Jump to content

Harley un (...)


Recommended Posts

Ba mai bine compara vrod-ul de 1200 cu intruderul de 1800 si o sa iasa saracul intruder cu fundul penetrat!

sau sti ce, mai bine nu compara nimic! Fiecare cu ce vrea muschii lui si isi permite.

 

Dar de aici pana la un fix pix mare motorist care arunca cu rahat in firma motorului meu numai pt ca e el berbec e distanta mare

Link to post
Share on other sites
  • Replies 316
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ba mai bine compara vrod-ul de 1200 cu intruderul de 1800 si o sa iasa saracul intruder cu fundul penetrat!

sau sti ce, mai bine nu compara nimic! Fiecare cu ce vrea muschii lui si isi permite.

 

Dar de aici pana la un fix pix mare motorist care arunca cu rahat in firma motorului meu numai pt ca e el berbec e distanta mare

:ChopperEmo: :agree:

Link to post
Share on other sites

Draga Zoran, sunt convins ca daca vreodata vei reusi sa faci macar 10.000 km pe un Dnepr (oridecare), atunci vei vedea cu alti ochi HD, si vei spune ca probabil e cea mai buna motocicleta din lume.

Daca eu as insira "istoria de service" la MT-ul meu, probabil ca as scrie un roman de 200 de pagini. Si cu toate astea inca ma dau cu el cu mare placere...

Link to post
Share on other sites

Femeia...ce-ti face femeia... :disappointed:

Daca ar fi stiut Zoran spusele lui Simone de Beauvoir..: O femeie libera este exact opusul unei femei usoare.

 

Scuze, dar asta-mi este concluzia dupa o saptamana de concediu :unsure:

------------

 

:crack: :crack: :crack:

Link to post
Share on other sites

Ba mai bine compara vrod-ul de 1200 cu intruderul de 1800 si o sa iasa saracul intruder cu fundul penetrat!

sau sti ce, mai bine nu compara nimic! Fiecare cu ce vrea muschii lui si isi permite.

 

Asta m-i se pare cel mai bun comment facut de un posesor HD.

 

Restul posesorilor, mai ales cei locali intra direct in stereotipul bine format. Felicitari, ati ajutat cauzei. :whip:

 

@cuki, fii serios, adica toata iubirea fata de HD se datoreaza marketingului din filme si plata premiumului pt tehnologie din 39 si ca sa fi HOGist in detrimentul optiunilor mult mai evoluate este de fapt o prostie? MINTI!

Link to post
Share on other sites

sincer,daca vrei sa iti montezi niste oglinzi,crash bar sau semnalizari sau un sissy bar si mergi la service,ala rade de tine si iti zice sa te lasi de moto.chiar daca nu te pricepi la mecanica,chestiile astea is ca un puzzle facut in copilarie

Tie ti-ar trebui o JAWA. O motocicleta normala nu tre sa stai de ea. Daca vrei sa o modifici o duci la un specialist. Ca tu nu esti specialist. Poate esti medic si nu stii mai nimic in afara de directia in care se desurubeaza/insurubeaza (si asta doar pt ca esti ortoped!).

Link to post
Share on other sites

Ba mai bine compara vrod-ul de 1200 cu intruderul de 1800 si o sa iasa saracul intruder cu fundul penetrat!

sau sti ce, mai bine nu compara nimic! Fiecare cu ce vrea muschii lui si isi permite.

 

Dar de aici pana la un fix pix mare motorist care arunca cu rahat in firma motorului meu numai pt ca e el berbec e distanta mare

 

nu e chiar asa, ca motorul de la v-rod nu prea are a face cu tehnologia H-D ci mai mult cu cea de la porsche.

Pe scurt, daca vrei H_D pentru mers cu el zilnic iti iei v-rod daca vrei unul pentru a face imresie iti iei un cross-bones.

Discutia asta intre marci este tot atit de inutila precum discutia intre clase. Ce e mai bun, HD sau japoneze, super sport sau touring, motor sau scuter, Bruce Lee sau Van Damme? :-)

Ne e bun HD ca are suruburi in inch... normal ca le are in inch pt ca nu le are in metric... Nu e bun ca iti consuma bateria cind pui contactul, fix asa face si Honda mea... Si eu sunt dezamagit de cutia de viteze de la noua Honda in comparatie cu vechea Virago, dar asta nu ineamna ca Shdow-ul e un motor mai prost decit Virago, este doar ALT MOTOR, cu bune si rele.

