Jump to content
Sign in to follow this  
Tabarlesh

Mecanici de Cosmar

Recommended Posts

Feriti-va de magarus. Nu mergeti cu sacul la pomul laudat. Astept aici avertizarile voastre de cine trebuie sa ne ferim in Bistrita. mecanici ma refer.

Am si eu un exemplar de pus la gazeta de perete. Voi incepe zilele urmatoare sa va povestesc ce mi s-a intamplat. Sa judecati voi obiectiv. Abia la sfarsit ii voi si face intrarea pe marea scena a forumului.

Sa ne auzim cu bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avem doar o mana de mecanici in Bistrita si tu vrei sa-l "tencuiesti" pe vreunul? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa fie ca la loto: 6 din 49.

Numai ca in cazul nostru e 1 din 3.

Sa vedem cine ia podiumul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

acuma ne-ai facut destul de curiosi, poti incepe sa povestesti :scratch:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un dragstar de 650. de fapt am avut, caci un meserias si-a bagat nasul in el. L-am dus pentru un simplu schimb de ulei. de aici a si inceput cosmarul. Desfacut niste suruburi pentru schimbarea nu stiu carei garnituri la pompa de ulei. Inversat suruburile. infipt unul mai lung in locul unuia mai scurt. de aici delirul. ce m-a suparat nu e faptul ca a comis-o, ci ca a incercat sa ma tromboneasca cu chestii de genul... de cand ai luat-o curgea ulei (aiurea, nu-i curgea picatura de ulei)... neamtu a gresit suruburile intre ele (zi sa mori tu!)... si texte din astea.

 

va urma

Share this post


Link to post
Share on other sites

e naspa rau faza, ce sa zic. mai posteaza si tu mai des si da detalii, ca pe mine chiar m-a prins subiectul :)

Edited by kanguru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ne-a zis numele mecanicului, tind sa cred ca povestea e de domeniul telenovelelor si ca se vrea doar prejudicierea celui care i-a lucrat la mobra. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telenovele? Nu ai vrea sa patesti ce am patit eu cu un om nu zic nepriceput. ca e coada la usa lui. Ci fara obraz. A gresit ceva, a confundat un surub cu altul, mi-a plesnit carterul si a dat vina pe neamt. La inceput, eu, total nepriceput in domeniu, prospatura de prospatura in ale motoarelor l-am crezut si am mers pe mana lui. Intre timp, deh, ca omu, mai intrebi si tu in dreapta, in stanga. Ce sa vezi? el imi spune ca nu trebuie sa ma iau dupa toti ageamii. De exemplu... boala de Yamaha. Oboseste motorul dupa 20.000 km (abureli. sunt dragstaruri bine merci la 50.000km). deci cel prejudiciat in toata treaba asta sunt eu. Daca vreau sa-i prejudiciez lui ce? Imaginea? Priceperea? Nu. Nu vreau sa-i prejudiciez nimic. Vreau sa va avertizez pe voi. Intai insa trebuie sa stiti despre ce este vorba. Nu arunci cu piatra si apoi explici de ce. Indiciu: Inclusiv baietii de la Rogue Pack merg pe la el. dar sa continuam... deci.

Uite cam cum au decurs lucrurile.

 

Inainte de excursia din Saschiz, adica 23 iunie, am fost la om. I-am spus cavreau sa-i schimb consumabilele. A ascultat motorul mi-a spus ca e totul ok. Nu uitati! Motocicleta mi-am luat-o pe 11 iunie. Adusa din Germania la 35.000 km. stare ireprosabila.

 

Dupa Saschiz, in care motorul s-a comportat ok, zic eu, ammers si cu 120, nu mi s-a parut nimic suspect. Deci dupa excursie ma prezint cumotorul la el. Sa-mi schimbe consumabilele, recte: ulei de furca, lichid defrana, ulei de motor si cardan. Le-a schimbat si a schimbat si o garnitura cese gaseste in spatele capacului ala rotund cu 3 suruburi din imaginea de maijos, sub pretextul ca era uzata si ca sa nu mai curga ulei.

 

Plec cu ea saptamana urmatoare sa ma vad cu niste tovarasi la Tg. Mures. Baie de ulei sub ea. Completez putin. Ma intorc cu ea laom.

 

Aha zice el, cred ca curge pe la filetul ala unde nu maiprinde surubul. Surubul e cel incercuit de mine cu rosu in imaginea de mai jos.Prima chestie suspecta. De ce nu mi-a spus de surub ca merge in gol si trebuierefacut filetul de cand mi-a dat motorul dupa schimbarea consumabilelor? L-amintrebat direct și mi-a raspuns ca a crezut ca o sa tina.

