Sari la conținut

chopperele din grupul chopperistilor


robychopper
 Share

Postări Recomandate

Cred ca tu esti cel care, impreuna cu amicul tau cu Dragstar, mi-ati gasit cheia de contact pe care o uitasem chiar in contact, cand am parcat mobra in fata casei....

 

 

Da

Mi-a facut placere sa te cunosc.

 

 

...Voiam sa va multumesc public si cred ca am gasit locul.

 

 

cred ca oricine ar fi facut acelasi lucru in situatia aia. Si vezi sa nu se mai repete ! :rolleyes:

 

 

 

Asa cum ziceam, sa pun si poza.

Si cum ziceau si altii nu e chopper, e cruiser (dar am vazut ca s-a comentat si s-a aprobat tacit ca majoritatea au cruisere asa ca indraznesc)

 

si inca una cu chopperisti in devenire

 

eu inca n-am fost prins intr-o imagine alaturi de motoreta

Editat de KPax Honda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 533
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am gasit o poza facuta la o saptamana dupa ce am luat-o; o pun si pe asta pentru ca are oglinzile originale care imi placeau tare mult, da' cu iscuzinta am reusit sa scap de ele :rolleyes:

in asta apar si eu

Editat de KPax Honda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot respectul pentru acest frumos topic si pentru toti ce ati scris inaintea mea. :lol: Intr-un tarziu am hotarat sa-l resuscitez,ca in ultimul an s-a scris doar o pagina.Oare ce se intampla,tineretul e atras de vitezoaice?Rasfoind toate paginile din 2004 incoace,mi-am limpezit ochii cu motore una mai frumoasa ca cealalta.Cand ma simt in domeniul meu,nici nu am observat cat de repede a trecut timpul.Sa postez si eu poze cu "milka"mea.Este un Royal Star 1300 din `97.L-am cumparat din Berlin de 2 ani asa cu toate accesoriile montate,inclusiv casca de inox.Tot ce-i extra din modelul standard a fost montat in service cu piese originale Yamaha.Nu va mai plictisesc cu date tehnice,cine doreste neaparat pot sa i le dau.Cei interesati sigur deja stiu totul despre ea.Este modelul de mult visat de mine si nu-mi pare rau de alegerea facuta. :D

post-36568-1236587985_thumb.jpg

post-36568-1236588002_thumb.jpg

post-36568-1236588027_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot respectul pentru acest frumos topic si pentru toti ce ati scris inaintea mea. :lol: Intr-un tarziu am hotarat sa-l resuscitez,ca in ultimul an s-a scris doar o pagina.Oare ce se intampla,tineretul e atras de vitezoaice?Rasfoind toate paginile din 2004 incoace,mi-am limpezit ochii cu motore una mai frumoasa ca cealalta.Cand ma simt in domeniul meu,nici nu am observat cat de repede a trecut timpul.Sa postez si eu poze cu "milka"mea.Este un Royal Star 1300 din `97.L-am cumparat din Berlin de 2 ani asa cu toate accesoriile montate,inclusiv casca de inox.Tot ce-i extra din modelul standard a fost montat in service cu piese originale Yamaha.Nu va mai plictisesc cu date tehnice,cine doreste neaparat pot sa i le dau.Cei interesati sigur deja stiu totul despre ea.Este modelul de mult visat de mine si nu-mi pare rau de alegerea facuta. :D

 

Si eu am remarcat ca a existat o perioada in care foarte putini s-au prezentat aici pe topicul asta. Poate si din cauza ca topicul se refera la choppere si au considerat ca daca nu si-au facut modificari nu e cazul. Eu mi-am facut autocritica si m-am prezentat (desi n-am facut inca nici o modificare la motoreta).

 

Milkutza arata minunat. S-o calaresti sanatos cat mai multi kilometri fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am remarcat ca a existat o perioada in care foarte putini s-au prezentat aici pe topicul asta. Poate si din cauza ca topicul se refera la choppere si au considerat ca daca nu si-au facut modificari nu e cazul. Eu mi-am facut autocritica si m-am prezentat (desi n-am facut inca nici o modificare la motoreta).

 

Milkutza arata minunat. S-o calaresti sanatos cat mai multi kilometri fara probleme.

