Sari la conținut

Triumph 1200 Explorer


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Cum era previzibil, a aparut si varianta XC a lui Tiger Explorer.

 

Este prezentat in noua culoare khaki-green si pe langa tempomat, controlul tractiunii, ABS(decuplabil) etc mai are in standard handguard, crashbar si proiectoare (din pacate nu cu led).

Evident, marea diferenta o reprezinta jantele "spitate" (fara camera) dar, ca si la GS ADV, fata ramane tot pe 19".

 

detalii aici

 

Avand in vedere insa ca nu exista deosebiri la nivel de suspensii, rezervor, ramane in continuare concurent pt. GS-ul simplu, nu pt. Adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 325
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Pai probabil ca la cat de mistici si psihotici sunt o sa ramana doar cu lenjeria intima ca acolo nu se vede lipsa oricarei aplecari catre fizica si inginerie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AHAHAHAH stiam ca o sa te ataci, recuoaste ca esti fan trident ...aaa triumf aa scuze triumph . Dar nu ma pot abtine sa nu-ti dau dreptate sunt niste mahniti cu tricilindrul lor cu tot. Daca ar fi avut un singur inginer in firma aia unde se poate constata "triumph"-ul marketingului asupra ratiunii, le-ar fi bagat mintile in cap si le-ar fi axplicat ca pt fiecare tip de mobra ar trebui folosit un anumit motor, cu un anumit numar de cilindrii; la vitezane 4 ca e standard la touringuri de la 4 in sus, la enduroaice hard se pune unul singur iar la enduro touring 1 ~2 cilindrii. Dar nu ei au citit in stele ca 3 e numarul magic/castigator si ca motorul cu 3 cilindrii pus deanpixulea pe orice mobra le ca facilita accesul spre nirvana succesul pe piata. Asta e cand castiga marketingul si cand aia de la marketing nu au fost la scoala ci au invatat pe la vre-o secta apare cate o firma din asta "aparte" care a gasit calea singura si unica iar toti ceilati sunt niste idioti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AHAHAHAH stiam ca o sa te ataci, recuoaste ca esti fan trident ...aaa triumf aa scuze triumph . Dar nu ma pot abtine sa nu-ti dau dreptate sunt niste mahniti cu tricilindrul lor cu tot. Daca ar fi avut un singur inginer in firma aia unde se poate constata "triumph"-ul marketingului asupra ratiunii, le-ar fi bagat mintile in cap si le-ar fi axplicat ca pt fiecare tip de mobra ar trebui folosit un anumit motor, cu un anumit numar de cilindrii; la vitezane 4 ca e standard la touringuri de la 4 in sus, la enduroaice hard se pune unul singur iar la enduro touring 1 ~2 cilindrii. Dar nu ei au citit in stele ca 3 e numarul magic/castigator si ca motorul cu 3 cilindrii pus deanpixulea pe orice mobra le ca facilita accesul spre nirvana succesul pe piata. Asta e cand castiga marketingul si cand aia de la marketing nu au fost la scoala ci au invatat pe la vre-o secta apare cate o firma din asta "aparte" care a gasit calea singura si unica iar toti ceilati sunt niste idioti.

 

Eu ti-as spune sa te dai cu unul mai intai si dupa aceea sa-ti exprimi parerea. Asa mi se pare cinstit. Oricum tu n-o sa-ti iei prea curand (sa nu spun "niciodata") un 1200.

In ceea ce priveste folosirea aceluiasi tip de motor aproape pe toate tipurile de mobre (cu exceptia vitezanelor, binenteles), cred totusi ca Triumph s-a inspirat tot de la BMW. Macar daca fura, sa fure tot, nene! :crack:

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

=))

La SS clasa medie Daytona 675 face legea

La cruisere Rocket III mananca tot pe paine

LA nakeduri street triple si speed triple sunt de departe printre cele mai sexy

Tigerul, chiar si cel de 1050 lasa in ceata cam orice boxer/GS

N-or fi ele cele mai fiabile, cele mai frumoase motociclete insa au motoare cu caracter si cu coae

Facand analogie asta nou de 1200 ar trebui sa fie pur si simplu "delicios"

BMW nu il mai luati in calcul ca etalon al motorizarilor ca nu este absolut deloc.