 

Desface motorul ca sa refaca filetul. Ma suna si—mi spune caproblema e mai grava. Ca e o fisura care trebuie sudata, de aia mergea surubul ingol. Bine zic. Sudeaza. 400 ron. Platesc. Ma cheama sa iau motorul. Imi spuneca i-a facut proba si merge brici. Dau drumul la motor. Se auzea diferit. Ilintreb de ce suna asa de bine...Mie unul imi placea cum suna. M-am gandit cadin cauza ca am dat gauri in tobe. Merg cu el cam 1 km, intorc, si dupa 300 m,la 60 km/h mi se blocheaza roata spate si alunec cu ea cam 5 m, poate si maimult. Bine ca ma tineam bine. Nu am cazut, din fericire. Porneste. Merge greu. Nu accelera. Si aud unzgomot nasol. Ca o haraiala, pacaneala, nu stiu cum sa-i zic. Ajung cu ea lael. Ii spun ce mi s-a intamplat. Imi spune ca am stat cu piciorul pe frana, nuapasata de tot, dar oricum in tensiune si la un moment dat mi s-a blocat roataspate, ca se mai intampla. Nu aveam cum, pentru ca stateam cu picioareleintinse, dar atunci m-am gandit ca o-i fi agatat cu blugii sau mai stiu eu cepedala de frana. Am zis ca-s eu nebun. Il iau inca odata sa-l incerc. Merg 150m si clacheaza. Iar s-a blocat roata, numai pornea. L-am adus impins. Am stat sa mi-l desfaca o luna. Bataie de joc. Dupa ce-l desface arbore bulit, pinionul de la pompa de ulei dus, etc. intr-un cuvant, VRAISTE. A,m decis sa-l iau de la el. Si aici vine deja nesimtirea... Am stat 2 luni sa mi-l puna la loc ca sa-l pot lua si duce. Da... poate ca e un fel de telenovela, dar eu o vad mai degraba ca o mare porcarie.

 

Cam asta e. Deci, nimeni, chiar nimeni nu a auzit vreo poveste prin targ despre cum un mare meserias i-a futut dragstarul PORTOCALIU, cu ghidon dragbar, unui incepator? Nu cred. Deci EL e. Repet. Nu-l condamn ca meserias, desi ar fi multe de reprosat, ci ii contest calitatea umana. Ai gresit, recunosti frate. fara suparare. dar sa minti si sa ma duci cu zaharelul doar pentru ca nu ma pricep si sunt incepator? Rusinos.

 

In prezent mobra este la reprezentanta Yamaha din Bucuresti. S-au crucit aia cand au vazut ce a patit motorul. dar mai multe despre diagnosticul celor de la Yamaha, intr-un episod ulterior.

 

Va urma.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate e timpul sa inveti sa-ti schimb singurel consumabilele.

 

Cunosc si eu asemenea mecanici, care daca schimba unuia placutele de frana si nimereste sa le puna inapoi... vine aici si-l lauda cu surle si trambite.

 

Imi pare rau pentru motorul tau si multumim de povestiri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urat...foarte urat. Toti putem gresi....diferenta o face atitudinea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Repet, cat timp tu refuzi sa ne spui numele (ca poate apare si el aici sa ne spuna cum a vazut el problema), nu cred o iotã. Cu atat mai mult cu cat ne expui "telenovela" pe episoade si trebuie sa asteptam "episodul despre diagnosticul celor de la Yamaha", ca la Sclava Isaura.

Daca tot ai venit pe forum sa ne spui de ce mecanic sa ne ferim, de ce te ascunzi dupa deget? Eu, ca si multi altii, nu stiu niciun Dragstar portocaliu, cu ghidon x, cu cu mansoane y, cu kit de lant z, etc.

Decat sa facem noi pe Sherlock Holmes, nu e mai usor sa ne spui ca ti-ai dus mobra la mecanicul A si ti-a facut ce ti-a facut? Apoi apare el si ne spune si versiunea lui (stim cu totii ca la chestii de genul asta fiecare are versiunea lui). Abia atunci putem sa analizam corect problema si sa ne facem o imagine asupra mecanicului respectiv.

Pana atunci, din punctul meu de vedere, sunt doar povesti de motociclisti, menite sa ne faca mai usoara trecerea iernii.

