Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am schimbat 3 pompe de apa, m-am saturat sa tot dau banii pe pompele din comert, sunt foarte slabe, am cumparat marca RMS, ultima data am schimbat doar simeringul si a tinut cca 3 luni :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat 3 pompe de apa, m-am saturat sa tot dau banii pe pompele din comert, sunt foarte slabe, am cumparat marca RMS, ultima data am schimbat doar simeringul si a tinut cca 3 luni :cheers:

 

Sa stii ca trebuie sa bagi apa demineralizara(nu apa de la robinet) in amestec cu antigel,in procent de 50/50

Eu am schimbat acu 2ani pompa si de atunci nu a mai curs nici o picatura de apa de la pompa,daca bagi doar apa chioara si fara antigel e normal sa schimbi dupa 3 luni pompa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi cer scuze in primu rand ca nam mai raspuns

 

6la mersul in gol e perfect ,in mers se inneaca , nu fuge prea tare

7surubul de aer e inchis de tot (asa merge cel mai bine )

8 am montat pe el filtru sport

9 ca sa nu se mai innece eu am gasit o cale >sa`i obturez la jumate gura de carburator cu o carpa(improvizatie) :cheers: ,pana acum am avut o tablita )

10 gasesc murdat de benzina ,combustibil la admisie ,garniturile is noi ,probabil pe undeva sa traga aer fals

11 DOAR PE PARTEA LA ADMISIE GASESC BENZINA DATA PE AFARA ,CHIULOASA NU E MURDARA DELOC

 

imi consuma in jur de 6% la o viteza de maxim 80km/h(mai tare fuge doar pe vale :huh: ) .tare tind sa cred ca ii admisia de vina.

de ce i-ai pus filtru aer sport,sa traga mai mult aer,daca i-ai inchis aerul de la carb?

esti primul om din lume care obturezi carbul cu o carpa....

e si normal sa fie admisia de vina,fara aer cum naiba sa mearga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, ms pentru informatie, o sa schimb pompa dupa care o sa bag ceea ce mi-ai spus, si apa demineralizata unde gasesc? :cheers:

La orice magazin cu piese auto sau hypermarket

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apa distilata nu apa demineralizata, poate ceri apa demineralizata la magazin, :) nu te mai lua dupa toti....

Si este si antigel gata preparat, se gaseste la bidon de 1 litru. Eu din asta puneam si nu am avut nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce i-ai pus filtru aer sport,sa traga mai mult aer,daca i-ai inchis aerul de la carb?

esti primul om din lume care obturezi carbul cu o carpa....

e si normal sa fie admisia de vina,fara aer cum naiba sa mearga...

 

 

 

 

 

 

sry nu mai e valabil anuntul am vandut scuterul , pana la urma lam rezoilvat cu un jiglor mai mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apa distilata nu apa demineralizata, poate ceri apa demineralizata la magazin, :) nu te mai lua dupa toti....

Si este si antigel gata preparat, se gaseste la bidon de 1 litru. Eu din asta puneam si nu am avut nici o problema.

 

Sa inteleg ca tu nu stii ce e aia apa demineralizata?....sau folosesti apa distilata de nooj'da' grade?

Oricum e mai scump antigelul preparat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am auzit deocamdata de apa demineralizata sau nu am fost atent, eu stiam de apa distilata, in fine cum zici tu :)

Eu dadeam pe antigel preparat 5-6 lei, dc sa fie scump, intra 1L la scutere, si nu il schimbi prea des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine o sa schimb pompa si o sa cumpar si antigel, ieri cand am mai mesterit cate ceva pe la scuter am descoperit ca roata de pe spate era desfacuta :) , nu stiam eu dc nu mai aveam stabilitate pe curbe, tot verificam presiunea in anvelope :P

Mesaj completat

am uitat sa intreb... voua va arunca benzina pe la filtrul de aer, eu trebuie sa curat filtrul tot la cca 300 de km pt ca se umple de benzina si se depune si praful si mizeria :blink:

 

carb: phbn12

filtrul cel stock

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Am un piaggio nrg mc2 lc si problema e urmatoarea:imi curge lichid de racire printr-o gaurica aflata in spatele blocului motor.

nu curge in valuri ca sa zic asa ci mai degraba se preling cativa picuri prin gaurica aia.

Mi-a zis un amic scuterist ca pe acolo e posibil sa curga lichidul de racire in cazul in care pun prea mult in rezervorul lichidului de racire(un fel supraplin)

Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie un meserias bun in Brasov, nu foarte scump, sa se ocupe un pic si de trotineta mea?

 

problema: motor innecat, si cand reusesc sa-l pornesc cu greu, deabia trece de 2000 ture la acceleratie, se aude parca ar fi la relantiu si imi scapa benzina pe furtunul din "fundul" carburatorului :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare:Daca am comprsie mica e posibil sa nu porneasca?Ca tot stau si dau la pedala si o imping si nu da nici un semn.Scateie este,benzina ii vine.Deci nu gasesc alta problema:|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare:Daca am comprsie mica e posibil sa nu porneasca?Ca tot stau si dau la pedala si o imping si nu da nici un semn.Scateie este,benzina ii vine.Deci nu gasesc alta problema:|

din pacate,raspunsul este DA. segmentii....motoarele mici de 50cc crapa repede, nu te mira...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o yamaha x max din dec 2007 din Italia,are cip si nu am cheie.cum pot sa rezolv problema?

Sa intelegem ca ai ,,imprumutat'' scuterul fara cheie?

 

Mesaj completat

am o intrebare:Daca am comprsie mica e posibil sa nu porneasca?Ca tot stau si dau la pedala si o imping si nu da nici un semn.Scateie este,benzina ii vine.Deci nu gasesc alta problema:|

Verifica compresia ca sa fii sigur ca trebuie sa desfaci motorul si din alt motiv nu iti porneste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da.am verificat cu degetu..compresie mai deloc.deci asta este cauza.am sa cumpar eu noi si piston si tot.mersi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ma ajuta/lamureste cineva, va rog ?

Am un Peugeot Zenith 2T. Daca este rece ii sta relantiul, insa...daca se incalzeste nu mai sta (!!) si chiar se si opreste.

I-am curatat, rezervorul, i-am schimbat carburatorul (care era ancrasat(apa in benzina)) cu unul echivalent italienesc....

Ce sa aiva ?

Poate fi CDI-ul sau tot carburatorul (care repet este nou, nu ai ce curata) sau shocul electric sau....ce ?

In rest fuge de rupe, chiar are un "demaraj de necontrolat".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...