Jump to content

Harley un (...)


Recommended Posts

Cateva chestii si eu, ca tot are 8 pagini topicul:

- Zoran, orice lucru care sta o vreme la repunerea in functiune se poate sa aiba probleme. Poate ai mai multa bafta la urmatorul. :bounce:

- Americanii au alt sistem de chei, aici mai stiu pe cineva care si-a luat masina bmw seria 3 facut pt SUA, cu aceleasi probleme. Nimic nu potrivea. Ce ai zis tu ca ai gasit chei potrivite e ca si cum ai strange cu cheia franceza. :)

- Referitor la mersul subturat, daca poate fi definita clar aceasta notiune, pentru ca la fiecare motor si in fiecare treapta de viteza inseamna alt lucru, sau alta valoare, sa zicem: orice motor, isi va face uzura mai mare la mers subturat, decat in mers normal, sau chiar mai mare decat im mers un pic supraturat.

- @kiki, iti place sa cam agiti apele. :kick:

- Nu m-am prins inca cine-i Mariana, si nici nu-s foarte curios sincer, dar nici n-am vazut legatura ei cu topicul. Mai ales cat nu este un raspuns din partea ei. Si ii rog pe cei care fac comentarii despre oamenii care apar aici prin topicin relatarile lui Zoran, sa se abtina la pareri personale, sa nu jicneasca aiurea daca nu-i cunosc.

- Referitor la gramatica si exprimarea lui Zoran, e "acceptabila" pt un ungur, cel putin din partea mea. :)

 

Numa bine.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 316
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

deci.

1 cand am facut liniuta cu vulkanul lui calin seth am castigat, a doua liniuta nu am putut participa ca cu 5 minute inainte am luat benzina de la benzinaria aia pirat de la maxim gorki si ceva mizerie mia intrat in carburator, ceva ca o folie de nilon transparenta.Dragos mie martor el a desfacut carburatorul cand lucra la spinners.

2 norocul meu e ca nu din aia imi castig painea ca am crescut sau nu in ochii unuia sau altuia. Nici in farfurie nu imi puneti nici in traista asa ca drept anal in colon ma doare in ochii carui cresc sau nu.

3 voi cativa ma cunoasteti ca nu duc problema zilei de maine nici in farfurie nici in garaj nici unde ma capul nici cu cine!!!. Mai spun ceva, daca maine imi iau foc toate motoarele poimaine imi cumpar alTU sau alTELE.

4 iar persoana care a spus ca am luat un motor petecit acea persoana isi dorea doar sa isi ia de 1200 doar ca atza de cusut nu io fost destul si daca este cunoscatoare a situatiei stie ca am cumparat acest motor numai dintro aroganta, de trumf sa vad ce dracu trebe asa mult preaslavit.

5 daca am pana pe harley,scot la plimbare dragstarul de 1100, si daca si ala sufera de ceva ma mai invart o data prin curte si iau bobberul negru de 650 alalt dragstar, si daca cumva si ala sta pe tusa atunci iau minarelli ca si ala ma duce prin oras unde trebe, si ca sa fie formatia mai completa merg maine pana la Dragos sa imi finalizeze AWOul ca nu am timp io sa il fac si ca si motor de rezerva 5, mie bun si ala sa imi fac necazul. Asa ca nu iti fie mila de mine, Chear nu e cazul sa imi porti tu mila.

 

 

Cel mai inalt drum prin alpi am facut la 16-17% si a mers cu a 4-a Ce interesant.Oare de ce?

 

 

Esti unicat. Esti primul cacalar cu 3 choppere. :lol: :ok:

Link to post
Share on other sites

 

Pornirea si oprirea motorului de la automat.Poate fi o data sau deloc.ADICA!!!

