Sari la conținut

Accident Voluntari


sorinachos
 Share

Postări Recomandate

Am primit acum telefon.

Se pare ca un motociclist a intrat intr-un Audi. Din cate am inteles accidentul s-a petrecut pe str. Popasului.

Motociclistul era in stare grava.

Stie cineva mai multe?

 

Revin cu noutati:

Audi-ul iesea de pe Popasului si motociclistul venea dinspre Centura spre Buc. pe soseaua Andronache.

Probabil Audi-ul nu s-a asigurat sau (si) motociclistul avea viteza si s-a oprit in roata stanga fata a Audi-ului.

Din ce am inteles, motociclistul nu a supravietuit, sper sa ma insel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 90
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut, am vazut si eu un pic dupa accident dar nu am putut opri pentru ca era politie. Motorul era o honda carenata model vechi iar masina avariata era un mercedes vechi (bot de cal sau cobra break) mai era si un passat perpendicular pe sosea. Din ce am constatat motociclistul era intins pe jos pe trecerea de pietoni si ii curgea sange din gura. M-am tot uitat sa vad cat de echipat era dar nu avea decat sort si tricou fara urme de alte protectii de tipul genunchierelor sau cotierelor. M-am uitat atent sa vad daca avea casca si nu am dat de ea prin zona :(

 

nici eu nu cred ca a supravietuit :((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intersectia aia e foarte aglomerata , trec pe acolo zilnic si la numarul de masini care ies/intra de pe popasului cam toata lumea stie ca e periculos si incetineste in zona intersectiei, ar trebui un semafor pus acolo.

Editat de pstefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am vazut si eu un pic dupa accident dar nu am putut opri pentru ca era politie. Motorul era o honda carenata model vechi iar masina avariata era un mercedes vechi (bot de cal sau cobra break) mai era si un passat perpendicular pe sosea. Din ce am constatat motociclistul era intins pe jos pe trecerea de pietoni si ii curgea sange din gura. M-am tot uitat sa vad cat de echipat era dar nu avea decat sort si tricou fara urme de alte protectii de tipul genunchierelor sau cotierelor. M-am uitat atent sa vad daca avea casca si nu am dat de ea prin zona :(

 

nici eu nu cred ca a supravietuit :((

 

carenata carenata, dar ce culoare te rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am auzit, motociclistul era in depasire de coloana ... si un A8 a vrut sa intre pe drumul principal ... nu s-au vazut ... si motociclistul a intrat in roata stanga fata a masinii ... si a fost aruncat aprox. 15-20 de metri. Echipament: slapi, bermude si tricou.

 

RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pana mea sa fie motociclistul in coloana daca a fost aruncat 15-20 metri ? Si la cat de aglomerata era intersectia, faceti pariu ca motociclistul venea pe contrasens cu 200 km/h pe-o roata ? Putina logica de bun simt ne-ar face sa ne punem niste intrebari nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pana mea sa fie motociclistul in coloana daca a fost aruncat 15-20 metri ? Si la cat de aglomerata era intersectia, faceti pariu ca motociclistul venea pe contrasens cu 200 km/h pe-o roata ? Putina logica de bun simt ne-ar face sa ne punem niste intrebari nu ?

 

Am scris ca era in depasire de coloana !!!! Citeste mai atent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pana mea sa fie motociclistul in coloana daca a fost aruncat 15-20 metri ? Si la cat de aglomerata era intersectia, faceti pariu ca motociclistul venea pe contrasens cu 200 km/h pe-o roata ? Putina logica de bun simt ne-ar face sa ne punem niste intrebari nu ?

15-20 de metri zbori pe la 70km/h, la 200km/h te duci mult si bine (cam de 9 ori mai mult), mai uita-te pe la MotoGP sa vezi cum zburda meseriasii pe nisip pana in fundul curtii cand fac boacane...

Eu am vazut un combinezon de vitezana dupa o cazatura la circa 180km/h in RoSBK, arata de parca ar fi explodat ca l-a umflat cineva cu compresorul, era pur si simplu numai fasiute. Si vorbesc de combinezon din ala serios de firma de macar 1500 euro, nu de chinezisme...

Deci sa nu exageram, daca cineva ar fi avut accident mergand pe o roata cu 200km/h si lovindu-se de ceva care sta pe loc, daca era echipat in tricou si slapi ar fi stat 2 ore politaii sa-i stranga componentele de pe asfalt ca se dezintegra pur si simplu si insira piese pe macar 150-200 de metri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu riscul de a fi injurat de alti tovarasi de breasla,eu as da lege in care sa se faca obligativitatea protectiilor nu numai a castii..cum sa mergi in slapi pe motor,oricat de cald ti-ar fii...cum am vazut miercuri cativa la adunarea de la Arcul de triumf...frate,ti-e cald,vrei sa te plimbi in slapi? Ia-o pe jos in parc...vorba unui tip destept pe pe forum:Mai bine mor de cald decat de durere..Asta cu durerea in cazuri fericite

Nu zic ca ai 100% sanse im multe situatii..dar mai multe decat in slapi,tricou....

