Jump to content

Harley un (...)


Recommended Posts

Ovidiuluca nu te cunosc, dar dupa cum incerci sa scri si sa te exprimi aici meriti clar asa o plasa.

 

Daca in 18 ani motorul ala a nimerit numai la 3 oameni ca tine este un miracol al tehnologiei ca inca mai sta pe doua roti. Daca aveai curiozitatea sa te uiti cum trebuia sa arate motorul tau (nu vorbesc de capacitatile tale de mecanic) puteai sa-ti dai seama ce a fost modificat (in nici un caz de firma Harley) si implicit sa arunci cu rahat in fostii proprietari.

 

Acuma tot "priceputul" cum pune mana pe un HD isi baga surubeltita in el si rezolva ca viitorul proprietar sa trebuiasca sa petreaca 4 ore pt 2 suruburi. Asta nu se intampla in urma unui priceput , sa nu vorbim service autorizat... Sunt foarte convins ca amarasteanu care v-a lua motorul de la tine v-a avea destule suruburi lipite si uzate aiurea din lipsa de scule si pricepere(ai auzit de manuale si torque pt strans suruburi? trecute in manual).

 

Transmite-i la Ando (oricine ar fi el) ca am ras si cu koorul de el si ca alarma se afla la Softail sub sha, si se scoate prin simpla scoatere... hahahahh... nici macar infiletare... nu trebuie nici surubelnita nici chei imperiale. Sau poate ii amintesti de cei 2 ani de garantie unlimited oferiti la motoarele noi, si on-road assistance. Dar in fine, poate uitase! hahahahahah... ce texte de te doare bila! Eu am trecut de 60000 de km (peste cei 21 de mii cat avea motorasul cand l-am luat si nu am avut decat o singura pana - nu mai facea contact bateria)

 

Sportsterul tau are 16 mii de km in 18 ani? In cazul ala, daca nu a fost calarit doar pentru a fi tinut in forma, periodic cat sa ii uste condensul din interior, motorul ala a stat cel putin 15 ani nepornit. Asta cu indulgenta, pt ca 16 mii de km faci intr-un sezon in care esti bolnav, n-ai chef, si iesi numai duminica la Faget. Daca a stat atat timp nepornit e mai rau decat daca mergea zi de zi si avea 500 000 de km. Fara gluma! Deci clapa.

In schimb, eu cred ca e manarit kilometrajul. iar daca cineva se ocupa de asa ceva inseamna ca e tepar , deci motorul e un junghi.

 

Inteleg ca iti iubesti Dragstarul, dar vezi ca aberezi urat in comparatii. Daca Sportsterasul ala al tau nu e chiar in moarte clinica, o sa-i dea la cacao la Dragstar, iar in curbe nu mai vorbesc.

 

Acuma, nu pt ca mi-e mila de tine , ci din mila pentru viitorul proprietar (tu nu esti cladit pt asa ceva asa ca vinde-l!): nu mai subtura motorul. Poti sa-ti bagi piciorul in Dragstar mergand cu viteza 7-a cu 3 km pe ora, dar Sportsterul nu-i facut pentru a 4-a la 30. Pompa de ulei nu duce, si uzezi motorul numai din lene, prostie si necunostinta. Necunostinta nu o mai poti invoca. Plus ca daca ai avea niste cunostinte eventual mecanice (asa cum te falesti aiurea) ai sti ca ambele biele sunt prinse de un singur bolt pe vibrochen asa ca ... dar in fine... deja dau orzul pe gaste...

 

Dar pt efortul meu ai putea sa-mi spui ce ai facut la frane ca sunt chiar curios.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 316
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Man, iti rezolv eu problema instant - iti dau un VL800 Volusia din 2003 pe el; eu m-am plictisit de japoneza, tu de Harley... Vorba lui Louis XIV, hai sa ne plictisim impreuna...

Link to post
Share on other sites

Iar vine un distins destept cu subturatul.

Ha sa iti explic care e abereala voastra cu un motor subturat.

Iti pun o intrebare apoi tu raspundeti in gandul tau si poate gasesti raspunsul.

Daca pornesc un motor indiferent ca pe benzina motorina , masina motor tanc submarin avion drujba, generator sau mortii masi,se strica daca merge de dimineata pana seara in relanti.Acel relanti asa e conceput ca sa functioneze necesar pompa de ulei a ii oferi ungerea potrivita.