Si cred ca daca ar fi sa am un motor la care sa nu ma deranjeze nimic ar fi atit de plictisitor incit m-as intoarce la mersul cu masina...

 

Si in incheiere, daca mi-as permite mi-as lua un cross-bones, la care din start as putea sa reprosez ca nu are pornire SI la kick :)

 

AA.. in caz ca e cineva atit de dezamagit si scirbit de un HD (fie el si Sprster de 1200) si vrea sa-l arunce, ma ofer sa-l ajut eu sa scape de el ;-)

Edited by XorX
Link to post
Share on other sites

 

@cuki, fii serios, adica toata iubirea fata de HD se datoreaza marketingului din filme si plata premiumului pt tehnologie din 39 si ca sa fi HOGist in detrimentul optiunilor mult mai evoluate este de fapt o prostie? MINTI!

 

mai mult ca sigur ca m-am exprimat gresit si nu m-am facut inteles. Fiecare marca si model are cate un fan club, care de cele mai multe ori este loial marcii respective din cu totul alte motive decat fiabilitate, pret, calitate sau tehnologie. Foarte bine asa, dar orice fan are nevoie si de suport, trebuie ademenit cumva...alegerea lui fie voita sau involuntare trebuie consolidata in jurul firmei respective. Oamenii care spun, o data harley sau BMW forever and ever au foarte mare dreptate si asta din cauza comunitatii si a optiunilor pe care le ai post vanzare. Asta ii cel mare atu a acestei marci, iti ofera direct din showroom posibilitatea intrarii intr-o comunitate, au reusit sa-ti vanda un stil de viata nu doar un produs. Din pacate la asta americanii se pricep cam cel mai bine in detrimentul altora.

 

Si acuma daca cineva imi spune mie ca nu a auzit prima oare de harley la tv in filme sau reclame cred ca minte. Asa cum in anii 90 firma Xerox a intrat in romania cu copiatoare toata lumea zice azi in loc de copie, fa-mi un xerox. Ma duc sa-mi cumpar adidasi Nike sau Puma etc. Exact asa este asociat cruiser/chopper cu motor in V cu Harley.

Link to post
Share on other sites

Daca ar fi stiut Zoran spusele lui Simone de Beauvoir..: O femeie libera este exact opusul unei femei usoare.

 

 

preacucernice parinte daca citatu ala l-ai pescuit din propria mansarda fara gugaleli si alte astfel de perfuzii te anunt ca beneficiezi gratuit de cocoshatele mele respecte.

chestia asta nu te ajuta cu nimic, poate doar iti da un lustru peste amoru propriu.

Edited by localghost
Link to post
Share on other sites

Buna ziua.

Zoran sant dar asta voi catva stiti deja bine.

Acum vreau sa va explic sa va lamuresc si sa va luminez de ce anume marca Harley mult preaslavita si prea inaltata pana la ceruri de ce este jeg rahat mizerie zdreamta ordinara.

 

Acum o luna am cumparat un Harley Sportster 1200ccm din 1995 model deosebit gen cafe racer, oldschool.Motorul are 12500km ( la cumparare) acum are cca 200 in plus si daca va spun 200km in plus va relatez ca sa vedeti pe o mizerie de Harley cate se pot intampla in 200km, adica de aici pana la Felix sa zicem. Motorul a fost cumparat de la un medic din germania prim proprietar care MI-A DAT TOATE RAPOARTELE DE TUV ADICA ITP CARE IN GERMANIA NU SE SCRIE PE TALON IN SPATE CI SE DA VEHICULULUI UN ACT IN FORMA DE DIPLOMA CARE ATESTA TRECEREA SAU NU AL VEHICULULUI. PRACTICIN ACEST FEL STIU SIGUR NEGRU PE ALB CA SI IN FATA LUI DUMNEZEU CA MOTOCICLETA CU TOTUL CA E DIN 95 ARE REALI 12500KM. MOTOCICLETA ERA LIPSITA 4 ANI DE TUV ADICA ERA PARCATA IN GARAJ.

acest topic va fi primit ca si aschie in ochi de catva, cateva detinatoare de Harley din Cluj care cred ca au prins pe dumnezeu de picior cand si-au VAZUT VISUL REALIZAT cumparat Harley.Pai cei care nu aveti nu va ingrijorati ca nu e chear asa.