Dai contact de la cheie, la mizerie automat se aprind si farurile deci daca cumva din greseala tie bateria slabuta si din greseala ai uitat comutatorul de faza lunga aprinsa atunci nu mai pornesti motorul , eventual ti-o impingi in mata.De asemenea la oprirea motorul ce se face de la buton daca uiti sa dai jos contactul te-a si futut d u m n e z o cu sapa in gura ca in maxim 30 min poti chema trailarul dupa tine.Impresionanta metodologia de pornire si oprire la acesta minunata inginerie americana Harley.Invatatura mereu trebe sa ai baterie stoccccccccccccccccccccc pe motor.Sfatuiesc pe cei cu cacaturi de acest gen sa isi monteze un intrerupator pe far si sa le intrerupa curentul da de are noroc sa porneasca ziua urmatoare.

 

 

Salut!

Conform Codului Rutier, motocicletele in mers trebuie sa aiba faza de intalnire aprinsa. Exista o prevedere care-i obliga pe constructorii de motociclete, ca odata cu punerea contactului sa se aprinda si faza scurta (de intalnire). asa se intampla si la mobra mea care este un Suzuki bandit 1250 A din 2007 si presupun ca si la celelalte. Intr-adevar este deranjant daca ai bateria slaba, mai ales iarna, cand ai foarte mari sanse sa nu poti porni motorul. Si la mine si presupun ca si la celelalte, daca basculezi butonul rosu din dreapta ghidonului in pozitia OFF, se opreste doar motorul. Naspa este ca se opreste si electroventilatorul. Nu este ca la masini unde ventilatorul merge si dupa luarea contactului pentru ca este legat pe direct.

Poti porni ventilatorul dar tre sa pui contactul si stunci se aprinde si becul (55W), ceea ce este cam mult. M-am gandit sa inseriez un intrerupator separat pe fazza scurta, pe ghidon, special facut, se gaseste la Louis.

In ce priveste mersul cu motorul subturat intr-o treapta de viteza superioara. Stimate domnule Ovidiu Luca, nu contest priceperea ta in mecanica motoarelor si a motocicletelor, dar intr-un motor se petrec si alte fenomene decat cel de transformare a miscarii de translatie in miscare de rotatie prin intermediul mecanismului biela-manivela, si anume, transformarea energiei potentiale a amestecului carburant in energie cinetica prin fenomenul numit ARDERE, si nu explozie sau detonatie. Mergand cu motorul subturat se deregleaza arderea, se produce ancrasarea bujiilor, apar depuneri pe peretii camerei de ardere datorita unei arderi incomplete a amestecului carburant si datorita rezultarii unor produse de ardere nedorite, ceea ce duce si la eliminarea unor gaze de ardere mult mai poluante si implicit la scurtarea duratei de viata a catalizatorului.

Depunerile de pe peretele camerei de ardere, odata cu cresterea temperaturii la revenirea la un mers normal, pot constitui puncte de aprindere secundare ceea ce va duce la un mers neregulat datorat unei arderi necontrolate si poate chiar duce la aparitia detonatiilor care sunt foarte daunatoare unui motor. Ideea este ca nu se merita ca pentru o mica ecomnomie de combustibil sa strici ceva mult mai costisitor de remediat(inlocuit).

P.S. Incepand cu 2013 mi se pare, si constructorii de automobile vor fi obligati ca la punerea contactului sa se aprinda si faza de intalnire sau faza scurta cum i se mai spune.

Numai bine!

Link to post
Share on other sites

CRED CA DEJA ESTE SAU DACA DEJA O FOLOSESC F MULTE MARCI DE MASINI.SINGURA MEA PROBLEMA E CA: cUM AI SPUS TU SI APRECIEZ ACESATA OBSERVATIE POZITIVA A TA O MOTOCICLETA CARE ARE UN ACCU DE 12-14 Ah ESTE CAM MULT SA TINA APRINSA DEJA LA PRIMA CLIPA BECUL DE 55W DIN FATA SI INCA 21W IN SPATE SAU CAT A AVEA ALA.PLUS CA SI BOBINA CARE STA PREGATITA A DA SCANTEIE SI ALA MAI CONSUMA.DECI DACA AI BATERIA LA JUMAT DE VIATA SIGUR NU MAI PORNESTI UN MOTOR DE 1200CCM, UNUL DE 883 POATE DA SAU UNUL MAI MIC.

