Sari la conținut

Next level


todea
 Share

Postări Recomandate

toate 250 urile recente pe care le-am testat mi-au parut prea "abrupte" in modul cum dau puterea in zona medie dar in special superioara a turatiilor, iar jos f f lesinate. ce- drept, se simt si sutn f usoare.

 

350 freeride este un motor pe care nu prea il inteleg. Ce aduce in plus cu adevarat fata de trial? ca 25 kile nu sunt chiar un avantaj, la fel ca si suspensia de fata pe o moto care poate sa mearga tare pe traseele de enduro. Fata de enduro ce aduce in plus? Da, probabil ca pentru mers la cules de ciuperci si zmeura e fierul perfect, dar cam scump doar pt asta, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 125
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-am urcat pe freeride si "static" mi s-a parut cea mai potrivita alegere pt mine.

Cum vad eu lucrurile:

- fata de un trial aduce in plus un cadru normal si nu aiureala aia de la trial care este facut strict pentru competitia de trial. Cel putin pe freeride ai o pozitie normala pentru enduro.

- fata de exc250f aduce o economie de vreo 10 kg, si probabil un comportament mai liniar al motorului, livrarea puterii, plus un motor de 350 care sigur iti da un confort sporit la turatie joasa.

 

Evident ca freeride nu e un motor de competitie(nici eu nu sunt, ma dau de placere) dar sunt sigur ca ai putea merge cu el la cules de afine si la final ai spune ca ai avut "ziua perfecta". Sa fim seriosi, hard enduro este 70% tehnica si 30% mobra (parca anul trecut romaniacsul a fost cistigat pe o mobra de 250?)iar marea majoritate se de pe munte cu motorul de placere, relaxare, deconetare si mai putin pentru performanta sportiva.

 

Dar!!! ai dreptate, e scump ca porcu' si abia poate peste vreo 2-3 ani sa gasesti ceva sh. Pina atunci ramine sa vedem cum va reactiona piata la incercarea ktm de a pozitiona ceva intre trial si hard enduro, construit practic pentru enduro recreational si nu pt competitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am uitat mai de apropae la freeride.. ca si pe mine ma batea un gand...

si in afara de kg in minus nu prea am gasit +

adica... cursa mai mica a suspensiilor decat enduro, puterea mai mica (iar cine crede ca-i poate mari puterea sa dea o privire la dimensiunea radiatorului), frana fata are etrier radial9pare mai proeminent decat cel flotant) garda la sol mai mica.

in concluzie cred ca e ptr plimbari relaxante intre doua cabane dar nu ptr enduro (mai ales hard) adica un drz 400 mult mai bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am uitat si eu cu interes la freeride....

m-a linistit constuctia firava, radiatorul single fara electro...si mai ales cadrul spate de plastic.

eu am indoit/indreptat si rupt/sudat destule cadre spate de ktm...asa ca gandul ca tre sa cumpar unul nou de plastic de cate ori o dau pe jos mai serios nu m-a incantat!

ca si soso...nu-i prea inteleg rostul...daca vrei sa fii fotograf peisagist sau culegator de zmeura...iti ajunge orice dr, xt, xr...samd...nu trebuie sa dai o caciula de bani pe asa ceva!!

daca vrei sa faci enduro adevarat...asta nu cred ca rezista!!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragos, cred ca mai avem destul demult pana sa dam noi de limitele freeride-ului.

Mie mi se pare genial pentru un incepator si nu numai.

 

Mark am vazut oameni care merg f bine pe niste fiare contorsionate in forma de motocicleta.(mult mai bine ca mine)

Clar eu nu-i pot atinge limitele insa detalile pe care le vad imi directioneaza plasarea ei intr-o nisa de piata.... poate pt niste oldboys care vor sa mai vada potecuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca abia acum am inteles exact ce zicea stilgar despre drz si comparatia cu freeride. Da, ai perfecta dreptate, freeride este un drz mult mai bun. Exact asta este. Bravo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a cumparat cineva la Buzau unul, si nu e nimeni invidios pe el. Este cumparata acum 2 saptamani si deja nu merge. Si clar este o motocicleta de copii. Eu cand stau in scarite am genunchii deasupra ghidonului, sau cel putin asa am senzatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu stiam ca asta e motivul princpal pentru care-ti cumperi un motor, ca sa aiba ceilalti pe ce sa fie invidiosi :) Asta cu freerideul care e naspa cu toate ca e aparut de citeva luni imi pare mai mult ceva de genul ca-s acrii strugurii. Oare citi dintre voi ati zice nu daca ati primi un freeride sa va dati cu el 1 sezon, asa de test, de la dementor.

