Sari la conținut

ULEIURILE MOTO - (tipuri/clase/interval schimb, etc)


opini  

434 membri au votat

  1. 1. ce ulei pentru o sportiva?


Acest sondaj este închis pentru noi voturi


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Amsoil......oare de ce sa nu fie uleiul cel mai folosit si in RO la motociclete?! Cred ca este o problema de mentalitate. Este cel mai bun in teste !!! si sa nu sariti sa spuneti ca este o facatura sau reclama AGRESIVA. Cred ca uleiul ar trebui sa fie pe primul loc in investitia anuala, sa faci ECONOMIE de bani la schimbul de ulei?! no comment....

pe acelasi principiu cu al tau: de ce nu Schaeffer,Red Line sau Penrite.uita-te putin pe fisele tehnice ale astora pe care le-am mentionat si vei uita de Amsoil.

ps:fisele sunt complete si transparente,inclusiv cantitatea de ZDDP :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dedant68 uleiul perfect nu exista, cat despre amsoil, ei au facut si testele, ce sa zic...poate da poate nu este bun.

Perfect??!! am mai discuta problema cu perfectiunea, nu exista, dar pe forumurile din afara, AMSOIL este din ce in ce mai utilizat.

» Post actualizat in 30 Apr 2015 13:32

pe acelasi principiu cu al tau: de ce nu Schaeffer,Red Line sau Penrite.uita-te putin pe fisele tehnice ale astora pe care le-am mentionat si vei uita de Amsoil.

ps:fisele sunt complete si transparente,inclusiv cantitatea de ZDDP :)

Nu te contrazic...uite si o alta varianta a TA :peace: .Dar, daca toata ziua citesti/ vezi/se vinde MOTUL , REPSOL, BEL-RAY...etc, normal ca o sa accepti schimbarea mai greu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveam vreo problema cu Motul si Castrol clar nu mai bagam asa ceva si nu il recomandam cuiva.Cum nu am bagat amsoil,Schaeffer,Red Line sau Penrit sau care mai sunt, nu inseamna ca nu sunt bune, dar nu vreau sa le testez eu :).

Va las sa dezbateti in continuare.. ma pregatesc pentru 1 mai muncitoresc cu ceva bere, weekend placut sa aveti si fara peripetii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, problema este care incepe primul cu cele 4 uleiuri de mai SUS_ Amsoil, Schaeffer, Red Line, Penrit? Eu incep din iarna, cand o sa fac schimbul__Amsoil..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e reclama la ulei sau la... Harley? Ca nu se intelege prea bine ! :crack:

Depinde la ce nivel intelegi limba engleza...ce faci, iar vrei sa te dai interesant?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde la ce nivel intelegi limba engleza...ce faci, iar vrei sa te dai interesant?

Hai ca ai fost dulce! Eu as putea incerca sa-ti desenez si in limba engleza, sau portugheza daca preferi... dar probabil tot n-ai fi in stare sa observi sarcasmul.

 

Filmuletul nu este decat inca o (alta) reclama in stil agresiv, deja caracteristic firmei Amsoil. Poate ca uleiul chiar nu este rau insa nu pot sa nu ma amuz cum testele astea prin care Amsoil iese INTOTDEAUNA pe locul intai sunt intotdeauna facute de catre proprii angajati. Si acum, ce motocicleta au ales pentru teste?... Harley! Priceless!!,

 

P.S. Nu e nevoie sa fii agresiv, violenta, chiar si verbala este apanajul marlanilor. Eu chiar sunt curios ce tip de Amsoil vei alege cat mai ales ce fel de teste vei face, si cum si in ce fel vei interpreta rezultatele. Poate si o analiza de laborator, ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca ai fost dulce! Eu as putea incerca sa-ti desenez si in limba engleza, sau portugheza daca preferi... dar probabil tot n-ai fi in stare sa observi sarcasmul.

 

Filmuletul nu este decat inca o (alta) reclama in stil agresiv, deja caracteristic firmei Amsoil. Poate ca uleiul chiar nu este rau insa nu pot sa nu ma amuz cum testele astea prin care Amsoil iese INTOTDEAUNA pe locul intai sunt intotdeauna facute de catre proprii angajati. Si acum, ce motocicleta au ales pentru teste?... Harley! Priceless!!,

 

P.S. Nu e nevoie sa fii agresiv, violenta, chiar si verbala este apanajul marlanilor. Eu chiar sunt curios ce tip de Amsoil vei alege cat mai ales ce fel de teste vei face, si cum si in ce fel vei interpreta rezultatele. Poate si o analiza de laborator, ceva?