Inafara de s1000rr (care btw este o copie dupa un superbike japonez putin tunat) au niste motoare cu ani lumina in urma competitiei, Pacat de restul partilor de pe motociclete, finisaje, dotari, frane, suspensii etc care sunt de top

Doar ca fiecare marca are fanii ei, oameni care apreciaza altceva inafara de un motor potent.

Cum folosesc astia de la BMW amaratul ala de boxer vitezane r1200s, r 1200rs, pe nakeduri r1200r, pe enduroaice HP2, pe supermoto HP2megamoto, pe enduro-touring r1200gs/gsa, pe touring r1200rt de ce nu ar face si triumphul la fel???

Ba chiar astia au diversificat tricilindrele si au in productie de la 675, 800, 1050, 1200 si 2300 asta in 2012 nu dea lungul evolutiei

p.s. Am uitat sa de seria K 1200/1300/1600 la BMW care si alea sunt motoare faine ;)

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremuri faceau si masini !

 

Stii ce e ironic aici? BMW detine trademark-ul Triumph :wink:

 

Inafara de s1000rr (care btw este o copie dupa un superbike japonez putin tunat) au niste motoare cu ani lumina in urma competitiei,

 

Evident ai vrut sa spui "inaintea" competitiei. Nu de alta dar competitia 4L e cam in urma in WSBK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-as spune sa te dai cu unul mai intai si dupa aceea sa-ti exprimi parerea. Asa mi se pare cinstit. Oricum tu n-o sa-ti iei prea curand (sa nu spun "niciodata") un 1200.

In ceea ce priveste folosirea aceluiasi tip de motor aproape pe toate tipurile de mobre (cu exceptia vitezanelor, binenteles), cred totusi ca Triumph s-a inspirat tot de la BMW. Macar daca fura, sa fure tot, nene! :crack:

\

Daca te uiti cu un pic in gradina BMW dar nu stiu dc vorbim despre astia ca aici era o chestie de genul triumph vs all . Revin exista mobre de la 1 cilindru pana la 6 cilindri adaptate in functie de necesitatile existente pt diferitele tipuri de mobre.

In schimb Triumph nu cunosaste decat numarul magic 3 .....clar sunt cu ani lumina inaintea tuturor. Au descoperit adevarul .

 

Si ca sa-ti rapund probabil ca nu imi voi lua niciodata 1200 de la nimeni . Mai balesc din cand in cand dupa HP2 dar imi trece cand ma uit la preturi si vad ca e ca la dacii pe vremea comunistilor. Costa la fel de mult ca atunci cand erau noi. Si nici nu au ABS.

 

=))

La SS clasa medie Daytona 675 face legea

La cruisere Rocket III mananca tot pe paine

LA nakeduri street triple si speed triple sunt de departe printre cele mai sexy

Tigerul, chiar si cel de 1050 lasa in ceata cam orice boxer/GS

N-or fi ele cele mai fiabile, cele mai frumoase motociclete insa au motoare cu caracter si cu coae

Facand analogie asta nou de 1200 ar trebui sa fie pur si simplu "delicios"

BMW nu il mai luati in calcul ca etalon al motorizarilor ca nu este absolut deloc.

Inafara de s1000rr (care btw este o copie dupa un superbike japonez putin tunat) au niste motoare cu ani lumina in urma competitiei, Pacat de restul partilor de pe motociclete, finisaje, dotari, frane, suspensii etc care sunt de top

Doar ca fiecare marca are fanii ei, oameni care apreciaza altceva inafara de un motor potent.

Cum folosesc astia de la BMW amaratul ala de boxer vitezane r1200s, r 1200rs, pe nakeduri r1200r, pe enduroaice HP2, pe supermoto HP2megamoto, pe enduro-touring r1200gs/gsa, pe touring r1200rt de ce nu ar face si triumphul la fel???

Ba chiar astia au diversificat tricilindrele si au in productie de la 675, 800, 1050, 1200 si 2300 asta in 2012 nu dea lungul evolutiei

p.s. Am uitat sa de seria K 1200/1300/1600 la BMW care si alea sunt motoare faine ;)

 

Domnule cred ca nu ai studiat absolut de loc motocicletele BMW. Daca BMW are ceva de exceptie este motorizarea care in anumite cazuri este proiectata de ROTAX.