ASA CA URMATORUL MEU DRUM VA FI LA UN ELECTRICIAN SI VOI POSTA UN BUTON CARE SA POATA INTRERUPE ACEASTA TAMPENIE.

 

LA CHRYSLER c300 MASINA AMERICANA CONCEPT AMERICAN ASAMBLAT CU MOTOR DE MERCEDES LA GRAZ IN AUSTRIA EXISTA UN RELEU CARE PORNESTE FARURILE DUPA CE AI PORNIT MOTORUL LA 30 SECUNDE.sI ARE O BATERIE DE 105 AMPERI.aSA CA MARELE CONCEPT SI LEGENDA UNICA hARLEY AR FI PUTUT PUNE UN RELEU DE GENUL.DAU CONTACT SI PESTE 2MIN PORNESTE FARUL, E LOGIC NU CE SPUN.

Link to post
Share on other sites

CRED CA DEJA ESTE SAU DACA DEJA O FOLOSESC F MULTE MARCI DE MASINI.SINGURA MEA PROBLEMA E CA: cUM AI SPUS TU SI APRECIEZ ACESATA OBSERVATIE POZITIVA A TA O MOTOCICLETA CARE ARE UN ACCU DE 12-14 Ah ESTE CAM MULT SA TINA APRINSA DEJA LA PRIMA CLIPA BECUL DE 55W DIN FATA SI INCA 21W IN SPATE SAU CAT A AVEA ALA.PLUS CA SI BOBINA CARE STA PREGATITA A DA SCANTEIE SI ALA MAI CONSUMA.DECI DACA AI BATERIA LA JUMAT DE VIATA SIGUR NU MAI PORNESTI UN MOTOR DE 1200CCM, UNUL DE 883 POATE DA SAU UNUL MAI MIC.

ASA CA URMATORUL MEU DRUM VA FI LA UN ELECTRICIAN SI VOI POSTA UN BUTON CARE SA POATA INTRERUPE ACEASTA TAMPENIE.

 

LA CHRYSLER c300 MASINA AMERICANA CONCEPT AMERICAN ASAMBLAT CU MOTOR DE MERCEDES LA GRAZ IN AUSTRIA EXISTA UN RELEU CARE PORNESTE FARURILE DUPA CE AI PORNIT MOTORUL LA 30 SECUNDE.sI ARE O BATERIE DE 105 AMPERI.aSA CA MARELE CONCEPT SI LEGENDA UNICA hARLEY AR FI PUTUT PUNE UN RELEU DE GENUL.DAU CONTACT SI PESTE 2MIN PORNESTE FARUL, E LOGIC NU CE SPUN.

 

Doar teorie. Concret: am motocicleta HD din 2007 si inca folosesc bateria originala si sper sa ma duca inca un sezon. Apropo: inca nu am pierdut nici un surub in 40000 Km.

Link to post
Share on other sites

ohhh

am gasit din intamplare ca topicul meu a fost postat pe intruderalert.ro curios as fi cine a fost asa amabil.

 

Doar teorie. Concret: am motocicleta HD din 2007 si inca folosesc bateria originala si sper sa ma duca inca un sezon. Apropo: inca nu am pierdut nici un surub in 40000 Km.

crezi nu crezi eu am pe dragstarul de 1100 bateria originala din 1999 si inca merge, nici mie nu imi vine sa cred , cand se strica voi cumpara acelasi model de la acelasi producator.Cine nu crede poa sa vina sa verifice ii deschid cu placere cutiuta de baterie sa vada.

Link to post
Share on other sites

bine ma , da tu nu ti-ai luat motorul ca sa areti unei ***** ca si tu poti avea harley in speranta ca asa o poti intra in chilotii ei. si probabil ca de aceea ai ales si unu care sa functioneze,nu cel mai ieftin de pe net. plus ca banuiesc ca nu te astepti sa te tina bateria 15 ani,te gandesti sa o mai schimbi uneori,plus alte consumabile.

asa merita "motociclistii astia chitrosi" (alt citat)

Link to post
Share on other sites

curios as fi cine a fost asa amabil.