Iar daca mergi cu ori ce motor in ori ce viteza dar la minim rotatia de baza de relanti prescris de inginerul producator aia nu se strica eventual faci economie de combustibil.

Deci daca io merg cu viteza a 5 la 50 la ora cu dragstarul meu sau cu ori ce cristos de motor sau auto dar cu turometrul la plus minus 100 rotatii decat relantiul ala nu are cum sa se strice sau sa ii fac rau.

 

Iar daca tu ai dreptate ca se strica atunci inseamna ca ori ce motor( auto moto avion submarin ) in relantiu merge pe smirglu!?! Sau iti zic altceva hai sa nu mai folosim la relantiu nici un vehicul in impingem sa porneasca ii dam a 2-a viteza cum a pornit sarim inauntru si ii dau 3000ture sa se simta bine.

Si iata ca ma simt in Flinstones.

 

Ma doare capul ce prostii mai vb poe aici.

Mainainte m-am dat o tura cu motorul si s-a comportat frumos pe drum cred ca isi revizuieste comportamentul.

 

Iar pt ceilati extrem de destepti si descurcareti in domeniul harley vb multa saracia omului.Ziceti de unde fac rost de un cablu de km pt sportster de 1200 din 94., si deasemenea de un beculet pt bord care imi indica HIGH BEAM beculet albastru.Na acum sa vad desteptii de Harleysti

 

Referitor la ANDO se numeste Andor are 68 de ani are 2 harleyuri si un BMW GS 1200.Si asa se da pe motor ca unul de 30 de ani.Acum am venit inapoi cu el din alpi si dolomiti.Pe langa ASTA alarma daca e sub scaun ok o fi nu stim o sa verificam, si daca il scoatem de acolo fara nici macar o surubelnita cum ai spus si atunci trebuie sa inlocuim cu o alta piesa, care sa sunteze sau sa faca continuitate intre anumiti pini.Ca daca e alarma si se scoate dintrun soclu inseamna ca ala intrerupe anumiti circuiti,Electromotor aprindere etc.Deci daca noi nu avem acea piesa care bagam inloc inca nu ne-ai ajutat cu nimic.Sa ne uitam putem si acumla motor nu trebuie sa dam jos pt asta alarma.

 

Cred ca am vb text clar.Mai parca toti sinteti ingineri pe aici.Cunosc un inginer harley aici in cluj. Tot la Andor io pus anvelopele de pe fata pe spate si invers si nici sensul de rotatie nu i-a reusit sa le nimereasca .Asa ca sant satul de inginerii astia de celofana.

Link to post
Share on other sites

zoran draga ,imi e mila de tine. vroiam initial sa te provoc la o liniuta(sa pierzi cum ai facut-o si cand ai comentat de vulcanul de 800) dar am decis ca e inutil. ti-ai luat harley,sperand ca o sa cresti in ochii marianei si a altor oameni .nu ai reusit , pentru ca te-ai zgarcit ,si ai luat "un junghi petecit" (citez pe cineva)

Link to post
Share on other sites

Strict pe problema cu relantiul... in pla lui santana... vezi ca in momentul in care te afli in miscare motorul ala e in sarcina deci faulty comparison.

Una e cand sta, si alta e cand o pui la treaba no? Deci ia incearca sa urci dealu' de 40 de grade cu a 5-a la 1600 de ture sa vedem ce zice o fi in regula?

Edited by Lupu
Link to post
Share on other sites

Ba chiar inseamna ca este de (cuvant urat). Traim in epoca consumului, tot ce ne inconjoara este un bun de consum si toate aceste bunuri trebuie sa fie utilizabile pana si de cel mai prost exemplar al rasei umane. Altfel nu vinzi.

Sau, na, poti sa faci ca cei de la harley si sa mizezi pe opusul acestui target - prostimea ipocrita si snoaba.

Sa vinzi niste jeguri pe care sa le prescrii ca cine stie ce revelatie este jignitor la adresa minimului posibil al intelectului.

Din punctul meu de vedere asta sunt Harley-urile stock - niste jeguri ale tehnologiei mecanice.

E ca si cum mi-ai vinde fier vechi si eu ar trebui sa te cred ca imi vinzi metale rare, pe care sa ti le si platesc ca atare.

Iti dai seama ce frustrant e pentru cineva cu o inteligenta ceva mai ridicata sa traiasca intr-o lume dinasta?

