Jump to content

Recomandare scoala de soferi


Recommended Posts

Acu vreo 2 sapt m-am inscris la Formula 1 DC, fosta AutoSport sau cam asa ceva. E una dintre scolile din poligonul Ilioara. Pot sa spun cu mana pe inima ca NU recomand, sub nicio forma. Instructorul (Marius) e el de treaba si-ti mai zice una doua din cand in cand (nu exagerat de mult totusi), gen "spatele drept, uita-te in fata, stai relaxat etc". Dar "materialul scolii" e cacarea rasului. Au o singura motocicleta, un Suzuki de 125, si asta e tot. Echipament de protectie zero, moto macar de rezerva zero, moto suplimentar (de ex un chopper mai greut sau o sportiva etc) zero. Si din cauza asta se ajunge in situatia sa stam cate 3-4 oameni uneori sa ne asteptam randul la motor, pana cand unii se plictisesc si pleaca si vin alta data. Eu sunt un caz fericit, am programul personal fara niciun fel de restrictie de facultate, job sau mai stiu eu ce, si deci pot sa ma duc oricand la condus, in fct de cum imi spune instructorul sa vin. Deci am reusit sa fac pana acu 4 sedinte, dar de fiecare data am fost la rand si-a tb sa astept etc. Ultima oara s-a futut maneta de ambreiaj la mobra si-a mai facut si-o pana si a stat motorul si poporul pe tusa minim 1 ora (atat am prins eu din distractie, cand mai lucrau doar la pana).

 

In concluzie, e greu sa gasesc vreun argument pt scoala asta. Instructorul o fi de treaba, da' nu m-am dus la scoala moto sa stau la povesti cu fundu pe bordura..

Link to post
Share on other sites
  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu fac cu Mihai de Moto 1 si mi se pare super ok tipul

Acu vreo 2 sapt m-am inscris la Formula 1 DC, fosta AutoSport sau cam asa ceva. E una dintre scolile din poligonul Ilioara. Pot sa spun cu mana pe inima ca NU recomand, sub nicio forma. Instructorul (Marius) e el de treaba si-ti mai zice una doua din cand in cand (nu exagerat de mult totusi), gen "spatele drept, uita-te in fata, stai relaxat etc". Dar "materialul scolii" e cacarea rasului. Au o singura motocicleta, un Suzuki de 125, si asta e tot. Echipament de protectie zero, moto macar de rezerva zero, moto suplimentar (de ex un chopper mai greut sau o sportiva etc) zero. Si din cauza asta se ajunge in situatia sa stam cate 3-4 oameni uneori sa ne asteptam randul la motor, pana cand unii se plictisesc si pleaca si vin alta data. Eu sunt un caz fericit, am programul personal fara niciun fel de restrictie de facultate, job sau mai stiu eu ce, si deci pot sa ma duc oricand la condus, in fct de cum imi spune instructorul sa vin. Deci am reusit sa fac pana acu 4 sedinte, dar de fiecare data am fost la rand si-a tb sa astept etc. Ultima oara s-a futut maneta de ambreiaj la mobra si-a mai facut si-o pana si a stat motorul si poporul pe tusa minim 1 ora (atat am prins eu din distractie, cand mai lucrau doar la pana).

 

In concluzie, e greu sa gasesc vreun argument pt scoala asta. Instructorul o fi de treaba, da' nu m-am dus la scoala moto sa stau la povesti cu fundu pe bordura..

 