Ceea ce mi-a demonstrat in postul tau ca esti pe dinafara este afirmatia ca suspensiile sunt de top . :haha:

Parerea mea este ca fix suspensiile sunt cea mai mare problema la BMW nu ca nu sunt de top nici macar nu sunt din secolul asta valabil pt 2 modele de BMW pe care le-am avut pana acum.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de BMW si Triumph... exceptand tipul motorizarii, nu vi se pare prea izbitoare asemanarea de forma/concept dintre F800GS si Tiger 800? Dar dintre toti concurentii 12GS, cine seamana de departe cel mai bine, nu cumva Tiger 1200? Iar noul Touring Trophy mi se pare o copie incredibila a 12RT-ului.

 

 

... r 1200rs ...

 

Poate ne arati si noua o poza cu acest model, eu n-am auzit de el. :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar nu stiu dc vorbim despre astia ca aici era o chestie de genul triumph vs all .

Nu. Era vorba doar despre Explorer pana cand te-ai apucat tu sa spui ca Triumph, un constructor care face mobre de la inceputul secolului XX, nu face motociclete. ;)

In ultimii ani englezii au vazut ca-i o paine de mancat in segmentul asta dominat de BMW, au "plagiat" F800GS si R1200GS si le-a iesit pasenta, chiar si cu motoare in trei cilindri. Dovada stau vanzarile din 2011.

Nu spun ca nu-s atras de Triumph, dar pana la a fi fan mai e mult. In teorie mi s-ar potrivi de minune un Tiger 800XC, dar pana nu incerc unul nu pot sa dau verdicte. La anul sigur voi incerca si F800GS, chiar si doar pe asfalt (ca astia de la Bavaria nu te lasa altfel), insa pentru Triumph ar cam trebui sa ajung in concediu macar aici pentru edificare (multumiri lui @khk pentru informatii):

 

http://www.motocicli...-moto-in-tirol/

 

Abia dupa aceea pot sa spun pentru ce mi-as sparge pusculita (daca va mai fi ceva in ea, pentru ca viitorul e gri).

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

\

Daca te uiti cu un pic in gradina BMW dar nu stiu dc vorbim despre astia ca aici era o chestie de genul triumph vs all . Revin exista mobre de la 1 cilindru pana la 6 cilindri adaptate in functie de necesitatile existente pt diferitele tipuri de mobre.

In schimb Triumph nu cunosaste decat numarul magic 3 .....clar sunt cu ani lumina inaintea tuturor. Au descoperit adevarul .

 

Si ca sa-ti rapund probabil ca nu imi voi lua niciodata 1200 de la nimeni . Mai balesc din cand in cand dupa HP2 dar imi trece cand ma uit la preturi si vad ca e ca la dacii pe vremea comunistilor. Costa la fel de mult ca atunci cand erau noi. Si nici nu au ABS.

 

 

 

Domnule cred ca nu ai studiat absolut de loc motocicletele BMW. Daca BMW are ceva de exceptie este motorizarea care in anumite cazuri este proiectata de ROTAX.

Ceea ce mi-a demonstrat in postul tau ca esti pe dinafara este afirmatia ca suspensiile sunt de top . :haha:

Parerea mea este ca fix suspensiile sunt cea mai mare problema la BMW nu ca nu sunt de top nici macar nu sunt din secolul asta valabil pt 2 modele de BMW pe care le-am avut pana acum.

 

Nota:

Tonul folosit de mine este unul prietenesc si calm. Trebuie sa precizez acest lucru pentru ca in scris tonul este interpretabil in functie de starea de spirit a cititorului si se pot isca polemici nedorite. In reply-ul tau am impresia ca "ai tzipat la mine" :D

Si nici nu sunt anti-bmw! As cumpara unul daca ar scoate ceva pe gustul meu

Consider ca este o neintelegere, din fericire m-am cam plimbat cu multe motociclete si spun ce am observat eu.