Cat despre Harley...eu il vad ca pe un Dnepr americanesc ... adica, cam acelasi rahat, dar facut "legendary" de marketing. O singura chestie imi place: poti sa ai pedala de pornire.

Link to post
Share on other sites

deci.

1 cand am facut liniuta cu vulkanul lui calin seth am castigat, a doua liniuta nu am putut participa ca cu 5 minute inainte am luat benzina de la benzinaria aia pirat de la maxim gorki si ceva mizerie mia intrat in carburator, ceva ca o folie de nilon transparenta.Dragos mie martor el a desfacut carburatorul cand lucra la spinners.

2 norocul meu e ca nu din aia imi castig painea ca am crescut sau nu in ochii unuia sau altuia. Nici in farfurie nu imi puneti nici in traista asa ca drept anal in colon ma doare in ochii carui cresc sau nu.

3 voi cativa ma cunoasteti ca nu duc problema zilei de maine nici in farfurie nici in garaj nici unde ma capul nici cu cine!!!. Mai spun ceva, daca maine imi iau foc toate motoarele poimaine imi cumpar alTU sau alTELE.

4 iar persoana care a spus ca am luat un motor petecit acea persoana isi dorea doar sa isi ia de 1200 doar ca atza de cusut nu io fost destul si daca este cunoscatoare a situatiei stie ca am cumparat acest motor numai dintro aroganta, de trumf sa vad ce dracu trebe asa mult preaslavit.

5 daca am pana pe harley,scot la plimbare dragstarul de 1100, si daca si ala sufera de ceva ma mai invart o data prin curte si iau bobberul negru de 650 alalt dragstar, si daca cumva si ala sta pe tusa atunci iau minarelli ca si ala ma duce prin oras unde trebe, si ca sa fie formatia mai completa merg maine pana la Dragos sa imi finalizeze AWOul ca nu am timp io sa il fac si ca si motor de rezerva 5, mie bun si ala sa imi fac necazul. Asa ca nu iti fie mila de mine, Chear nu e cazul sa imi porti tu mila.

 

Strict pe problema cu relantiul... in pla lui santana... vezi ca in momentul in care te afli in miscare motorul ala e in sarcina deci faulty comparison.

Una e cand sta, si alta e cand o pui la treaba no? Deci ia incearca sa urci dealu' de 40 de grade cu a 5-a la 1600 de ture sa vedem ce zice o fi in regula?

Cel mai inalt drum prin alpi am facut la 16-17% si a mers cu a 4-a Ce interesant.Oare de ce?

Link to post
Share on other sites

Iar pt ceilati extrem de destepti si descurcareti in domeniul harley vb multa saracia omului.Ziceti de unde fac rost de un cablu de km pt sportster de 1200 din 94., si deasemenea de un beculet pt bord care imi indica HIGH BEAM beculet albastru.Na acum sa vad desteptii de Harleysti

 

Mai, n-oi fi eu chiar atat de destept, dar in conditiile de mai sus primul loc unde as incerca ar fi reprezentanta Harley Davidson din Romania. :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

PS.RECTIFICARE

La pozitia 3 am vrut sa scriu unde imi culc capul si cu cine......

 

Mai, n-oi fi eu chiar atat de destept, dar in conditiile de mai sus primul loc unde as incerca ar fi reprezentanta Harley Davidson din Romania. :rolleyes:

UNDE I_AU REPARAT HARLEYUL LUI ANDOR DEZDOIND PIESE CROMATE SI PUNANDULE LA LOC....iAR ACOLO LA ACEA REPARATURA CHEAR CA NU LIPSEAU BANII, ERA SAC FARA FUND NUMAI SA IASA BINE. SI ASA A IESIT CA IO CAM TRIMITEAM INAPOI MOTORUL., SI MAI SANT VREO DOUA ASPECTE CARE NU LE AMINTESC SA NU SE SUPERE PROPRIETARUL CA DIVULG 1-2 PROBLEME PEMOTOR.

Link to post
Share on other sites

vezi ca acea benzinarie e un Rompetrol ... cat despre ce motoare ai,cu ce te dai,sunt niste laude de tot cacatul ,vezi ca un vecin are bmw mai tare ca motoarele tale,da fuga si cumpara si unu de ala,poate esti cel mai tare din sat.

din cate stiu eu,Andor e multumit de motorul lui,a facut ceva mii de km de cand l-a scos de la reparat.asa ca tot ce spui tu sunt niste povesti aiurea

concluzia pentru mine e aceasi,ai vrut sa te dai mare ca iti iei harley, te-ai zgarcit si ai luat o gioarsa.acu suporta consecintele.

