Sari la conținut

Postări Recomandate

ti-e ti se desface piulita de la varioator..pt k nu sti sa o strangi bine...treb sa ti k ceva fulia si dupa aia sa strangi ..nu sa strangi de cat pana se invarte tot axu...[-x..sau uitete la piulita sau la filetul de la ambielaj sa nu fie mancat..bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut baieti! Ma poate ajuta cineva cu o problema la Aprilia rs50 `99?

 

Se intampla ceva asemanator cu patinatul ambreiajului, insa i`am schimbat recent discurile de ambreiaj si tot imi "patineaza" la turatie mare si cupleaza si decupleaza in functie de acceleratie, cand e mai slaba cupleaza bine, cand e mai puternica sare repede in turatii dar nu creste si viteza (cam patineaza as putea spune eu). Stie cineva care ar putea fi problema?Mentionez ca discurile de ambreiaj cat si arcurile sunt noi.Iar sufa de ambreiaj este reglata cat sa "prinda jos ambreiajul", deci nu il tin eu debreiat. help me! :P

 

 

PS: Am crezut ca problema e din cauza discurilor de ambreiaj prea uzate, insa le-am schimbat si problema persista!

 

 

Sa ma mandresc putin:

post-16649-0-93134200-1315472170_thumb.jpg

Editat de zomahar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Buna am primit recent un variator malossi multivar cu arc galben si role verzi,are careva poza aia cu rolele pe culori(gramajele) si ce avantaj am mai exact cu rolele verzi malossi si contraarcul galben?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am si eu o intrebare ,deci am un scuter First Bike Special si vreau sa ii schimb setul de 60 cc cu unul de 100cc.Va trebuii sa schimb si ambreiajul ?Am inteles ca daca nu schimb si ambreiajul imi va rupe cureaua intr-una.Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salutare ,am un scuter malaguti phantom f12 , si de ceva vreme in timp ce mergeam a "cazut in nas" si nu mai vrea sa mearga mai mult de 40 la ora,.am verificat carburatoru, muzicutele ,am pus toba noua ,schimbat curea ,filtru aer ,dar njimik ,merge tot asa , despre compresie nu stiu ce sa zic ca nu am cu ce masura dar mie nu mi separe sa fie schimbari fata de inainte cand mergea cu 70 80 /h.are cineva idei???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.daca vrei am eu pentru piaggio nrg pe apa un set malossi diametru 48.5 si piston 47mm si colivie adaptoare12-10 noua(stage 6).{am si niste genti verzi).daca vrei sa vb mai repede add:yo_alex_shuck.ms

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salut am un aprilia scarabeo de 200 am avut niste probleme cu el ,, mi se incalzea apa la maxim si dupa ce am consultat niste mecanici miau zis ca e garnitura de chiuloasa . Bine m schimbato si acum nu mai staiu cum sa reglez distributia , ma poate ajuta cineva ?:> batfa

vezi ca are niste semne din fabrica pe piese, e ft usor, tre numai sa le urmaresti atunci cand le montezi la loc.

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salutari! imi poate spune careva unde gasesc piese noi de malaguti pantom 50air? ma intereseaza set motor, ambielaj si inca cateva piese.. :scratch:

 

salutari! imi poate spune careva unde gasesc piese noi de malaguti pantom 50air? ma intereseaza set motor, ambielaj si inca cateva piese.. :scratch:

am gasit firme care fac piese de scuter aftermarket, adica DR, TOP performances, RMS...astea sunt firme chinezesti sau sunt de calitate?! se compara cu cele originale Malaguti? rog un sfat!

 

:scratch:

salutari! imi poate spune careva unde gasesc piese noi de malaguti pantom 50air? ma intereseaza set motor, ambielaj si inca cateva piese.. :scratch:

 

 

am gasit firme care fac piese de scuter aftermarket, adica DR, TOP performances, RMS...astea sunt firme chinezesti sau sunt de calitate?! se compara cu cele originale Malaguti? rog un sfat!

si inca ceva: neavand garnitura la imbinarea dintre cartere ce solutie aplic? rezista masticul clasic cumva?