Nu stiam ca ai o educatie bilingva!...cred ca ar trebui sa *stationezi* mai mult la limba materna, este mai bine! In iunie semnez contractul cu Amsoil, in august primesc laboratorul..si cred ca la 1 octombrie 2015 iti trimit testele ca sa iti dai cu parerea. Feedback-ul tau o sa-l trimit partenerilor.....asa este normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amsoil aici in RO!!! Sanse 0. Doar daca se vinde la sfert de pret.

Vad ca importatorul Motul a devenit si importator Ipone, si o sa incerce sa-l vinda, cu diferite promotii.

 

Cazul meu: De cind mi-am luat primul CBR (F2), am pus Motul, dupaia numai Motul am bagat (300V). Cu CBRF4, 954RR, am facut multi km, multe schimburi de ulei. De ce as incerca sa schimb cu altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam ca ai o educatie bilingva!...cred ca ar trebui sa *stationezi* mai mult la limba materna, este mai bine! In iunie semnez contractul cu Amsoil, in august primesc laboratorul..si cred ca la 1 octombrie 2015 iti trimit testele ca sa iti dai cu parerea. Feedback-ul tau o sa-l trimit partenerilor.....asa este normal.

Normal ar fi sa-ti scoti coada aia de matura din posterior si daca ai ceva de impartasit cu ceilalti sa o faci fara atata emfaza. Spune-le "partenerilor" TAI de la AMSOIL ca daca au nevoie de ceva de la mine sa ma contacteze personal... nu lucrez prin intermediari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ar fi sa-ti scoti coada aia de matura din posterior si daca ai ceva de impartasit cu ceilalti sa o faci fara atata emfaza. Spune-le "partenerilor" TAI de la AMSOIL ca daca au nevoie de ceva de la mine sa ma contacteze personal... nu lucrez prin intermediari.

De cei de genul tau *cititori in stele care proceseaza greu informatia* imi place sa fac mișto .....si merge, te prinzi greu marinarule....te-ai zvarcolit o noapte ca sa dai un raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

si eu am folosit pana acum numai motul,dar stau si ma gandesc daca numarul de km(pana in 2000 in cel mai norocos caz),renteaza cu pretul de la motul comparativ cu cel repsol!

pune tot ce ai pus pana acum si schimbal la 2 ani , astfel faci 4000 km si economi ,
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cei de genul tau *cititori in stele care proceseaza greu informatia* imi place sa fac mișto .....si merge, te prinzi greu marinarule....te-ai zvarcolit o noapte ca sa dai un raspuns.

Bine mai directore de liceu, atunci succes in continuare la mistocareala, eu voi mai interveni daca mai apare ceva interesant despre uleiuri... caci parca asta era scopul topicului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine mai directore de liceu, atunci succes in continuare la mistocareala, eu voi mai interveni daca mai apare ceva interesant despre uleiuri... caci parca asta era scopul topicului.

Dupa cum se vede mai sus, eu am pus in discutie un subiect serios_Amsoil, cum de fapt, toate subiectele deschise de mine sunt serioase ..dar ce sa facem, nu se distinge in video?! test ulei sau reclama la motocicleta, sau la elevator, poate la tricouri Amsoil sau la freza mecanicului...mișto TOTAL din partea ta, esti profesionist la a lua in bâză postarile, pe urma dupa cateva discutii se pare ca ajungi pe Pământ.... no comment

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce reclama "agresiva" la Amsoil! O sa le recomand baietilor din ROSBK, sau CNV sa puna cu incredere Amsoil, poate nu mai sparg motoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..eu prefer sa nu platesc un ulei cu marketing agresiv;oricum la masina il schimb intre 8-9k km,mers mixt

prima 100 k km a mers cu castrol longlife atat stiu (4 ani) , apoi am facut 6-7 schimburi cu longlife (castrol, motorex) de 24-28 k km fiecare (maxim 2 ani) , acum are 287 k km turbina si pompa sunt originale si masina trage bine . Ce rost are sa schimbi uleiul atat de des? faci 8-9 k km in 2 ani ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce reclama "agresiva" la Amsoil! O sa le recomand baietilor din ROSBK, sau CNV sa puna cu incredere Amsoil, poate nu mai sparg motoarele.