 

ti-ai aprins singur paie in cap; baietii sunt chiar finuti la cate aberatii ai scos :crack:

 

Si pt cultura generala, sportsterul disecat nu are absolut nici o problema tehnica;

- cu suruburile a inteles tot omu` care era idea;

- frana spate a necesitat schimbare de lichid si aerisire;

- cablul rupt - probabil a fost imbatranit.

Deci.. unde-i vina Harley in toata povestea asta de cacao?

Link to post
Share on other sites

bine ma , da tu nu ti-ai luat motorul ca sa areti unei ***** ca si tu poti avea harley in speranta ca asa o poti intra in chilotii ei. si probabil ca de aceea ai ales si unu care sa functioneze,nu cel mai ieftin de pe net. plus ca banuiesc ca nu te astepti sa te tina bateria 15 ani,te gandesti sa o mai schimbi uneori,plus alte consumabile.

asa merita "motociclistii astia chitrosi" (alt citat)

fi mai explicit te rog ca nu inteleg.

si daca nu stii nu sant interesat sa intru in chilotii nici unei femei exceptie facand acelea siliconate sau hotarate sa se siliconeze cat de curand.Asa ca in cazul pe care CRED SAU INTELEG ca tu mil sugerezi, gresesti maxim.Mie imi plac DOAR femeile putin tunate.Sau in viitorul apropiat tunate.

Link to post
Share on other sites

Ce tare... uite ca am mai invatat ceva! Ungerea de la biela in sus e optionala la turatii mici! Eu spun ca la motoarele racite pe aier nici nu trebuie ulei... poate acolo doi detzi de floarea soarelui. Urmatorul pas este sa tragi de el rece fiind, asa ca mesriasii. Bateria nu poate fi de vina sigur pt ca in 4 ani s-a mumificat si acum e zombi! Si mersul subturat o ajuta exceptional!

Americanii ar fi trebuit sa isi schimbe sistemele de masura daca au vrut sa-si permita onoarea de a face un motor pt maria ta... sau daca nu, macar sa iti dea niste chei prin posta decum l-ai luat. Eu cred ca s-a ratacit foaia la Obama in birou.

Si inca o chestie care trebuie sa o mai invat de la tine, e sa ma duc cu motorul aiurea... folosind viteza 1 si 4. Pt ca eu ma bat cu carnea-n piept ca imi iau nushce masinoc nou dar ma doare ariciu din buzunar la 3 lei benzina asa ca imi bag piula in el motor. Este foarte bine asa! A 3-a e pusa acolo pt Dabagau eventual Feleac. De asta in america se numeste ca "bagi in Dabagau" in loc de bagi intr-a 3-a... ei ne avand dealul in cauza folosesc termenul numai in discutii despre Ovidiuluca. Eu zic sa bagi benzina - apa jumi juma.

 

Nu stiu cine te-a invatat sa folosesti un motor, dar a sarit peste esential: cum sa nu-ti bati joc de el.

In rest, vinde Sportsterasul ala rapid pana nu-l paradesti detot. Si asa v-a trebui cineva sa lucreze mult ca sa il readuca la viata. Csaky nu-i da motorul ca fierul asta din pacate chiar nu mai merita nici o Jawa de 125 ruginita la schimb. Sincer, un Harley batjocorit poate fii cel mai mare cosmar! O sa bagi in el bani cat nu merita 2 sportstere si nici asa nu o sa iasa nimic. Lasa motoarele de genul asta pentru aia care au ariciul in buzunar si iau gunoi numa pt nume ca sa se dea mari!

 

Si eu am o baterie HD din 2007... dar merg cu ea aproape zilnic si bag mult motorway. Producatorul spune ca pt fiecare pornire ar trebui rulat cel putin 15 minute pe autostrada (100+km/h) pentru a reincarca bateria. In conditiile alea te tine o vesnicie. De fiecare data cand "te duci dupa tigari" in schimb... fix pix...