 

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Repet, cat timp tu refuzi sa ne spui numele (ca poate apare si el aici sa ne spuna cum a vazut el problema), nu cred o iotã. Cu atat mai mult cu cat ne expui "telenovela" pe episoade si trebuie sa asteptam "episodul despre diagnosticul celor de la Yamaha", ca la Sclava Isaura.

Daca tot ai venit pe forum sa ne spui de ce mecanic sa ne ferim, de ce te ascunzi dupa deget? Eu, ca si multi altii, nu stiu niciun Dragstar portocaliu, cu ghidon x, cu cu mansoane y, cu kit de lant z, etc.

Decat sa facem noi pe Sherlock Holmes, nu e mai usor sa ne spui ca ti-ai dus mobra la mecanicul A si ti-a facut ce ti-a facut? Apoi apare el si ne spune si versiunea lui (stim cu totii ca la chestii de genul asta fiecare are versiunea lui). Abia atunci putem sa analizam corect problema si sa ne facem o imagine asupra mecanicului respectiv.

Pana atunci, din punctul meu de vedere, sunt doar povesti de motociclisti, menite sa ne faca mai usoara trecerea iernii.

 

Bafta!

 

Perfect de acord. E greu de dat un verdict atata timp cat nu ai ambele versiuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Repet, cat timp tu refuzi sa ne spui numele (ca poate apare si el aici sa ne spuna cum a vazut el problema), nu cred o iotã. Cu atat mai mult cu cat ne expui "telenovela" pe episoade si trebuie sa asteptam "episodul despre diagnosticul celor de la Yamaha", ca la Sclava Isaura.

Daca tot ai venit pe forum sa ne spui de ce mecanic sa ne ferim, de ce te ascunzi dupa deget? Eu, ca si multi altii, nu stiu niciun Dragstar portocaliu, cu ghidon x, cu cu mansoane y, cu kit de lant z, etc.

Decat sa facem noi pe Sherlock Holmes, nu e mai usor sa ne spui ca ti-ai dus mobra la mecanicul A si ti-a facut ce ti-a facut? Apoi apare el si ne spune si versiunea lui (stim cu totii ca la chestii de genul asta fiecare are versiunea lui). Abia atunci putem sa analizam corect problema si sa ne facem o imagine asupra mecanicului respectiv.

Pana atunci, din punctul meu de vedere, sunt doar povesti de motociclisti, menite sa ne faca mai usoara trecerea iernii.

 

Bafta!

lasa-l incet Nicule ca nu are luis fernando asta bani de mai mult de un episod pe saptamana e greu poate nu are sponsori asa ca pana la urmatorul episod :cheers: era sa uit baga luis cate o poza ca e mai interesant :banana:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radeti voi cat vreti... asta e. Confruntare? versiunea lui? va asteptati ca un om de de o asemenea factura se se apuce sa-si faca mea culpa pe aici? va inselati amarnic. Atata timp cat si-a batut joc la modul cel mai neserios va asteptati la o strafulgerare de constiinta? sa fim seriosi. Sincer, nu ma asteptam la un asemenea comportament din partea unui meserias. Dar asta e viata, ne invata permanent. Si toate astea s-au intamplat datorita faptului ca am avut bun simt, respect si incredere. Prostie, in ziua de azi, vor spune multi. Poate. Rezultatul este doar unul singur... motorul imi este in batista si o stau o iarna intreaga sa-l pun pe picioare, respectiv roti...Ca deh, am sponsori. Vreti si poze. baga baiatu....post-66061-0-85565800-1322085542_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

in parte, adevarat domnule Tiberiu. Ah, Tibi sant, mecanicul nesimtit. V-am intrebat daca aveti vreo indoiala, ati spus nu. Am spus ca in cazul in care credeti ca sant vinovat vi-l repar fara comentarii. Ati spus ca e ok. Acum, motarele de drag star si in general yamaha, mai ales v-urile au probleme de la 30.000 km si nu 20.000 cum ati mentionat, ati mers cu motorul in probe de doua ori. si nu un km ci 11. un motor cu probleme la arbore nu merge nici un km. nesimtirea mea vis a vis de demontarea si montarea motorului in doua luni, azi era asa, desfaceti! maine , nu desfaceti! apoi, metalizam, trimitem unde ziceti! dupa o saptamana, nu mai trimitem! apoi am gasit motor ieftin, stati asa! nu mi-l mai da omu, sau a crescut pretul. intr-un final, puneti-l laolalta ca asa au zis cei de la bucuresti. cuvintele dvs-il duc la fratemiu sa se spele pe cap cu el. e acolo de trei luni, nu mai stiti nimic ? eu v-am aratat arborele, pinionul, lanturile de distributie, etc, nu cei de la yamaha. ar fi mai multe insa noi astia din provincie, mai mult din ardeal discutam fata in fata si rezolvam problemele daca ele exista. daca nu mai aveti nr meu de tlf. 0753978594. in public e...jenant dar daca doriti, no problem. apropo nu am skimbat surubele intre ele si o declar si sub juramint daca doriti. amintiti-va ca aveati ulei pe piciorul drept cand ati venit prima data si nu gaseam de unde. e usor sa arunci cu acuze, f usor. cuvintul ageamii nu imi e nici in vocabular si nu-mi sta in caracter sa calific pe numani in nici un fel, lume e mica. va doresc succes!

