Sari la conținut

Adrian Berescu aka TAZ accident mortal


orestte
 Share

Postări Recomandate

 

 

n-ai prins convoaie de combine pe drumurile publice, se practica inainte de '89, sa vezi cum ''zburdau'' cu 50-60 km/h.

 

eu zic de astea noi care sunt limitate prin lege. limitate din fabrica. din punct de vedere legat nu pot depasii viteza de 50km/h... acum daca merg mai repede, nu stiu ce sa zic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 396
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu zic de astea noi care sunt limitate prin lege. limitate din fabrica. din punct de vedere legat nu pot depasii viteza de 50km/h... acum daca merg mai repede, nu stiu ce sa zic...

nu se aplica la modelele mai vechi, cum e cea implicata in accident. ca fapt divers, un tramvai prinde 100 km/h constructiv, dar este limitat doar de regulile rutiere aplicabile pe segmentele de drum in cauza.

daca nu esti obisnuit cu utilajele si cu modul lor de manevre, poti fi surprins de manevrele lor.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se aplica la modelele mai vechi, cum e cea implicata in accident. ca fapt divers, un tramvai prinde 100 km/h constructiv, dar este limitat doar de regulile rutiere aplicabile pe segmentele de drum in cauza.

daca nu esti obisnuit cu utilajele si cu modul lor de manevre, poti fi surprins de manevrele lor.

 

 

 

asta stiu, te pot lua prin surprindere foarte usor, mai ales daca nu prea ai avut contact cu asa ceva.

 

apropo, am citit cateva posturi mai sus, cum ca cineva a zis, oare cum decurgeau lucrurile daca in loc de "simpla si banala" persoana, Taz , era un baiet al unui om din stat? mai erau judecatorii atat de indulgenti? asta tinand cont si de faptul ca nu avea permis, era baut.... bun, cercetat in libertate pt accident, nimic de zis, dar nu mai intra in calcul lipsa permisului si faptul ca era baut la "carma"? chiar asa a ajuns tara asta? sat fara caini? fiecare face ce vrea ca si asa, nu pateste mare lucru... daca imi iau un camion si incep sa secerez motociclistii pe strazi, tre sa nimeresc un fiu de demnitar ca sa fiu oprit definitiv? aici se rezuma tot? daca nu deranjezi pe nimeni prea important e bine, daca o faci, o patesti... poate nu aici e locul cel mai potrivit pt aceasta "intrebare", dar daca tot a adus cineva acest subiect in discutie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ala cu combina nu a iesit din parcare ci din drumul lateral. cum spune si Politia in materialul video de pe Antena 3, asta insemna ca a aparut din stanga lui Adrian.

Combina implicata este marca Class modelul Compact 25.

Ea arata ca in pozele de mai jos, Un element importante este faptul ca ala are in materialul video acel capac de motor (sau la ce-o fi ele capac/capota) care ridicat + pozitia combanierului la volanul atelajului blocheaza complet vizibilitata in partea dreapta, de unde a venit motociclistul...

Deci, nu mai conteaza cu ce viteza a iesit in drum...El a iesti bowl pur si simplu. Ce sa mai vb despre alcool si faptul ca nu avea permis pentru acel utilaj... :kick:

post-12182-0-12999700-1314035283_thumb.jpg

post-12182-0-00766800-1314035290_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule moderator, n-ati citit tot ce am scris. AM FACUT un topic in care sa nu se posteze discutii in contradictoriu, dar cineva dintre moderatori l-a mutat aici, unde 'e voie'. A fost o aluzie fina, poate nu v-ati prins, ca topicul asta nu s-a intentionat a fi un 'bai, am vazut un accident, era ceva de viteza, are cineva mai multe informatii?', asa cum se obisnuieste in regiune. In concluzie, daca tot ne dam moderatori, da-ti-ne topicul inapoi pe regionala, sunt convins ca in numele celor care l-au cunoscut pe Taz pot spune ca n-avem nevoie de interpretari experte despre cum vireaza un camion pe topicul asta. Faceti split la tot ce au zis cei care l-au cunoscut pe Taz pe topic, mutati rezultatul pe Iasi si restul ramaneti sa va balacariti in viraje si cronometrari.

Faceti topic In Memoriam pe regionala si va promit ca acolo nu se vor posta discutii in contradictoriu.

Cit timp topicul e aici se pot discuta obiectiv si politicos toate aspectele neclare ale accidentului.