Ma refeream la suspensiile de pe motoarele scumpe de la BMW sunt WP cel putin eu asta am citit pe ele, ESA mie iar imi pare premium. La s1000rr suspensia este de asemenea foarte buna, iar referitor la motocicletele de strada zi-mi o motocicleta care vine cu un sistem de suspensii mai profi decat la bmw-ul? ia rt-ul, gt-ul, gtl-ul sau orice alt motor de 1200/1300/1600 gasesti ceva mai bun la concurenta in materie de suspensii si frane?? Nu-s fan BMW dar asta este meritul lor Anumite modele chiar iti dau senzatia de mers pe "plush" nu pe asfalt

Tu iei cazul motocicletei tale, f800 gs, unde iti dau dreptate furca este unul din cele mai ieftine modele facute de marzochi fara nimic reglabil. Este alt gen de motocicleta alta mancare de peste motor de provenienta rotax nu are treaba cu suvocicletele astea.

la fel si F650 astea nu se vor a fi motociclete premium, mai degraba facute la buget si nu cred ca se cade sa le aducem in discutie pe topicul unei motociclete care se bate cu r1200gs, multistrada 1200, supertenere 1200 si altele din varful piramidei

 

Sa afirmi ca boxerul este un motor de exceptie in conditiile in care orice V2 de japoneza/italianca cu peste 15 ani vechime il bate la coor este complet gresit.

Scuze dar un motor de 1200 racit cu aer/ulei care scoate 100 de amarati de cai in 2012 si pentru astia munceste din greu tremura si dardaie ca toti dracii, consuma ulei si in functie de cum o accelerezi se inlina sau nu pe viraje mie imi inspira istorie nu progres. Sper sa fie o revolutie motorul ala de 1200 racit pe apa ca e pacat de mobrele astea sa fie chinuite cu boxerul ala "plin de personalitate"

Observ ca nu iti place "triumful" :D nu e mare bai sa ne bucuram ca avem de unde alege alte modele.

Nu mi-as cumpara triumph-ul asta pana nu vad utilizatori care sar de 100k fara probleme, asta pentru ca am un prieten care detine un triumph de 1050 la care fiabilitatea lasa de dorit. In schimb la sunet si caracter motorul este "fitza maxima"

 

Apropos de BMW si Triumph... exceptand tipul motorizarii, nu vi se pare prea izbitoare asemanarea de forma/concept dintre F800GS si Tiger 800? Dar dintre toti concurentii 12GS, cine seamana de departe cel mai bine, nu cumva Tiger 1200? Iar noul Touring Trophy mi se pare o copie incredibila a 12RT-ului.

 

 

 

 

Poate ne arati si noua o poza cu acest model, eu n-am auzit de el.

r1200st scuze :rusinica:

 

Fara sa fiu rautacios... nu ca seamana ... se vede clar ca au avut poza in fata cand au proiectat motocicletele astea. Vor o bucata din placinta lor asta e clar. (nu e nimic rau in asta pun pariu ca si cei de la bmw au avut model de referinta un ss japonez cand au facut s1000rr)

Cred ca tintesc la cei care vor un gs cu alt gen de motor, putin mai rafinat sau mai puternic, cum sunt si eu. Ce ma tine pe loc este fiabilitatea despre care nu stiu inca nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nota:

Sa afirmi ca boxerul este un motor de exceptie in conditiile in care orice V2 de japoneza/italianca cu peste 15 ani vechime il bate la coor este complet gresit.

Scuze dar un motor de 1200 racit cu aer/ulei care scoate 100 de amarati de cai in 2012 si pentru astia munceste din greu tremura si dardaie ca toti dracii, consuma ulei si in functie de cum o accelerezi se inlina sau nu pe viraje mie imi inspira istorie nu progres. Sper sa fie o revolutie motorul ala de 1200 racit pe apa ca e pacat de mobrele astea sa fie chinuite cu boxerul ala "plin de personalitate"

Observ ca nu iti place "triumful" :D nu e mare bai sa ne bucuram ca avem de unde alege alte modele.

