Sari la conținut

Accident Mortal Constanta 19.09.2011 - Blvd. Aurel Vlaicu


Trotinel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 283
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca si parca...daca avea permis /daca nu'ntorcea/daca nu era basescu presedinte - nu mai conteaza.

 

dupa cum vad eu lucrurile ambii sunt vinovati destul de tare. care e mai mult e discutabil, pana la urma oricare ar fi putut sa evite situatia daca respecta legea.

oare cum ar fi fost daca o respectau AMANDOI? dar asta e deja SF

 

partea buna e ca ambii vinovati au fost pedepsiti de data asta, si mai mult decat i-ar fi pedepsit legea - mi se pare OK. daca 1 ar fi fost nevinovat - probabil ca vinovatul ar fi scapat cu 2-3 spagi si interventii.

intre atatia infractori scapati de lege sa vad ca macar selectia naturala mai functioneaza din cand in cand.

 

 

Sincer sa fiu asta e genul de accident care consider ca ar trebui mediatizat la maxim. O campanie gen:

- daca intorci pe linia dubla iti moare copilu'. sau tu.

- daca esti "super-parinte" si-i iei lu' fitu' de 16 ani r6 o sa il iei cu necropsia

 

Sa vada si unii si altii ca nu e bine, poate le mai vine la oameni mintea la cap. ca fiecare considera ca celalalt e de vina (motociclistu' da vina pe conservar si invers, da' la ai lui nu se uita obiectiv)

 

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee buna ar fi ca toti de aici sa apasam jos in stanga pe icoanele de langa Share this topic: (twitter facebook) si astfel poate alti parinti vor afla ce se intampla cand pui la dispozitia minorului un motor. Eventual si automobilistii vor sti la ce riscuri se/ne expun cand intorc prin loc nepermis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In genul asta de accident, manevra neatenta CAUZEAZA accidentul, nu viteza excesiva, asta asa-i. Insa faptul ca tu ai ai viteza de "reising" pe drum public intre zeci de alte masini FAVORIZEAZA producerea lui, pentru ca n-o sa te mai poti opri in timp util la aparatia unui factor neprevazut. Si ce e si mai important, faptul ca o arzi in forja (deci nu manevra) iti CAUZEAZA moartea. Si ca sa fii convins ca asa e, elimina viteaza excesiva (aia care favorizeaza producerea accidentului), dar pastreaza factorul cauzator, adica manevra imprudenta: unul iti intoarce brusca in fata, tu ai 60 la ora si franezi, te lovesti de el la 20 la ora (sau eviti total). Accidentul tot s-a produs (daca nu l-ai evitat), pt ca manevra aia a fost cea cauzatoare. Dar mai esti mort ori ba? Nu prea mori cand te lovesti cu motorul de ceva la 20 la ora, nu? Dar cum dracu sa incetinesti rapid la 20 la ora cand tu ai 200?

 

Acu serios, chiar nu vi se pare ca devine plictisitoare de moarte aceasta discutie inevitabila care apare la fiecare accident in care e implicat un motociclist care ruleaza prea tare? Cauzalitatea lu peste prajit, analiza pe codul penal a lu mama omida si alte prostii din astea.. Am mai spus-o de cateva ori - nu viteza in sine provoaca accidentul (cel putin nu pe asta), dar asta nu te absolva cu nimic pe tine ca motociclist de vina. Sau te absolva legal, chiar ma doare-n kur daca o fi asa sau nu. Ce tb sa retii e ca nu te absolva "biologic", o sa fii hrana de viermi si cu dreptatea in mana. Felicitari, ai ingrosat randurile celor de dinaintea ta, la fel de koiosi ca si tine, si acum la fel de reci. Stati si analizati "acolo" cat vreti a cui a fost vina, aveti tot timpul din lume.

 

Conluzionand, soferul a cauza accidentul in sine, "motociclistul" lu peste a favorizat producerea accidentului si si-a cauzat singur-singurel moartea. Si mai dati-o-n spanac de treaba ca unu care o arde asa pana la urma da' de-un stalp, un caine, un capac de canal, un neatent, un nesimtit, o pipita etc, exemple sunt cu nemiluita. Pacat ca acum a dat de un copil.

