustele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cred ca ma repet - avem in linii mari aceeasi infrastructura ca pana in '89, doar ca traficul s-a inmultit exponential; nu mai este circulatie, este miscare browniana. Eu ma mir ca nu avem mai multe victime, sincer...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spunea cineva ca in bulgaria si in alte tari " civilizate " lumea respecta motociclisti pentru ca sunt priviti rau , si in general lumea se fereste de ei , pentru ca rup oglinzi , sunt violenti , oare asta e solutia ?

 

Nu stiu cum e in Bulgaria dar prin tarile "civilizate" pe unde ma mai plimb, motociclistii sunt respectati. Pe de o partea ca au drepturi legale ca toti ceilalti participanti la trafic si cel mai important ca (general vorbind) si ei ii respecta pe ceilalti.

 

Sincer vorbind, la modul general si statistic daca vrei (pt. ca stiu ca totusi sunt si destui motocilisti civilizati si cu capul pe umeri), in Romania cand mergi pe strada motociclistii inseamna niste maimute cu tobe cat mai zgomotoase, care se comporta in trafic ca niste animale retarde (viteza enorma, bagat aiurea, depasiri extrem de riscante, intre benzi la viteze mari etc etc). Normal ca astia predominand, ce impresie poate avea un "conservar" de rand? Pana si eu din pacate, desi sunt motociclist, simt aceeasi greata fata de astfel de specimene. Si respectul fiind pierdut din start, legea si mai ales aplicarea ei fiind cele binecunoscute, ce alt rezultat sa asteptam? Asta mai lipseste, sa se incurajeze si violenta...

 

Orice om este supus greselii, asta e realitatea. Dar cu putin bun-simt, cu mai multa minte si ratiune si din partea motociclistilor, multe accidente ar putea fi evitate; pana la urma nu te incalzeste cu nimic ca mori cu dreptatea in mana si ca esti "erou" pe forum cateva zile, important este ca stii bine in ce trafic te bagi si trebuie sa te mai aperi si singur daca iti pasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba n-are nici o legatura cu motocilcistii sau respectul fatza de ei sau orice altceva... in 99% din cazuri nu e mare diferenta intre cazul in care era un motociclist care si-a furat-o sau o betoniera care si-a indoit bara... soferul betonierei e mai castigat decat motociclistul dar sansele de a avea un "incident" sunt aceleasi.

 

Cand nu ti da prioritate, se schimba banda peste tine, chiar nu are importanta cu ce esti decat ca urmari, daune si de cine sunt suferite...

 

Traim intr-o tara in care scoala se face la sto ( inclusiv la moto ), examenul e la sto, impunerea legii e la sto si respectul si respectarea ei cu asumarea sau nu a riscurilor asisderea...

 

Protestele sunt inutile, toti suntem la fel.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cred ca ma repet - avem in linii mari aceeasi infrastructura ca pana in '89, doar ca traficul s-a inmultit exponential; nu mai este circulatie, este miscare browniana. Eu ma mir ca nu avem mai multe victime, sincer...

 

 

suntem o tara de lumea a 3-a nu suntem civilizati punct , suntem rai , suntem invidiosi , suntem vai de p*la noastra , nu toti , dar daca te uiti in sus la conducatori , sunt toti de cacao , nu fac politica , dar de la cap se impute totul , mergeam pe strada si ma gandeam , cand au facut marcajele alea dintre benzi , daca unul dintre ei era motociclist , isi dadea poate seama ca nu sunt facute cu cap , si ca la o ploaie , la o depasire te duci ca pravale baba , dar de , important e ca am laut bani , am luat bani pe prostiile alea de marcaje care iti zic vezi ca e trecerea mai incolo , pe care stau parcate masini

 

WOW

 

GOOD JOB :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum sunt coxari de motoare sunt si de masini , daca eu merg cum merg si depasesc si tai fatza asa sunt si masini <si cand treci se ma ia si dupa tine si mai sta si in cwru tau> da cand este vorba de prioritate poi date in mm de cocalar , fortat semafor si alte cacao uri . Poi ce sa fac eu cand un lesinat dasta bazat cu troaca lui sta la 1 metru in curu meu ? Raspuns : schimb banda asta daca am unde sau ma bag la japca printre masini . Poi cum sa nu te dai jos si sa i footzi una sau sa i rupi o oglinda . Intrebare de cocalar : domne de ce mergi in zig zag ? Ca sa ocolesc canalele si gropile , deci nici pe propria ta banda nu mai poti sa mergi . Bun totzi gresim si mai mergem si noi cum mai mergem dar..... nimeni nu are dreptu sa ti ia >>VIATA<< . Ca ma infig ca vita in stalp este una da sa te omoare gigi coy ca este el pusti cordit si nu da prioritate este alta . Cu "iarta ma nu te am vazut omori omu" bun zici iarta ma dar tot platesti <asta in cazul in care te oprete domnu politai> dar cand gresesti si aproape ca ma darami sau te sui pe mine cu tupeu CLAR un picior in portiera sau o oglinda rupta . La noi semnalu se da cand tragi de volan poi date in plm .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cativa ani, cand am citit ultima oara codul penal, la omor erau prevazute 3 situatii:

1. Cazul fortuit (care nu putea fi evitat). Nu se pedepseste.

 

2. Ucidere din culpa. Ai facut o actiune a carei consecinte puteau fi prevazute si care a dus la moartea cuiva (fara sa doresti/planifici acea moarte).

Ex. Arunci o piatra peste un gard. Nu vezi ce este dupa gard. Cade in capul cuiva si moare. Ucidere din culpa. Daca nu aruncai piatra nu murea. Puteai sa te gandesti ca ar putea cade in capul cuiva, dar n-ai facut-o. Culpa.

 

Sau... nu dai prioritate si o moto intra in tine. Culpa. De la 1 la 5 ani.

Daca este in timpul practicarii unei indeletniciri (conducerea unui vehicul ce presupune carnet) de la 2 la 7 ani.

Pedeapsa maxima nedepasind 7 ani, poti scapa cu suspendare.

Daca omori mai mult de 1 om, de la 5 la 10 ani, cu executare.

Tot circumstanta agravanta este si conducerea sub influenta alcool/droguri etc.

 

3. Uciderea cu premeditare. Dificil de probat. Aici era parca direct de la 7 la 12 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cativa ani, cand am citit ultima oara codul penal, la omor erau prevazute 3 situatii:

1. Cazul fortuit (care nu putea fi evitat). Nu se pedepseste.

 

2. Ucidere din culpa. Ai facut o actiune a carei consecinte puteau fi prevazute si care a dus la moartea cuiva (fara sa doresti/planifici acea moarte).

Ex. Arunci o piatra peste un gard. Nu vezi ce este dupa gard. Cade in capul cuiva si moare. Ucidere din culpa. Daca nu aruncai piatra nu murea. Puteai sa te gandesti ca ar putea cade in capul cuiva, dar n-ai facut-o. Culpa.

 

Sau... nu dai prioritate si o moto intra in tine. Culpa. De la 1 la 5 ani.

Daca este in timpul practicarii unei indeletniciri (conducerea unui vehicul ce presupune carnet) de la 2 la 7 ani.

Pedeapsa maxima nedepasind 7 ani, poti scapa cu suspendare.

Daca omori mai mult de 1 om, de la 5 la 10 ani, cu executare.

Tot circumstanta agravanta este si conducerea sub influenta alcool/droguri etc.

 

3. Uciderea cu premeditare. Dificil de probat. Aici era parca direct de la 7 la 12 ani.

Asta fac astia acum, ne omara unul cate unul.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...