Eu fac cu Mihai de Moto 1 si mi se pare super ok tipul

Acu vreo 2 sapt m-am inscris la Formula 1 DC, fosta AutoSport sau cam asa ceva. E una dintre scolile din poligonul Ilioara. Pot sa spun cu mana pe inima ca NU recomand, sub nicio forma. Instructorul (Marius) e el de treaba si-ti mai zice una doua din cand in cand (nu exagerat de mult totusi), gen "spatele drept, uita-te in fata, stai relaxat etc". Dar "materialul scolii" e cacarea rasului. Au o singura motocicleta, un Suzuki de 125, si asta e tot. Echipament de protectie zero, moto macar de rezerva zero, moto suplimentar (de ex un chopper mai greut sau o sportiva etc) zero. Si din cauza asta se ajunge in situatia sa stam cate 3-4 oameni uneori sa ne asteptam randul la motor, pana cand unii se plictisesc si pleaca si vin alta data. Eu sunt un caz fericit, am programul personal fara niciun fel de restrictie de facultate, job sau mai stiu eu ce, si deci pot sa ma duc oricand la condus, in fct de cum imi spune instructorul sa vin. Deci am reusit sa fac pana acu 4 sedinte, dar de fiecare data am fost la rand si-a tb sa astept etc. Ultima oara s-a futut maneta de ambreiaj la mobra si-a mai facut si-o pana si a stat motorul si poporul pe tusa minim 1 ora (atat am prins eu din distractie, cand mai lucrau doar la pana).

 

In concluzie, e greu sa gasesc vreun argument pt scoala asta. Instructorul o fi de treaba, da' nu m-am dus la scoala moto sa stau la povesti cu fundu pe bordura..

Link to post
Share on other sites

:wave:Salutare colegilor din poligonul Ilioara!

 

Si eu m-am apucat de scoala la ElitMoto :moto:. Instructorul, Claudiu, este de nota 10.:ok:

Ce pot sa spun, la prima sedinta am stat aprox.o ora si un sfert . Scoala dispune de mai multe motoare...deci nu stai sa astepti randu la motor. Din pacate fiind micuta de statura( 1.60m) am mers singura pe chopper(mi se pare mai dificil). Haios a fost ca la inceput am mers cu instructorul pe o honda XR si cand opream punea el picioare jos deoarece eu nu ajungeam :lol:.

Luni o sa am urmatoarea sedinta pe un CBR-ika( la asta ajung si eu)..dabea astept.... Ce am observat schimbat ,de cand am mers si eu singurica (si nu am mai fost pasager), e faptul ca se manifesta ca un drog....ce eram pana acum pasionata acum sunt disperata :crack:.

O prima poza(scuzati se vede cam prost)

post-65930-0-37915400-1312579166_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Fara casca?

 

pt inceput da.... acolo era prima tura in care mi-a explicat ce si cum si care e treaba cu motoru. Dupa m-am echipat :casca,armura si genunchiere si am mers singurica dar pe un chopper.

Link to post
Share on other sites

:unsure:

 

fara casca, fara echipament.... am vazut filmul asta! si nu demult! si la aceeasi scoala.

 

si eleva (domnitza din sha) a pus mobra jos. din fericire pentru dansa, nu a patit nimic. apoi si-a luat ceva echipament.

 

sa-mi fie iertata interventia, dar un instructor care te lasa (chiar si pasager fiind) sa te urci pe motoreta fara casca nu e instructor! e un inconstient! fara sa-si dea seama iti induce ideea ca "merge si fara casca" ... pana la coltul strazii. si nu ai nici o sansa chiar si viteza super warpica de ....30 km/h.

 

asa ca draga Anomar, daca vrei sa-ti pastrezi capsorul intreg (si eventual toate bucatile de pielicica la locul lor) pune-ti tot echipamentul pe tine!

e un pret prea mic pe care-l "platesti" pentru a te acoperi de riscul inerent... si anume buba!

Link to post
Share on other sites

Scoala nu trebuie sa te oblige nimic. Trebuie sa-ti ofere doar conditiile de legalitate, adica casca.

Daca tu, cu capshoru' tau decizi sa faci primele sedinte pe moto fara un minim de protectie, in primele zile de trafic ce-o sa faci...

Nu-i mai bine in scoala sa te obisnuiesti cu casca,manusi etc etc... decat s-o faci in timp ce pe langa tine "zboara" loganuri,bmw-uri etc etc... ?

 

desi primele sedinte pe moto sunt aparent simple, se pot intampla si nasoale: imi vine in minte un baiat care-a luat bordura-n aprox. full throttle la ghidonul unui GS 500... a facut ceva asemenator filmuletului de pe youtube unde un tip calare pe un SV650 albastru... loveste pomul dupa ce merge drept catre el mai bine de 400 m...