Link to post
Share on other sites

iN ROMANIA PUTINE REPREZENTATNTE SANT REPREZENTANTE, LA MULTE E DOAR FIRMA LUMINOASA FRUMOASA SI STIINTA PUTINA

 

cU cHRYSLERUL C300 AM FOST DE 3 ORI LA REPREZENTANTA LA MERCEDES SUS PE TURZII.tRAGEA LA SARCINA MAXIMA SACADAT.pAI SA SCHIMB ULEIUL DIN CUTIA DE VITEZA.OK MAU SI PUSCAT CU 18MILL, LA FEL.APOI CA EGR UL E MURDAR, ALTE 4 MILL SA IL CURETE , DUPA CE LAU DESFACUT PAI NU E MURDAR. MAI MERG INAPOI A 3-A OARA PAI SCHIMBAM DEBITMETRU DE AER ALTI 300EURO.

AM MERS PANA IN GERMANIA ACUM, CAND AM LUAT HARLEYUL SI AM OPRIT LA PRIMA REPREZENTANTA MERCEDES.MI-AU SCHIMBAT UN ORING LA TUBUL DE ALUMINIU CE DUCE LA TURBO, GRATIS, SI FILTRU DE MOTORINA. 60 EURO DE ATUNCI MERGE MASINA CA SINUCIGASUL. aSTEA SANT REPREZENTANTELE DIN ZONA. SI MASINA E FABRICATA LA 800KM DE CLUJ, DAPAI UN MOTOR CARE E DE PESTE OCEAN.

Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare, dar tu de ce ti-ai luat Harley? Nu tot pentru nume?

 

(plm, toata lumea se ia de Harli, dar de Davidson nu zice nimeni nimic.. )

Link to post
Share on other sites

DACA CITESTI CU ATENTIE ITI DAI SEAMA DE CE. AM MAI SPUS CA SA FAC O COMPARATIE PALPABILA CU MANA.DRAGSTAR DE 1100 PUS UNA L;ANGA ALTA CU SPORTSTERUL DE 1200, CACI CINEVA A SPUS CA CEL DE 883 E DEJA MAI BUN DECAT DRAGSTARUL DE 1100.SI EU AM SPUS NU PREA CRED, DAR HAI CA IAU UN 1200 NU 883 SI APOI O COMPAR PALPABIL CU MANA, CU DRAHSTARUL DE 1100.sI SA VEZI CA NUMAI PORNIREA DE PE LOC E MAI IMPRESIONANTA DECAT PE DRAGSTAR. O IA DE PE LOC MAI AGRESIV, DARPOATE O FI CA ARE CU 150CCM MAI MULT DECAT DRAGSTARUL SI ARE CAM 150KM MAI PUTINE DECAT DRAGSTARUL.

PAI LA ASEMENEA AVANTAJE IN RAPOARTE CILINDREEA GREUTATE CRED SI EU CA PORNESTE MAI BRUTAL DE PE LOC. SI ATUNCI TRAG O CONCLUZIE DE CE AR FI ALA DE 883 MAI BUN DE DRAGSTARUL DE 1100. NU STIU TOT STAU SI CUGET!!!

 

PANA UNA ALTA MERG PANA LA SEBI LA SERVICE SA IMI SCHIMB ULEIUL LA DRAGSTAR CA TREBE SA GRIJESC FAIN DE DRAGSTAR CA TRE SA MA TINA INCA MINIM VO 3 ANI CA PANA ATUNCI CHEARCA NU IL VAND CA MA CONVINS CA E BUN.nE AUZIM MAI TARZIU DE LA 4 AM PROGRAMARE.

Link to post
Share on other sites

Cel mai inalt drum prin alpi am facut la 16-17% si a mers cu a 4-a Ce interesant.Oare de ce?

 

N-ai inteles ce am vrut sa spun eu. Era vorba de diferenta intre mersul motorului in gol (pe loc) la turatia de relanti si mersul motorului IN SARCINA care sunt doua kakaturi total diferite.

Ca e prin solutia constructiva aleasa mai elastic motorul de Dragstar - total de acord DAR tu ai facut o paralela PROASTA intre mersul la turatia de relanti si statul la turatia de relanti... E cu totul si cu totul altceva.

 

Cu motorul se merge ideal intr-o plaja cat mai aproape de cuplul maxim. Si ghici ce... asta difera de la agregat la agregat.