Din fericire pt. restul uzerilor, iar daca nu stiati va spun eu acum ca: realitatea este ca NU AVETI ASTFEL DE DREPTURI, sa insultati pe cineva. Mai ales unii uzeri care nu v-au adresat niciun cuvint jignitor sau nepotrivit. Faptul ca au DOAR o alta parere decit a voastra care sinteti implicati afectiv, o sa-l constientizati dupa ce veti reciti discutiile astea peste ceva vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faceti split la tot ce au zis cei care l-au cunoscut pe Taz pe topic, mutati rezultatul pe Iasi si restul ramaneti sa va balacariti in viraje si cronometrari.

 

 

tank, oricum raul\neraul a fost facut deja, nu mai ai ce face. si dupa parerea mea, acesta nu e un topic regional, pt ca nu numai iesenii l'au cunoscut pe TAZ. stiu ca a iesit cam uratel pentru un topic de genul, dar asta e, asta nu e rezultatul unor oameni care nu au ce face si comenteaza aiurea, nu spu ca sa comentat aiurea dar nici nu dezmint, ci e vina celor care nu isi pot inghitii orgoliul pt un moment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rind comparatiile le faci lipsit fiind de experientza. La 100h/frinezi in maxim 50m,la 50/h frinezi in 15m. E suficient s-o lasi la 80-90 cind vezi asemenea mastodonti, vaci, carutze. La 150/h deja i-ti trebuie distantza dubla la frinare.

Pai tocmai asta e ideea, nu ti s-a intamplat niciodata sa o lasi moale si exact cand ajungi aproape de ala sa se bage pe drum in fata? Eu din fericire am patit-o numai cu masina (sunt mai mult cu B-ul decat cu A-ul), dar uite unul dintre colegii forumisti din Buc, a patit-o. Cand ala e beat rupt, nu stiu cum a reactionat atunci, poate a fost vorba de asa ceva, poate a fost viteza, poate a fost nu stiu ce. Lasa-l pe baiat sa se odihneasca in pace! Faci o ambitie din cauza ca te-a balacarit nu stiu cine, arata ca esti domn si cedeaza tu, chiar daca ai/nu ai dreptate! Seara placuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi interesant de clarificat altceva. Taranul ala beat cica nu avea permis. Permis pentru ce ? Combina aia nu e tractor rutier deci nu e considerata autovehicul:

 

6.autovehicul - vehiculul echipat cu motor in scopul deplasarii pe drum. Troleibuzele si tractoarele rutiere sunt considerate autovehicule. Mopedele, vehiculele care se deplaseaza pe sine, denumite tramvaie, tractoarele folosite in exploatarile agricole si forestiere, precum si vehiculele pentru efectuarea de servicii sau lucrari, care se deplaseaza numai ocazional pe drumul public, nu sunt considerate autovehicule;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi interesant de clarificat altceva. Taranul ala beat cica nu avea permis. Permis pentru ce ? Combina aia nu e tractor rutier deci nu e considerata autovehicul:

Conducatorii de utilaje agricole trebuie sa aiba atestat profesional pentru asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi interesant de clarificat altceva. Taranul ala beat cica nu avea permis. Permis pentru ce ? Combina aia nu e tractor rutier deci nu e considerata autovehicul:

 

6.autovehicul - vehiculul echipat cu motor in scopul deplasarii pe drum. Troleibuzele si tractoarele rutiere sunt considerate autovehicule. Mopedele, vehiculele care se deplaseaza pe sine, denumite tramvaie, tractoarele folosite in exploatarile agricole si forestiere, precum si vehiculele pentru efectuarea de servicii sau lucrari, care se deplaseaza numai ocazional pe drumul public, nu sunt considerate autovehicule;

 

nu, dar daca nu ma insel tot iti trebuie ceva la mana ca sa poti iesii pe drumurile publice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai citeste odata postarea mea inainte de a ma face in fel si chip. incearca sa gandesti de data asta.

 

Pana la urma cretinul ala o sa scape exact din motivul asta :(

nu are cum sa scape. nu e vb doar de permis aici. A OMORAT UN OM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma cretinul ala o sa scape exact din motivul asta :(

 

la cum te'ai exprimat tu, cineva intelege ca mai exista 1% sanse sa nu scape. din pacate deja a scapat cum au facut'o si altii pana acum. si ceea ce e mai dureros, nu e ca vinovatul, in 99% din cazuri scapa, ci ca justitia romana ii scapa, datorita legilor bine puse la punct din acest stat, ce poti sa mai zici?...:moron::baldy::angryfire:

 

@deathm - mai citeste odata postarea mea inainte de a ma face in fel si chip. incearca sa gandesti de data asta.

 

 

eu am zis asta...