Edited by Kosh
Link to post
Share on other sites

:unsure:

 

fara casca, fara echipament.... am vazut filmul asta! si nu demult! si la aceeasi scoala.

 

si eleva (domnitza din sha) a pus mobra jos. din fericire pentru dansa, nu a patit nimic. apoi si-a luat ceva echipament.

 

 

Nu cred ca este vorba despre mine.... din fericire nu am reusit sa cad ci doar sa "omor" jaloanele...

Port echipament mereu nu doar la scoala ci si ca pasager.

La voi cum a fost prima tura in poligon?Cum v-a invatat sa mergeti? Eu am mers cu instructorul in spate dar el conducea ...acum daca aveam echipamentul pe mine pus cred ca nu mai putea sa procedeze asa deoarece il incomodam.

Cat despre purtarea echipamentul in timpul orelor....stiu ca scoala trebuie sa-ti puna la dispozitie acest echipament nu scrie ca tr sa te oblige. Eu il port pt siguranta mea nu ca-mi spune cineva. Am observat totusi cativa elevi (nu stiu ce scoala ca nu prea ma interesat) care aveau doar casca sau nici p`asta. Era un tip fara casca ,genunchiere si nu mai zic de armura...avea doar ochelari de soare ....

 

Scoala nu trebuie sa te oblige nimic. Trebuie sa-ti ofere doar conditiile de legalitate, adica casca.

Daca tu, cu capshoru' tau decizi sa faci primele sedinte pe moto fara un minim de protectie, in primele zile de trafic ce-o sa faci...

Nu-i mai bine in scoala sa te obisnuiesti cu casca,manusi etc etc... decat s-o faci in timp ce pe langa tine "zboara" loganuri,bmw-uri etc etc... ?

 

desi primele sedinte pe moto sunt aparent simple, se pot intampla si nasoale: imi vine in minte un baiat care-a luat bordura-n aprox. full throttle la ghidonul unui GS 500... a facut ceva asemenator filmuletului de pe youtube unde un tip calare pe un SV650 albastru... loveste pomul dupa ce merge drept catre el mai bine de 400 m...

 

Iti dau dreptate in ce spui...

Recunosc ca am mers fara echipament....se vede si in poza....asta este clar.. Dar am mers 2 -3 ture cu instructorul apoi m-am echipat si mi-a dat un chopper in primire pe care am mers singura.

Edited by Anomar
Link to post
Share on other sites

Eu am facut scoala la Moto Louis, anul asta in mai.

 

Recomand cu cea mai mare incredere aceasta scoala, atat pentru dotari cat si pentru instructori.

Iti pun la dispozitie echipamentul complet (fara ghete) si esti obligat sa-l porti inca din prima ora.

Motociclete sunt destule, am mers pe YBR125, Husky125, Tricker250, GS500, Harley900.

Instructorii (atat Cristi cat si Robert) sunt foarte de treaba, te ajuta sa inveti si sunt foarte deschisi daca ai intrebari sau nelamuriri.

De asemenea poligonul arata foarte bine si faptul ca sunt doar doua scoli care tin ore acolo este un avantaj (nu se face aglomeratie ca in Ilioara).

Chiar daca cineva a spus ca sunt inutile iesirile in trafic, eu pot sa spun ca mi s-a parut foarte utila, desi am o experienta cu masina de peste 9 ani. Te ajuta sa vezi cum te simti pe 2 roti in trafic, cum e cu echipamentul pe caldura, cum sa te opresti/pleci de la semafor, etc.

De asemenea iesirile la enduro sunt foarte utile si chiar daca in 2 ore nu devii expert, iti dau o idee cu ce "se mananca" si iti poti da seama singur daca pe viitor te tenteaza sa aprofundezi.

Pentru mine a constituit un avantaj si programul, iti poti programa ore incepand cu 8:00 pana seara la 22:00, astfel ca cei care termina programul pe la 18:00-19:00, pot face o sesiune de 2 ore de la 20-22 fara probleme.

Un alt aspect care vad ca e mentionat des este durata orelor. Vreau sa spun ca toate sedintele sunt de 2 ore, faci cate pauze vrei/ai nevoie, iar daca tu simti nevoia sa mai stai 10 min, nu te da nimeni afara daca motorul pe care mergi e liber.

