Beatrice Postat Martie 19, 2018 Share Postat Martie 19, 2018 (editat) aca te referi la a ridica o mobra cazuta, ideea este simpla si generala, indiferent ca vorbim de barbati sau femei, daca nu esti in stare sa ridici utilajul intr-o situatie grea, ori te lasi de off, ori iti iei altceva mai usor pe care o poti manevra. Daca te referi la greutatea in mers si manevre, tehnica pilotului este tot ce conteaza, greutatea nu are nicio importanta. Pe tehnica ma bazez si eu, si pana acum nu a dat gres. In schimb am cazut de n ori ca era asfaltul denivelat si n-am mai ajuns jos. Daca o luam asa, eu nu pot sa ridic nici nakedul meu de 200kg si sunt sigura ca ce e peste 100kg nu pot ridica din cauza unor probleme cu spatele. La dracu', daca stiam... Hai ca ma duc sa ma las acum dupa +150k km. Oricum, pentru cine mai e interesat, ideea e ca se conduce super usor, iar in mers parca are roti ajutatoare... Mi se pare in schimb deranjant faptul ca e prea prea sigura )) Frana de motor nu prea se simte (poate si pentru ca e in rodaj, nu stiu), cand accelerezi o simti doar ca se duce glont, dar nu fuge nimic (senzatii tari 0), franele sunt foarte bune, dar cred ca-mi intra ABS-ul pe spate cam repede. Asta, sau franez eu ca la tara, tipic... Dupa ce-i montez crashbar-uri o sa-i dezactivez toate porcariile astea de sisteme. Sunt curioasa cum e la drum fara ele si cum reactioneaza motoru'. Pana se duce zapada are si CASCO, deci e ok Editat Martie 19, 2018 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 19, 2018 Admin Share Postat Martie 19, 2018 Te inteleg, dar cu spatele nu ridici mobra cazuta, nu tragi de ea, aceasta se face tocmai cu spatele la utilaj, doar prin flexarea genunchilor si forta coapselor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Martie 22, 2018 Share Postat Martie 22, 2018 (editat) Din proprie experienta spun, ca dacă o motocicleta ca asta stand pe loc, o înclini mai mult de câteva grade stânga sau dreapta, pur și simplu nu poți sa o mai stăpânești și o pui pe dunga. Sau cand opresti (chiar si la viteza mica) brusc .. si eventual roata fatza nu e dreapta. Eu ajung cu toata talpa la GS si piciorul putin flexat dar vaca e tot vaca Sunt pe youtube zeci de clipuri despre cum sa ridici mobra, totul tine de tehnica. Si sa nu fi in noroi » Post actualizat in 22 Mar 2018 18:14 Oricum, pentru cine mai e interesat, ideea e ca se conduce super usor, iar in mers parca are roti ajutatoare... Mi se pare in schimb deranjant faptul ca e prea prea sigura ) Frana de motor nu prea se simte (poate si pentru ca e in rodaj, nu stiu), cand accelerezi o simti doar ca se duce glont, dar nu fuge nimic (senzatii tari 0), franele sunt foarte bune, dar cred ca-mi intra ABS-ul pe spate cam repede. Asta, sau franez eu ca la tara, tipic... Dupa ce-i montez crashbar-uri o sa-i dezactivez toate porcariile astea de sisteme. Sunt curioasa cum e la drum fara ele si cum reactioneaza motoru'. Pana se duce zapada are si CASCO, deci e ok Nu are frane combinate ? Sau iti intra cand folosesti doar spatele ? Chiar sa revii cu un feedback dupa ce dezactivezi "porcariile" Editat Martie 22, 2018 de Xandros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 22, 2018 Share Postat Martie 22, 2018 (editat) In poza asta s-a transformat din enduro-touring in big naked, zici ca se bate cu k1300r. E posibil sa castige bmwul la cursa suspensiei Editat Martie 22, 2018 de paulynos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Martie 23, 2018 Share Postat Martie 23, 2018 Nu are frane combinate ? Sau iti intra cand folosesti doar spatele ? Chiar sa revii cu un feedback dupa ce dezactivezi "porcariile" Are, dar sa fiu sincera sa fiu, nu m-am prins. Am apucat sa fac 100km cu ea si atunci cu frica sa n-o scap, fara CASCO si fara crash... Revin cu feedback saptamana viitoare sper In poza asta s-a transformat din enduro-touring in big naked, zici ca se bate cu k1300r. E posibil sa castige bmwul la cursa suspensiei Sunt eu prea grasa, d-aia s-a lasat asa. Este un naked-touring, enduro faceam si cu ER6n, deci nu ma deranjeaza... Asta oricum nu e motocicleta de urcat pe busteni si alte alea, e de mers putin prin noroi, padure, carari, romania... Pentru distractie o sa-mi iau un DR400SM si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Leon Postat Octombrie 23, 2022 Share Postat Octombrie 23, 2022 (editat) Ne-am plimbat impreuna de curand. Cel mai constant propulsor in categoria big trail. Editat Octombrie 23, 2022 de _Leon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.