"absolut deloc marketing"...tot netul este plin de testele lor(inclusiv cel 4 balls,TESTUL LOR ),unde uleiul lor este cel mai tare.

daca ati avea curiozitatea sa va documentati,cautati cifre oficiale cu cota de piata Amsoil in America si dicutam dupa...

 

prima 100 k km a mers cu castrol longlife atat stiu (4 ani) , apoi am facut 6-7 schimburi cu longlife (castrol, motorex) de 24-28 k km fiecare (maxim 2 ani) , acum are 287 k km turbina si pompa sunt originale si masina trage bine . Ce rost are sa schimbi uleiul atat de des? faci 8-9 k km in 2 ani ?

 

masina mea este euro 4,common rail,turbina cu geometrie variabila.nu cere longlife(0,5w20,30 astea au baze sintetice in compozitie,calitate mai buna) fata de 0w40,5w40,10w40(care in marea majoritate sunt doar grupa 3 hidrocracate) ;de la inceput am folosit 5w40(schimbat la 9-10000 sau un an,datorita bazelor de ulei mai slabe );anumite tipuri de ulei le papa,in limitele date de manual(in cazul meu cca 500g intre schimburi)

acum fac cam 10-12000km pe an si incerc intotdeauna sa schimb uleiul primavara,vara(ca sa-l folosesc in parametrii cat mai buni la temperaturi inalte) iar in iarna datorita faptului ca are ceva km mai pierde din vascozitate si ajuta la pornirile cu temp mici.in plus,iarna datorita drumurilor scurte,uleiul nu ajunge sa lucreze in parametri si se contamineaza(condens,etc)

de cca un an folosesc o marca de ulei pe care nu o papa deloc(cel putin nu sunt nevoit sa completez intre schimburi) si care are si un mic procent de PAO in el(il folosesc si la moto).voi incerca 0w40 si asta datorita vascozitatii mai reduse la rece fata de 5w40.daca il papa trec la 5w40 iarasi

masina are in acest moment 235000 km reali(luata de noua) ,turbina este originala(nu fluiera ,nu arunca ulei in intercooler)

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"absolut deloc marketing"...tot netul este plin de testele lor(inclusiv cel 4 balls,TESTUL LOR ),unde uleiul lor este cel mai tare.

daca ati avea curiozitatea sa va documentati,cautati cifre oficiale cu cota de piata Amsoil in America si dicutam dupa...

 

masina mea este euro 4,common rail,turbina cu geometrie variabila.nu cere longlife(0,5w20,30 astea au baze sintetice in compozitie,calitate mai buna) fata de 0w40,5w40,10w40(care in marea majoritate sunt doar grupa 3 hidrocracate) ;de la inceput am folosit 5w40(schimbat la 9-10000 sau un an,datorita bazelor de ulei mai slabe );anumite tipuri de ulei le papa,in limitele date de manual(in cazul meu cca 500g intre schimburi)

acum fac cam 10-12000km pe an si incerc intotdeauna sa schimb uleiul primavara,vara(ca sa-l folosesc in parametrii cat mai buni la temperaturi inalte) iar in iarna datorita faptului ca are ceva km mai pierde din vascozitate si ajuta la pornirile cu temp mici.in plus,iarna datorita drumurilor scurte,uleiul nu ajunge sa lucreze in parametri si se contamineaza(condens,etc)

de cca un an folosesc o marca de ulei pe care nu o papa deloc(cel putin nu sunt nevoit sa completez intre schimburi) si care are si un mic procent de PAO in el(il folosesc si la moto).voi incerca 0w40 si asta datorita vascozitatii mai reduse la rece fata de 5w40.daca il papa trec la 5w40 iarasi

masina are in acest moment 235000 km reali(luata de noua) ,turbina este originala(nu fluiera ,nu arunca ulei in intercooler)

Chiar au o reclama de bun simt..bineinteles in spiritul american, mereu invingator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"absolut deloc marketing"...tot netul este plin de testele lor(inclusiv cel 4 balls,TESTUL LOR ),unde uleiul lor este cel mai tare.

daca ati avea curiozitatea sa va documentati,cautati cifre oficiale cu cota de piata Amsoil in America si dicutam dupa...

