Sari la conținut

ULEIURILE MOTO - (tipuri/clase/interval schimb, etc)


opini  

434 membri au votat

  1. 1. ce ulei pentru o sportiva?


Acest sondaj este închis pentru noi voturi


Postări Recomandate

M-am gandit si la asta,doar ca acum am si probleme cu bugetul,iar uleiul este aproape nou se vede dupa felul cum arata...

Bugetul tau o sa fie mai grav afectat daca continui in stilul asta .

Dupa cateva pareri ce te indruma spre acelasi lucru (postate mai sus) , nu cred ca mai ai nevoie de alte sfaturi (ai tras concluzia) .

Eventual ptr moment , din cauza bugetului , fa-i schimbul cu un ulei mai accesibil pana "iti revii" !

Succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator MoederNuker

M-am gandit si la asta,doar ca acum am si probleme cu bugetul,iar uleiul este aproape nou se vede dupa felul cum arata...

daca uleiul este aproape nou si ti-a mancat ~1 l cat e diferenta intre maxim si minim poti sa-l completezi linistit cu cel mai ieftin ulei de la benzinarie .. o sa se strice inainte sa fie "nevoie" sa-l schimbi

 

 

esti sigur ca ai masurat nivelu cum trebuie? ai manual? ai urmarit procedura din manual sau ai vazut tu ca e cam jos pe fereastra de vizitare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat prin fereastra aia cand motorul este rece la verticala si este la acelasi nivel(putin peste minim) ca si in momentul in care am cumparat-o si am facut vreo 500 de km, daca manca asa repede uleiul trebuia sa-mi vad motorul gripat de mult timp...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu dauneaza cu nimic 300 de g de ulei.poti completa cu incredere.iti recomand motul 10w40 5100.si nu o sa aiba nimic garantat.



daca uleiul este aproape nou si ti-a mancat ~1 l cat e diferenta intre maxim si minim poti sa-l completezi linistit cu cel mai ieftin ulei de la benzinarie .. o sa se strice inainte sa fie "nevoie" sa-l schimbi

 

 

esti sigur ca ai masurat nivelu cum trebuie? ai manual? ai urmarit procedura din manual sau ai vazut tu ca e cam jos pe fereastra de vizitare?

ai incercat tu si ti s a stricat motrul?nu mai vb din carti sau din auzite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand uleiul este uzat, il mananca mai repede, nu te speria. Fa un efort, schimba-l si gata. Ai grija sa cumperi ulei la bidon de 4L, sa ai si pentru completat.

Totodata, unele motoare nu au ungere buna cu nivel minim, asa ca incearca sa-l tii pe maxim.

Editat de dani_d
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pt raspunsuri! Tin prea mult la motorul asta ca sa risc ceva... M-am uitat putin pe forum si am ales sa cumpar un motul 5100 10w40 bidon la 4 litri.Acum nu stiu exact conteaza ce filtru ii pun si cam cat costa?Este un SV650s injectie an 2007

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

 

 

 

ai incercat tu si ti s a stricat motrul?nu mai vb din carti sau din auzite

pai asa am auzit la baietii din sat cica se strica, acu eu am un scuter cu kit de 80 dar nu i-am schimbat uleiu niciodata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ma scarpin pentru ca a trebuit sa ma imprumut sa imi iau motorul asta si luna asta am avut parte de multe cheltuieli neprevazute. Daca aveam bani crede-ma acum nu mai eram pe forum sa intreb,ma duceam in service aruncam 150 de coco si ii lasam pe aia sa-si faca treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ma scarpin pentru ca a trebuit sa ma imprumut sa imi iau motorul asta si luna asta am avut parte de multe cheltuieli neprevazute. Daca aveam bani crede-ma acum nu mai eram pe forum sa intreb,ma duceam in service aruncam 150 de coco si ii lasam pe aia sa-si faca treaba.

Nu te mai certa pe forum . Presupun cum este sa nu-ti ajunga nici de motor , dapoi sa mai faci si una - alta pe la el .

Am observat ca ai ajuns la o concluzie , de a-l schimba , deci nu mai au rost argumentarile , contrazicerile , certurile aici .

Si un schimb de ulei + filtru nu te ajunge 150 euro .

Restul consumabilelor le vei schimba mai tarziu , cand faci rost de bani .

Uleiul ales de tine Motul 5100 - 10w40 este ~ 130 ron , iar filtrul ~ 50 , deci nici macar 50 euro .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma cert,dar nu imi place sa ma caracterizeze un om fara sa ma cunoasca. Sunt sigur ca au mai fost si alti oameni care au strans toate monedele din casa pt a-si indeplini visul.Oricum multumesc tuturor pt raspunsuri,m-am hotarat sa schimb uleiul si filtru saptamana asta cand imi intra banii pe card,restul ramanand pt luna/lunile viitoare. Stima si Asfalt usacat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai sunteti culmea.