 

Si acum va relatez de ce e C A C A T U L cald si si pute ingrizitor.Sper sa nu uit cateceva sa enumar prin cate greutati am trecut ZILNIC pana ma pot porni la o plimbare cu motorul.placerea schimbanduse intrun chin si o greata fata de motociclism.

 

Prima zi:remontarea unor piese care proprietarul le-a dat jos.

Semnalizarile de pe aripa din spate.2 oameni am remontat cam 4 ore 2 semnalizatoare.Cel stang am montat si demontat de 7 ori pana am gasit modul exact cum se ascund piulitele si cablul care duce la semnalizator, cel din dreapta cu totul ca am invatat vrand nevrand modul de montare si la asta am mai exersat de cca 3 ori pana am reusit pozitionarea impecabila al semnalizatoarelor originale.Nemaivorbind ca cheile nu se potrivesc la nici un surub,mereu trebuie sa schimbi cheile sa reusesti cumva sa avansezi a insuruba un surub.Asa sa va inchipuiti ca insurubarea unui surub e minim 10-15 minute.

 

Repozitionarea in pozitie originala a turometrului si al ceasului de km. Ochelarul in care vine pozitionat chilometrajul si turometrul e asa de aproape de restul ansamblelor acolo incat cablurile este un chin sa le pozitionezi in asa fel incat sase vada cat mai putin din ele. Dupa ce le-am montat am observat ca din turometru e ars beculetul. Asa sa moara ca io nu il mai dau jos inca o data.

 

Montarea inapoi al oglinzilor originale care la lumina puternica se inchid putin la culorea, Oglinzi foto sensibile.2 tije filetate care le prinzi pe ghidon strapungand comenzile si le strangi cu cate o piulita.2 piulite din nou un chin pana nimeresti pasul pe filet asa e de marunt filetul.Dupa ce le-am, montat peste 2 ile era sa pierd oglinda din stanga ca s-a desfacut usor piulita.

 

Montarea Claxonului alt stres de minim 2 ore si sant doar 2 piulite pana ce m-am inervat si am filetat filet european sau filet in rand cu lumea peste muia aia de filet HARLEY de ra hat.Cum am refiletat in 2 minute am fost gata.

 

Montarea suportilor de halogen pt cele 2 faruri de faza lunga.Un cosmar de jumat de i cu totul ca sant 2 suruburi de 8mm.Da jos roata apoi mai da jos si aripa fata apoi ca sa scoti roata fara mai intai trebe sa dezumfli roata fata ca sa o poti scoate si trebe sa demontezi si bovdenul de la kmraj. Iar ca chimul sa nu continue iei suruburile originale de arunci peste gard cu bolta mare si ochii inchisi ca sa nu ii mai gasesti si de ii cauti.Apoi iei tarotul de 8 european ( 8 metric ) si tai un filet nou civilizat.Dupa care din nou in 2 min ai terminat de montat suportul.Dupa care montezi inapoi aripa roata kmraj si umfli roata.Foarte ingenioasa inventie au astia de la Harley caca nu?

 

Montarea Crash Barului.Un lucru relativ usor la prima vedere.2 suruburi deja europene cineva se pare ca sanecajit cu ele mai devreme.Dar pe aceasta minunata tehnologie si inventie de varf altehnologiei moderne nu e chear asa usor.Trebuia sa iei un cric sa bagi in crashbar si apoi sa o largesti cca 2mm sa potrivesca la gauri dupa care te bucuri ca ai suruburi metrice si nu americare si nu te chinui de moarte pana le fixezi si le strangi.

 

Cutia de viteza.Vitezele le poti schimba cu usurinta DAR viteza urmatoare nu o poti schimba numai la peste 2200turatii caci daca vrei mai jos tremura tot de zici ca e cutremul de 10 pe scara rihter.Interesant Dragstarul meu de 1100 e capabil de la 40km la ora sa functioneze in viteza a 5a cand la asta e posibil vitea a 5a numai de la 80-90kmh.

 

Iar culmea cacatului a fost azi cand observ sa intro parte vireaa mai putin motorul decat pe cealalta.Pt moment nu dau importanta ca nu ma incomodat decat in curte cand intorc motorul.Ca sa observ peste 10 km ca nu mai merge kmrajul.Nu va inchipuiti niciodata ce de e in stare o supermarca ca si HARLEY fata de un YAMAHA BMW HONDA TRIUMF sau ori ori ori ce alt motor de pe planeta.E in stare sa taie cablul de kmraj ca si cu o gilotine.Adica cablul s-a strecurat intre acele oprotoare care limiteaza virajul pe jug in stanga dreapta.Cablul intrand acolo ti-o reteza ca o ghilotina din otel spaniol.Trebuie sa ma interesez daca nu a imprimutat ceva otel spaniol pt realizarea acestui minunat motor , gilotina de kmraje.