 

aha! forum, mea culpa..

eu nu intru veci pe forum. doar ca mi-a spus un bun prieten sa intru, iaca a fost inspirat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara, domnu'Tibi. Ne bucura nespus prezenta dvs. pe forum, chiar daca doar in astfel de ipostaze.

Cum ziceau si predecesorii mei, pentru analizarea corecta a oricarei unei astfel de situatii, trebuie expusa parerea amindurora.

Ca dovada ca odata cu aceasta, s-a spulberat intreaga tesatura absoluta, tragica prin care a trebui sa treaca nefericitul incepator. Desi, sincer, imi pare tare rau ca a trebuit sa interveniti pentru a desconspira misteriosul nume al enigmatului mecanic, intrucit mi s-a spulberat, atit mie cit cit celorlati cititori, cred, mreaja in care eram prinsi de evolutia acestui serial, traind cu speranta ca vom apuca episodul 1169 in care autorul va face marea dezvaluire.

Pe aceasta cale, doresc sa aduc si eu o mica contributie, exprimindu-mi o parere din punct de vedere tehnic, fata de poza postata de Louis, cu referire la partile motorului asupra carora s-a intervenit, determinind tragica si nedorita defectiune: DE CIND, PANA MEA, SE SCHIMBA ULEIUL DIN MOTOR PE LA PIULITA DE LA BIELA?!

Numai bine. Iarna-i lunga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

noroc ca a intrat si domnu' Tibi, ca altfel nu vedeam degraba scris vreun nume pe aici :))). eu despre domnu' mecanic am auzit numai de bine, Dragstarul PORTOCALIU nu l-am vazut niciodata, deci o sa urmaresc in continuare telenovela :D. numai bine !! :friends:

Edited by kanguru

Share this post


Link to post
Share on other sites

lasa-l incet Nicule ca nu are luis fernando asta bani de mai mult de un episod pe saptamana e greu poate nu are sponsori asa ca pana la urmatorul episod :cheers: era sa uit baga luis cate o poza ca e mai interesant

:haha:

 

 

Pe aceasta cale, doresc sa aduc si eu o mica contributie, exprimindu-mi o parere din punct de vedere tehnic, fata de poza postata de Louis, cu referire la partile motorului asupra carora s-a intervenit, determinind tragica si nedorita defectiune: DE CIND, PANA MEA, SE SCHIMBA ULEIUL DIN MOTOR PE LA PIULITA DE LA BIELA?!

Numai bine. Iarna-i lunga.

Nu stii nimic, Bo$$... :disappointed:

Offtopic: Pot sa te intreb cum de ti-a trecut prin cap numarul 1169?

 

 

in parte, adevarat domnule Tiberiu. Ah, Tibi sant, mecanicul nesimtit. V-am intrebat daca aveti vreo indoiala, ati spus nu. Am spus ca in cazul in care credeti ca sant vinovat vi-l repar fara comentarii. Ati spus ca e ok. Acum, motarele de drag star si in general yamaha, mai ales v-urile au probleme de la 30.000 km si nu 20.000 cum ati mentionat, ati mers cu motorul in probe de doua ori. si nu un km ci 11. un motor cu probleme la arbore nu merge nici un km. nesimtirea mea vis a vis de demontarea si montarea motorului in doua luni, azi era asa, desfaceti! maine , nu desfaceti! apoi, metalizam, trimitem unde ziceti! dupa o saptamana, nu mai trimitem! apoi am gasit motor ieftin, stati asa! nu mi-l mai da omu, sau a crescut pretul. intr-un final, puneti-l laolalta ca asa au zis cei de la bucuresti. cuvintele dvs-il duc la fratemiu sa se spele pe cap cu el. e acolo de trei luni, nu mai stiti nimic ? eu v-am aratat arborele, pinionul, lanturile de distributie, etc, nu cei de la yamaha. ar fi mai multe insa noi astia din provincie, mai mult din ardeal discutam fata in fata si rezolvam problemele daca ele exista. daca nu mai aveti nr meu de tlf. 0753978594. in public e...jenant dar daca doriti, no problem. apropo nu am skimbat surubele intre ele si o declar si sub juramint daca doriti. amintiti-va ca aveati ulei pe piciorul drept cand ati venit prima data si nu gaseam de unde. e usor sa arunci cu acuze, f usor. cuvintul ageamii nu imi e nici in vocabular si nu-mi sta in caracter sa calific pe numani in nici un fel, lume e mica. va doresc succes!