Link to post
Share on other sites

ti-ai aprins singur paie in cap; baietii sunt chiar finuti la cate aberatii ai scos :crack:

 

Si pt cultura generala, sportsterul disecat nu are absolut nici o problema tehnica;

- cu suruburile a inteles tot omu` care era idea;

- frana spate a necesitat schimbare de lichid si aerisire;

- cablul rupt - probabil a fost imbatranit.

Deci.. unde-i vina Harley in toata povestea asta de cacao?

 

Dute mai bate un cui!

Link to post
Share on other sites

ohhh

am gasit din intamplare ca topicul meu a fost postat pe intruderalert.ro curios as fi cine a fost asa amabil.

 

 

crezi nu crezi eu am pe dragstarul de 1100 bateria originala din 1999 si inca merge, nici mie nu imi vine sa cred , cand se strica voi cumpara acelasi model de la acelasi producator.Cine nu crede poa sa vina sa verifice ii deschid cu placere cutiuta de baterie sa vada.

Asa am si eu la dragstar, bateria din 1999. Am si eu dragstar de 1100cc! Multumit de jucaria asta n-am ce sa-i reprosez. Oricum nu stiu de ce te lupti asa cu morile de vant, fiecare cu ce ii place! Eu visez la Indian dar n-am bani de asa ceva, dar mi-ar place unu in garaj chiar daca nu a-si gasi piese la el si mi-ar face figuri, asta-i viata plina de bune si rele ideea e sa stii sa treci de ele!

Bafta!

Link to post
Share on other sites

Hahahahaha.... ala era "secretul" franelor? "sa fie ca la japoneze?" hahahahahahhhhahahahah.... parca spunea cineva aici de "cum sa ne cacam singuri basca" sau ceva...genial omul asta. E plin de folclor!

Link to post
Share on other sites

Si apropo daca tot vrei sa intri in discutie.Ia explica-i onoratilor cititori cum ii dispretuiesti tu daca nu au Harley.Adica noi toti care nu avem Harley avem biciclete, adica noi astia care nu avem harlei santem biciclisti.Ai spus ca toate motoarele care nu sant Harley sant niste biciclete? ai spus sau nu asta miercurie de miercurie.

Na dragilor colegi biciclisti pe 2 roti ce parere aveti de asta? Nu vi se pare ca astea sant expresii exagerate si poate nepoliticoase acelora care nu si-au permis din bugetul lor decat un virago de 250 sau un virago de 535 sau eventual un etz sau stiu eu ce.

 

Respectul reciproc intre motociclisti nu o face marca ci maniera. indiferent ce conduci trebe sa ai respect fata de celalat coleg, daca maine ma intalnesc cu unu mai sarac pe strada imbracat mai prost nu stau de vb cu el?, asta e lipsa de coloana vertebrala si caracter, indiferent cum e imbracat la fel dau buna ziua la fel stau de vb si nu imi dau aluri de vedeta ca nu e cazul.

 

Its nice to bee important, its mor important to be nice.

Link to post
Share on other sites

Ia explica-i onoratilor ...

 

shhhh, gata zoran! nu mai plange! uite, pt tine special imi retrag cuvintele si umil imi cer scuze; fii bun si le accepta; tu ai cel mai tare dragstar din zona; iar sportsterul meu e super nasol.

acum poti sa vinzi linistit sportsterul tau de 1200 ;)

Link to post
Share on other sites

no mariana ...te-a spus amu comunitatii de motociclisti ca esti rea cu ei,si nu i apreciezi numai daca au harley . deci din nou ajungem la concluzia ca tu esti de vina ca si-a luat zoran harley . o sa inceapa lumea care nu are harley sa te urasca ca esti cu nasu pe sus,iar aia care au harley sa te urasca ca ai facut un exemplar ca asta sa isi bata joc de un harley. o sa fi spanzurata in public cu cureaua de la harley(daca e de acord si zoran,ca el e cam impotriva a tot ce e harley) iar dupa aia,cele doua comunitati or sa dea mana si or sa mearga impreuna la intruniri . ce filme ....