 

Pornirea si oprirea motorului de la automat.Poate fi o data sau deloc.ADICA!!!

Dai contact de la cheie, la mizerie automat se aprind si farurile deci daca cumva din greseala tie bateria slabuta si din greseala ai uitat comutatorul de faza lunga aprinsa atunci nu mai pornesti motorul , eventual ti-o impingi in mata.De asemenea la oprirea motorul ce se face de la buton daca uiti sa dai jos contactul te-a si futut d u m n e z o cu sapa in gura ca in maxim 30 min poti chema trailarul dupa tine.Impresionanta metodologia de pornire si oprire la acesta minunata inginerie americana Harley.Invatatura mereu trebe sa ai baterie stoccccccccccccccccccccc pe motor.Sfatuiesc pe cei cu cacaturi de acest gen sa isi monteze un intrerupator pe far si sa le intrerupa curentul da de are noroc sa porneasca ziua urmatoare.

 

Sper ca nu am uitat nimic , dar nu ar fi de mirare sa fi uitat ceva la cate peripetii poti avea avand un harley.

Concluzie: M-am dat cu motorul cam 3 ore pana acum insa cel putin 15 ore am reparat la el.

 

Ah er sa uit.Frana spate.Era si acesta de o functionare nemaipomenita.Franezi o data apoi peste 200m poti sa prajesti ochiuri pe discul de frana pe spate apoi astepti 1 ora sa se raceasca si daca ti sa facut foame mai franezi o data sa poti face din nou ochiuri.Am mers la Sebi sa imi repare franele.La un moment dat pistonul din etrier era sa ii amputeze 2 degete lui Sebi.Mai mai periculoasa tehnologia asat de harley.In sfarsit am reusit sa imblanzim etrierul de pespate si acum functioneaza ca si frana unui japoneze.Practic cine are necaz cu franele unui Harley pt 10 euro ii dezvalui metoda de reparare functionare a franei.

 

Cam ata pt inceput despre aceasta minunata tehnologie de varf al motociclizmului global.Ce pot sa sfatuiesc daca vreti sa va cumparati ceva HARLEY mai bine cumparativa un breloc frumos poate ala va functiona bine pt ce a fost inventat.Dar la capitolul motocicleta Harleyul se afla undeva sub c u r u l broastei.

 

Ps:Pt Mariana.Daca tu ai avut o dorinta de mic copil ca intr-o zi sa ai un Harley si ai vazut cu ochii realizarea acestuia asta inca nu inseamna ca aceasta motocicleta este o marca de varf.Nu este nici pe departe, este chear una care la multe aspecte lasa de dorit. Cativa mai multi sau mai putini ma cunoasteti, si stiti ca pot , sau imi permit dar io unul inca un alt Harley nu imi voi cumpara cat am gaura pe C U R, nici nou nici second. Cum stii mai am inca un Dragstar de 1100 si unul de 650.Cu nici unul dintre aceste 2 nu se poate compara pe nici o pagina si la nici un aspect.Si asta ca sa fie subliniat ferm ANDY nu te supara dar dragstarul de 1100 inca cel putin 2-3 ani nu mie de vanzare.Cel de 650 imi pare rau sa il vand fata de Harley dar nu am loc in garaj si din aceastacauza e de vanzare.

De ce nu vand Harleyul? pt ca sant curios cate mizerii imi va mai provoca aceasta minunata inventie.care nici bicicleta nu pot sa o numesc ci eventual ROLLER

scurt rezumat:

zoran face spume si se cazneste cu niste suruburi la un porkster nepornit de ani buni si usor dezmembrat. Dupa ceva vreme isi da seama ca are avea nevoie de chei in inch. nu are. continua cu ce are si injura pe americani ca nu au facut piulitele dupa cheia sa franceza buna la toate (mai putin farmec 16 cu yancheii). Piulitele neghioabe rezista. Si zoron rezista. dupa un potop de injuraturi bilingve, cred, aceeasi bealea la oglinzi, condimentată cu un far care se aprinde de capul lui si trage curent ca nesimtitul de la baterie, in timp ce dracia de frana spate e mai buna ca un bucatar apt sa-ti faca micul dejun.