Multumesc prietene pentru apreciere,la fel si tu s-o stapinesti sanatos fara investitii neprevazute si multi km.Cand am mers in Germania sa-mi cumpar motoru,de acasa am avut scoase de pe net vreo 5 motoare care imi placeau.Shadow,Intruder,Volusia.Dupa una dintre astea am mers.Dar cum se stie ca planul de acasa nu corespunde cu planul din targ,ajuns la varu in germania am sunat la toate numerele si toate erau deja vandute.Asa am ajuns la Milka.De asta zic ca si motorul tau intra in categoria febleturilor mele.Chestia cu cheia de contact,mi-a atras atentia ca si eu am patit ceva asemanator,anul trecut la Festivalul Medieval din Targu Mures,mi-a cazut cheia de contact din buzunar si l-a gasit un necunoscut si l-a predat la politistii care dirijau circulatia la intrare in cetate.Mai sunt oameni de mare caracter.Nici in ziua de azi nu stiu cine a fost sa-i pot multumi si sa bem. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut @Roby, salut tuturor,

motorul a venit de anul trecut (pe vremea asta eram cu ea in garaj, inmatriculata) si nu fara peripetii: la transport mi-au troznit aripa fata, asa ca la momentul cand am vazut motocicleta, in loc sa vad culoarea ei (e un verde frumos) am vazut rosu si in loc sa zic "mama, ce faina e" am zis ceva cu bagami'as.

 

peripetii au mai fost: am luat'o din aeroport vineri, sambata am pus cu un prieten ulei in motor si cutie dar bateria era descarcata si nu a pornit. abia duminica i'am auzit motorul (de fapt tobele); abia atunci am avut un moment realmente orgasmic. m-am distrat la RAR (a trebuit sa o pun pe roti, ca daca statea pe platforma nu se puteau citi seriile) si dupa doua zile aveam numere (undeva chiar in primele zile din martie anul trecut).

 

abia prin vara i-am montat anvelopele, manerele incalzite, guard pentru gentile din spate, ceva cromuri, aripa (am luat alta noua, cu alte durerile de cap aferente), ceva cromuri nesemnificative (ca e toata plina) si ventilatorul pentru racire cilindri, si a iesit ce se vede in poze.

 

jucaria este chiar exceptionala: ciclistica e superba, cuplul e sanatos, motorul are suflu si trage bine si la ture mai multe, sunetul este minunat, iar cum arata este "head-turner" cum zice americanu'. carenele apara corect de vant (pot merge lejer peste 100 km/h cu casca open-face fara ochelari), demarajul e remarcabil pana pe la 120 km/h (pana la 160 km/h am urcat cu ea ca viteza maxima, dar nu mai e asa sprintena), si poate cel mai important: nu ma mai doare fundul si spatele la drumuri lungi. mai are si cd-player cu radio (2 boxe in carena din fata) si pilot automat (poti sa iti dezmortesti mana dreapta la drumuri lungi). eu nu am habar (nu stiu cum e un harley standard), dar dupa spusele unora priceputi la harley este frumos lucrata, cu piese mai bune (asta fiind un screeaming eagle) si cu o motorizare si transmisie mai buna (asta explica de ce trage bine si in ture multe trage bine).

 

are doua inconvenitente: este foarte mare pentru mersul in Bucuresti (greu strecor animalul cand e coada la semafor) si se incing vara tobele si arde la pulpane (si saua se incalzeste chiar acolo, stiti unde); si un mare avantaj: e mare si zgomotoasa (asta te face mai vizibil si oamenii de bun simt merg mai cu atentie si iti fac loc; asta am remarcat chiar de la primul drum).

 

am mers ceva anul trecut (undeva pe la 5-6000 km) fara evenimente, si i-am dat deja trei drumuri prin oras anul asta (de dezmortire).

 

cam asa arata pe roti:

 

post-19213-1236716621_thumb.jpg post-19213-1236716687_thumb.jpg

post-19213-1236716729_thumb.jpg post-19213-1236716772_thumb.jpg

post-19213-1236716806_thumb.jpg post-19213-1236717531_thumb.jpg

post-19213-1236717565_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut @Roby, salut tuturor,

motorul a venit de anul trecut (pe vremea asta eram cu ea in garaj, inmatriculata) si nu fara peripetii: la transport mi-au troznit aripa fata, asa ca la momentul cand am vazut motocicleta, in loc sa vad culoarea ei (e un verde frumos) am vazut rosu si in loc sa zic "mama, ce faina e" am zis ceva cu bagami'as.

 

peripetii au mai fost: am luat'o din aeroport vineri, sambata am pus cu un prieten ulei in motor si cutie dar bateria era descarcata si nu a pornit. abia duminica i'am auzit motorul (de fapt tobele); abia atunci am avut un moment realmente orgasmic. m-am distrat la RAR (a trebuit sa o pun pe roti, ca daca statea pe platforma nu se puteau citi seriile) si dupa doua zile aveam numere (undeva chiar in primele zile din martie anul trecut).