Mi-am pus in cap sa evit topicul asta fatal...accidente..se pare ca nu prea multi invata de aici..unii poate nici nu il citesc..dar cred ca la stiri se mai uita..cand se va invata ca viteza in oras nu-i buna..si nu-i buna in general...si eu am pasiunea asta,si eu simt nevoia sa-i dau blana cateodata..si asta mai ales cu cat avansezi in "experienta"...dar ma abtin si incerc sa ajung teafar acasa...sa evit(anticipez) eu greselile altora eventual..

 

 

R.I.P....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu riscul de a fi injurat de alti tovarasi de breasla,eu as da lege in care sa se faca obligativitatea protectiilor nu numai a castii..cum sa mergi in slapi pe motor,oricat de cald ti-ar fii...cum am vazut miercuri cativa la adunarea de la Arcul de triumf...frate,ti-e cald,vrei sa te plimbi in slapi? Ia-o pe jos in parc...vorba unui tip destept pe pe forum:Mai bine mor de cald decat de durere..Asta cu durerea in cazuri fericite

Nu zic ca ai 100% sanse im multe situatii..dar mai multe decat in slapi,tricou....

Mi-am pus in cap sa evit topicul asta fatal...accidente..se pare ca nu prea multi invata de aici..unii poate nici nu il citesc..dar cred ca la stiri se mai uita..cand se va invata ca viteza in oras nu-i buna..si nu-i buna in general...si eu am pasiunea asta,si eu simt nevoia sa-i dau blana cateodata..si asta mai ales cu cat avansezi in "experienta"...dar ma abtin si incerc sa ajung teafar acasa...sa evit(anticipez) eu greselile altora eventual..

 

 

R.I.P....

Offtopic: Nici nu e bine sa incerci sa impusti musca cu tunul. Eu am vazut de nenumarate ori motociclisti bulgari in tricou si slapi pe vitezana si cu casca pusa la misto ca un fel de coif - ca legea zice sa ai casca pe cap nu sa o ai bine infundata pe cap si prinsa cu bentita aia, si dupa un timp am ajuns sa-i inteleg: oamenii aia merg sa-si ia un pachet de tigari de la chiosc sau merg pana pe plaja si merg cu viteza a I-a si cu ambreiajul mai mult calcat. Am stat odata in acelasi hotel cu unul care era nu stiu ce campion prin SBK-ul lor si si asta desi avea motor din ala de curse tunat si nu mai stiu ce mergea in Obzor la plaja tot in slapi, dar tot cu a I-a si blegita din ambreiaj. Mi se pare absolut corect sa ai voie sa te dai chiar si pe vitezana fara nici un fel de echipament la pana in 20-30km/h, ca practic mergi ca bicilistii. Treaba se impute cand tragi de gaz si eventual pe vitezana bagi si viteza superioara, adica si tu pe undeva ai dreptate ca dupa parerea mea nu ar trebui sa se permita fara casca la peste 20-30km/h si fara echipament la peste 40-50km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic: Nici nu e bine sa incerci sa impusti musca cu tunul. Eu am vazut de nenumarate ori motociclisti bulgari in tricou si slapi pe vitezana si cu casca pusa la misto ca un fel de coif - ca legea zice sa ai casca pe cap nu sa o ai bine infundata pe cap si prinsa cu bentita aia, si dupa un timp am ajuns sa-i inteleg: oamenii aia merg sa-si ia un pachet de tigari de la chiosc sau merg pana pe plaja si merg cu viteza a I-a si cu ambreiajul mai mult calcat. Am stat odata in acelasi hotel cu unul care era nu stiu ce campion prin SBK-ul lor si si asta desi avea motor din ala de curse tunat si nu mai stiu ce mergea in Obzor la plaja tot in slapi, dar tot cu a I-a si blegita din ambreiaj. Mi se pare absolut corect sa ai voie sa te dai chiar si pe vitezana fara nici un fel de echipament la pana in 20-30km/h, ca practic mergi ca bicilistii. Treaba se impute cand tragi de gaz si eventual pe vitezana bagi si viteza superioara, adica si tu pe undeva ai dreptate ca dupa parerea mea nu ar trebui sa se permita fara casca la peste 20-30km/h si fara echipament la peste 40-50km/h.

Ai perfecta dreptate...daca mana dreapta nu e in concordanta cu creierul.....pa,poti sa ai pe tine si armura medievala,daca meri cu o viteza de scuteras prin oras in pantaloni scurti si tricou eu zic ca e ok,chestia asta si eu am mai facut o ,usor si nu ai treaba nene,chestia e ca ma asteapta un copil acasa...!Numa bine!