 

whoau zoran, am cazut in poponeata! de fiecare data cand mai citeam un episod din aceasta saga aveam impresia ca semnalizarea are propriul motor de pus cap la cap, oglinda era un adevarat puzzle, kilometrajul o ecuatie cuantica, farul si bateria doua genii neintelese, iar sabotii de la frana spate niste nenorociti care au complotat cu imperialismul american sa-ti faca tie viata un calvar.

 

dar bine bre de carte tehnica la jucaria ta nu se putea face rost? inainte sa-l iei, nu te-ai documentat si mataluta sa vezi cu ce se mananca, daca ti se potriveste, daca inimile voastre bat una? un motociclist care are atatea motoare reconditionate in garaj si, din cate am inteles, operate chiar cu manuta lui, nu ar fi trebuit sa aiba atatea probleme spinoase. Nu sunteti un bibanus in materie care sa se repeada la primul porckster aparut in cale si sa-i sticleasca ochii ca are de acu inainte cu ce sa se plimbe alaturi de mariana viselor lui :).

 

Am mai aflat tot de la domnia ta ca atunci cand ma aflu in panta de 40 de grade e numa' bine sa nu retrogradez o treapta de viteza, ci sa trag in a patra la urcare sa faca ca toti dracii din pistoane motorul de sub mine, ca deha mai buna e o economie de un litru decat sa o ofer o evolutie corecta motorului de sub mine. La ce scoala moto va invata pe voi asa, ca de mecanica mi-e frica sa intreb? m-am dat cu ambele modele de dragstar, dar nu mi-au facut niciodata rau ca sa le torturez in halul asta. eu sunt ironic, dar vezi ca in paginile astea cineva a avut bun simt si obiectivitate cat sa-ti scrie clar la ce sa te astepti pe termen lung cand tratezi jucaria de sub tine intr-un asemenea hal.

 

P.S. Zoran draga, ne iarta ca nu toate motoarele sunt dragstare sa fie de cusur. O sa-mi iert si vn-ul ca are nesimtirea sa porneasca numai cu lumina aprinsa si ca-mi saboteaza astfel bateria, o sa ma ierte si fostul fireblade ca il retrogradam inainte sa urc o rampa sau sa fac o depasire. Atata puteau saracele, o sa le duc sa le tuneze la yamaha! despre " arhaicul" HD nu zic nimic. m-am dat prea putin sa ma pronunt, dar voi recupera in doua saptamani. Toate cele bune! ;)

 

P.P.S. uite aici ce spune, corect si obiectiv, userul mianmar23, cateva pagini in urma.

 

Salut!

Conform Codului Rutier, motocicletele in mers trebuie sa aiba faza de intalnire aprinsa. Exista o prevedere care-i obliga pe constructorii de motociclete, ca odata cu punerea contactului sa se aprinda si faza scurta (de intalnire). asa se intampla si la mobra mea care este un Suzuki bandit 1250 A din 2007 si presupun ca si la celelalte. Intr-adevar este deranjant daca ai bateria slaba, mai ales iarna, cand ai foarte mari sanse sa nu poti porni motorul. Si la mine si presupun ca si la celelalte, daca basculezi butonul rosu din dreapta ghidonului in pozitia OFF, se opreste doar motorul. Naspa este ca se opreste si electroventilatorul. Nu este ca la masini unde ventilatorul merge si dupa luarea contactului pentru ca este legat pe direct.

Poti porni ventilatorul dar tre sa pui contactul si stunci se aprinde si becul (55W), ceea ce este cam mult. M-am gandit sa inseriez un intrerupator separat pe fazza scurta, pe ghidon, special facut, se gaseste la Louis.

In ce priveste mersul cu motorul subturat intr-o treapta de viteza superioara. Stimate domnule Ovidiu Luca, nu contest priceperea ta in mecanica motoarelor si a motocicletelor, dar intr-un motor se petrec si alte fenomene decat cel de transformare a miscarii de translatie in miscare de rotatie prin intermediul mecanismului biela-manivela, si anume, transformarea energiei potentiale a amestecului carburant in energie cinetica prin fenomenul numit ARDERE, si nu explozie sau detonatie. Mergand cu motorul subturat se deregleaza arderea, se produce ancrasarea bujiilor, apar depuneri pe peretii camerei de ardere datorita unei arderi incomplete a amestecului carburant si datorita rezultarii unor produse de ardere nedorite, ceea ce duce si la eliminarea unor gaze de ardere mult mai poluante si implicit la scurtarea duratei de viata a catalizatorului.