 

aha! forum, mea culpa..

eu nu intru veci pe forum. doar ca mi-a spus un bun prieten sa intru, iaca a fost inspirat!

Aici nu scriu nimic, doar evidentiez anumite chestii importante (din punctul meu de vedere) pe care initiatorul topicului a "uitat" sa le mentioneze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici nu scriu nimic, doar evidentiez anumite chestii importante (din punctul meu de vedere) pe care initiatorul topicului a "uitat" sa le mentioneze.

 

 

esti numai la primele episoade, unde te grabesti si tu? :)))

Edited by kanguru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar nu vrei sa ajungem ca in "Tanar si nelinistit"? :makeout:

Share this post


Link to post
Share on other sites

eh, nu chiar.... acolo, ca in "Familia Bundy" :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie unu ... de la a avea o pata de ulei pe pantaloni la a i se strica arborele si cuzinetii ... e drum lung. Nu inteleg cum se face ca dupa ce a umblat mecanicul in motor s-a intamplat treaba. Poate ca suruburile erau puse invers de altcineva, dar problema majora a motorului a aparut dupa, mecanicul nici nu a confirmat nici nu a infirmat lucrul asta ceea ce ma face sa cred ca se simte cumva cu musca pe caciula.

Poate ne preziceaza initiatorul topicului si de ce suruburi e vorba, din ce a explicat el si ce am inteles eu ar fi vorba de suruburile de la capacul filtrului de ulei, daca e asa ... initiatorul a mentionat ca asta era a 2-a oara cand mergea la acelasi meserias pentru un schimb de ulei deci fie prima oara nu i-a schimbat si filtrul, fie de atunci a incurcat suruburile si a crezut ca o sa mearga totusi asa si cand si-a dat seama ca nu a incercat sa o dreaga cumva ...

Edited by ThunderByte

Share this post


Link to post
Share on other sites

in parte, adevarat domnule Tiberiu. Ah, Tibi sant, mecanicul nesimtit. V-am intrebat daca aveti vreo indoiala, ati spus nu. Am spus ca in cazul in care credeti ca sant vinovat vi-l repar fara comentarii. Ati spus ca e ok. Acum, motarele de drag star si in general yamaha, mai ales v-urile au probleme de la 30.000 km si nu 20.000 cum ati mentionat, ati mers cu motorul in probe de doua ori. si nu un km ci 11. un motor cu probleme la arbore nu merge nici un km. nesimtirea mea vis a vis de demontarea si montarea motorului in doua luni, azi era asa, desfaceti! maine , nu desfaceti! apoi, metalizam, trimitem unde ziceti! dupa o saptamana, nu mai trimitem! apoi am gasit motor ieftin, stati asa! nu mi-l mai da omu, sau a crescut pretul. intr-un final, puneti-l laolalta ca asa au zis cei de la bucuresti. cuvintele dvs-il duc la fratemiu sa se spele pe cap cu el. e acolo de trei luni, nu mai stiti nimic ? eu v-am aratat arborele, pinionul, lanturile de distributie, etc, nu cei de la yamaha. ar fi mai multe insa noi astia din provincie, mai mult din ardeal discutam fata in fata si rezolvam problemele daca ele exista. daca nu mai aveti nr meu de tlf. 0753978594. in public e...jenant dar daca doriti, no problem. apropo nu am skimbat surubele intre ele si o declar si sub juramint daca doriti. amintiti-va ca aveati ulei pe piciorul drept cand ati venit prima data si nu gaseam de unde. e usor sa arunci cu acuze, f usor. cuvintul ageamii nu imi e nici in vocabular si nu-mi sta in caracter sa calific pe numani in nici un fel, lume e mica. va doresc succes!

 

aha! forum, mea culpa..

eu nu intru veci pe forum. doar ca mi-a spus un bun prieten sa intru, iaca a fost inspirat!