Editat de jo.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am ce dovedi. Sint convins ca "motocicistul" va fi scos vinovat.

Eu te intreb, de ce ar fi stat altfel datele problemei daca ar fi avut permis? Loganistul nu stia ca mortul avea sau nu permis si tot intorcea. Cu ce ar fi schimbat vinovatia daca era unu cu permis? Repet ideea, legatura de cauzalitate dintre manevra interzisa si urmarea sanctionata (adica moartea omului) este intoarcerea. Actiunea interzisa de lege de a merge fara permis in conditiile date nu cauza moartea daca ala nu intorcea aiurea. Iar manevra interzisa de lege de a intoarce aiurea, cauza moartea (teoretic) si daca ala avea permis.

Parerea mea.

M-am tot abtinut sa nu ma bag in controversa pe care o vehiculezi dar adu-ti aminte ca infractiunea de a conduce un vehicul pe drumurile publice fara permis de conducere sau categorie aferenta are ca pericol social general punerea in pericol a sigurantei circulatiei participantilor la trafic, implicit si a infractorului decedat. Implicit procurorul va incepe urmarire penala asupra lui si va da nup din cauza decesului, dar asta e procedura. Oricum e controversata speta, daca o intorci pe toate partile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa ma bag aiurea in seama,parerea mea este ca loganistul a incalcalt legea in momentul in care a intors pe linie continua dar ideea principala este faptul ca motociclistul rula cu cu o viteza mult prea mare si este clar ca omul nu l-a vazut.Imi este greu sa cred ca cineva ar intoarce pe linie continua intr-o zona atat de aglomerata fara sa arunce macar o privire in oglinda.

Sincer sa fiu ma pun in locul loganistului,daca tipul circula cu 200 de km ora si eu am aruncat o simpla privire in oglinda este si normal sa nu vad racheta.(cred ca este clar ca nu circula cu 50 din moment ce a rasturnat o masina)

Imi pare nespus de rau pe ceea ce a patit copilul din dreapta care este singurul nevinovat din tot accidentul asta.

Dar parera mea este ca principalul vinovat ramane brunetul cu motorul pe care nu pot sa-l numesc motociclist...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer eu nu am vazut o concluzie o oficiala din partea autoritaritatilor care sa spuna :

 

motociclistul rula cu 250 de km pe ora

 

 

 

 

sunt putin sceptic in ceea ce priveste viteza lui , poate a avut 100 - 130 dar 200 mi se pare destul de imposibil avand in vedere conditile de trafic , in plina zi

 

dimanica acestui accident este total necunoscuta , in afara de faptele care sunt evidente

 

loganul a intors pe linie continua

 

si motorul a intrat in el

 

martorii spun ca circula cu viteza mare , hai sa ne gandim daca martorii erau niste babe care veneau de la posta dupa ce si-au luat pensia , si pentru care un scuter de 50 cmc care circula cu fabuloasa viteza de 40 de km pe ora si nu are toba este un motor care circula cu 100 , sau pentru dorel care a iesit de la munca si e pulbere de beat , si a vazut si el ceva si vorbeste neintrebat si isi da cu parerea .

 

 

 

 

hai sa facem un test , luati motorul si plimbati-va pe bulevard , apoi puneti pe cineva sa intrebe trecatori , estimativ cam ce viteza avea motociclistul ,veti fi fascinati de raspunsuri

 

 

 

 

:crack:

 

 

 

 

nu contesta nimeni accidentul sau din vina caruia dintre participanti s-a intamplat dar , nu uitati ca domnul cu loganul a intors peste linia dubla , o actiune care se intampla destul de des si care provoaca in cele mai multe cazuri accidente destul de grave , la fel ca si neacordarea de prioritate :ok:

 

 

 

 

pentru mine e simplu

 

1 el e vinovat ca a intors peste dunga

 

2 motociclistul e vinovat ca mergea destul de tare si fara abecedar :rose:

 

3 unul acum e intre 4 scanduri , altu va suporta consecintele

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa ma bag aiurea in seama,parerea mea este ca loganistul a incalcalt legea in momentul in care a intors pe linie continua dar ideea principala este faptul ca motociclistul rula cu cu o viteza mult prea mare si este clar ca omul nu l-a vazut.Imi este greu sa cred ca cineva ar intoarce pe linie continua intr-o zona atat de aglomerata fara sa arunce macar o privire in oglinda.