 

Mentionez ca nu detin actiuni la Moto Loius si nu-mi "iese" nimic, dar sunt de parere ca trebuie sa mai impartasim si experientele pozitive pe langa cele negative, pentru ca e greu sa faci o alegere si daca o faci gresit nu prea ai cum sa dai inapoi.

Link to post
Share on other sites

Singura iesire in trafic care te poate ajuta este aceea cu motocicleta. Dar asta inseamna sa ai deja permis... ori asta-i scopul scolii...

Nu vad cu ce te poate ajuta o iesire in trafic cu un scuter, avand in vedere ca tu o sa iesi cu o motocicleta in trafic. Poate daca scuterul are schimbator, ambreaj, frana la picior....

 

In trafic tocmai d'aia ti-o iei grav: ca, la un moment dat, nu-ti mai iese aia cu franarea/evitarea pe un "monstru" de plus 200kg. Aia cu intuirea traficului, din nou, e cu dus-intors, din punctul meu de vedere: una e sa intuiesti traficul dintr-o "tarteatza" de 50cc si alta e sa intuiesti traficul incercand sa-ti gasesti echilibru pe un "monstru" de plus 200kg. (in toate sitatiile care le poti intalni sau nu in trafic)

Ce vreau eu sa spun este ca toate se fac pana la un anumit nivel... asta pana esti la ghidounul motocicletei tale!

 

Dap... e o "chestie" asta cu iesitul din trafic... insa n-ar trebui sa se cunoasca in pret. in pret ar trebui sa se cunoasca diversitatea motocicletelor cu care ai voie "sa te dai", calitatea sfaturilor si punerea in practica a catorva "chestii" atat cat permite un poligon de +300m patrati (o frana brusca, o evitare mai neconventionala, o franare pe ud...)

Link to post
Share on other sites

:unsure:

 

fara casca, fara echipament.... am vazut filmul asta! si nu demult! si la aceeasi scoala.

 

si eleva (domnitza din sha) a pus mobra jos. din fericire pentru dansa, nu a patit nimic. apoi si-a luat ceva echipament.

 

sa-mi fie iertata interventia, dar un instructor care te lasa (chiar si pasager fiind) sa te urci pe motoreta fara casca nu e instructor! e un inconstient! fara sa-si dea seama iti induce ideea ca "merge si fara casca" ... pana la coltul strazii. si nu ai nici o sansa chiar si viteza super warpica de ....30 km/h.

 

asa ca draga Anomar, daca vrei sa-ti pastrezi capsorul intreg (si eventual toate bucatile de pielicica la locul lor) pune-ti tot echipamentul pe tine!

e un pret prea mic pe care-l "platesti" pentru a te acoperi de riscul inerent... si anume buba!

 

 

Eu in locul tau m-as duce in Ilioare si i-ash foate si doua palme luyi claudiu...Da-l in pana mea ca prea este smecher si merge cu fetele pe mobra..!!

 

Ca sa discutam de cat de ,,buni " sunt instructorii de la aceasta scoala (ElitMoto ) fara sa comentez alte scoli...merita sa stii ca au avut un elev care nu stia sa mearga nici pe bicicleta.Unul dintre baieti (nu dau nume dar se pare ca Claudiu) si-a adus bicicleta proprie si personala de acasa ,l-a invatat pe om cum este cu ,,pedalatul"....apoi l-a invatat cum este si cu mobra ..si culmea a luat omul si permisul..SI TRAIESTEEEEEE.Asta spune tot despre oamenii de la Elitmoto..Sunt multe scoli cu instructori de calitate care someaza pt ca x sau y mananca rahat sau ..pt ca preturile sunt prea mici sau prea mari...

 

Acum,ce pot spune despre colegul care s-a dus la o scoala care detine o singura mobra!!?? AI CAUTAT MULT???

 

PS-prima tura se numeste ,,tur de evaluare "si se urmareste reactia ,,elevului"la balans,miscari ale pasagerului ,lucrul cu ambreiajul si acceleratie..frana..etc ..NU ai cum sa cazi nici daca vrei ..ca sta gealatul cu ochii si mainile pe ghidon cum o dai in balarii..In felul asta stii de la ce ,,NIVEL "pleci cu elevul .