 

"aici chiar ai dat cu mucii in fasole, adica, eu chiar nu gasesc nici un sens la postarea asta, poate sunt eu tampit. nu vreau sa zic, esti tampit, nebun, taci, doar ca nu ii gasesc rostu. si in plus, daca avea viteza, unde sunt urmele de franare? (nu a mai franat ca nu a mai avut timp...) de ce motocicleta arata asa intreaga? dupa parerea mea, daca avea asa mare viteza, cam cum apreciaza unii, nu arata asa mobra aia, nu??!! era un puzzle de sute de bucatele. dar oricum, nu mai e nimic de facut acum pentru a alina durerea prezenta in multi dintre noi. sa dus, acum putem doar spera ca sa mai invatat cateceva din accidentul asta, si ca intr'un fel sau altul moartea lui TAZ nu va fi uitata prea curand..."

 

arata'mi tu cu ce te'am jignit aici. nu stiu care ar trebuii sa citeasca mai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offf, nici nu stiu cum sa astern pe taste ce-mi vine sa spun dupa ce am citit tot topicul asta cap-coada.

Vineri de cind am auzit de accident am avut o stare naspa tare. Trebuia sa plec la mare cu mobra si am vrut sa renunt dupa ce tocmai citisem despre accident. Imi minte imi venea ceea cea au spus si altii aici inaintea mea: "Daca lui Taz i s-a putut intimpla asta, atunci mie ...". Am plecat totusi cu mobra iar duminica dupa amiaza cind ma intorceam si am vazut botul unui tractor cum iesise de pe un drum lateral direct la Taz m-am gindit.

Indrumarul despre cumpararea mobrelor scris de Taz si postat de Smokey AICI a fost unul din primele lucruri pe care le-am citit pe forumul asta. Pe Taz l-am vazut prima data in 2006 la Constanta apoi m-am intersectat cu el pe drum de vreo 4 ori si de fiecare data i-am recunoscut motorul si numarul si ziceam "uite-l pe Taz de la Iasi ...".

 

Ceea ce vreau sa transmit prietilor lui apropiati si celor care l-au cunoscut si tot scriu pe aici este ca eu citind absolut tot ce s-a scris aici nu am gasit nici macar UN post care sa-i intineze memoria de om si de motociclist. De ce nu incercati sa faceti un efort si sa observati ca nimeni nu l-a acuzat pe Taz de ceva sau nu a incercat macar sa insinueze ca el ar fi fost vinovat cu ceva in producerea accidentului? Nu cred ca este om care a citit aici de el sau macar a auzit de el si care sa nu-i respecte memoria de om, de artist si de motociclist.

Eu cred ca daca Taz ar citi ce scrieti VOI, prietenii lui, el pe voi v-ar trage de urechi ca gresiti.

Am citit de 2 ori ce a scris Jagi pe topicul asta si nu am vazut nicaieri ca a "aruncat cu noroi" sau alte stereotipuri forumistice in care excelati.

Omul si-a expus un punct de vedere foarte logic si argumentat:

- o combina este un utilaj pe care-l vezi de la distanta,

- o combina nu te poate surprinde cind intra de pe un drum lateral, datorita vitezei mici de deplasare;

- e posibil ca Taz sa fi avut viteza, lucru care a favorizat nenorocirea.

 

Ce vi se pare denigrator si neplacut in aceste ipoteze? Va intelege toata lumea durerea si dorinta de a-i pastra amintirea placuta, dar trebuie sa intelegeti ca mai sint si oameni care judeca la rece situatia si chiar daca nu va place, trebuie sa constientizati ca un om care nu e implicat emotional intr-o astfel de nenorocire judeca mult mai obiectiv cele intimplate.

In afara de voi, prietenii lui, nu a adus nimeni insulte si apelative nepotrivite pe topicul asta iar rugamintea pt. Insider si domnisoara cu "15.000 de km ca ghiozdanel" este sa evitati la a mai insulta membrii forumului cu a caror opinie nu sinteti de acord. Puteti insa s-o combateti cu argumente cit doriti.

 

Repet si au spus-o si altii inaintea mea, topicurile din sectiunea asta nu sint "In memoriam". Ca se transmit si condoleante e altceva, dar cel care a creat sectiunea asta a forumului a scris destul de clar: "Accidente - Sa invatam din greselile altora ...". Va place sau nu, asta e realitatea si nu aveti cum s-o schimbati iar invitatiile voastre de a parasi un participant la discutie topicul ca asa vreti voi nu vor fi onorate din pacate.