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, vreau sa cumpar un cilindru , cu tot cu chiuloasa, costa 270 de roni NUMAI CA sunt made in Taiwan.Ce parere aveti de piesele astea facute poate "pe vapor".. ati avut , v-au tinut? Omul de la magazin a spus ca daca fac rodajul cum trebuie, poate duce destul de mult.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, vreau sa cumpar un cilindru , cu tot cu chiuloasa, costa 270 de roni NUMAI CA sunt made in Taiwan.Ce parere aveti de piesele astea facute poate "pe vapor".. ati avut , v-au tinut? Omul de la magazin a spus ca daca fac rodajul cum trebuie, poate duce destul de mult.Multumesc

Despre ce motoscuter e vorba? pune si tu o poza ca nu se supara nimeni.

Se poate ca omul de la magazin sa aiba si el dreptate. Daca rodajul si exploatarea se face in normele prevazute de producator piesele motorului pot rezista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am un motoscuter Peugeot Rapido50, si am o problema la el. II dau pedala si porneste dar nu sta la relanti mai mult de 15 secunde, daca incerc sa accelerez moare, ce sa fie oare defect.eu mam gandit, sa fie semeringurile.ce pareri aveti si voi??

Editat de Ulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un motoscuter Peugeot Rapido50, si am o problema la el. II dau pedala si porneste dar nu sta la relanti mai mult de 15 secunde, daca incerc sa accelerez moare, ce sa fie oare defect.eu mam gandit, sa fie semeringurile.ce pareri aveti si voi??

carburatorul cum e? ai umblat la el? curatat...spalat. Vezi ca are 2 surubele unul de aer si unul de benzina jonglezi din ele pana tine relantiul asa cum vrei tu, daca nu raspunde la reglaje atunci se poate sa fie si semeringurile de vina, etansarea in general.

spor.

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Despre ce motoscuter e vorba? pune si tu o poza ca nu se supara nimeni.

Se poate ca omul de la magazin sa aiba si el dreptate. Daca rodajul si exploatarea se face in normele prevazute de producator piesele motorului pot rezista.

Este o gilera rcr, de 49 cc. Setul ce costa 270 de ron nu se potrivea si a trebuit sa cumpar unul de 400 de ron.. de data asta, vanzatorul a spus ca e original dar nu cred... Am montat setul, dar mobra are niste probleme.Cateodata porneste dupa 3-4 pedale, cateodata trebuie impinsa, dupa ce porneste, cand se tureaza , cand nu se tureaza :baldy: .. in momentul in care se tureaza bine si o bag in viteza, nu mai are putere , cred ca merge cu 5 km /h.Carburatorul este curatat si reglat,filtrul de aer este curatat, toba nu este infundata.Sa fie de la compresie toata treaba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o gilera rcr, de 49 cc. Setul ce costa 270 de ron nu se potrivea si a trebuit sa cumpar unul de 400 de ron.. de data asta, vanzatorul a spus ca e original dar nu cred... Am montat setul, dar mobra are niste probleme.Cateodata porneste dupa 3-4 pedale, cateodata trebuie impinsa, dupa ce porneste, cand se tureaza , cand nu se tureaza :baldy: .. in momentul in care se tureaza bine si o bag in viteza, nu mai are putere , cred ca merge cu 5 km /h.Carburatorul este curatat si reglat,filtrul de aer este curatat, toba nu este infundata.Sa fie de la compresie toata treaba ?

Da se poate sa fie si de la compresie, daca ai pus cilindru nou si pe el ai montat pistonul si segmentii vechi (piese care deja au uzura si neconforme cu diametrul noului cilindru)

Daca ai pus cilindru+piston+segmenti noi atunci e de la montaj defectuos trage aer si pe altundeva decat pe admisie (etansarea).

bafta la surubarit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Setul a fost nou. Ieri am mers cu gandu sa o repar .. dar tot n-am reusit.Tineam bricheta deasupra vasului pentru antigel si ieseau flacari ca din toba dupa asta am desfacut cilindrul.In toba era tot antigelul ce l-am bagat, era amestecat cu benzina, pe piston era antigel, locul din cilindru pe unde isi trage benzina era cu antigel iar garnitura de vine pusa pe prezoane era franjuri.Am pus totul inapoi si in loc de garnitura aia am bagat silicon rosu dar tot sufla prin recipientul pentru antigel.Asa trebuie? sau va trebui sa desfac iarasi chiuloasa :baldy:?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu merge silicon, fa o garnitura din clincherit sau carton, vezi la rubrica service. nu are voie sa arunce compresie in antigel. nu gasesti nici un mecanic sa te ajute? treci la profil localitatea, poate se gaseste cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...