Sincer sa fiu ma pun in locul loganistului,daca tipul circula cu 200 de km ora si eu am aruncat o simpla privire in oglinda este si normal sa nu vad racheta.(cred ca este clar ca nu circula cu 50 din moment ce a rasturnat o masina)

Imi pare nespus de rau pe ceea ce a patit copilul din dreapta care este singurul nevinovat din tot accidentul asta.

Dar parera mea este ca principalul vinovat ramane brunetul cu motorul pe care nu pot sa-l numesc motociclist...

 

 

daca a facut stanga trebuia sa se asigure din fata, simplu !

 

@ cnairda: nu am mai dat quote ;)

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, daca esti idiot nu e atenuanta. Idiotenia nu iti usureaza pedeapsa, ci ti-o inlatura total:

 

La minori e la fel, dupa Codul Penal, vezi alin. 2. :)

Iar de virsta se tine obligatoriu seama cind se stabileste vinovatia.

 

Reformulez:

Daca e idiot in sensul strict juridic ai dreptate. Dar asta ar fi trebuit observat/demonstrat inainte dand un test psihologic. Daca ar fi fost declarat in mod oficial idiot poate parintii nu ii mai luau r6 sau macar nu il lasau sa iasa cu el pe strada(in caz ca nu i l-au luat ei). Evident ca in acest caz nu poate fi vorba de vina si nici de pedeapsa.

 

Daca vorbim ca e idiot in sensul mai larg de "teribilist/inconstient/iresponsabil"(asta mi s-a parut a fi sensul in contextul respectiv) asta intr-adevar nu tine de varsta (la fel de idiot mi s-a parut si nenea cu Loganul desi era mult mai in varsta) si de asta zic ca nu mi se pare ca ar avea circumstante atenuante. Oricum, avand peste 16 cred ca s-ar fi incadrat mai degraba la aliniatul 3 decat la 2.

 

Limitele răspunderii penale

 

Art. 113. - (1) Minorul care nu a împlinit vârsta de 14 ani nu răspunde penal.

 

(2) Minorul care are vârsta între 14 si 16 ani răspunde penal numai dacă se dovedeste că a săvârsit fapta cu discernământ.

 

(3) Minorul care a împlinit vârsta de 16 ani răspunde penal potrivit legii.

 

Ce am vrut eu sa spun a sintetizat foarte bine blackd1rt:

Faptul ca era pusti si ar trebui sa avem intelegere pentru el... se aplica pana la un punct. Pana la punctul in care nu pune in pericol vieti omenesti. Nu te uiti cu ingaduinta la un copilas piroman, nu? Un ingeras care trage de semnalul de alarma de kiki-riki-miki si opreste trenul violent nu va avea niciodata simpatia mea. Nici un pustan care se suie pe-o racheta fara sa aibe permis si goneste cu 200 la ora pe un drum public.

 

In rest ai dreptate: cauza accidentului este in EXCLUSIVITATE intorsul pe linie continua. Logic si teoretic vorbind. Dar daca scoatem chestia asta din context, abstractizam, discutam teoretic, fara a tine cont de particularitatile cazului riscam sa nu invatam altceva decat gandirea logica si asta nu cred ca ne ajuta foarte tare data viitoare cand iesim pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunosc foarte bine zona, si e posibil sa fi avut 200, avand in vedere ca e proaspat asfaltat.Aseara am trecut pe-acolo pe jos, si ghiciti ce? Unul facea stanga peste linia continua. De la sensul giratoriu pana acolo sunt 600-700 de metri, deci probabil undeva pe la 160-170 as zice eu, asta in blana maxim. Nefericirea face ca il cunosteam si pe el, si daca la inceput a fost precaut, a prins tupeu mult prea repede. Pacat, inconstienta ucide. Cat despre comentariile xenofobilor... karma is a bitch.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Selectia naturala...