 

 

Odihneste-te in pace TAZ :rose: :rose: :rose: :rose:

 

 

 

Domnule SSSS, sper sa retin corect nick-ul dumneavoastra, domnisoara cu 15.000 km a reusit performanta de a nu se "intersecta" de 4 ori cu Adrian Berescu ci de a strabate timp de 4 ani fiecare colt al tarii pe acelasi motor cu el.timp in care, credeti-ma, au mai fost situatii, daca nu similare, macar asemanatoare. tocmai pentru ca traim in Romania. zic eu ca patru ani ar fi suficienti incat sa am macar asa, in mare, o mica idee despre modul in care actionau reflexele lui Taz. sa am o idee despre cum actiona el in diverse situatii, despre deciziile pe care le lua intr-o miime de secunda.

 

si tocmai pentru ca alaturi de mine, Taz a iesit din situatii in care eu deja imi vedeam mama plangand si aprinzandu-mi o lumanare la mormant, am luat ca o jignire personala insistenta cu care s-a afirmat ca nu si-a luat nici o masura de precautie, ca baietii din zona stiu ei ca Taz merge tare. cred ca nici un om in locul meu nu ar fi reusit sa ramana indiferent si sa se abtina.

 

SINGURUL de pe acest topic care a venit cu o explicatie de bun simt, logica si in cunostinta de cauza despre ceea ce s-ar fi putut intampla acolo a fost Crivat.

 

Stiu ca domnul Jagi este extrem de furios pe "epitetele" aduse. stiu ca este extrem de furios pentru ca "douazeci de handicapati" l-au raportat. stiu ca este extrem de furios ca niste "creiere de maimutze" nu au fost de acord cu el ca viteza pe care o avea Taz a fost principala cauza a accidentului.

 

imi cer scuze public pentru ca am folosit tocmai cuvintele lui Taz pentru a-i atrage atentia asupra faptului ca nu Adrian Berescu este omul pe care sa el sa il comenteze. Imi cer scuze pentru ofensele aduse, ii urez insanatosire grabnica si ii transmit un ultim gand- ceea ce mi-ai sugerat dumneata in privat, domnule Jagi, ca esti un motociclist mult mai bun decat Taz pentru ca tu la 160 km/h ai scapat cu atat de putin nu este adevarat. Cand ai sa ajungi sa sarbatoresti 25 de ani de motocicleta fara sa fi ajuns vreodata la spital, cand ai sa ajungi sa aduci acasa in siguranta sute de oameni, atunci abia vei putea sa afirmi ca esti mai bun.

 

Singura lectie care putea si trebuia sa se invete din acest topic era ca DACA ADRIAN BERESCU A MURIT IN ACCIDENT DE MOTOCICLETA NICI UN ALT MOTOCICLIST NU ESTE IN SIGURANTA pe drumurile din Romania. Romania nu este pregatita, nu este educata inca. ar fi trebuit sa se invete ca poate este cazul ca in loc sa scrieti ineptii pe forum in care sa acuzati motociclistii care mor ca si-au cautat-o cu lumanarea, ca nu sunt suficient de buni, sa intensificati constientizarea maselor. Sa FACETI ceva. nu analiza dinamicii unui accident va va face mai buni, nu ea va va aduce acasa la parinti, la copii, la iubite. in situatii ca astea, tot ce ati analizat pe forum dispare. raman instinctele, flerul si de ce nu, un dram de noroc. dar daca vecinul lui Gica, cel cu combina, nu va mai iesi niciodata beat pe un drum public fara sa se asigure probabil un prieten de-al vostru motociclist va trai.

 

Rog public administratorii sa imi stearga postarile in care am ofensat pe cineva. Ii rog deasemeni sa stearga contul personal.

 

Si repet o replica celebra de-a lui Taz, citata de Tank anterior si dupa care in mod normal, nu ar fi trebuit sa mai scrie nimeni nimic.

 

Jagi, vrei un mar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule SSSS, sper sa retin corect nick-ul dumneavoastra, domnisoara cu 15.000 km a reusit performanta de a nu se "intersecta" de 4 ori cu Adrian Berescu ci de a strabate timp de 4 ani fiecare colt al tarii pe acelasi motor cu el.timp in care, credeti-ma, au mai fost situatii, daca nu similare, macar asemanatoare. tocmai pentru ca traim in Romania. zic eu ca patru ani ar fi suficienti incat sa am macar asa, in mare, o mica idee despre modul in care actionau reflexele lui Taz. sa am o idee despre cum actiona el in diverse situatii, despre deciziile pe care le lua intr-o miime de secunda.

 

si tocmai pentru ca alaturi de mine, Taz a iesit din situatii in care eu deja imi vedeam mama plangand si aprinzandu-mi o lumanare la mormant, am luat ca o jignire personala insistenta cu care s-a afirmat ca nu si-a luat nici o masura de precautie, ca baietii din zona stiu ei ca Taz merge tare. cred ca nici un om in locul meu nu ar fi reusit sa ramana indiferent si sa se abtina.