Nu mi-as cumpara triumph-ul asta pana nu vad utilizatori care sar de 100k fara probleme, asta pentru ca am un prieten care detine un triumph de 1050 la care fiabilitatea lasa de dorit. In schimb la sunet si caracter motorul este "fitza maxima"

 

 

r1200st scuze :rusinica:

 

Fara sa fiu rautacios... nu ca seamana ... se vede clar ca au avut poza in fata cand au proiectat motocicletele astea. Vor o bucata din placinta lor asta e clar. (nu e nimic rau in asta pun pariu ca si cei de la bmw au avut model de referinta un ss japonez cand au facut s1000rr)

Cred ca tintesc la cei care vor un gs cu alt gen de motor, putin mai rafinat sau mai puternic, cum sunt si eu. Ce ma tine pe loc este fiabilitatea despre care nu stiu inca nimic.

 

nu-mi dau seama ce inseamna il bate la coor....eu unul nu stiu nici un motor din aceasta clasa dovedit mai bun pentru adventure-touring - ca despre asta vorbim(nu au de ce sa-l aduca la 200+CP). In plus arata-mi un competitor din 2012, cum spui tu, care sa tina aceasta mobra in 207 kg sau mai jos...cu cardan desigur....stiu, noi vrem imposibilul. Cat despre vanzari inca nu poti contrazice ultimii 6 ani in lume cu vanzarile net superiaore tot ale bmw-ului chiar si in UK.

 

....si poate lipsa de interes a publicului nostru - tare mobra.....dovada - nu au nici un reprezentant la noi.....va mai trece ceva timp pana le vei vedea prin Bucuresti(si zic Buc. penca este la mama dreq fata de lumea civilizata)......

 

Sa afirmi ca boxerul este un motor de exceptie in conditiile in care orice V2 de japoneza/italianca cu peste 15 ani vechime il bate la coor este complet gresit.

Scuze dar un motor de 1200 racit cu aer/ulei care scoate 100 de amarati de cai in 2012 si pentru astia munceste din greu tremura si dardaie ca toti dracii, consuma ulei si in functie de cum o accelerezi se inlina sau nu pe viraje mie imi inspira istorie nu progres.

din 2009 sunt 115CP(prea multi dupa gustul meu oricum)/ nu munceste din greu ba din contra trage liniar in orice treapta, are un cuplu incredibil si la 160 intr-a 6-a atinge 210 in 3 sec. Crede-ma, ai citit prea multe inventii(se inclina pe viraje functie de cum o accelerezi???) despre acest model pe forum venite de la non posesori....ia una si da-te cateva saptamani....iti vei schimba parerea complet.

si gata cu off-topicul meu

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.ia una si da-te cateva saptamani....iti vei schimba parerea complet.

si gata cu off-topicul meu

Cam atat trebuie sa te bisnuiesti cu defectele si sa le treci la "personalitate si caracter", mai ales dupa ce ai dat si o poala de bani pe ea. :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

defecte??!! exact cum spuneam, multi non-posesori au tot felul de comentarii si aprecieri....de altfel este dreptul vostru, pacat ca unii chiar pun urechea la ceea ce se scrie pe aici in loc sa faca un test-drive.....asa cum nu poti face cu multe alte motoare din acest segment....ecte Triumph (ca de el vorbim)

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand esti posesor, cum am mai spus, dupa cateva saptamani te obisnuiesti cu defectele si treci peste ele. Daca esti fan BMW le consideri chiar plusuri. Nu sunt posesor de boxer, dar BMW am avut. Iar de mers pe GS 2010 donh am mers mai multe zeci de km. Cat de cat mi-am facut o parere si dupa ce am descalecat de pe ea, m-am felicitat in sinea mea ca nu am pus botul la reclama si marketing si am ales alta marca. Probabil, daca nu aveam optiune si alegeam din start GS, acum eram si eu de acord cu tine. Evident trebuia sa nici nu mai merg pe alte motoare din aceeasi clasa, ca sa raman cu fixatia "BMW e cel mai tare"!

defecte??!! exact cum spuneam, multi non-posesori au tot felul de comentarii si aprecieri....de altfel este dreptul vostru, pacat ca unii chiar pun urechea la ceea ce se scrie pe aici in loc sa faca un test-drive.....asa cum nu poti face cu multe alte motoare din acest segment....ecte Triumph (ca de el vorbim)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Triumph 1200 Explorer

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...