Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 226
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

M-am uitat de 50 de ori la accident.

Casca ii ramane in spatele capului.

Socul a fost teribil cu moto lui Colin pe franare si atunci i-a rupt multe pe dinauntru, socul practic impingand corpul lui Simo si pe sub motocicleta sa.

Probabil atunci i-a fost smulsa casca.

Rossi l-a calcat pe bratul drept si moto lui a fost brutal deviata de cea a lui Colin.

1.5 secunde relevante.

Ce poti sa faci?

A murit luptand.

Dumnezeu sa-l ierte...

Link to post
Share on other sites

mare pierdere... dar ceva pare ca nu e in regula acolo...Marco nu era nici pe departe pe trasa ideala, era pe o traiectorie foarte diferita de cele pe care le aveau Rosii si Edwards...plus ca pozitia lui pe motor este neschimbata inainte de accident nicidecum nu incearca sa si-o corecteze... e foarte ciudat...

Link to post
Share on other sites

Wow,ce accident nasol,pt un moment am crezut ca nu mai are cap...Cel mai naspa e cand cazi in fata altor motoare,asa a murit si Shoya Tomizawa,un pilot foarte promitator la 250 acum vreun an,tot pt ca a cazut in fata altui motor ce venea cu 250kmh.

http://www.youtube.com/watch?v=-nuIeA4atzY

Nu era unul dintre preferatii mei,dar e pacat sa mori la 24 de ani in floarea vietii si atat de talentat.Pacat de el si sa-si bage (cuvant urat) in ea casca AGV,n-am mai vazut asa ceva de cand sunt,sa-ti sara casca din cap,wtf? Nakano a avut accident la 330kmh si a dat cu casca de pamant de n ori si n-a avut nimic.

Link to post
Share on other sites

mare pierdere... dar ceva pare ca nu e in regula acolo...Marco nu era nici pe departe pe trasa ideala, era pe o traiectorie foarte diferita de cele pe care le aveau Rosii si Edwards...plus ca pozitia lui pe motor este neschimbata inainte de accident nicidecum nu incearca sa si-o corecteze... e foarte ciudat...

 

Era cazut... el a cazut in acel viraj, s-a dus spre exterior dar nu a dat drumul motocicletei. Dupa aia motocicleta a prins aderenta si a revenit spre interior, traversand circuitul... el insa a ramas agatat de ea.

Link to post
Share on other sites

M-am uitat de 50 de ori la accident.

Casca ii ramane in spatele capului.

Socul a fost teribil cu moto lui Colin pe franare si atunci i-a rupt multe pe dinauntru, socul practic impingand corpul lui Simo si pe sub motocicleta sa.

Probabil atunci i-a fost smulsa casca.

Rossi l-a calcat pe bratul drept si moto lui a fost brutal deviata de cea a lui Colin.

1.5 secunde relevante.

Ce poti sa faci?

A murit luptand.

Dumnezeu sa-l ierte...

 

 

complicatiile cele mai mari le a avut la gat, doctorii au spus ca au vazut urme de cauciuc pe gatul lui simoncelli......

Link to post
Share on other sites

Parerea mea este ca la iesirea din curba a pierdut aderenta spate (se vede din inregistrarea facuta de camera lui Bautista), dezechilibrat find a fortat sa revina, ghinionul lui a fost ca acel moment sa fie inceput de cursa si toti pilotii erau foarte apropiati. Cei din spate n-au avut cum sa-l ocoleasca si au intrat in el(se observa incercarea nereusita a lui Crutchlow).

 

L-am considerat de la 250cc un fenomen pentru ambitia si stilul lui. Pacat ca nu a ajuns campion si la 1000cmc.

 

Odihneasca-se in pace.

Link to post
Share on other sites

A lui Edwards!

Imi cer scuze, tocmai vroiam sa rectific ce am scris. Edwards a fost.

Link to post
Share on other sites

mare pierdere... dar ceva pare ca nu e in regula acolo...Marco nu era nici pe departe pe trasa ideala, era pe o traiectorie foarte diferita de cele pe care le aveau Rosii si Edwards...plus ca pozitia lui pe motor este neschimbata inainte de accident nicidecum nu incearca sa si-o corecteze... e foarte ciudat...

 

 

da,am vazut in direct pe italia 1 declaratiile multor persoane implicate in moto gp ,cam toti au spus ca un pic de vina a avut o si electronica ,acel traction control ce a continuat sa accelereze usor roata spate si sa impinga motocicleta spre interior.....in timp ce vittoriano guareschi menegerul ducati a spus ca atat gumele cat si electronica nu au nici o vina ,el a spus ca au fost cateva momente ghinioniste in care in prima faza motocicleta a ramas fara aderenta pe roata spate dupa care si a revenit imediat ,insa simoncelli fiind dezechilibrat nu a reusit sa mentina motorul pe directia dorita si lucrurile astea se intampla cam la toti pilotii doar ca aici a fost vorba de un mare ghinion......

Link to post
Share on other sites

Un incident care ar fi putut fi banal, dar... cu un final cumplit pt Simoncelli.

Edwards si Rossi sunt si ei niste victime, sper ca isi vor reveni cat mai curand. Cu totii accepta acest risc in fiecare cursa, si fiecare sesiune de antrenamente.

 

RIP Simoncelli :(

Edited by 9fingers
Link to post
Share on other sites

da... e pe torente dar e doar un tur... singurele chestii de vazut sint replayurile, cel care a fost pus de mai multe ori din exterior si cel de pe motoreta lui Bautista unde se vede cum Simoncelli cade iesind in exterior... astfel Bautista si Hayden au trecut de el si el incercind sa ridice mobra din gaz pe viraj cumva a taiat calea lui Edwards si Rossi care au intrat in el. Se vede pe replay cu Edwards si Rossi reactioneaza vazindul ca urmeaza sa le taie calea dar nu mai au ce sa faca. Rossi cred ca e la pamint cu moralu.

 

Acum revad cursa dintr-un torent cu inregistrarea de la BBC si din pacate cred ca pe Simoncelli l-a pus in situatia asta fara iesire propria lui personalitate. De la parul lui foarte mare care sigur favorizeaza casca sa alunece peste cap la o lovitura din spate (fapt ce ulterior a pus tensiune mare pe prinderea de sub barbie care a rupt probabil nitul) si pina la "bataiosenia" lui care l-a facut sa nu lase mobra sa se duca naibii si sa iasa din cursa probabil imediat.

 

Nu vreau sa spun ca persoana lui era negativa in vreun fel ci ca personalitatea lui l-a adus aici prin alegerile pe care le-a facut. Asta e... Pina la urma personalitatea fiecaruia e tot ce avem unic cu adevarat in noi iar el era unic ca pilot.

 

Mare pacat.

Edited by zaelu
Link to post
Share on other sites

Din filmarea de pe motorul lui Bautista se vede clar ca in momentul in care pierde aderenta motorul pleaca spre exterior(normal),dar el se reintoarce (din pacate cu Sic sub el)spre interiorul curbei (foarte ciudat)in calea lui Edwards si Rossi!

Doua lucruri sunt ciudate si cred ca au dus la aceasta tragedie:

1.motorul se reintoarce in curba

2.Sic nu da drumul la motor cand el pleaca in prima faza spre exteriorul virajului

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...