 

SINGURUL de pe acest topic care a venit cu o explicatie de bun simt, logica si in cunostinta de cauza despre ceea ce s-ar fi putut intampla acolo a fost Crivat.

 

Stiu ca domnul Jagi este extrem de furios pe "epitetele" aduse. stiu ca este extrem de furios pentru ca "douazeci de handicapati" l-au raportat. stiu ca este extrem de furios ca niste "creiere de maimutze" nu au fost de acord cu el ca viteza pe care o avea Taz a fost principala cauza a accidentului.

 

imi cer scuze public pentru ca am folosit tocmai cuvintele lui Taz pentru a-i atrage atentia asupra faptului ca nu Adrian Berescu este omul pe care sa el sa il comenteze. Imi cer scuze pentru ofensele aduse, ii urez insanatosire grabnica si ii transmit un ultim gand- ceea ce mi-ai sugerat dumneata in privat, domnule Jagi, ca esti un motociclist mult mai bun decat Taz pentru ca tu la 160 km/h ai scapat cu atat de putin nu este adevarat. Cand ai sa ajungi sa sarbatoresti 25 de ani de motocicleta fara sa fi ajuns vreodata la spital, cand ai sa ajungi sa aduci acasa in siguranta sute de oameni, atunci abia vei putea sa afirmi ca esti mai bun.

 

Singura lectie care putea si trebuia sa se invete din acest topic era ca DACA ADRIAN BERESCU A MURIT IN ACCIDENT DE MOTOCICLETA NICI UN ALT MOTOCICLIST NU ESTE IN SIGURANTA pe drumurile din Romania. Romania nu este pregatita, nu este educata inca. ar fi trebuit sa se invete ca poate este cazul ca in loc sa scrieti ineptii pe forum in care sa acuzati motociclistii care mor ca si-au cautat-o cu lumanarea, ca nu sunt suficient de buni, sa intensificati constientizarea maselor. Sa FACETI ceva. nu analiza dinamicii unui accident va va face mai buni, nu ea va va aduce acasa la parinti, la copii, la iubite. in situatii ca astea, tot ce ati analizat pe forum dispare. raman instinctele, flerul si de ce nu, un dram de noroc. dar daca vecinul lui Gica, cel cu combina, nu va mai iesi niciodata beat pe un drum public fara sa se asigure probabil un prieten de-al vostru motociclist va trai.

 

Rog public administratorii sa imi stearga postarile in care am ofensat pe cineva. Ii rog deasemeni sa stearga contul personal.

 

Si repet o replica celebra de-a lui Taz, citata de Tank anterior si dupa care in mod normal, nu ar fi trebuit sa mai scrie nimeni nimic.

 

Jagi, vrei un mar?

 

:goodposting: :agree: :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni,

eu nu prea postez pe topicuri despre accidente cu morti. Pentru simplul fapt ca stiu ca eu pot fi oricand in locul lor. Si pentru ca ma stiu guraliv pe forum si stiu ca multi ar sari cu gura pe un topic despre accidentul meu fatal. Si pentru ca n-as vrea ca nevasta-mea sau copiii mei sa citeasca parerile tuturor despre mine, constient fiind ca majoritatea vor fi negative.

Dar, oameni,

intelegand sau mai bine spus intuind durerea celor care au cunoscut indeaproape victima dar si detasarea celor care nu au cunoscand-o va spun urmatoarele:

* celor care comenteaza cinic si rece: incercati sa abordati un ton mai moderat, ganditi-va la cei pentru care omul respectiv a insemnat mai mult decat un mobrist pe strada sau pe forum

* celor care l-ati iubit pe om: incercati sa intelegeti cinismul oamenilor care nu l-au conoscut, cinism indus de starea de totala defensiva in care ne pune pe noi mobrismul pe drumurile Romaniei

* una peste alta trebuie sa fiu de acord cu cei care diseca accidentele; acesta este rostul sectiunii, evidentierea cauzelor si invatatul din accidente

* SSSS, parca esti altul scriind despre Taz; respect

* Jagi, corect dar mult prea agresiv (vezi primul punct)

* pasagera lui Taz: cred ca intuisec durerea ta si revolta impotriva cinicilor; dar ei au rolul lor, pozitiv daca te gandest la motociclistii ramasi in viata si pe care sunt convins ca Taz, desi nu l-am cunoscut personal, ar inghiti orice ca sa-i vada in viata mult timp de acum in colo. Experienta mea in ale forumismului motociclistic ma face sa te indemn sa nu mai intri pe topicul asta niciodata. Si asta doar pentru alinarea mai rapida a durerii tale si linistea de care ai nevoie acum (daca am inteles gresit relatia ta cu Taz imi cer scuze)

 

Deci, oameni,

eu care ma iau in bete cu voi zi de zi pe forumu' asta va spun acum ceea ce am vrut sa va spun la fiecare topic de accident fatal: pe asemenea topicuri incercati sa va tineti mai in frau, incercati sa fiti mai moderati. Am sa iau postul asta si am sa-l pun intr-un word pentru a-l putea pune cu copy/paste de fiecare cand un astfel de topic degenereaza.