 

abia prin vara i-am montat anvelopele, manerele incalzite, guard pentru gentile din spate, ceva cromuri, aripa (am luat alta noua, cu alte durerile de cap aferente), ceva cromuri nesemnificative (ca e toata plina) si ventilatorul pentru racire cilindri, si a iesit ce se vede in poze.

 

jucaria este chiar exceptionala: ciclistica e superba, cuplul e sanatos, motorul are suflu si trage bine si la ture mai multe, sunetul este minunat, iar cum arata este "head-turner" cum zice americanu'. carenele apara corect de vant (pot merge lejer peste 100 km/h cu casca open-face fara ochelari), demarajul e remarcabil pana pe la 120 km/h (pana la 160 km/h am urcat cu ea ca viteza maxima, dar nu mai e asa sprintena), si poate cel mai important: nu ma mai doare fundul si spatele la drumuri lungi. mai are si cd-player cu radio (2 boxe in carena din fata) si pilot automat (poti sa iti dezmortesti mana dreapta la drumuri lungi). eu nu am habar (nu stiu cum e un harley standard), dar dupa spusele unora priceputi la harley este frumos lucrata, cu piese mai bune (asta fiind un screeaming eagle) si cu o motorizare si transmisie mai buna (asta explica de ce trage bine si in ture multe trage bine).

 

are doua inconvenitente: este foarte mare pentru mersul in Bucuresti (greu strecor animalul cand e coada la semafor) si se incing vara tobele si arde la pulpane (si saua se incalzeste chiar acolo, stiti unde); si un mare avantaj: e mare si zgomotoasa (asta te face mai vizibil si oamenii de bun simt merg mai cu atentie si iti fac loc; asta am remarcat chiar de la primul drum).

 

am mers ceva anul trecut (undeva pe la 5-6000 km) fara evenimente, si i-am dat deja trei drumuri prin oras anul asta (de dezmortire).

 

cam asa arata pe roti:

 

post-19213-1236716621_thumb.jpg post-19213-1236716687_thumb.jpg

post-19213-1236716729_thumb.jpg post-19213-1236716772_thumb.jpg

post-19213-1236716806_thumb.jpg post-19213-1236717531_thumb.jpg

post-19213-1236717565_thumb.jpg

 

Salut,ai rezolvat problema cu discurile de frana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut @Roby, salut tuturor,

motorul a venit de anul trecut (pe vremea asta eram cu ea in garaj, inmatriculata) si nu fara peripetii: la transport mi-au troznit aripa fata, asa ca la momentul cand am vazut motocicleta, in loc sa vad culoarea ei (e un verde frumos) am vazut rosu si in loc sa zic "mama, ce faina e" am zis ceva cu bagami'as.

 

peripetii au mai fost: am luat'o din aeroport vineri, sambata am pus cu un prieten ulei in motor si cutie dar bateria era descarcata si nu a pornit. abia duminica i'am auzit motorul (de fapt tobele); abia atunci am avut un moment realmente orgasmic. m-am distrat la RAR (a trebuit sa o pun pe roti, ca daca statea pe platforma nu se puteau citi seriile) si dupa doua zile aveam numere (undeva chiar in primele zile din martie anul trecut).

 

abia prin vara i-am montat anvelopele, manerele incalzite, guard pentru gentile din spate, ceva cromuri, aripa (am luat alta noua, cu alte durerile de cap aferente), ceva cromuri nesemnificative (ca e toata plina) si ventilatorul pentru racire cilindri, si a iesit ce se vede in poze.

 

jucaria este chiar exceptionala: ciclistica e superba, cuplul e sanatos, motorul are suflu si trage bine si la ture mai multe, sunetul este minunat, iar cum arata este "head-turner" cum zice americanu'. carenele apara corect de vant (pot merge lejer peste 100 km/h cu casca open-face fara ochelari), demarajul e remarcabil pana pe la 120 km/h (pana la 160 km/h am urcat cu ea ca viteza maxima, dar nu mai e asa sprintena), si poate cel mai important: nu ma mai doare fundul si spatele la drumuri lungi. mai are si cd-player cu radio (2 boxe in carena din fata) si pilot automat (poti sa iti dezmortesti mana dreapta la drumuri lungi). eu nu am habar (nu stiu cum e un harley standard), dar dupa spusele unora priceputi la harley este frumos lucrata, cu piese mai bune (asta fiind un screeaming eagle) si cu o motorizare si transmisie mai buna (asta explica de ce trage bine si in ture multe trage bine).