 

copy paste (Method):

 

Propun pe aceasta cale o campanie de sensibilizare a populatiei "de origine tzigani" intru incurajarea folosirii pe scara cat mai larga a motocicletelor in toate drumurile "pe care le are ei de facut".Avantajele motocicletei fata de 600SEL,Fiat Regata cu nr vechi de Italia si/sau Jeep-uri cu volan pe dreapta : consum mic,manevrabile chiar si printre carutze,se poate cara fier vechi in spate,posibilitatea unui demaraj puternic la aparitia politiei,nu trebuie sa porti centura de siguranta,casca de asemenea este recomandabil sa nu fie purtata pt ca va poate strica ingrozitor freza.

Este laudabil daca puteti merge la viteze de 200+ pe orice fel de drumuri,pt aceasta recomand modelele deja consacrate : Kawasaki Ninja ZX-10R (aia verde),Suzuki GSX-R 1000 (aia alba cu albastru de scrie si un R mare rosu pe ea,R e de la "Reising",e mare meserie) Honda CBR 1000 RR (CBR-ul mancatzi-as) si vestita Yamaha YZF-R1 (asta e R1,coae!).

Bineinteles nu ocolitzi bomboana,cireasa de pe tort Suzuki GSX-R 1300R Hayabusa (Busa,tata,asta are motorul cat ala de pe Dacie!)"adusa" din Anglia sau SUA.Acest model alaturi de R1 sunt cele mai recomandate ca prima alegere.

Succes si la mai mare !

 

This post has been edited by Method: 02 June 2011

Deci...TARE RAU faza asta! Si un sfat in caz de accident..evitati prin orice mijloc impactul cu alte vehicole sau pietoni..incercati pe cat posibil copaci,capete de pod si eventual camioane !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum pui tu problema ar putea zice si familia mortului: daca nu intorcea ala, mortul se ducea (sau nu) la puscarie ca a mers fara permis, dar cam atit, nu murea.

Tocmai de asta trecutul pe rosu (din exemplul tau) sau intoarcerea pe linie continua in situatia de fata, nu sint chestiuni optionale, ci obligatorii de respectat. Normal ca aia care vor sa traiasca, tin cont si de posibilitatea ca un dement fara permis sa treaca cu 200 sau unu cu permis sa intoarca aiurea si in consecinta aplica o conduita preventiva la condus. Dar asta ca sa se protejeze pe ei, nu sa schimbe vreo vinovatie in caz de accident. :)

 

Zic si eu, nu dau cu parul: da' limita de viteza de ce n-ar fi obligatoriu de respectat? Pentru ca, mergand pe aceeasi logica, oricand poate sa sara un pieton pe carosabil, sau un caine sau o groapa sau stalp sau bariera - dupa cum s-au vazut cazuri. ;)

 

Adica de ce punem problema: "e obligatoriu sa nu trec peste linia continua pentru ca s-ar putea sa vina unul tare" si nu "e obligatoriu sa nu merg tare pentru ca s-ar putea sa intoarca unu' peste continua"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Petru Moldovan

Ai si tu dreptate in felul tau ... totusi este nevinovat pentru ca la 10 ani nu prea ai control asupra destinului.La 10 ani nu cunosti regulile de circulatie si nu te poti considera "complice" la actiunile celui de la volan.El , copilul , nu putea sa-i traga lu' tac-su' doua smetii peste ochi sa-i atraga atentia ca greseste sau sa refuze sa mearga cu el in masina pe motiv ca merge prost , pentru ca habar nu are sa evalueze logic si pertinent situatiile de viata (la dracu' doar de aia e minor si are capacitate de executie limitata /// tot aici iti dau dreptate ca fiind indrumat de un tampit care incalca zilnic regulile de circulatie este foarte clar ca la fel ar fi facut si el la obtinerea permisului , doar a invatat de la 'taticu').La varsta aia esti pur si simplu sclavul parintilor si gata (nu cred ca exista cineva sa nu fi fost cel putin ULTRA-entuziast de o plimbare cu masina la varste fragede).

Intr-adevar in general din parinti imbecili ies si copii la fel , doar nu faci din cac.t bici ... dar exista si posibilitatea (destul de mica) sa fie un om admirabil si cu o judecata decenta.