 

Pentru ca, oameni, nu uitati ca inainte de a fi mobristi, inainte de a fi vinovati sa nu intr-un accident, inainte de a fi victime, inainte de a incerca sa aflam adevarul, inainte de a fi mai duri sau mai sentientali, mai blanzi sau mai cinici, inainte de toate astea suntem cu totii oameni si trebuie sa ne tratam intre noi ca atare.

 

Va saluta Speedy_care_nu_da_niciodata_cu RIP.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din unele postari de aici eu inteleg asa: orice motociclist ar circula pe drumul acela in limite legale si exact in acelasi loc, in aceleasi conditii, i-ar iesi in fata combina aceea, acela este un motociclist 100% mort, fara nici cea mai mica sansa. Asta inseamna ca toti suntem ca si morti, pentru ca inevitabil intr-o buna zi ne vom intalni cu situatii din acestea sau chiar mai rele. Hmmmmm, parca nu e bine sa gandim asa.

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au cerut numere de telefone sau conturi bancare pentru a acorda un sprijin financiar care sa stiti ca este foarte bine primit... pentru cei care pot si vor:

 

RO77RZBR0000060008429471

Deschis la Raiffeiesen filiala Alexndrul cel Bun - IASI

Titular cont Simionescu Natalia

Cu mentiunea "PENTRU TAZ"

 

Azi a plecat un prienten bun dintre noi, un exemplu bun pentru societate, care stia sa lupte pentru pasiuni... imi gasesc greu cuvintele la ora asta sunt multe de zis si tind sa cred ca nu mi-ar ajunge nici zeci de pagini.

 

Va rog din suflet terminati cu prostiile pe acest topic!

Va multumim pentru sprijinul acordat si omagiile aduse!

Taz vei ramane mereu in sufletele noastre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu la il odihneasca!

 

vroiam sa scriu mai mult, dar ma rezum doar la a spune ca multii, la nivel inconstient (sau constient dar nu rostit), isi gasesc puterea necesara sa continue pe doua roti cautand greselile pe care le-a facut motociclistul. Ne spunem noua insine "mie nu mi se poate intampla ca nu sunt teribilist... etc " sau "eu nu o sa repet greseala lui x..." etc.

 

O parte din adevar este ca gandul ca "motociclistul a gresit" este reconfortant pentru multi dintre noi.

 

Asa ca: Cine urmeaza ?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu ai facut niciun topic.

Topicul facut de Orestte se referea la accident si initial la nevoia de singe. Lucrurile astea au determinat mutarea lui la sectiunea generala a forumului pt. a fi citit de mai multa lume si sa se poata ajuta cu singe la nevoie.

Topicul a luat pe urma intorsatura nefericita pe care o regretam cu totii, dar ramine un topic de interes general.

Eu in general ma prind mai greu, mai ales la aluziile "fine", dar daca ma prind de ceva, in general ma tin bine, asa ca in concluzie citeste tu cu atentie ce ti-am scris in postul anterior si fa topic in amintirea lui TAZ, aici sau pe regionala. Acolo imi mentin promisiunea de a nu ramine decit postarile cu amintiri despre Taz.

Pt. faptul ca tot ma dau moderator, topicul asta ramine aici si nu face nimeni split la posturi pt. a se pierde sensul discutiei. :peace:

...la începuturile topicului am sperat ca multiplii campioni în postări narcisiste să sesizeze că sunt momente când poți vorbi și momente când TREEEBUIE SĂ TACI!

Dar nu, nici Taz nu este scutit de așa ceva! Nu au putut aștepta trecerea momentului de intensă durere, profundă neputință în fața destinului implacabil!

Au trebuit ei să umple topicul de mana înțelepciunii lor, tipic autosuficiente, atât de banale și scârbavnic omenești ... declar, cu impasibilitatea celui care este conștient de limitările sale, că-mi este SILĂ de atâta bâzâială!