 

1. V-am intrebat daca aveti vreo indoiala, ati spus nu.

raspuns> ce puteam spune atat timp cat nu ma pricepeam? am mers pe increderea si pe profesionalismul dumneavoastra. De care sincer ma indoiesc, ACUM.

2.Am spus ca in cazul in care credeti ca sant vinovat vi-l repar fara comentarii.

Raspuns> minciuna sfruntata. Niciodata nu a fost adusa in discutie repararea motorului pe banii dumneavoastra. Mi-ati spus ca ma costa x euro daca doresc sa-l repar conform propunerilor dumneavoastra.

3.motarele de drag star si in general yamaha, mai ales v-urile au probleme de la 30.000 km si nu 20.000 cum ati mentionat,

Raspuns> nu imi amintesc exact cifra, cert este ca V-urile au probleme cand le faci sa aiba probleme. Nu voi intra aici in polemica, pentru ca nu este domeniul meu. Voi ruga insa mai multi mecanici, inclusiv pe cei de la Yamaha sa va comunice exact cum sta treaba cu V-urile.

4.ati mers cu motorul in probe de doua ori. si nu un km ci 11.

Raspuns> minciuna sfruntata. Nu am mers 11 km. Reamintiti-va va rog ca dupa celebra sudura din carter, care a plesnit (carterul, nu sudura), asa ca si o mare COINCIDENTA, exact in momentul in care s-a umblat la el, deci dupa sudura, am mers in 2 probe corect, dar nu mai mult de 1 km. daca dumneavoastra considerati ca sunt 11 km de la service si pana intersectia de pe DN cu drumul spre Sieut, inseamna ca ne referim la repere metrice diferite. Mi-ati spus insa ca i-ati facut dumneavoastra o proba de 9 km si motorul a mers brici. Chiar ca ati avut un pic de teama pentru ca ati plecat fara casca si va era frica sa nu va opreasca politia. E asa? sau visez eu dialoguri imaginare? deci eu cu el am mers in total poate 1100 METRII si nu 11 KILOMETRII.

5.un motor cu probleme la arbore nu merge nici un km.

Raspuns> ceea ce era de demonstrat. Exact kilometrul facut de mine in cele 2 probe. 2 probe mult spus, caci la a doua abia am reusit sa ies cu el pe DN si a clacat. Am venit cu el impins, daca va reamintiti.

6.azi era asa, desfaceti! maine , nu desfaceti! apoi, metalizam, trimitem unde ziceti! dupa o saptamana, nu mai trimitem! apoi am gasit motor ieftin, stati asa! nu mi-l mai da omu, sau a crescut pretul. intr-un final, puneti-l laolalta ca asa au zis cei de la bucuresti.

Raspuns>Serios? Doresc sa va reamintesc ca din momentul in care motorul a facut POC si pana mi-ati comunicat exact ce a patit, adica pana ati ajuns sa desfaceti motorul complet a trecut fix 1 luna. Asta in conditiile in care treceam pe acolo zi de zi si pripeam raspunsuri de genul> in 15 minute ma apuc de el!.... gata, maine il desfac!... imediat, termin asta si ma apuc de el!.... Ati uitat! Din momentul in care mi-ati spus cum stam, deci mi-ati dat diagnosticul am fost nehotarat, CORECT, pentru ca unul imi zicea ceva, altii imi spuneau altceva. Aceasta sa-i spunem nehotarare a durat fix 2 saptamani. Eeee... din momentul in care v-am comunicat ca nu mai continuam impreuna si pana mi-ati resamblat motorul a trecut iarasi, fix 1 LUNA. Profesionalism curat! Va inteleg ca aveti si alte comenzi, va inteleg ca sunteti prins cu lucrari mult mai complexe poate. de aceea de la inceput v-am precizat cum imi doresc sa colaboram. E gata peste 1 luna... perfect. dar cand vin peste 1 luna, motorul sa fie gata, exceptie facand cazurile de forta majora, desigur. Ori a fost cazul la noi de asa ceva? Nici vorba! ati uitat banuiesc cum imi spuneati MAINE IL DESFAC. Veneam a doua zi... nici nu era atins macar. sau GATA... Luni nu stiu ce mai fac... si luni cand veneam erati pe jumatate varat in alt motor...

7. e acolo de trei luni, nu mai stiti nimic ?

Raspuns> datorita promptitudinii de care ati dat dovada, vezi raspunsul 6, am reusit performanta sa pierd doua transporturi spre Bucuresti. Motorul l-am dua abia acum 2 saptamani cand am gasit alt transport care sa ma ajute. Desigur la un pret convenabil. Deci stiu bine ce e cu motorul ACUM. Nu prea stiam ce e cu el atunci cand era la dumneavoastra. Asta da, asa e!