Daca uleiul e curat, galben, verde, rosu, atunci e schimbat recent. Completeaza cateva sute de ml cu orice ulei moto, nu se intampla nimic. De ce sa dai jos ulei nou si sa pui 5100, care oricum e de calitate medie, sau altul mai prost.Macar mergi cateva sute/mii de km cu el pana se innegreste, sa curete prin motor inainte sa-l dai jos. Vezi in manual cum se verifica nivelul corect. Poate nu e lipsa. Nu trebuie sa fie la maxim, intre minim si maxim e OK.

Motorex e albastru verzui, motul e rosu si miroase a parfum, asta poate te ajuta la identificare :)

Filtrul de aer il schimbi daca e murdar, placutele daca sunt tocite, bujiile daca le vezi uzate sau porneste greu, da rateuri. La unele motocicelte costa 100E. Nu le arunci asa degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai sunteti culmea.

Daca uleiul e curat, galben, verde, rosu, atunci e schimbat recent. Completeaza cateva sute de ml cu orice ulei moto, nu se intampla nimic. De ce sa dai jos ulei nou si sa pui 5100, care oricum e de calitate medie, sau altul mai prost.Macar mergi cateva sute/mii de km cu el pana se innegreste, sa curete prin motor inainte sa-l dai jos. Vezi in manual cum se verifica nivelul corect. Poate nu e lipsa. Nu trebuie sa fie la maxim, intre minim si maxim e OK.

Motorex e albastru verzui, motul e rosu si miroase a parfum, asta poate te ajuta la identificare :)

Filtrul de aer il schimbi daca e murdar, placutele daca sunt tocite, bujiile daca le vezi uzate sau porneste greu, da rateuri. La unele motocicelte costa 100E. Nu le arunci asa degeaba.

Salut! Placutele de frana sunt ok,filtru de aer e curat, kitul de lant DID aproape nou, iar motorul merge perfect. Acum...asta s-ar putea sa ti se para o intrebare stupida,dar care e filosofia controlului nivelului de ulei? Am lasat motorul sa se raceasca,i-am spus unui prieten sa imi tina motorul la verticala si am citit nivelul prin ferastra aia...ar trebui sa fac cv in plus?

P.S. uleiul este galben culaorea mierii fara impuritati(dar chiar si asa cred ca il voi schimba)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai uneori nivelul se masoara la cald, iar nivelul la cald e mai mare decat la rece. Nu-i nicio filosofie, te uiti in manual si vezi acolo procedura corecta.

Poti sa schimbi uleiul si zilnic daca vrei. Eu l-as tine macar cateva sute de km inainte sa-l arunc.

Am fost in exact aceeasi situatie cand am cumparat motocicleta. Uleiul era perfect curat si nu l-am schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ;) sunt un nou membru a acestui site, conduc o Honda NSR 125 si as dorii sa stiu ce ulei este mai bun pentru el(Motul 710 ester.... sau Motul 710 double ester). Mai exact, care este diferenta dintre cele doua tipuri de ulei ?! :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca eu iti zic ca am un ulei cu particule neutronice si aditiv esoteric de ungere a motorului,crezi ca e bun?Pustiule,orice ulei e bun la motoru tau atat timp cat respecta specificatiile producatorului .



Si vezi ca ai cam postat gresit,mai bine puneai topicul pe "tineri si nelinistiti la 125 cc"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ca uleiul rafinat versus uleiul dublu rafinat!

Double ester este un ulei full sintetic, iar ester este un ulei semisintetic (adica ulei mineral aditivat cu esteri).

Full sinteticul is the shit, cel mai bun ulei la ora actuala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dennis, motoreta ta este in doi timpi daca nu ma insel. Oricare dintre uleiurile pe care le-ai postat sunt uleiuri foarte bune. La 59 de lei litrul, un ulei de 2T este un ulei foarte bun. Mai poti incerca un ulei Husqvarna, care este si mai ieftin si iti ramane si un bidon smecher, cu care poti doza usor.

 

http://www.piese-husqvarna.ro/cumpara/ulei-amestec-husqvarna-1-50-xp-1-l-475180

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca eu iti zic ca am un ulei cu particule neutronice si aditiv esoteric de ungere a motorului,crezi ca e bun?Pustiule,orice ulei e bun la motoru tau atat timp cat respecta specificatiile producatorului .

 

Si vezi ca ai cam postat gresit,mai bine puneai topicul pe "tineri si nelinistiti la 125 cc"

:10: :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Ce ulei sa folosesc la BMW R1200R?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...