Oricum, hai sa inchidem subiectul ca nu are legatura cu topicul. Poate o sa faca cineva un topic separat pt freeride sau poate un administrator incepe unul si copiaza acolo discutia de aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu stiam ca asta e motivul princpal pentru care-ti cumperi un motor, ca sa aiba ceilalti pe ce sa fie invidiosi :) Asta cu freerideul care e naspa cu toate ca e aparut de citeva luni imi pare mai mult ceva de genul ca-s acrii strugurii. Oare citi dintre voi ati zice nu daca ati primi un freeride sa va dati cu el 1 sezon, asa de test, de la dementor.

prietene...am chibzuit indelung...si mi-am luat 350!!

sunt foarte multumit de alegere desi inca ma recuperez dupa o operatie cu grefa de LIA la un genunchi..si n-am exploatat mobra la valoarea ei ( e posibil sa nu ajung acolo chiar niciodata :bounce: )!!

daca ai prieteni care sunt invidiosi din rautate..evident tre sa-i schimbi. daca doar isi doresc un motor ca al tau pentru ca merge foarte bine...nu e invidie...doar vor sa progreseze!!

....

asa ca ajung iar la ideea ca freeride e fragil...si oarecum inutil!!!

...

bafta!

:cheers:

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum dr-z-ul (& co) e de referinta....e ca un rock calsic (gama hard sau mai peisagistic) multe altele o sa apara peste noapte si o sa faca furori dar de stins tot asa repede se sting. sa ma fac mai bine inteles.....marlin manson vs metallica, ramstein vs ad/dc :))))))))))) fuego vs haggard. hai ne auzim peste ani la depanat amintiri.friday.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

350exc are 106 kile dar are:

- suspensie fata pe 48mm

- frana fata mai mare

- semicadru spate metal

- radiatoare mai mari

- cadru "full size"

- motor mai puternic (probabil se poate modifica softul si la freeride)

- far

- ghidon "full size"

- rezervor mai mare

 

In continuare nu reusesc sa imi dau seama cum arata cumparatorul de freeride, in conditiile in care exista pentru trial kituri cu rezervor marit+shea aproape normala, iar greutatea ramane sub 80 kile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

navigand pe ebay am dat de un motor care mi-a placut instantaneu!starea lui,un singur proprietar de nou si pornirea la buton au fost factorii decisivi pt achizitia lui.nu am dat nici o tura cu el,nu am verificat nimic :rusinica: proprietarul fiind un om la 45-50 de ani cu 4 motoare in garaj,casa cu drum privat si o bijuterie de m3 din 2011 in fata casei..ce sa zic,pur si simplu mi-a inspirat incredere :)

l-am adus acasa si instantaneu l-am pus langa rmz 2010 pt o comparatie rapida

Se simte lipsa de putere fata de rmz si clar injectia de la rmz face toti banii,acceleratia raspunde fara ezitari de nici macar o milisecunda,pe cand la crf pana nu se incalzeste cam da in nas.Suspensiile mult mai moi,treptele de viteza mai scurte etc etc per total cam aceleasi chestii care se discuta de ani de zile intre mx/enduro.Ideea este simpla,ai bani cumpara enduro..nu ai bani?!te descurci bine si cu mx

post-42663-0-16299600-1339531570_thumb.jpg

post-42663-0-58907300-1339531598_thumb.jpg

Editat de todea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta pare un crf x...banuiesc ca e de 250....x-urile sunt enduro si inmatriculabile, doar r-urile sunt cross!!

 

arata chiar bine!!!

 

 

da-te cu amandoua...si in functie de locul unde te dai..circuit sau padure ...o sa afli la care trebuie sa renunti !!!