Depunerile de pe peretele camerei de ardere, odata cu cresterea temperaturii la revenirea la un mers normal, pot constitui puncte de aprindere secundare ceea ce va duce la un mers neregulat datorat unei arderi necontrolate si poate chiar duce la aparitia detonatiilor care sunt foarte daunatoare unui motor. Ideea este ca nu se merita ca pentru o mica ecomnomie de combustibil sa strici ceva mult mai costisitor de remediat(inlocuit).

P.S. Incepand cu 2013 mi se pare, si constructorii de automobile vor fi obligati ca la punerea contactului sa se aprinda si faza de intalnire sau faza scurta cum i se mai spune.

Numai bine!

Edited by foxdesert
Link to post
Share on other sites

Ce relevanta are bibliografia prin care tu ajungi un olimpic iminent la rromana? (bine retin, nu? ) Conta mai mult daca te-ai fi inspirat de pe suport ''mucart'' sau online ?

...asa credeam si eu :rolleyes:

----------------

Zoran...n'ai cu cine, bre...n'ai cu cine :disappointed:

Edited by yzulyka
Link to post
Share on other sites

Ce relevanta are bibliografia prin care tu ajungi un olimpic iminent la rromana? (bine retin, nu? ) Conta mai mult daca te-ai fi inspirat de pe suport ''mucart'' sau online ?

...asa credeam si eu :rolleyes:

----------------

Zoran...n'ai cu cine, bre...n'ai cu cine :disappointed:

relevanta nu e sursa (mucartu sa gugalu) pe care ai folosit-o sa-ti mobilezi mansarda, relevant e daca mobila aia mai persista si in absenta acelor surse. care cum ar veni cat de mobilat mai esti cand esti 'offline'. ce duci cu tine atunci cand ultimu tau 'strat' e propria epiderma.

Link to post
Share on other sites

scurt rezumat:

zoran face spume si se cazneste cu niste suruburi la un porkster nepornit de ani buni si usor dezmembrat. Dupa ceva vreme isi da seama ca are avea nevoie de chei in inch. nu are. continua cu ce are si injura pe americani ca nu au facut piulitele dupa cheia sa franceza buna la toate (mai putin farmec 16 cu yancheii). Piulitele neghioabe rezista. Si zoron rezista. dupa un potop de injuraturi bilingve, cred, aceeasi bealea la oglinzi, condimentată cu un far care se aprinde de capul lui si trage curent ca nesimtitul de la baterie, in timp ce dracia de frana spate e mai buna ca un bucatar apt sa-ti faca micul dejun.

 

whoau zoran, am cazut in poponeata! de fiecare data cand mai citeam un episod din aceasta saga aveam impresia ca semnalizarea are propriul motor de pus cap la cap, oglinda era un adevarat puzzle, kilometrajul o ecuatie cuantica, farul si bateria doua genii neintelese, iar sabotii de la frana spate niste nenorociti care au complotat cu imperialismul american sa-ti faca tie viata un calvar.

 

dar bine bre de carte tehnica la jucaria ta nu se putea face rost? inainte sa-l iei, nu te-ai documentat si mataluta sa vezi cu ce se mananca, daca ti se potriveste, daca inimile voastre bat una? un motociclist care are atatea motoare reconditionate in garaj si, din cate am inteles, operate chiar cu manuta lui, nu ar fi trebuit sa aiba atatea probleme spinoase. Nu sunteti un bibanus in materie care sa se repeada la primul porckster aparut in cale si sa-i sticleasca ochii ca are de acu inainte cu ce sa se plimbe alaturi de mariana viselor lui :).

 

Am mai aflat tot de la domnia ta ca atunci cand ma aflu in panta de 40 de grade e numa' bine sa nu retrogradez o treapta de viteza, ci sa trag in a patra la urcare sa faca ca toti dracii din pistoane motorul de sub mine, ca deha mai buna e o economie de un litru decat sa o ofer o evolutie corecta motorului de sub mine. La ce scoala moto va invata pe voi asa, ca de mecanica mi-e frica sa intreb? m-am dat cu ambele modele de dragstar, dar nu mi-au facut niciodata rau ca sa le torturez in halul asta. eu sunt ironic, dar vezi ca in paginile astea cineva a avut bun simt si obiectivitate cat sa-ti scrie clar la ce sa te astepti pe termen lung cand tratezi jucaria de sub tine intr-un asemenea hal.

