Sari la conținut

Problema cu lantul .


Alex_reg
 Share

Postări Recomandate

Buna .

 

Eu am o problema mai neobisnuita cu lantul meu.

 

Pun motorul pe suport ,invart roata de 3-4 ori dupa care lantul se intareste foarte tare timp de o rotatie dupa care revine la normal (adica la toleranta de 2-3 cm )

De unde provine problema ?

 

Va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil s-a deformat neuniform. poate ar trebui sa-l schimbi. Risti sa se rupa sau sa sara. Verifica dintii de la pinioane, daca-s mancati rau (o sa-i vezi pe aia mancati ochiometric, in comparatie cu restul) trebuie schimbat tot kitul.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana ajungi sa-l schimbi, iti recomand o curatare meticuloasa folosind motorina si o perie.Ca si colegii de mai sus, iti recomand sa-l schimbi cat mai repede, totusi, daca mai trebuie sa faci un drum doua pana il schimbi, poti incerca sa-l cureti foarte bine, apoi sa-l stergi si sa-l ungi.

 

Spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna .

 

Eu am o problema mai neobisnuita cu lantul meu.

 

Pun motorul pe suport ,invart roata de 3-4 ori dupa care lantul se intareste foarte tare timp de o rotatie dupa care revine la normal (adica la toleranta de 2-3 cm )

De unde provine problema ?

 

Va multumesc !

 

Lantul tau are "burta" sau uzura inegala. Se poate face reglaj si pentru lantul tau dar cel mai sigur este ca la primavara sa-l schimbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, lantul tau e uzat neuniform, ca oricare alt lantz ... e o problema foarte comuna la multi, dar habar nu au. Orice lant are un loose spot sau tight spot.

Se poate intampla sa fie asa de nou, asta pentru ca inele din interior nu sunt perfect rotunde. La sarcini foarte mari (plecari rapide, frane de motor puternice, etc) tensiunile dintre pinioane/lantz deformeaza inelele cateva zecimi de mm ... si creste o data cu vremea.

 

Trebuie sa-l reglezi cand e in tight spot. Atunci cand e intins la maxim, sa reglezi roata spate astfel incat sa ai jocul specificat in manualul mobrei (probabil 1-1.5 cm) si te va duce linistit tot sezonul asta ...

 

:cheers:

 

L.E.

Mai probeaza ceva ...

Trage de zala din mijloc de pe pinionul spate (mijloc = zaua din mijlocul foii din totalul de zale care sunt asezate pe dintii pinionului)

Daca poti sa o tragi astfel incat se vede dintele din ea mai mult de jumate, poti sa incepi sa strangi bani de lantz nou.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...