Sari la conținut

Postări Recomandate

o noua problema , cand pornesc de pe loc se tureaza la maxim si porneste foarte bine de pe loc pana pe la vreo 20-25 km/h (de la 0 la 25 ajunge instant) dupa aia dintr-odata scade turatia mult si merge constant la turatie mica pana pe la vreo 40-45 km/h (pana la 45 ii trebuie vreo 3-4 secunde) si dupa aia incepe sa se tureze cum trebuie pana la maxim. Ce trebuie sa schimb la transmisie sa nu imi mai faca asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

o noua problema , cand pornesc de pe loc se tureaza la maxim si porneste foarte bine de pe loc pana pe la vreo 20-25 km/h (de la 0 la 25 ajunge instant) dupa aia dintr-odata scade turatia mult si merge constant la turatie mica pana pe la vreo 40-45 km/h (pana la 45 ii trebuie vreo 3-4 secunde) si dupa aia incepe sa se tureze cum trebuie pana la maxim. Ce trebuie sa schimb la transmisie sa nu imi mai faca asa?

 

99%rolele de la variator sau ovalizat/patratit etc nu mai au forma lor originala..verificale si daca nu sunt alea mai vedem... bafta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da la mine aveti vreo idee? Deci il accelerez slabut asa .. si pe la 5000 rpm , unde cupleaza , trepideaza asa , ca si cum ar cupla , ba nu cupleaza , Gen. Aveti vreo idee?

 

am patit asa la un scooter avea unul din arcurile de la ambrej rupt..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o noua problema , cand pornesc de pe loc se tureaza la maxim si porneste foarte bine de pe loc pana pe la vreo 20-25 km/h (de la 0 la 25 ajunge instant) dupa aia dintr-odata scade turatia mult si merge constant la turatie mica pana pe la vreo 40-45 km/h (pana la 45 ii trebuie vreo 3-4 secunde) si dupa aia incepe sa se tureze cum trebuie pana la maxim. Ce trebuie sa schimb la transmisie sa nu imi mai faca asa?

rolele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un scuter al unui prieten, first bike moped dala cu viteze. trebuie sa ii montez cilindru si chiulasa... supapele sunt montate la locul lor dar nu stiu cum sa aliniez lantul ala de se duce la pinionul de pe axul cu came ca sa deschida si sa inchida cand trebuie supapele.

Au vreun semn ceva? El mi l-a adus ca altcineva i-a montat supapele si pistonul dar nu stia dece loveste supapa in piston, acum eu trebuie sa il montez dar nu stiu cum aflu pozitia in care trebuie pus axu cu came fata de piston... etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are pe volanta litera T, si T-ul ala trebuie sa se vada pe gaura aia care are un surub acolo, are o linie langa T si linia trebuie aliniata cu linia de pe filet. Asa e la mine si asa cred ca e si la ala ca e cam aceasi motor :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

De 1 luna am un johnway jj50qt-11 luat din targ de la vitan

Cand l-am luat mi-au spus ca are set de 80 din fabrica....????,intr-adevar are demaraj bunicel fata de ce am mai probat la ei,iar viteza maxima este de 85-90

Intrebarea este: Nu stiu daca si chiulasa este de 80--dupa ce imi dau seama?

Vreau sa o schimb sa fiu sigur ca este de 80 pt. un demaraj mai bun

Intrebarea 2)--Pe carburator scrie pe capac PD18J si nu stiu de cat este , de 12 original sau mai mare?

Multumesc si astept raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

De 1 luna am un johnway jj50qt-11 luat din targ de la vitan

Cand l-am luat mi-au spus ca are set de 80 din fabrica....????,intr-adevar are demaraj bunicel fata de ce am mai probat la ei,iar viteza maxima este de 85-90

Intrebarea este: Nu stiu daca si chiulasa este de 80--dupa ce imi dau seama?

Vreau sa o schimb sa fiu sigur ca este de 80 pt. un demaraj mai bun

Intrebarea 2)--Pe carburator scrie pe capac PD18J si nu stiu de cat este , de 12 original sau mai mare?

Multumesc si astept raspunsuri.

 

 

nu prea ai cum sa iti dai seama numa daca o dai jos si o compari cu una de 50 daca ii de 80 ar trebui sa aiba supapele mai mari..........logik nuh??? si la carburator la fel..... si totusi pt ce frane are ii cam mult 90km/h........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are pe volanta litera T, si T-ul ala trebuie sa se vada pe gaura aia care are un surub acolo, are o linie langa T si linia trebuie aliniata cu linia de pe filet. Asa e la mine si asa cred ca e si la ala ca e cam aceasi motor :unsure:

L-am facut.

 

 

La aerox am pus role de 4 grame si arcuri mai tari decat originalele, la plecare se tureaza motorul trage bine dar la 50 la ora cupleaza dintr-o data prea mult si de la 50 in sus parca e cuplat mereu , Ce poate sa fie? Role sau arcuri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Opreste bine si la 80-90

Mi-au zis si vecinii care au motoare ca deocamdata sunt bune franele

 

Cu amortizorul ala tare nu stiu ce sa fac......?

Ma gandeam sa-i mai tai o spira 2 sa nu mai fie asaq rigid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, o cunostinta de.a mea ii baga la scuter benzina de extractie, zice ca e mai ieftina si are cifra octamica mai mare de 110. Motorul ii toarce, merge perfect, dar pe viitor nu.l afecteaza acest combustibil? Are cineva mai multe detalii de utilizarea acestei benzine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema.Am un segment rupt si este de 39 cu 1 si nu am gasit nicaieri asa de subtiri.Este vreo problema daca schimb pistonul si unul nou dar care sa aibe segmenti mai grosi?pistonul meu are 2 gauri si am vazut ca astea noi nu au nimic.As putea sa il inlocuiesc cu unul nou dar care nu are acele gauri din poza?Ca nu cred ca o sa gasesc acelasi model.

post-37248-1249321560_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi dupa o plimbare de vreo 60 de kilometri impreuna cu prietenul meu cu Jet Force-ul , ne-am oprit intr-o parcare in oras , cand vad ca deodata se opreste motorul , il las oleaca , dau pedale , nimic , dau la automat , fara sa accelerez , dadea sa plece singur Nervos , dau sa il imping , cand vad ca roata spate s-a blocat si nu vrea decat foarte greu , o iau il imping 2-3 metri si porneste impins , aveti idee ce ar putea avea?

 

PS : Am gasit o Fulie Malossi Overrange + Curea Malossi Overrange luata de pe un aerox , omu zice ca cica se potriveste si pe piaggio , aveti idee daca se potriveste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. un coleg de servici are o problema cu scuterul lui. e un aprilia sr50 factory 2002 . ii trebuie alta pompa de benzina si pana acum nici un rezultat pozitiv. la reprezentanta costa exagerat de mult cik.stii voi ceva alternative ?

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa demontezi capacul de la transmisie si verifici ambreajul, de acolo cred ca e.

 

Am demontat si nu era nimic in neregula .. am pus ambreiajul stock , la inceput dadea aprox aceleasi semne , dar acum vad ca si-a revenit , dar totusi se aude un hrascait cand merge roata , fara a fi motoru pornit..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...