 

oricum si in enduro suspensiile "barca" ..ofera un oarecare confort doar pe drum.... in hard..te dezavantajeaza rau!!

 

:cheers:

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta pare un crf x...banuiesc ca e de 250....x-urile sunt enduro si inmatriculabile, doar r-urile sunt cross!!

 

arata chiar bine!!!

 

 

da-te cu amandoua...si in functie de locul unde te dai..circuit sau padure ...o sa afli la care trebuie sa renunti !!!

 

oricum si in enduro suspensiile "barca" ..ofera un oarecare confort doar pe drum.... in hard..te dezavantajeaza rau!!

 

:cheers:

 

da este un crf250x din 2007.momentan am pus rmz'u la vanzare si o sa pastrez crf'u pt enduro..guma spate mi se pare uzata,ce imi recomanzi? aaa si cumva am reusit sa-l inec si a trebuit sa il iau la pedalat..are un sunet ciudat de parca cade ceva in motor :)))asta se aude doar cand dau la pedala.m-a pus putin pe ganduri deoarece la rmz nu se aude asa :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai "umflat-o" mult ...o bujie iridium si un carburator reglat bine ar trebui sa te scuteasca de efort data viitoare!!

gume....

 

foarte bune ( dar se si uzeaza foarte repede ) sunt pirelli scorpion pro fim si metzeler six days fim..

 

prin spatele casei :rolleyes: ...eu ma dau cu kenda k771 millville.

bafta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai "umflat-o" mult ...o bujie iridium si un carburator reglat bine ar trebui sa te scuteasca de efort data viitoare!!

gume....

 

foarte bune ( dar se si uzeaza foarte repede ) sunt pirelli scorpion pro fim si metzeler six days fim..

 

prin spatele casei :rolleyes: ...eu ma dau cu kenda k771 millville.

bafta!!

 

michelin ac10 cum se comporta?am vazut ca e destul de vandut pe ebay

 

am gasit un metz

http://www.ebay.co.uk/itm/261040281263?ssPageName=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p3984.m1426.l2649#ht_500wt_1287

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...

navigand pe ebay am dat de un motor care mi-a placut instantaneu!starea lui,un singur proprietar de nou si pornirea la buton au fost factorii decisivi pt achizitia lui.nu am dat nici o tura cu el,nu am verificat nimic :rusinica: proprietarul fiind un om la 45-50 de ani cu 4 motoare in garaj,casa cu drum privat si o bijuterie de m3 din 2011 in fata casei..ce sa zic,pur si simplu mi-a inspirat incredere smile.gif

l-am adus acasa si instantaneu l-am pus langa rmz 2010 pt o comparatie rapida

Se simte lipsa de putere fata de rmz si clar injectia de la rmz face toti banii,acceleratia raspunde fara ezitari de nici macar o milisecunda,pe cand la crf pana nu se incalzeste cam da in nas.Suspensiile mult mai moi,treptele de viteza mai scurte etc etc per total cam aceleasi chestii care se discuta de ani de zile intre mx/enduro.Ideea este simpla,ai bani cumpara enduro..nu ai bani?!te descurci bine si cu mx

 

si s-a dus si crf'ul!foarte multumit de el,absolut nici o problema..urmatorul cred ca va fi un 2t sau 4t ktm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 5 months later...

Sunt de acord cu sfatul majoritatii de pe acest topic: NU-ti lua motocross pentru enduro!

Am facut si eu greseala asta, a facut-o si un prieten de-al meu. Pacat ca pe vremea aia nu stiam de acest forum.

"Evolutia" mea: Reiju 125 MRX -> Yamaha YZ450F -> KTM 450 EXC.

Prietenul: Suzuki RM 250.