 

masina mea este euro 4,common rail,turbina cu geometrie variabila.nu cere longlife(0,5w20,30 astea au baze sintetice in compozitie,calitate mai buna) fata de 0w40,5w40,10w40(care in marea majoritate sunt doar grupa 3 hidrocracate) ;de la inceput am folosit 5w40(schimbat la 9-10000 sau un an,datorita bazelor de ulei mai slabe );anumite tipuri de ulei le papa,in limitele date de manual(in cazul meu cca 500g intre schimburi)

acum fac cam 10-12000km pe an si incerc intotdeauna sa schimb uleiul primavara,vara(ca sa-l folosesc in parametrii cat mai buni la temperaturi inalte) iar in iarna datorita faptului ca are ceva km mai pierde din vascozitate si ajuta la pornirile cu temp mici.in plus,iarna datorita drumurilor scurte,uleiul nu ajunge sa lucreze in parametri si se contamineaza(condens,etc)

de cca un an folosesc o marca de ulei pe care nu o papa deloc(cel putin nu sunt nevoit sa completez intre schimburi) si care are si un mic procent de PAO in el(il folosesc si la moto).voi incerca 0w40 si asta datorita vascozitatii mai reduse la rece fata de 5w40.daca il papa trec la 5w40 iarasi

masina are in acest moment 235000 km reali(luata de noua) ,turbina este originala(nu fluiera ,nu arunca ulei in intercooler)

 

La iarna o sa incerc un marine diesel pe un Clio 1.5 dCi. Tot din cauza temperaturilor scazute la care functioneaza motorul si pt ca fac destul de multe drumuri scurte. Cica sunt special formulate pentru medii cu umezeala crescuta, temperatruri joase si au un set de aditivi care nu duc la cylinder glazing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La iarna o sa incerc un marine diesel pe un Clio 1.5 dCi. Tot din cauza temperaturilor scazute la care functioneaza motorul si pt ca fac destul de multe drumuri scurte. Cica sunt special formulate pentru medii cu umezeala crescuta, temperatruri joase si au un set de aditivi care nu duc la cylinder glazing.

despre uleiurile pt ambarcatiuni nu am citit prea mult...in principiu,daca pretul este apropiat de cel auto cred ca merita incercat,altfel gasesti uleiuri auto premium pe la 200lei/4 litri(si nu ma refer la Castrol(anumite game),Motul,Mobil(anumite game),Aral,Liqui Molly)

daca faci preponderent drumuri scurte, in oras, merita sa bagi un ulei de buget(100LEI/4 litri) si sa-l schimbi mai des(4-5000km):Wolf,Divinol,Valvoline,Elf,GM,Ravenol

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc Amsoil, din aceasta primavara. Voiam Red Line, insa pana la urma am ales Amsoil, poate urmatorul schimb va fi Red Line.

Inainte am folosit Bel-Ray. Nu pot spune ca am simtit, intradevar, vreo diferenta intre Bel-Ray si Amsoil, insa pot sa spun, cu certitudine, ca motorul nu este mai zgomotos, poate chiar mai silentios, iar vitezele se schimba foarte bine.

Pana acum, sunt foarte multumit de alegerea facuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

despre uleiurile pt ambarcatiuni nu am citit prea mult...in principiu,daca pretul este apropiat de cel auto cred ca merita incercat,altfel gasesti uleiuri auto premium pe la 200lei/4 litri(si nu ma refer la Castrol(anumite game),Motul,Mobil(anumite game),Aral,Liqui Molly)

daca faci preponderent drumuri scurte, in oras, merita sa bagi un ulei de buget(100LEI/4 litri) si sa-l schimbi mai des(4-5000km):Wolf,Divinol,Valvoline,Elf,GM,Ravenol

http://www.belray.com/sites/default/files/msds_files/marine%20diesel%20engine%20oil%2010w-30%20item%2099760%20us_english.pdf

Nu e scump.

 

Singurul ieftin bagat pana acum a fost Elf pus de service-ul renault in primii ani.

Momentan merg cu ulei de motocicleta si se comporta bine. Il schimb intre 8 si 10.000 sau de doua ori pe an.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni. Sunt proaspat propietar al unei Yamaha TDM 850 97' si in curand va avea nevoie de un schimb de ulei. Puteti care va sa-mi spuneti ce fel de ulei as putea sau ce e recomandat sa folosesc?

 

Numai bine si drum uscat! ^_^

Editat de Ionut Pantea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Ce ulei sa folosesc la BMW R1200R?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...