Bunul simț ar fi trebuit să sugereze unor profeți ai motociclismului românesc, care de altfel sunt profund atacabili la nivel de logică, analiză de caz, sinteză de idei...pfui, intru în polemică cu ei... că sensul în care decurge acest topic este marcat de faptul că este vorba de Taz ... da, este comemorare ... SUNTEM MULT MAI MULȚI CEI CARE DORIM ACEST LUCRU ... făceți-vă voi topic de găsit, în scop de autosatisfacție, motivul trecerii în neființă a acestui OM!!!

 

Revin, și repet: Pe ACEST topic mi-e SILĂ (warn-uiți-mă-n veci) să asist la stupizenia ce, de altfel, mă înconjoară, zilnic, până la sufocare!

 

TAZ, îmi va fi dor de tine! Scurt, simplu, asta simt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din unele postari de aici eu inteleg asa: orice motociclist ar circula pe drumul acela in limite legale si exact in acelasi loc, in aceleasi conditii, i-ar iesi in fata combina aceea, acela este un motociclist 100% mort, fara nici cea mai mica sansa. Asta inseamna ca toti suntem ca si morti, pentru ca inevitabil intr-o buna zi ne vom intalni cu situatii din acestea sau chiar mai rele. Hmmmmm, parca nu e bine sa gandim asa.

 

Nu. Rezulta ca oricand se poate gasi un Gigi caruia sa nu-i pese sau sa nu fie constient de repercursiunile actiunilor lui, iar motociclistul sa nu mai aiba timp necesar unei manevre de evitare. In cazul de fata, daca Gigi ar fi fost instruit cum trebuie sa utilizeze utilajul in conditii de drum public, nu mai exista acest topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din unele postari de aici eu inteleg asa: orice motociclist ar circula pe drumul acela in limite legale si exact in acelasi loc, in aceleasi conditii, i-ar iesi in fata combina aceea, acela este un motociclist 100% mort, fara nici cea mai mica sansa. Asta inseamna ca toti suntem ca si morti, pentru ca inevitabil intr-o buna zi ne vom intalni cu situatii din acestea sau chiar mai rele. Hmmmmm, parca nu e bine sa gandim asa.

 

Am plans si am si ras azi/ ieri, cand il conduceam pe Adi spre "garajul final"; am plans pentru ca stiu ca imi va lipsi si poate pentru ca nu am considerat ok felul in care a trebuit sa ma despart de omul asta. Pe cealalta parte am ras cu cativa amici (al'de Lorin, Alveola, Chucky, Puc si care mai erau acolo) facand exact aceleasi poante deplasate la care si Berescu radea de facea temperatura prin Fundatie sau pe unde ne mai nimeream si ne lasam mintea la N.

 

Spuneam cuiva vineri ca , luand in considerare ce si cum s-a intamplat cu bietul Taz, fiecare dintre noi, cand revenim acasa seara dupa o zi de motociclism politicos pe drumurile patriei, ar trebui sa petrecem salbatic, ca intr-o ultima seara alaturi de familie sau copii, iubiti sau dupa caz - iubite, prieteni si vecini non-cocalari, celebrand o victorie a bunului simt impotriva marlaniei si lipsei de respect fata de lege.

 

Desi ce ai scris mai sus e adevarat si doare prin simpla realitate si brutala actualitate, ma incapatanez sa sper ca NU vom ajunge sa iesim din casa cu teama. Inima mi-e grea si stiu ca pentru multa vreme o sa plang la munca ascuns dupa monitoare, aducandu-mi aminte de tovarasul Taz... am dus multi oameni la groapa si dupa fiecare zic ca data viitoare va fi mai usor - NU e asa, din nefericire :(

 

Insa dincolo de furia ce ma indeamna cateodata sa impart dreptatea "bratului secular" razbate o sugestia unui prieten: poate ar fi momentul sa incercam sa schimbam ceva nu prin marsuri, nu prin campanii, nu prin ragete sterile pe forumuri, ci prin ACTIVISM: impreuna cu cativa apropiati stransi zilele astea sub umbra napastei, ne-am promis ca de acum inainte vom sun la 112 de fiecare data cand vedem pe drumurile nationale sau europene carute, tot soiul de atelaje si alte ciudatenii interzise prin lege. Bataia unei asemenea actiuni e lunga ( precum e si evolutia tarii asteia din glod+balega catre civilizatie) insa daca am putea extinde comportamentul asta la nivelul intregii comunitati moto (si auto, caci sunt o droaie de piloti care au si B-ul), poate-poate vom reusi sa schimbam ceva.