Edited by SERGHEI42
Link to post
Share on other sites

Eu in locul tau m-as duce in Ilioare si i-ash foate si doua palme luyi claudiu...Da-l in pana mea ca prea este smecher si merge cu fetele pe mobra..!!

 

 

nu ai inteles interventia mea! si probabil ca nici multi alti.

 

asta am vazut, asta am spus.

nu stiu ce instructor era... claudiu, gigel, ionel si ma cam doare in spate.

ceea ce voiam sa subliniez era ca o astfel de "educatie" - primita in scoala - va avea efect asupra unor elevi (mai slabi de inger sau care vor sa epateze) si care nu realizeaza riscurile la care se expun in timpul scolii si in special dupa.

 

si pana la urma mi se rupe. daca lor (celor care peste o luna vor avea categ A) li se rupe, si vor iesi pe strada fara casca ... e strict problema lor.

Link to post
Share on other sites

Mie imi spunea mereu instructorul sa-mi iau casca, armura si genunchierele. ( de pe la ultimele sedinte mi-am dat eu seama ca imi lipseste ceva si i-am cerut si manusi )

 

O singura data in toata scoala m-am gandit ca genunchierele le tin degeaba ca oricum merg cu maximum 30 la ora prin poligon si nu le-am mai pus; fix in ziua aia faceam niste jaloane si s-a oprit motorul ( nus'ce pana mea a avut ) in timp ce eram inclinat. Am cazut ca o caramida si am dat un genunchi de asfalt de m-a durut cateva zile dup-aia.

Link to post
Share on other sites

Am schimbat scoala si gata. Mi-am luat jumate din prima rata inapoi si m-am dus la nea free-rider de aici. 2 sedinte pana acu si nivelul e incomparabil. Zero timp mort, plsu f multa implicare din partea instructorului, ceea ce sincer sa fiu cam e necesar cu mine, ca sunt muci :) Daca mai sunteti incepatori pe-aci care fac in Ilioara - imi cer scuze ca va tot daram jaloanele :D E grele cu motoarele astea, mai ales cand n-ai dat nici macar o pedala toata viata ta..

Edited by jo.
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Am schimbat scoala si gata. Mi-am luat jumate din prima rata inapoi si m-am dus la nea free-rider de aici. 2 sedinte pana acu si nivelul e incomparabil. Zero timp mort, plsu f multa implicare din partea instructorului, ceea ce sincer sa fiu cam e necesar cu mine, ca sunt muci :) Daca mai sunteti incepatori pe-aci care fac in Ilioara - imi cer scuze ca va tot daram jaloanele :D E grele cu motoarele astea, mai ales cand n-ai dat nici macar o pedala toata viata ta..

 

Tot cu FreeRider faci si tu ? :) big up! :P Cred ca ne si cunoastem :)

Link to post
Share on other sites

Nu exista inca nici o scoala buna de moto in Romania. Iar pentru cei care ma contrazic, nu va chinuiti. Eu am vazut afara ce inseamna scoala moto si ce implica asta.

 

Faceti scoala oricare ar fi ea, luati-va permisul si apoi veti invata pe propria piele. Daca aveti prieteni motociclisti cu capul pe umeri ii puteti intreba si puteti cere lor sfaturi.

 

Practica este mama tuturor invataturilor. In 30 de ore de mers intre jaloane si poate 1-2 iesi in trafic nu veti invata nimic mai mult de ce stiti deja.

 

Imi pare rau sa dezamagesc, dar asta este realitatea.

Link to post
Share on other sites

@Kosh: Scuterele de la Moto Louis sunt de alea cu schimbator si ambreaj. Bine, eu fiind un burtos de 1,85, stateam pe el cocotat si cu burta pe laterale. Dar crede-ma ca chiar fac bine ce fac baietii ca te scot cu ele in trafic. Te imbraca in galben fosforescent, iti pun un instructor in spate si unul in fata, te incoloneaza, iti fac capul calindar cu mersul in coloana si pe urma te iau la plimbare prin Bucuresti. Daca te uiti de departe la ei, zici ca-s un card de ratuste :D.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Eu am facut scoala la Moto Louis, anul asta in mai.