Link to post
Share on other sites

Al meu a implinit 81000 km. Nu pierde suruburi, pleaca la sfert de cheie, trage de rupe (rulez cam 60% din timp pe autostrada cu 130kmh minim 150kmh maxim constant) nu m-a lasat niciodata in drum, nu prajesc oua pe frane, am schimbat doar consumabilele CA LA CARTE.Poti lasa butonul pe ON non stop daca iti este teama ca uiti sa tai contactul. Ala oricum din ce banuiesc este pentru situatii de urgenta, accident chestii din astea. Nu vad de ce ar fi cineva indragostit de butonul ala sa-l sucesti on off la fiecare pornire sau oprire. Daca dupa cum spui motorul tau a stat vreo 4 ani in garaj este normal sa ai bateria slabuta daca nu chiar moarta. Sa-ti pice pe buton este chiar hilar.

Daca tot iti place sa mesteresti, cum ti-a mai spus cineva, ia-ti manualele de intretinere, reparatii intra in el in cunostinta de cauza si o sa ai super motor.

 

Bafta :cheers:

Link to post
Share on other sites

Deci. Inca o data cu subturatia asta nenorocita.

La o motocicleta si nu numai, sarcina intre relanti si mers cu a 5-a pe turatie de relanti este doar pe biela si arborele cotit sau cum i se spune in romaneste.( ma scuzi daram notiunile astea de piese familiarizate doar in maghiara) na acum,!?! Daca ai stii ceva despre interiorul motorului aceste piese sant unde in 90 la suta in barbotaj, adica daca pompa de ulei nu ar pompa nimic nici atunci nu ar fi solicitate pe uscat pt ca ele se inbart intro balta sau borcan de ulei continua (spus laic sa intelegi si tu) . Uleiul de la pompa este ca sa fie urcata la axa cu came si axa supapelor, care sa nu uitam erau modele de motor care doar de vaporii de ulei au fost gresate, Cuzinetii sant unsi deasemenea de pompa de ulei , dar alea nu o sa se strice niciodata la turatie joasa ci de la o insuficienta gresare la o turatie ff mare.ca de exemplu daca cazi cu motorul si ramane trasa acceleratia, uleiul ajunge intro pozitie in care nu mai poate absorbi pompa ca motorul e culcat si din acceleratie dai blana.Atunci se strica cuzinetii eventual ai noroc daca in carburator ti se gata repede benzina sau daca carburatorul are clapeta security in caz ca motorul e prea inclinat sau pibat pe o latura si taie amestecul de benzina,....

 

Deci inca o data prin alta prisma.

sa scad consumul folosesc o viteza mai mare 4-5 la turatii sau viteza mica, DAR nu de asa natura incatsa intre in scuturat motorul pt ca atunci benzina care a explodat, energia acesteia nu poate fi eliberata prin intermediul cutiei de viteza , cardanului, si al rotii din spate a o transforma in propulsie.Practic puterea e mai mare decat avansarea si motorul intra in tremurat.Aici deja intervine aspectul de consum prea mare si nu economic.Daca reusesti sa faci treaba asta cu subturatul in asa masura incat sa nu zgudue motorul de loc esti intr-o econimie de combustibil si nu ai uzura cu nimic mai mare decat un relantii.

 

Daca nici acum nu ai inteles fac lumanarea si ma c a c la mine in gura,,, ca nu cred ca esti asa bombalau sa nu ma intelegi la ce frumos ti-am explicat.Nu observi ca am rabdare cat marea sa va explic care e treaba cu subturatul dracului.

 

Daca subturezi in asa masura incat trenura motorul uzura nu ai decat in transmiterea vitezei de la camera de ardere si pama la pneu. BUCSA BOLTZ VIBROCHEN CUTIE DE VITEZA CRUCE GARDAN SI GRUP SPATE.si si prin astea ai uzuri nu de ungere insuficienta ci de zguduituri tremuraturi ......sau poate nu gasesc eu cuvantul potrivit sa ma fac inteles.

Link to post
Share on other sites

bai da fain le mai zici, am ras una buna; asta-i de pus in rama pe perete, "fac lumanarea si ma c a c la mine in gura" :crack: :crack: :crack:

Edited by Batranu`
Link to post
Share on other sites

PS.RECTIFICARE

La pozitia 3 am vrut sa scriu unde imi culc capul si cu cine......