Link to post
Share on other sites

shhhh, gata zoran! nu mai plange! uite, pt tine special imi retrag cuvintele si umil imi cer scuze; fii bun si le accepta; tu ai cel mai tare dragstar din zona; iar sportsterul meu e super nasol.

acum poti sa vinzi linistit sportsterul tau de 1200 ;)

nu accept scuzele pt ca sant scrise din nou cu alure de vedeta si le scrii neserios.

 

si as mai putea spune cum m-ai certat cand trebuia sa mergem undeva eu am postat si tu te-ai luatde mine ca de tre sa chem toti prostii cu noi.Recapitulez.Pana ori ce motociclist scuterist are bun simt si buna purtare nu imi pasa cu ce vine dupa noi, sau cu noi.Asa ca din partea mea oricine cu harley sau fara e binevenit pe drum langa mine sau cu noi.

Link to post
Share on other sites

daca are rabdare zoran sa astepte pana in iarna,o sa imi schimb cureaua la softail (acu ca aud ca esti figuranta,probabil ca de aceea ai intrebat,cureaua de sportster nu e destul de buna pentru tine)

deci,asteptam decizia inteleptului zoran

 

 

later edit . mariana esti neserioasa ! asa ai spus tu?sa nu cheme toti prostii cu voi? eu cred sincer ca vroiai sa mergi numai tu cu el.

Edited by aisha
Link to post
Share on other sites

imi pare rau ca de la nefunctionarea unui motor am ajuns sa facem certuri personale eu am incheiat subiectul pe acest topic.Si il inchei cu aceeasi parere Harley nu e mai bun ca Yamaha dragstar de 1100.cel putin sportsterul. dupa sapaturile mele pe siteuri impartiale intre HARLEY Sportster 883 ,1200 , dragstar 1100 sau dragstar 650 locurile sant urmatoare.Abstarctie facand de anii de fabricatie,

 

 

Dragstar 1100 locul unu.

sportster 1200 locul 2

sportster 883 locul 3

dragstar 650 locul 4

 

si daca mai bag si virago 535 de care am mai avut l-as baga intre locul 2 si 3 adica la 2 si jumatate.

 

O zi buna si asfalt uscat.tuturor.A avut cineva dreptate nu are rost sa ma bat cu morile de vant.Parerea mea e facuta si nu mi-o scoate nimeni din cap asta e punctul meu de vedere pt care voi medita mereu.

 

Si daca faceti oretrospectiva al topicului nu am jignit pe nimeni, m-am pastrata a fi un domn cu vocabularul adresat tertelor persoane.

Noapte buna

Yamaha inainte

Link to post
Share on other sites

am dau si eu cu bota in balta. Nu inteleg de unde atata tevatura cu motoarele astea. Harley Davidson...compania a avut noroc ca s-a fondat in state si nu a fost decimata de razboaie si de concurenta. Ca dovada ca unele modele nu si-au schimbat deloc spec-urile zeci de ani de zile. Au ramas saracii niste dinozauri in lumea moto. Apoi au mai avut noroc cu filmele americane care l-au promovat imaginea peste tot in lume. Prin urmare daca compari harley cu orice alta motocicleta produsa in europa sau in japonia este ca si cum ai compara hummer-ul de exemplu cu un land cruiser sau cu un mercedes G-Klasse. Inafara de nume si de prezenta, orice alt model de offroader il caca pe hummer. Toate masinile americane sunt depasite din toate punctele de vedere de europeni si de japonezi. Numai ca badea Ion din varf de munte o auzit de chevy da nu o auzit de nissan sau de lotus.

 

Imi amintesc anii de dupa revolutie cand mai aducea cate un amarat un virago sau un intruder in tara. Toata lumea...harley frate, ca asa au vazut in filme...motor in V si cruiser/chopper. Ce conta ca motoru era de trei sau de doua ori mai mic.

 

Fazit, compania asta traieste doar de pe urma numelui in europa, la orice alt capitol este pisata de rivalele europene sau japoneze. Intradevar acuma am vazut ca o mai schimbat si ei una alta, obligati de norme probabil...

 

Interesanta ar fi comparatia intre un fat boy de ex. si un intruder de 1.8

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...