Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ajutati-ma si pe mine cu niste avantaje care o sa le am dupa ce o sa imi pun toba tuning :ok: Va rog !

Evacuare mai rapida, raspuns mai bun la acceleratie si o viteza de top un pic mai mare... Dar parca ai mai intrebat de 10 ori asta... Tot nu esti sigur? Monteaza toba, afla! Si un filtru sport!

 

 

Bafta! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am scris si pe celalalt topic, mi-am luat in sfarsit scuter, V-Click.

Dupa primele plimbari am observat urmatoarele:

1. Semnalizarea nu prea merge decat cand vrea ea - fostul proprietar zice ca e din cauza frigului si ca asa face mereu (din cauza ca nu incarca bine samd). Voua va face asa? Cum se rezolva?... Se rezolva?

2. Se aude ca si cum s-ar atinge un fier pe cauciuc sau cauciuc pe cauciuc. De la ce sa fie oare?

 

Inca ceva. As vrea sa merg cu scuterul la un service pt o verificare/inspectie tehnica. Unde-mi recomandati? Am inteles ca ar fi un astfel de service pe la Tineretului (aproape de unde stau eu).

Scuterul este inca in garantie. Pot sa merg cu el la service pt problemele de mai sus si sa solicit remedierea acestora pe garantie?

Editat de Clodius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa rezolv cate ceva din problemele enuntate anterior, dar n-am reusit nimic. Adica:

- am incercat sa desfac carcasa din jurul farului pt a schimba becul (nu merge faza lunga). M-am blocat la cele 3 suruburi din partea cu ceasurile. Cum se scoate carcasa?

- am verificat harsaitul acela. Se pare ca roata spate este putin descentrata si atinge in partea stanga. N-am absolut nicio idee cum as putea sa rezolv aceasta problema decat la service

- problema cu semnalizarea persista. Nu cred ca incarca bine alternatorul pt ca atunci cand accelerez semnalizarea incepe sa functioneze.

 

Maine cred ca-mi fac programare la Niba (service Peugeot).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare :( , motorul cand e in rodaj consuma mai mult ? , eu cred ca-mi ia vreo 4 - 4.5 l , si merg 50 maxim , si plecari dinalea moi , de tristi :ok: , Daca ramane asa :guitar: :banpls: , de ce naiba consuma atat de mult , cand merg asa de incet :moto: :ok:

 

astept un raspuns :moto: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cel mai probabil este dusa bateria. Porneste de la buton fara probleme.

 

Ziceti-mi, va rog, un service care este deschis si sambata. As vrea week-endul acesta sa merg cu el, iar Niba si cel de la Tineretului sunt inchise, iar eu nu pot pleca de la serviciu.

...sau poate un mecanic priceput, care sa vina la mine sau sa merg eu la el.

Multumesc

Editat de Clodius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema ciudata la scuter.

Am pus curea noua, role noi (5gr) am mai schimbat si filtrul de aer (din burete) bujia si in loc sa mearga mai bine merge mai rau, nici o inbunatatire, adica pleaca greu de pe loc cu dardaituri nu are demaraj, dar demaraj are cand merg cu el numai cand plec de pe loc. Am curatat carburatorul am reglat carburatorul, am facut cam tot ce miam inchipui ca poate avea, el are viteza la drum drept cam 70km/h. Cineva mia spus ca e de la ambriaj ca arcurile sunt slabite, dar dc cu cele vechi mergea f bine avea demaraj, dar am vrut sa pun noi sa fie si mai bun dar din contra e mai :burnout: Cureaua asta noua e putin mai lata cu cam 1.5 mm dar asa trebuie sa fie cand e noua (16.5x747). Cineva mia spus sa pun cureaua veche rolele vechi dar de ce am mai cumparat curea noua sa ma uit la ia :cheers: rolele vechi erau uzate. Poate vrea sa vb pe mess sa vb mai detaliat ID: cosx_laurx. Si arcuri de ambreaj din alea mici unde pot gasi, are cineva din alea noi ?

Scuterul e un Malaguti F12 LC

Editat de cosx25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da este lichid de racire special...Motul Motocool ii vreo 23 ron!

Tu cum ai pus...cata apa si cat antigel?

da cu lichid de asta raceste mai bine???care art fi motivul?

 

Pai pe sticla de antigel scrie...50:50 aia inseamna jumate apa jumate antigel...E recomandat si vara sa pui antigel caci e mai uns si e mai bine si pentru pompa de apa...

 

--- Mesaj completat în 05 Apr 2008 21:42 -------------

Am si eu o problema ciudata la scuter.