 

In fine , despre morti numai de bine!

Editat de dks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba tot ce am inteles in viata asta de motoretist dupa ce am citit comentarii despre el si nu numai despre cazul de fata, e ca Ingerii mor doar pe R1 si R6. :blink:

 

ai drecu japonezi care din orga au facut motocilete pt ingeri. :rusinica:

 

are cineva ideie cum se explica fenemenul asta? eu banuiesc ca e de la ideia aia: Nu zbura mai tare decat poate ingerul tau pazitor.deci Yamaha face motoare care depasesc i ingerii pazitori. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

blackd1rt, foarte buna postarea ta!...multumesc frumos pt. invataturile din ea...exact asa gandesc si eu! :cheers:

 

Cred ca deja s-a spus destul pe acest subiect! oricum vor mai fi asemenea cazuri..scolile de permise A lucreaza masiv...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa ca eu cand am dat examen pentru A politaiu vorbea la telon il durea in ..... si au luat permisu vr-o cateva specimene cred ca mai rare decat cocalaru ... dar cand conserva intoarce pe naspa si o face atat de lent te ia nervii ... si ce e mai intrigant ca sunt soferi profesionisti si pe tir totul este mai in reluare .... e timp si sa mori.... fiecare isi merita soarta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

blackd1rt, foarte buna postarea ta!...multumesc frumos pt. invataturile din ea...exact asa gandesc si eu! :cheers:

 

Cred ca deja s-a spus destul pe acest subiect! oricum vor mai fi asemenea cazuri..scolile de permise A lucreaza masiv...

Daca exact asa gandesti si tu,ce ai de invatat?Posturi inutile....................

Editat de blueenduro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca exact asa gandesti si tu,ce ai de invatat?Posturi inutile....................

 

Pai nimic, doar am confirmarea altui om cu scaun la cap, ca gandesc bine...si repetarile sint bune pt. astia noii de intrara in 2011...astia cu tupeu si gura mare, care desi abia si-au luat permise, si o ard racincig peste tot, zici ca sint del putin profesori doctori docenti magna cum laude in motociclism...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzie: Un cocalar de mare efect in minus si un sofer de Logan iresponsabil. Soferul se grabea sa vireze pe o strada si nu a vazut o yamaha rosie la peste 160 km/h. Viteza prind toate motoretele, carnetul se prinde dupa ce faci 18 ani (cica s-ar maturizeaza omu pe acolo)

 

Parerea mea : Natia asta are cea mai mare vina pentru astfel de accidente, daca ar fi penalizate altfel greselile..ar fi pe cale de disparitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic: Eu ma refeream mai sus la faptul ca dupa circa 2,000-3,000km simti ca esti stapan pe agregat si incepi sa-ti supra-evaluezi posibilitatile, si la circa 20,000-30,000 ajungi sa-ti pui problema "Oare nu merg cam tare?". Nu numai eu zic asta, au mai zis-o multi altii pe forumul asta. Undeva pe la 30,000 km iti re-evaluezi stilul de mers si de obicei incepi sa mergi mai prudent/mai preventiv.

Suntem in acord. Numai ca eu am avut peste 30k sa invat asta. Pustiu nu a avut ca l-a omorat unu. Eu am invatat ca e ok sa ma urc pe trotoare , sa merg pe linie continua , sa depasesc ilegal , sa intru pe strazi cu un sens etc. Si am invatat ca atunci cand fac asta sa merg cu 10kmh. Si am invatat pe pielea mea si pe zile de spitalizare ca e mai bine sa fii cel mai ilegalist dintre ilegalisti in trafic decat sa mergi cu o viteza peste cea legala.El saracu nu a mai avut sansa asta

 

Apropos ca tocma ce am ajuns in Constanta . tirul care a calcat femeia pe trecere si a lovit-o , ei bine a omorat-o.

Editat de Ender28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curcamalteza strikes again, cu o duma. Stiu ca sunt off topic dar nu am rezistat, cel puțin o parte vor înțelege!

 

Ontopic ...s-a zis totul! Sper sa avem vesti bune si copilul sa-si revină

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...