 

P.S. Zoran draga, ne iarta ca nu toate motoarele sunt dragstare sa fie de cusur. O sa-mi iert si vn-ul ca are nesimtirea sa porneasca numai cu lumina aprinsa si ca-mi saboteaza astfel bateria, o sa ma ierte si fostul fireblade ca il retrogradam inainte sa urc o rampa sau sa fac o depasire. Atata puteau saracele, o sa le duc sa le tuneze la yamaha! despre " arhaicul" HD nu zic nimic. m-am dat prea putin sa ma pronunt, dar voi recupera in doua saptamani. Toate cele bune! ;)

 

P.P.S. uite aici ce spune, corect si obiectiv, userul mianmar23, cateva pagini in urma.

 

Salut!

Conform Codului Rutier, motocicletele in mers trebuie sa aiba faza de intalnire aprinsa. Exista o prevedere care-i obliga pe constructorii de motociclete, ca odata cu punerea contactului sa se aprinda si faza scurta (de intalnire). asa se intampla si la mobra mea care este un Suzuki bandit 1250 A din 2007 si presupun ca si la celelalte. Intr-adevar este deranjant daca ai bateria slaba, mai ales iarna, cand ai foarte mari sanse sa nu poti porni motorul. Si la mine si presupun ca si la celelalte, daca basculezi butonul rosu din dreapta ghidonului in pozitia OFF, se opreste doar motorul. Naspa este ca se opreste si electroventilatorul. Nu este ca la masini unde ventilatorul merge si dupa luarea contactului pentru ca este legat pe direct.

Poti porni ventilatorul dar tre sa pui contactul si stunci se aprinde si becul (55W), ceea ce este cam mult. M-am gandit sa inseriez un intrerupator separat pe fazza scurta, pe ghidon, special facut, se gaseste la Louis.

In ce priveste mersul cu motorul subturat intr-o treapta de viteza superioara. Stimate domnule Ovidiu Luca, nu contest priceperea ta in mecanica motoarelor si a motocicletelor, dar intr-un motor se petrec si alte fenomene decat cel de transformare a miscarii de translatie in miscare de rotatie prin intermediul mecanismului biela-manivela, si anume, transformarea energiei potentiale a amestecului carburant in energie cinetica prin fenomenul numit ARDERE, si nu explozie sau detonatie. Mergand cu motorul subturat se deregleaza arderea, se produce ancrasarea bujiilor, apar depuneri pe peretii camerei de ardere datorita unei arderi incomplete a amestecului carburant si datorita rezultarii unor produse de ardere nedorite, ceea ce duce si la eliminarea unor gaze de ardere mult mai poluante si implicit la scurtarea duratei de viata a catalizatorului.

Depunerile de pe peretele camerei de ardere, odata cu cresterea temperaturii la revenirea la un mers normal, pot constitui puncte de aprindere secundare ceea ce va duce la un mers neregulat datorat unei arderi necontrolate si poate chiar duce la aparitia detonatiilor care sunt foarte daunatoare unui motor. Ideea este ca nu se merita ca pentru o mica ecomnomie de combustibil sa strici ceva mult mai costisitor de remediat(inlocuit).

P.S. Incepand cu 2013 mi se pare, si constructorii de automobile vor fi obligati ca la punerea contactului sa se aprinda si faza de intalnire sau faza scurta cum i se mai spune.

Numai bine!

multam foxule ca ai scris tu,eu nu aveam rabdare...

 

sa-i dea careva lu zoran ala,un pistol cu glont,sa se impuste...

ps:whothefuck is zoran anyway?e acelasi cu ovidiuluca?

pai cum?are nume de romin si scrie asa stricat?wtf...

Link to post
Share on other sites

Tie ti-ar trebui o JAWA. O motocicleta normala nu tre sa stai de ea. Daca vrei sa o modifici o duci la un specialist. Ca tu nu esti specialist. Poate esti medic si nu stii mai nimic in afara de directia in care se desurubeaza/insurubeaza (si asta doar pt ca esti ortoped!).