 

In tarile cu apa calda non-stop, serviciul de urgenta are influenta si personal, consider ca si aici se poate face treaba... doar sa vrem. Desi si eu gandisem intial "baga-ti plua in 112 ca nu opresc sa sun", mi-am dat seama ca unul din factorii ce contribuie la perpetuarea (si agravarea) starii actuale este EXACT PASIVISMUL nostru. Cu cat se vor gasi mai multi participanti la trafic sa ii innebuneasca pe oamenii (nevinovati, de altfel) de la 112, cu atat sansele noastre de a schimba ceva cresc. CRED ca putem schimba ceva daca incepem sa actionam; marsurile au si ele rostul si impactul lor, insa am ami mult incredre in actiunea civica, in forta numarului de oameni care raporteaza nereguli flagrante in trafic.

 

Din cate stiu, 112 e supravegheat de o comisie europeana care are rolul de a asigura eficienta raspunsului la solicitarile de urgenta. Daca noi insa NU folosim 112 pentru a reclama exact aceste nereguli ce ne duc la groapa... NIMENI nu o va face! Si nu ne ramane decat sa ne stergem nasurile si ochii inrositi de lcarimi cu maneca prafuita a gecii, iesind din cimitir cu capul plecat, blestemand pe cine stie ce alt cercopitec ce ne-a trimis inca un coleg/ o colega, sot/ sotie, prieten/ prietena, logodnic sau logodnica, mama, frate, tata, unchi, fiica sau ce naiba vreti voi... catre raceala gropii, lasandu-ne doar amintirile si durerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un post de nota 10, crivat.

 

Nu l-am cunoscut pe Taz dar din tot ce s-a scris inteleg ca a fost un om deosebit, genul de om fara de care lumea devine mai saraca si rece... Mi-a parut rau sa citesc pe acest topic multe atacuri si injurii, si cred ca multi nu inteleg un lucru. Tot ceea ce conteaza acum e ce s-a intamplat, o mie de vorbe aruncate nu mai fac nicio diferenta, nu il mai aduc inapoi. Daca are unul sau altul dreptate despre cum s-a petrecut accidentul, asta nu schimba cu nimic datele problemei, si anume ca a murit un om...

 

Mi se pare destul de evident ca in acest caz a fost vorba de o eroare umana de apreciere a distantei/ miscarilor celuilalt. Nu, nu a fost Taz de vina pentru nimic, asa ceva i s-ar putea intampla oricui. Am "gustat" senzatia pe pielea mea cand eram in masina, pe "locul mortului", iar soferul a avut o secunda de neatentie la volan. Masina a luat-o cu viteza (cam 90-100 km/h, moartea era garantata) pe contrasens, pe ultimii metri care ne desparteau de un TIR... Am scapat ca printr-o minune, dar nu stiu ce am fi fost fara reflexele bune ale soferului, care a smucit de volan dreapta in ultimul moment, cand era sa ne infigem in TIR.

 

Cred ca oamenii reactioneaza diferit in momente-limita. Unii pur si simplu paralizeaza si nu mai sunt in stare sa faca nimic. Altii isi mentin sangele rece. Dar nimeni nu poate sti cum reactioneaza pana nu este pus efectiv in situatia respectiva (si s-ar putea sa nu reactioneze de doua ori la fel), si asta poate fi pentru unii ultima oara...

 

Din experienta de sofer stiu ca in trafic nu sunt doua situatii identice. E greu de spus cum ar fi fost mai bine, desi exista un set de parametri general acceptati (regulile de circulatie). Daca am avea mai multe vieti, ca in jocurile pe calculator, am putea sa "refacem" situatia respectiva si sa "exersam" pana am ajunge la o apreciere corecta si am face manevrele corecte pentru a continua drumul... Din pacate, orice greseala se plateste scump, asa ca putem doar sa fim atenti si sa nu avem incredere in ceilalti participanti la trafic ca ne vor acorda prioritate...

 

Cred ca Taz stie cat de mult l-ati iubit si va fi mereu cu voi... :rose: :rose: :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se insista ca nu exista urme de frinare ale motocicletei. Absolut corect, unii motociclisti nu blocheaza roata spate la frina de urgentza. Majoritatea incepatorilor blocheaza roata spate, cei cu multa, multa experientza nu o blocheaza. Blocarea spatelui creste distantza de frinare, plus ca nu mai poti face nici o manevra de evitare cu spatele blocat.

Doamna care a mers pasagera cu Taz mii de kilometri ar trebui sa dea dovada de buna crestere si sa nu mai injure ca la usa cortului. Nu a fost prezenta in momentul accidentului. Mi-a trimis un mesaj pe privat ca are ea grija de mine sa nu mai postez, adica m-a raportat la moderatori, de fapt mi-a facut fara sa vrea un serviciu.Faptul ca ai gresit O DATA, nu-ti intineaza cu nimic reputatia.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...