 

 

UNDE I_AU REPARAT HARLEYUL LUI ANDOR DEZDOIND PIESE CROMATE SI PUNANDULE LA LOC....iAR ACOLO LA ACEA REPARATURA CHEAR CA NU LIPSEAU BANII, ERA SAC FARA FUND NUMAI SA IASA BINE. SI ASA A IESIT CA IO CAM TRIMITEAM INAPOI MOTORUL., SI MAI SANT VREO DOUA ASPECTE CARE NU LE AMINTESC SA NU SE SUPERE PROPRIETARUL CA DIVULG 1-2 PROBLEME PEMOTOR.

 

Ok, hai sa ne intelegem, eu inteleg ca ai o frustrare asupra dealerului Harley din Romania, ca o fi ea intemeiata sau nu, nu ma intereseaza in mod deosebit.

 

Dar daca nu comanzi niste piese care iti trebuie de la dealer din dusmanie pe ei dar tu ai nevoie de ele, inseamna ca tu ai o problema... daca te deranjeaza sa dai comanda personal la ei, roaga un prieten, da-i part number de la fiecare piesa si roaga dealerul sa ti le aduca. Nu cred ca sa vor incurca in asta, oricat de incompetenti ar fi ei pe partea mecanica.

 

 

Link to post
Share on other sites

Iar vine un distins destept cu subturatul.

Ha sa iti explic care e abereala voastra cu un motor subturat.

Iti pun o intrebare apoi tu raspundeti in gandul tau si poate gasesti raspunsul.

Daca pornesc un motor indiferent ca pe benzina motorina , masina motor tanc submarin avion drujba, generator sau mortii masi,se strica daca merge de dimineata pana seara in relanti.Acel relanti asa e conceput ca sa functioneze necesar pompa de ulei a ii oferi ungerea potrivita.

Iar daca mergi cu ori ce motor in ori ce viteza dar la minim rotatia de baza de relanti prescris de inginerul producator aia nu se strica eventual faci economie de combustibil.

Deci daca io merg cu viteza a 5 la 50 la ora cu dragstarul meu sau cu ori ce cristos de motor sau auto dar cu turometrul la plus minus 100 rotatii decat relantiul ala nu are cum sa se strice sau sa ii fac rau.

 

Iar daca tu ai dreptate ca se strica atunci inseamna ca ori ce motor( auto moto avion submarin ) in relantiu merge pe smirglu!?! Sau iti zic altceva hai sa nu mai folosim la relantiu nici un vehicul in impingem sa porneasca ii dam a 2-a viteza cum a pornit sarim inauntru si ii dau 3000ture sa se simta bine.

Si iata ca ma simt in Flinstones.

 

Ma doare capul ce prostii mai vb poe aici.

Mainainte m-am dat o tura cu motorul si s-a comportat frumos pe drum cred ca isi revizuieste comportamentul.

 

Iar pt ceilati extrem de destepti si descurcareti in domeniul harley vb multa saracia omului.Ziceti de unde fac rost de un cablu de km pt sportster de 1200 din 94., si deasemenea de un beculet pt bord care imi indica HIGH BEAM beculet albastru.Na acum sa vad desteptii de Harleysti

 

Referitor la ANDO se numeste Andor are 68 de ani are 2 harleyuri si un BMW GS 1200.Si asa se da pe motor ca unul de 30 de ani.Acum am venit inapoi cu el din alpi si dolomiti.Pe langa ASTA alarma daca e sub scaun ok o fi nu stim o sa verificam, si daca il scoatem de acolo fara nici macar o surubelnita cum ai spus si atunci trebuie sa inlocuim cu o alta piesa, care sa sunteze sau sa faca continuitate intre anumiti pini.Ca daca e alarma si se scoate dintrun soclu inseamna ca ala intrerupe anumiti circuiti,Electromotor aprindere etc.Deci daca noi nu avem acea piesa care bagam inloc inca nu ne-ai ajutat cu nimic.Sa ne uitam putem si acumla motor nu trebuie sa dam jos pt asta alarma.

 

Cred ca am vb text clar.Mai parca toti sinteti ingineri pe aici.Cunosc un inginer harley aici in cluj. Tot la Andor io pus anvelopele de pe fata pe spate si invers si nici sensul de rotatie nu i-a reusit sa le nimereasca .Asa ca sant satul de inginerii astia de celofana.

 

Opreste-te din scris ca te faci de rasul curului....Sau te-ai facut deja?

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...