 

Recomand cu cea mai mare incredere aceasta scoala, atat pentru dotari cat si pentru instructori.

Iti pun la dispozitie echipamentul complet (fara ghete) si esti obligat sa-l porti inca din prima ora.

Motociclete sunt destule, am mers pe YBR125, Husky125, Tricker250, GS500, Harley900.

Instructorii (atat Cristi cat si Robert) sunt foarte de treaba, te ajuta sa inveti si sunt foarte deschisi daca ai intrebari sau nelamuriri.

De asemenea poligonul arata foarte bine si faptul ca sunt doar doua scoli care tin ore acolo este un avantaj (nu se face aglomeratie ca in Ilioara).

Chiar daca cineva a spus ca sunt inutile iesirile in trafic, eu pot sa spun ca mi s-a parut foarte utila, desi am o experienta cu masina de peste 9 ani. Te ajuta sa vezi cum te simti pe 2 roti in trafic, cum e cu echipamentul pe caldura, cum sa te opresti/pleci de la semafor, etc.

De asemenea iesirile la enduro sunt foarte utile si chiar daca in 2 ore nu devii expert, iti dau o idee cu ce "se mananca" si iti poti da seama singur daca pe viitor te tenteaza sa aprofundezi.

Pentru mine a constituit un avantaj si programul, iti poti programa ore incepand cu 8:00 pana seara la 22:00, astfel ca cei care termina programul pe la 18:00-19:00, pot face o sesiune de 2 ore de la 20-22 fara probleme.

Un alt aspect care vad ca e mentionat des este durata orelor. Vreau sa spun ca toate sedintele sunt de 2 ore, faci cate pauze vrei/ai nevoie, iar daca tu simti nevoia sa mai stai 10 min, nu te da nimeni afara daca motorul pe care mergi e liber.

 

Mentionez ca nu detin actiuni la Moto Loius si nu-mi "iese" nimic, dar sunt de parere ca trebuie sa mai impartasim si experientele pozitive pe langa cele negative, pentru ca e greu sa faci o alegere si daca o faci gresit nu prea ai cum sa dai inapoi.

 

Subscriu. Acum fac scoala acolo si mi se par super ok. Te consiliaza, iti dau echipament - foarte important!, lucreaza foarte mult pe traseul de poligon de la examen. Sunt la a sasea sedinta si am condus cam toate modelele de moto pe care le au. Isi programeaza elevii in functie de cete moto au, nimeni nu sta pe bara...

 

Nu exista inca nici o scoala buna de moto in Romania. Iar pentru cei care ma contrazic, nu va chinuiti. Eu am vazut afara ce inseamna scoala moto si ce implica asta.

 

Faceti scoala oricare ar fi ea, luati-va permisul si apoi veti invata pe propria piele. Daca aveti prieteni motociclisti cu capul pe umeri ii puteti intreba si puteti cere lor sfaturi.

 

Practica este mama tuturor invataturilor. In 30 de ore de mers intre jaloane si poate 1-2 iesi in trafic nu veti invata nimic mai mult de ce stiti deja.

 

Imi pare rau sa dezamagesc, dar asta este realitatea.

 

 

Ai perfecta dreptate!

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Ca sa discutam de cat de ,,buni " sunt instructorii de la aceasta scoala (ElitMoto ) fara sa comentez alte scoli...merita sa stii ca au avut un elev care nu stia sa mearga nici pe bicicleta.Unul dintre baieti (nu dau nume dar se pare ca Claudiu) si-a adus bicicleta proprie si personala de acasa ,l-a invatat pe om cum este cu ,,pedalatul"....apoi l-a invatat cum este si cu mobra ..si culmea a luat omul si permisul..SI TRAIESTEEEEEE.Asta spune tot despre oamenii de la Elitmoto..Sunt multe scoli cu instructori de calitate care someaza pt ca x sau y mananca rahat sau ..pt ca preturile sunt prea mici sau prea mari...