8.ar fi mai multe insa noi astia din provincie, mai mult din ardeal discutam fata in fata si rezolvam problemele daca ele exista.

Raspuns> nu a facut cineva vreo diferentiere de acest gen. ce sa rezolvam fata in fata? Minciui versus nepricepere, unde nepriceperea imi apartine. Veti avea o discutie fata in fata cu cineva care se pricepe, care va desface motorul si-mi va da un diagnostic. apoi pentru confruntare, daca mai este cazul, vom mai solicita o opinie. Ce sa spun eu? cote de cuzineti? Pinioanele nu stiu carei pompe? Eu mi-am luat motocicleta sa ma plimb cu ea si sa o intretin, nu sa stau sa o repar. de reparatii sau alte chestii de genul asta am decis sa caut un om priceput, recomandat, profi etc. Gresita alegere, din pacate.

9.apropo nu am skimbat surubele intre ele si o declar si sub juramint daca doriti.

Raspuns> permiteti-mi sa nu va cred. Nu doresc nici un juramant, doar ca nu va cred.

10. amintiti-va ca aveati ulei pe piciorul drept cand ati venit prima data si nu gaseam de unde.

Raspuns> Aveam ulei pe piciorul drept DUPA ce am venit sa-mi schimbati uleiul si celelalte consumabile. atunci cand ati schimbat si acea garnitura, ce presupunea desfacerea nu stiu carui capac... etc. Cand am venit pentru prima oara, atunci cand ne-am inteles cand sa revin pentru schimbul de consumabile motocicleta mergea perfect, nu-i curgea nici o picatura de ulei. fapt confirmat de multi martori. Va reamintesc ca atunci mi-ati reglat avansul, considerandu-l prea mare. Va amintiti? v-ati uitat la motor si mi-ati spus ca e ok, ca se aude ok. Un motor care se aude ok clacheaza asa din senin. Nu cred. dar eu nu ma pricep, asa ca am intrebat... Toti cu care vorbeam ii bufnea rasul. Deci, uleiul pe picior a aparut dupa interventia dumneavoastra cu schimbatul consumabilelor. Corect?

11.cuvintul ageamii nu imi e nici in vocabular si nu-mi sta in caracter sa calific pe numani in nici un fel, lume e mica.

Raspuns> Eu nu calific pe cineva in vreun fel. Calificativele le primesti singur in urma a ceea ce faci pe aceasta lume, in cazul nostru ceea ce faci ca si profesie. Sunteti un mecanic apreciat in Bistrita, m-am interesat nu doar la o persoana, ci la mai multe. Va imaginati ca nu veneam asa in orb. Nu va contest deci capacitatile profesionale pe care de altfel nici nu le pot comenta pentru ca nu ma pot pronunta, nepricepandu-ma. Tot ceea ce am reprodus aici sunt dialoguri avute de mine atat cu dumneavoastra, cat si cu alti mecanici. Iar spusele dumneavoastra se cam bateau cap in cap cu ale altora. Sunt sigur ca stiti prea bine ca tot ce s-a intamplat a avut la baza o eroare umana. care trebuia ASUMATA. atat tot. Nu ma suparam. Se mai intampla. Ce suntem noi, oamenii, ca sa nu mai si gresim? dar de aici si pana la a invoca smecheria NEAMTULUI care, vezi Doamne, a inlocuit el nu stiu ce surub ca sa nu se vada stricaciunea e drum lung. mai e desigur varianta ca sa aveti dreptate, si motorul sa fi clacat pur si simplu, si asta sa fi fost ghinionul meu, insa COINCIDENTA ar fi mult prea mare. O iau in calcul si pana la un verdict final si al celor de la Yamaha eu sunt cel care imi cer SCUZE public. Insa daca verdictul celor de la Yamaha confirma cele spuse de mine si se constata ca totul a pornit de la o eroare umana, nu vom mai discuta in cuvinte, ci in note de plata, decontabile, ati ghicit unde? Fix la dumneavoastra, daca tot v-ati oferit sa-l reparati. Asa mi se pare corect.

 

Apreciez onoarea de a intra si de a-mi raspunde direct. Las pe ceilalti sa judece obiectiv toate acestea.