 

 

baiatule,revinto-ti,nimeni nu modifica nimeni.doar montezi anumite accesorii.daca nu sti citi,stai in banca ta!nu tai,nu sudez,nu vopsesc,doar desurubez si insurubez.probabil pt tine asta e greu.si stai linistit cu Jawa,am avut destule,mai multe decat crezi tu

 

Cateva chestii si eu, ca tot are 8 pagini topicul:

- Zoran, orice lucru care sta o vreme la repunerea in functiune se poate sa aiba probleme. Poate ai mai multa bafta la urmatorul. :bounce:

- Americanii au alt sistem de chei, aici mai stiu pe cineva care si-a luat masina bmw seria 3 facut pt SUA, cu aceleasi probleme. Nimic nu potrivea. Ce ai zis tu ca ai gasit chei potrivite e ca si cum ai strange cu cheia franceza. :)

- Referitor la mersul subturat, daca poate fi definita clar aceasta notiune, pentru ca la fiecare motor si in fiecare treapta de viteza inseamna alt lucru, sau alta valoare, sa zicem: orice motor, isi va face uzura mai mare la mers subturat, decat in mers normal, sau chiar mai mare decat im mers un pic supraturat.

- @kiki, iti place sa cam agiti apele. :kick:

- Nu m-am prins inca cine-i Mariana, si nici nu-s foarte curios sincer, dar nici n-am vazut legatura ei cu topicul. Mai ales cat nu este un raspuns din partea ei. Si ii rog pe cei care fac comentarii despre oamenii care apar aici prin topicin relatarile lui Zoran, sa se abtina la pareri personale, sa nu jicneasca aiurea daca nu-i cunosc.

- Referitor la gramatica si exprimarea lui Zoran, e "acceptabila" pt un ungur, cel putin din partea mea. :)

 

Numa bine.

 

 

usurel andrei cu ciocanele,stiu mai multe decat sti tu,despre care e treaba in topicul asta,asa ca de aceea dau anumite replyuri :wave:

 

multam foxule ca ai scris tu,eu nu aveam rabdare...

 

sa-i dea careva lu zoran ala,un pistol cu glont,sa se impuste...

ps:whothefuck is zoran anyway?e acelasi cu ovidiuluca?

pai cum?are nume de romin si scrie asa stricat?wtf...

 

 

daca tot faci observatii de gramatica,<roman> se scrie cum am scris eu,asa ca usor cu observatiile de gramatica,ca nu esti mai presus.<who the fuck> se scrie asa cum am scris eu

Link to post
Share on other sites

usurel,ca iti creste zaharul in sange,nu te enerva baiatule,daca tot faci anumite observatii,fa-le corect

 

P.S. da dupa noua gramatica,nu stiu de ce nu folosesti bani de pe vremea lui ceausescu.si banii tot statul i-a schimbat,la fel cum gramatica a corectat-o si schimbat-o tot institutii ale statului.

 

P.S.2 RAMBO!!!!

Edited by Kiki
Link to post
Share on other sites

kiki,esti prost . inapoi la topicuri cu motociclete de urcat pe dealuri

Kiki poti sa stai petopicul asta .da ce dracu pe topicul meu nu altu va aproba sau nu prezenta unora sau altora.

Iar ca te-a facut prost nu iti face griji, macar sttii pe cine mai destept ca tine poti sa intrebi daca ai vreo nelamurire..

 

Ps .merge si frana din fata ca pe o japoneza.Bun mecanicul la care am fost. Merci

Link to post
Share on other sites

kiki,esti prost . inapoi la topicuri cu motociclete de urcat pe dealuri

 

 

nu mai mult decat is altii :cheers:

 

BTW,de aceea e un forum public,ca sa poti sa te exprimi.nu inteleg de unde adversitatea asta,adica daca nu am un motor dintr-o anumita categorie,sa nu pot posta :scratch:

Edited by Kiki
Link to post
Share on other sites

stai jos, 3 . inca o nota mica si esti repetent

Eventual corigent, insa pana tu sa ma lasi repetent trebuie sa imi devii profesor ceeace greu cred va mai curge ceva apa pe somes si in jos , si si in sus!!!

Link to post
Share on other sites

kiki , de cate ori vezi un posesor de chopper,ca se baga in topicurile despre reparatiile/intretinerea unor enduro ?

zoran,inca o nota mica,si ai ramas repetent.si da,iti pot fi profesor, chiar daca numai de bun simt .

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...