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stalpului de masina sau aluia de iluminat nu-i pasa ce pisici crezi tu ca face armura aia. Tu dai in el si mori. Nu e studiu facut sa dovedeasca ca in afara de escoriatii si abraziuni grave echpamentul face ceva. Face la MotoGP. Nu in oras. Singurele doua studii publicate arata ca daca ai casca si dai cu capu de o masina ai cu 40 % mai multe sanse sa nu mori decat unu fara casca. Restu e can can. Eu am mers in slapi toata vara ca sa enervezi motociclisti. Am un simt al umorului bizar. Ii salutam si nu-mi raspundeau , Asa super echipati cum erau ei , Ca aveam doar casca , manusi si protectie de coloana in rest slapi , pantaloni scurti si tricou. De parca daca o arzi robocop si da vita peste tine si dai cu pieptu de gazon nu intrii in stop cardiac daca ai geaca cu ranforsari. Ma rog , eu si merg legal. Nu ca mi-e frica de amenda, cat ca mi-e frica.

 

Adenda , sa nu zica lumea ca-s nebun : Echipamentul va salveaza de genunchi rupti , tibii , coate , umeri (de clavicule nu) , degete de la picioare etc.Consumabile cum se zice, Dar daca dai cu pieptu in masina , daca cazi stramb sau ceva de genu crapi acolo. Poti sa fii intact de sus pana jos ca daca ai un plaman prabusit si un rinichi perforat ar trebui sa incepi sa-ti faci cruci.

Editat de Ender28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stalpului de masina sau aluia de iluminat nu-i pasa ce pisici crezi tu ca face armura aia. Tu dai in el si mori. Nu e studiu facut sa dovedeasca ca in afara de escoriatii si abraziuni grave echpamentul face ceva. Face la MotoGP. Nu in oras. Singurele doua studii publicate arata ca daca ai casca si dai cu capu de o masina ai cu 40 % mai multe sanse sa nu mori decat unu fara casca. Restu e can can. Eu am mers in slapi toata vara ca sa enervezi motociclisti. Am un simt al umorului bizar. Ii salutam si nu-mi raspundeau , Asa super echipati cum erau ei , Ca aveam doar casca , manusi si protectie de coloana in rest slapi , pantaloni scurti si tricou. De parca daca o arzi robocop si da vita peste tine si dai cu pieptu de gazon nu intrii in stop cardiac daca ai geaca cu ranforsari. Ma rog , eu si merg legal. Nu ca mi-e frica de amenda, cat ca mi-e frica.

 

Adenda , sa nu zica lumea ca-s nebun : Echipamentul va salveaza de genunchi rupti , tibii , coate , umeri (de clavicule nu) , degete de la picioare etc.Consumabile cum se zice, Dar daca dai cu pieptu in masina , daca cazi stramb sau ceva de genu crapi acolo. Poti sa fii intact de sus pana jos ca daca ai un plaman prabusit si un rinichi perforat ar trebui sa incepi sa-ti faci cruci.

Cred ca te referi la armura de enduro. Ea are dupa parerea mea in oras rolul sa evite contactul dintre pielea ta aspra si asfaltul pufos. Eu cand e canicula merg cu armura din asta si pe scuter ca am pielea mai sensibila. Daca e mai frig asa merg cu o geaca din aia la misto de suport pentru un motociclist de MotoGP care a murit cu 10 ani in urma dar care chiar are ceva protectii inauntru chiar daca a fost vanduta fara (in mare protectii soft confectionate de mine din poliuretan din ala pentru corturarit).

Oricum sa fie clar eu mizez pe protectiile alea pentru a nu intra intr-o interactiune urata cu asfaltul, la masini mi-e clar ca de baza e ca si atunci cand ai prioritate sa consideri ca nu ai prioritate si ca noile masini practic nu au semnalizatoare asa ca trebuie sa stai in lateral si sa vezi ce face roate fata a bizonului. Si sa ai frane tari si cu cauciucul in jos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca anul asta s-a lasat cu cei mai mult motociclisti decedati. Parca nu se mai termina.

Si cu cea mai mare pondere cu accidente mortale provocate de motociclisti. De cand citesc eu forumul asta nu am vazut in acelasi sezon atatia decedati din vina lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lepcaliuc Laurentiu il chema (in varsta de 30 de ani). Asta e pagina lui de facebook http://www.facebook.com/profile.php?id=100000216523906&sk=wall

Nu-l cunosc, dar aveam ceva prieteni comuni. Dumnezeu sa-l odihneasca :rose: :rose: :rose:

Editat de Atharia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...