Acum amandoi cautam enduro in 2t, 250cc sau mai mic :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

si eu tocmai ce am trecut de la xr 250 la gg ec 200 deci e fenomenala senzația. tu comanzi motorul, nu el pe tine. La un moment dat daca te ti de sportul asta trebuie sa cochetezi cu 2t. si vorba unui coleg : nu am vazut pe nimeni sa treacă de la 4t la 2t si dupa aia sa revina la 4t. Ca sfat incearca un 200 inainte sa te decizi asupra cilindreei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Pentru ca nu se stiu prea multe despre KTM freeride 350 voi face cateva specificatii .

m-am uitat si eu cu interes la freeride....
m-a linistit constuctia firava, radiatorul single fara electro...si mai ales cadrul spate de plastic.
eu am indoit/indreptat si rupt/sudat destule cadre spate de ktm...asa ca gandul ca tre sa cumpar unul nou de plastic de cate ori o dau pe jos mai serios nu m-a incantat!
ca si soso...nu-i prea inteleg rostul...daca vrei sa fii fotograf peisagist sau culegator de zmeura...iti ajunge orice dr, xt, xr...samd...nu trebuie sa dai o caciula de bani pe asa ceva!!
daca vrei sa faci enduro adevarat...asta nu cred ca rezista!!
:cheers:

Constructia este aparent firava dar totul este bine gandit .

Am avut ocazia sa urc FR -ul 350 intr-un copac . A venit in cap , peste cap si ...nimic (mi s-a deformat numai numarul de inmatriculare ).Alta motocicleta ori isi stramba coarnele ori alte acareturi .

Faptul ca partea din spate este din plastic este un avantaj. In cadere chiar daca vine pe coada plasticul este elastic si nu se rupe (am verificat )

Radiatorul asa mic cum il vedeti este asistat de motoventilator care porneste imediat cum creste temperatura (instalatia este presurizata de fapt ca si la celelalte )

...

 

350exc are 106 kile dar are:
- suspensie fata pe 48mm
- frana fata mai mare
- semicadru spate metal
- radiatoare mai mari
- cadru "full size"
- motor mai puternic (probabil se poate modifica softul si la freeride)
- far
- ghidon "full size"
- rezervor mai mare

In continuare nu reusesc sa imi dau seama cum arata cumparatorul de freeride, in conditiile in care exista pentru trial kituri cu rezervor marit+shea aproape normala, iar greutatea ramane sub 80 kile.

Intradevar suspensia fiind mai scurta nu iti pemite acrobatii prea inalte . In schimb la viteza este ultra stabila .

Frana fata este mai mica (si cea spate ) si simt o oarecare ineficienta la ele dupa ce spăl motocicleta . Din cand in cand folosesc spray de curatat placute . Oricum eu nu prea pun frâne datorita cuplului si a reprizei motorului extraordinare . Lucrează pe turatii mici si medii fenomenal de bine . Practic la orice accelerație motorul se încordează imediat si te scoate din situațiile dificile . Decelerația franeaza .

Rezervorul la modelul 2015 este cu 1.3 litri mai mare . La cel de 4.5 litri merg cam 70 de kilometri de padure .

 

Din punctul de vedere al greutatii si fortei explozive de acceleratie pe turatii mari eram adeptul 2T , dar fiabilitatea si consumul m-a facut sa raman pe 4T .

Pana la urma vazand calitățile excelente al FR 350 ( practic este o raționalizare de ultima ora pe enduro ) m-am decis sa cupar inca unul model 2015 la care au modificat : rezervorul mai m are ,cutia de viteze si pinionul fata (treptele 1-5 sunt pe alte rapoarte fata de vechiul , iar treapta a VI-a are un raport lung castigand 10 km /ora la viteza maxima ).

Referitor la pornire va spun cu toata responsabilitatea ca ambele pornesc la prima cheie fara sa folosesc socul manual . Cele care nu pornesc mai trebuiesc si ele bibilite (bujie , ulei , benzina - eu bag numai 98 , etc ) .

 

Consider ca FR 350 nu este o motocicletă pentru hard enduro (e păcat de ea), cu toate ca multi o folosesc pe hard (inclusiv si fete ...Piscul Negru -Arges)

 

Sa pun un filmuleț cu FR-ul . Cauciucuri Michelin S12 . Camera GoPro nu arata asa bine pantele sau denivelarile . Pe viu este altceva , mult mai spectaculos . Va rog sa observati ca motorul nici nu simte efort iar de franare nici nu este cazul decat la oprire .


» Post actualizat in 21 Apr 2015 18:33

Prima zi cu Freeride spre muntii Malita mai sus de Nucsoara Arges

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...