 

are doua inconvenitente: este foarte mare pentru mersul in Bucuresti (greu strecor animalul cand e coada la semafor) si se incing vara tobele si arde la pulpane (si saua se incalzeste chiar acolo, stiti unde); si un mare avantaj: e mare si zgomotoasa (asta te face mai vizibil si oamenii de bun simt merg mai cu atentie si iti fac loc; asta am remarcat chiar de la primul drum).

 

am mers ceva anul trecut (undeva pe la 5-6000 km) fara evenimente, si i-am dat deja trei drumuri prin oras anul asta (de dezmortire).

 

cam asa arata pe roti:

 

post-19213-1236716621_thumb.jpg post-19213-1236716687_thumb.jpg

post-19213-1236716729_thumb.jpg post-19213-1236716772_thumb.jpg

post-19213-1236716806_thumb.jpg post-19213-1236717531_thumb.jpg

post-19213-1236717565_thumb.jpg

Sa ai noroc de "electruta".La multi km,fara cheltuieli neprevazute.Asa ceva poti s-o transmiti inca cel putin 2 generatii si nu cred ca exagerez.E o splendoare de vis.Imi dau seama ce ai simtit cand ai vazuto.Cum pot fi unii asa de miserupisti sa zgarie,nu sa rupa asa o bijuterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,ai rezolvat problema cu discurile de frana?

salut,

am rezolvat chiar atunci. nu pot zice ca am multi prieteni, dar aia pe care ii am sunt de nadejde.

multumesc pentru urari, la fel tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Honda Shadow VT750C4 (2007)

Dotari suplimentare minime si folositoare:

Parbriz National Cycle

Bari protectie laterale Hepco & Becker

Spatar pasager si suporti genti laterale Hepco & Becker

Genti Laterale Iron Horse (deocamdata...luna viitoare vine, evident, Hepco & Becker Buffalo Custom)

faruri suplimentare Hepco & Becker

post-43541-1244811552_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Primul calut, deja l-am botezat SLEIPNIR, Suzuki Intruder VS800GL, cu accesoriile de rigoare:

- "talpi" highway hawk;

- rezervor custom Harley Davidson de 18 litri;

- sissy bar rabatabil;

- top case plastic shad;

- coburi hepco & becker plastic;

- proiectoare cu intrerupator;

- engine bar aztec;

- capacele lichid frana si lichid ambreiaj "free spirit";

- oglinzi "live to ride";

- ornament crom aripa fata;

- turometru;

- vor urma si tobe custom Harley Davidson.

Si deocamdata o poza, mai veche putin:

post-13236-1250020233_thumb.jpg

Editat de thorus_2003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Sanatate maxima voua si la motoare ca restul se rezolva @Cretzu_Dej si @thorus_2003

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
Primul meu calutz...prezentat in 2 variante: Chopper & Touring :D

 

Is curios sa vad pareri... :D

Sa fiti amandoi sanatosi si sa faceti multi km impreuna cu bine :o !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat mult pe ea, dar de atunci or scazut mult preturile.

Se comporta foarte bine si-n oras si la drumuri lungi doar ca tre' sa-mi schimb ghidonul cu unul ceva mai scurt k asta vibreaza k dracu pe autostrada dela 110 km/h in sus si daca mai e si vant..stai ca o panza in aer.

Unul dintre atuuri e faptul ca motocicleta e foarte usoara (vreo 160 kg) si datorita acestui fapt e foarte manevrabila, foarte sprintena, se comporta excelent in oras...

 

Peace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SIMSON AWO T 425

modificari

roata fata 21

roata spate 150/80/15 cerc de ww broasca pus pe spite

cadru latit in spate

lungit

inclinat jugul din fata si inaltat cadrul in fata sub jug

furca springer facuta personal

comezi de frina si ambreaj de ij festival

prinderi ghidon facute la strung

ghidon facut

far de tractor cromat

filtru de aer minsk

carburator MZ ts

piston scoda

comenzi modificate in fata

cadan lungit

cromatul este facut la ELBA timisoara

in fata linga jug cutie de scule originala simson awo t 425 cromata

totul este creatie proprie

salutare

stiu ca m-am trezit cam tarziu, dar asta e ...

As vrea sa imicromez si eu cate ceva la motor, si vroiam sa te intreb cate ceva, de exemplu: se mai ocupa cu cromare, care este procedura (mai ales daca se poate vorbi cu cineva din interior ca sa fie mai ieftin), cam care ar fi preturile, etc

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...