Am pus curea noua, role noi (5gr) am mai schimbat si filtrul de aer (din burete) bujia si in loc sa mearga mai bine merge mai rau, nici o inbunatatire, adica pleaca greu de pe loc cu dardaituri nu are demaraj, dar demaraj are cand merg cu el numai cand plec de pe loc. Am curatat carburatorul am reglat carburatorul, am facut cam tot ce miam inchipui ca poate avea, el are viteza la drum drept cam 70km/h. Cineva mia spus ca e de la ambriaj ca arcurile sunt slabite, dar dc cu cele vechi mergea f bine avea demaraj, dar am vrut sa pun noi sa fie si mai bun dar din contra e mai :burnout: Cureaua asta noua e putin mai lata cu cam 1.5 mm dar asa trebuie sa fie cand e noua (16.5x747). Cineva mia spus sa pun cureaua veche rolele vechi dar de ce am mai cumparat curea noua sa ma uit la ia :cheers: rolele vechi erau uzate. Poate vrea sa vb pe mess sa vb mai detaliat ID: cosx_laurx. Si arcuri de ambreaj din alea mici unde pot gasi, are cineva din alea noi ?

Scuterul e un Malaguti F12 LC

 

Am eu arculete mallosi de alea mici pt ambreiaj...is noi noute nici macar scoase la aer...is tot in pungulita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da cu lichid de asta raceste mai bine???care art fi motivul?

 

 

Nu stiu daca raceste mai bine...nu am folosit...dar vezi mai multe informatii pe www.motul.ro

vezi link...http://www.motul-romania.ro/default.asp?opt=prod&idcateg=3&idsub=38&b=8

 

Ms de raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema ciudata la scuter.

Am pus curea noua, role noi (5gr) am mai schimbat si filtrul de aer (din burete) bujia si in loc sa mearga mai bine merge mai rau, nici o inbunatatire, adica pleaca greu de pe loc cu dardaituri nu are demaraj, dar demaraj are cand merg cu el numai cand plec de pe loc. Am curatat carburatorul am reglat carburatorul, am facut cam tot ce miam inchipui ca poate avea, el are viteza la drum drept cam 70km/h. Cineva mia spus ca e de la ambriaj ca arcurile sunt slabite, dar dc cu cele vechi mergea f bine avea demaraj, dar am vrut sa pun noi sa fie si mai bun dar din contra e mai :burnout: Cureaua asta noua e putin mai lata cu cam 1.5 mm dar asa trebuie sa fie cand e noua (16.5x747). Cineva mia spus sa pun cureaua veche rolele vechi dar de ce am mai cumparat curea noua sa ma uit la ia :cheers: rolele vechi erau uzate. Poate vrea sa vb pe mess sa vb mai detaliat ID: cosx_laurx. Si arcuri de ambreaj din alea mici unde pot gasi, are cineva din alea noi ?

Scuterul e un Malaguti F12 LC

 

Inca ceva, am pus cureaua veche si vad ca merge mai bine, dar cureaua noua are 2 dinti in plus fata de cea veche (noua 73 veche 71) conteaza oare asa mult ? Daca pun arcuri noi la ambreaj oare se rezova problema merge cu cureaua noua? :hug:

Editat de cosx25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare :burnout: , motorul cand e in rodaj consuma mai mult ? , eu cred ca-mi ia vreo 4 - 4.5 l , si merg 50 maxim , si plecari dinalea moi , de tristi :cheers: , Daca ramane asa :hug: :what: , de ce naiba consuma atat de mult , cand merg asa de incet X-( :hug:

 

astept un raspuns :( :P

 

mda si eu is in rodaj si imi consuma ff mult..sper..sa mai scada.. :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda si eu is in rodaj si imi consuma ff mult..sper..sa mai scada.. :cheers:

In rodaj consuma mai mult! La rally-ul meu cand am schimbat setul, imi lua 8% ca apoi dupa cam 400 de km sa scada la 4.5 %. In prezent consuma 4% in mers normal si 7-8% in forja :hug:

Motorul are 6500 km. (70cc polini evo lc)

 

 

Bafta! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razvy, weberrele sunt foarte bune, au echipat generatii intregi de Ferrari si Lamborghini (nemtii foloseau pierburg si Zenith, sau stromberg). Marca nu prea conteaza, caci constructiv poate fi identic cu un Dellortho. Ai incercat sa mergi mai incet?

 

poi cand ma duc incet pana in 60 si nu dau gaz brusc imi ia cam 6.....si cand ma duc mai tare imi trece de 8 litri consum :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...