 

subscriu. Si eu sunt cursant la Elitmoto si baietii de acolo mie mi s-au parut super ok. Nu am asteptat niciodata, dar niciodata, dupa motor. Am avut programare de la 9 ... la 9 punct am fost pe motor. Prima data cand m-am urcat pe moto tot fara casca m-am urcat. Dar Claudiu mi-a explicat si de ce. Daca mi-as fi pus casca, nu as mai fi auzit indicatiile lui despre ce inseamna primele notiuni de mers pe mombra. Dupa 3 ture, m-am oprit m-am echipat complet, genunchiere, cotiere, casca etc... si am inceput treaba. Nu stiu cum este in alta parte dar din punctul meu de vedere raportul calitate pret este net in favoarea calitatii, mai ales ca eu am platiti la o super oferta 499 lei. Nu cred ca pentru un incepator poate sa primeasca mai mult la o scoala... ca informatie si, stiu eu, abilitate de a conduce. Cred ca trebuie facuta scoala dupa care urmat un curs special de perfectionare... dupa ce ai pusa baza.

 

 

asfalt uscat

Edited by steliadis
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Stiu ca nu s a mai scris de f mult aici dar nu ma pot abtine =)) Merg pe doua roti de mai bine de 4 ani (nu ma laud, nu am cine stie ce experienta dar eu zic ca decat 0 zile e mai bine asa) am inceput usor scuter 50cc, apoi alt scuter 70cc si acum o vespa px de 150 cc ... Desi am cumparat scuterul inmatriculat pe 50 m am hotarat ca nu e OK si ca trebuie sa mi iau permis si sa o inmatriculez. Toate bune si frumoase ... pt ca e f aproape de mine am ales sa fac scoala la Formula 1 DC. Astazi am avut prima "ora"... nu de alta dar a inceput ploaia :( Instructorul ... un domn Olteanu daca nu ma insel ... simpatic batranelul dar din punctul meu de vedere nu are nicio treaba cu mersul pe doua roti. Am tinut musai sa impartasesc experienta mea de astazi pt ca am regasit probleme pe care le au avut si altii anul trecut, ceea ce inseamna ca nu progresat deloc, nu si au remediat problemele ... nimic. NU AM PRIMIT ECHIPAMENT, NICI MACAR CASCA ... bine ca am avut manusi ... m am gandit sa le iau pe ale mele de acasa :)) data viitoare ca sa ma asigur ca am tot ce mi trebuie va treb sa ma car cu ale mele de acasa. Oglinzi la acelasi Suzuki de care spuneati si voi :P ioc ... lipsa! Ce a fost si mai deranjant a fost ca motocicleta nu avea practic punct mort... nu o puteai scoate din viteza neam ... din vreo 7 incercari nu am reusit decat o sg data (precizez ca scuterul meu este cu viteze deci nu am avut nevoie de mare acomodare din pct ul asta de vedere) pana si instructorul s a chinuit sa o scoata din viteza! Momentan atat imi vine in minte dar sunt sigur ca as mai avea ce sa spun =)) aaaa da ... sfaturi lipsa si alea ... nici macar nu mi au spus ce trebuie sa fac in poligon ... m am apucat eu de nebun sa fac jaloane si opturi :))

Link to post
Share on other sites

Teo - probabil cea mai proasta scoala moto !

Eu am terminat partea teoretica la Teo si de ieri am inceput poligonul . La teorrie au 10 de la mine , sincer am fost la cursuri de teorie si din curiozitate la vre-o 4 scoli si erau slabuti ! Pana in prezent sesizez urmatoarele probleme la poligon :

- motoarele sunt intr-o stare destul de avansata de uzura . Vre-o 3 aratau acceptabil , 1 BMW aproape nou era vedeta , inca nu am ajuns sa merg pe el , 2 cam cazute si restul ... praf . Cele cazute : fie curge furca fata , fie zdrangane din toate incheieturile de ti-e frica sa stai si in fata si in spatele lor ( ca elev ) , fie nu prea reusesc sa tina relatiul ok ( probleme de carburatie ) , cutia e la sfanta-nimereala . Bineanteles ca nimeni nu se asteapta la motoare noi , dar ... e loc de mult mai bine .