Celor care vor judeca SUBIECTIV- stiu ca e greu sa asisti cum un neica nimeni (respectiv cel ce va scrie acum) atenteaza la piedestalul cuiva. In acest context REAMINTESC faptul ca nu contest in vreun fel capacitatile si priceperea dlui. Tibi ci cu totul si cu totul altceva.

 

Multumesc ca m-ati ascultat. propun ca acest topic sa ramana deschis si pentru alte patanii ulterioare, sper nu ale mele, care sa ne ajute pe viitor in a lua o hotarare inteleapta atunci cand lasam motorul pe mana cuiva.

Pe curand!

 

ps: o scurta povestioara, oarecum similara. Poate ca ati auzit de celebrul medic Pesamosca, Dumneyeu sa-l odihneasca, caci a murit de curand... mega premiat, profesor universitar, doctor honoris causa a mai multor faculti de medicina de pretutindeni etc. Nu recomandari, ci doar cuvinte de lauda etc. ce mai, o somitate in domeniul pediatric, si nu numai. Eeee... la un moment dat parinti mei merg cu sora mea la un control la el. Sora mea acuza dureri atroce in zona soldului... Dupa un consult de specialitate, citirea radiografiei etc. FACE O GRESEALA de incepator care a dus la fracturarea soldului, in sfarsit, complicatii. DIFERENTA e ca Pesamosca a recunoscut, si tot ce a insemnat zile de spitalizare, medicamentație, recuperare, problema ce durat ani de zile sa o suporte integral, desi ai mei nu i+au spus nici macar du-te mai incolo. Constiinta, bat-o vina!

 

post-66061-0-14256400-1322219376_thumb.jpgpost-66061-0-26162300-1322219362_thumb.jpgpost-66061-0-14256400-1322219376_thumb.jpg

Buna seara, domnu'Tibi. Ne bucura nespus prezenta dvs. pe forum, chiar daca doar in astfel de ipostaze.

Cum ziceau si predecesorii mei, pentru analizarea corecta a oricarei unei astfel de situatii, trebuie expusa parerea amindurora.

Ca dovada ca odata cu aceasta, s-a spulberat intreaga tesatura absoluta, tragica prin care a trebui sa treaca nefericitul incepator. Desi, sincer, imi pare tare rau ca a trebuit sa interveniti pentru a desconspira misteriosul nume al enigmatului mecanic, intrucit mi s-a spulberat, atit mie cit cit celorlati cititori, cred, mreaja in care eram prinsi de evolutia acestui serial, traind cu speranta ca vom apuca episodul 1169 in care autorul va face marea dezvaluire.

Pe aceasta cale, doresc sa aduc si eu o mica contributie, exprimindu-mi o parere din punct de vedere tehnic, fata de poza postata de Louis, cu referire la partile motorului asupra carora s-a intervenit, determinind tragica si nedorita defectiune: DE CIND, PANA MEA, SE SCHIMBA ULEIUL DIN MOTOR PE LA PIULITA DE LA BIELA?!

Numai bine. Iarna-i lunga.

 

Asta este fisura de la carter. Observati ca este pe filetul surubului de prindere. poate cineva sa+mi spuna ca o motocicleta poate merge cu fisura in carter, fara sa piarda ulei? Despre fisura mi s+a comunicat astfel:

pasul 1. Vin la dl mecanic sa ma programeze pt un schimb de ulei.

Pasul2. Vin la dl. mecanic conform programarii si imi comunica ce consumabile trebuie schimbate si pretul acestora plus manopera. (NU AM ASISTAT LA SCHIMBAREA ACESTORA)

pasul 3. Vin, ridic motorul cu consumabilele schimbate, fac cu el 100KM si constat ca nu picura ulei, ci CURGE ulei. Completez cu ulei, la sfatul telefonic al dlui. mecanic, si revin cu ea inca 100 km,

Pasul 4. Predau motocicleta. Stupoare. Se identifica curgerea de ulei prin locul unde era fisura. Imi spune ca trebuie sudura. 400 ron. Platesc.

Pasul 5. Vin iau motorul sa+i fac probe. merg cu ea maxim 1 km si clacheaza. Explicatie? pentru detalii cititi cu atentie raspunsul meu pt utilizatorul t-rex.

post-66061-0-26162300-1322219362_thumb.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

... telenovela continua. urmeaza noi dexvaluiri in telenovela lui louis. stay tune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopa! deja vad ca nu va mai convine? Telenovela? Luis? Frumos si distractiv. Acum. Atunci nu stiu cat de bine mi-a fost. Dar, oricum, nu uitati, CINE RADE LA URMA RADE MAI BINE. Distractie placuta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...