Sari la conținut

Bujie arsa?


Sharpa
 Share

Postări Recomandate

Salut.Azi am iesit la o plimbare cu motorul.Am ajuns la destinatia dorita...apoi cand am repornit motorul...am auzit o mica bubuitura(mai mult un poc decat un bum),apoi am observat ca se aude cam ciudat motorul.

Se aude ca si cand nu ar merge liniar motorul...acelas sunet pe care il aud cand raman fara benzina...un sunet mai infundat.

Relantiu a scazut considerabil(cca 300 rpm).

Eu cred ca am ars o bujie si un cilindru este nefunctional...Voi ce parere aveti?

Mersi

PS.Este vorba de un Honda Hornet 2004 4 cilindri in linie.

Editat de Sharpa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut si inlocuit bujiile...pentru a ma asigura ca sunt in regula, insa problema persista.

M-am gandit mai bine..si in ziua cu pricina...am alimentat de la o statie nu tocmai renumita(ulterior am aflat ca amesteca benzina cu apa)

apoi am desfacut surubul pentru de la fiecare carburator..si intr-un capacel a curs benzina..cu ceva reziduri(vizibile ochiului liber)

Evident ca am golit benzina ramasa si am inlocuit-o cu una buna(efix)...dar tot nu i-am dat de cap.

Voi ce mai ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca si la fisele de bujii.desfale capetele dinspre bujie si introdu in fisa cateva lite de cupru sa faca contact mai bine cu acel cui din capatul cablului.insurubeaza la loc si ar trebui sa se simta ceva macar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma merge in 3? sau ce se intampla ?

 

1. Verifica daca merge in 3 ... pune mana pe galerii in primele 30 secunde de cand o pornesti si vezi daca toate galeriile au aceeasi temperatura, daca una e rece, inseamna ca cilindrul respectiv nu lucreaza.

 

2.1. Daca un cilindru nu lucreaza, scoate bujia respectiva afara, pune-o in luleaua de la fisha si tine filetul pe blocul motor ca sa faca masa, si da-i la automat, vezi daca face scanteie.

2.2. Daca lucreaza toti 4, problema ar trebui sa fie de la carburatoare ... dar nu inteleg ce a fost cu "poc"-ul ala ...

 

3.1. Daca nu face scanteie verifica fisa la capete, mai ales inspre bobina. Trebuie sa ai 2 bobine, cate unapentru 2 cilindrii, verifica papuceii (+ / -) si fisha de la bobina

3.2. Daca face scanteie, inseamna ca problema e iarasi pe la carburatoare.

 

"POC"-ul ala a fost metalic? rateu? a mirosit a electrica arsa? ... a mirosit a benzina? a partz? .. zi mai multe despre poc-ul asta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii merge in 3, ma. Are probleme la o bujie. Ii da scanteie acum si de Craciun. Poc-ul a fost ca n-a dat un pic scanteie si, cand a dat, se acumulasera prea multe gaze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii merge in 3, ma. Are probleme la o bujie. Ii da scanteie acum si de Craciun. Poc-ul a fost ca n-a dat un pic scanteie si, cand a dat, se acumulasera prea multe gaze...

Aaaa ... pai atunci e clara treaba .. sa mearga doar de Craciun :D

Nu se stie ce era poc-ul ala ... nu se specifica clar, nemteste ... A fost un poc ... poate i-a cazut relantiul in baie ... n-auzi ca e la 300 de ture ?

 

incearca si la fisele de bujii.desfale capetele dinspre bujie si introdu in fisa cateva lite de cupru sa faca contact mai bine cu acel cui din capatul cablului.insurubeaza la loc si ar trebui sa se simta ceva macar

Frateee ... e motoreta 2004, nu e Dnepr ... ce litze sa bage? Fisele sunt siliconate. Sa cumpere alte fishe daca e nevoie ...

Dar trebuie sa desfaca bujia s-o puna in fisha si cu ea la masa sa vada daca scanteieste ...

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru raspunsuri.O sa verific maine galeriile , desii bujiile le-am schimbat.Am sa o duc duc la un mecanic sa sincronizeze carburatoarele si sa le curete(aici bat eu cel mai mult din moment ce toata beleaua s-a intamplat la vreo 3-4 km dupa ce am alimentat de le "jegosi")Pocul a sunat mai mult a rateu...mi s-a parut ciudat deoarece nu mi-a mai dat rateuri pana acum.Daca carburatoarele sunt jegoase...mai trebuie sa mai curat ceva...vreun filtru de benzina?..zic si eu.

Multumesc inca odata.Salut.

 

UPDATE Am verificat evacuarile la rece...si pe evacuarea cilindrului 1,2,3 nu puteam sa tin mana pe cand la nr.4 era doar calduta.

 

S-a rezolvat dupa o curantare si sincronizare de carburatoare.Multumesc mult celor ce m-au ajutat cu sugestii.Salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...