Daca la motoare Teo ar lua cu multa indulgenta un 6 , Louis care se tot lauda peste tot ca au motoare multe si bune nu ar depasi nota 7 ! Tot in acelasi poligon ( ca era mare inghesuiala , cel putin 10-12 motoare in acelasi timp ... ) unde era si Teo si Louis , mai erau si vre-o 1-2 particulari , cu motoare ceva mai rasarite , nu noi dar ingrijite in primul rand .

Echipamentul se schimba de la cursant la altul direct , adica fiecare ce apuca , ceea ce sincer m-a cam dezamagit . Transpiratia celuilalt se simtea in casca si mi-am dat seama ca si cu cagula tot ... se simte . Ma gandesc serios sa-mi mai iau o casca open-face , ieftina , pt scoala si cine stie ... Am fost totusi multumit ca nu m-a strans casca , fiind XXL cred , a mea noua XL strangandu-ma putin fara cagula .

Am fost super inspirat sa-mi iau cizme bune si manusile de acasa , ma frigea nenorocirea de motor la piciorul stang de imi venea sa-l urc pe ghidon si nu atingeam toba . Manusile de la "Italianu'" de pe forum sunt super meseriase , sa-i dea Dumnezeu sanatate ! Pe viitor iau si geaca cu protectii in portbagaj la masina cand ma duc la poligon , nu se stie niciodata cand ar fi utila. Armura cred ca era S sau M , in nici un caz L macar , deci abia am reusit sa strang printre sunculite o chinga cu arici , fiind multumit ca macar coatele si umerii sunt protejati . Genunchere nu s-au mai ajuns si la mine , asta insemnand ca mai devreme sau mai tarziu cred ca va trebui sa-mi iau pentru mine si o armura si protectii separate la genunchi . Am imbracaminte noua , dar chiar nu se merita sa o port acolo , mai ales dupa ce am vazut cum s-a pus benzina in motorul pe care am ajuns eu sa-l conduc pana la urma . Un baltac de benzina care a sarit pe tot rezervorul , pe sa ( care era rupta ) , pe manere ... noroc cu soarele ca a reusit sa evapore si o mare parte din miros pana am ajuns eu pe acel motor .

Eu ma gandesc ca la 350 ron ... asta se poate si pana la urma daca toti ar veni cu echipamentul de acasa , totul ar fi perfect , DAR au de umblat mult la motoare pana sa le aduca la un nivel acceptabil cel putin din punctul meu de vedere .

Ca nota pentru instructoare ... cam 7- 7,5 ar fi pana in prezent. Pe o parte am apreciat ca ea stie multe desi e tanara , dar am "depunctat" sa spunem neatentia la anumite chestii care ar trebuit sa le aflu pe propria piele ( ca prinderea mainii intre coarne si rezervor ) , daca nu aveam manusile imi bagam picioarele in el de motor ca-mi beep-eam degetele , frana de motor foarte brusca ( te aruca in fata daca nu esti atent ) mai ales la inceputul lectiei ...

Sa nu acceleram in curbe , cum sa folosim frana fata , ca pe cea spate oricum eu nu aveam loc sa o folosesc ,( motor foarte scund pt 1,84 ale mele abia reuseam sa tin picioarele pe scarite) ... cum sa ridicam motorul pe/de pe cric ( nu a spus nici un cuvant ) , am folosit doar cricul lateral ... ma rog si multe alte sfaturi poate ca ar fi trebuit sa le spuna . Poate in timp or sa vina si alte sfaturi utile.

E cam mare inghesuiala in poligon , sincer ma mir ca nu se mai intampla si evenimente neplacute . Mie mi-a scapat o data mana in gaz cand trebuia sa pun frana , dar am reusit sa ma repliez la timp ...

O ora a fost de ajuns sa ne facem toti praf , poate si din cauza soarelui si a caldurii , cand am lasat motoarele parca eram drogati , eu ma uitam la ceas daca a trecut doar o ora sau 2 ... nu mi-a venit sa cred .

Pana in prezent nu pot spune ca nu as recomanda scoala , pentru oferta la voucer pana in prezent e ok , o sa va tin la curent cu restul de impresii , sper sa nu deranjeze pe cineva ca am scris mai multe impresii .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...