Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 4,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 5 weeks later...

Salut ,

Am si eu de curand un Piaggio Sfera 125 four stroke , prima inmatriculare in 2002 , 6700 de KM , proaspat adus din Germania , nepornit de vreo 5-6 ani .

M-ar interesa daca are cineva vreun manual pentru el sau stie de unde as putea descarca unul ...

Problema ar fi ca nu se alimenteaza si banuiesc ca e de la robinetul (valva) de benzina , dar nu as vrea sa-mi bag nasul aiurea si de aceea am nevoie de manual !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Pentru role și variator este ușor de estimat uzura, dar la rulmenți? Sabotul de frînă spate la cîți km l-ați schimbat? Depinde de modul fiecăruia de a conduce, dar în mare, ține 10 mii sau ține 30mii km?

 

Rolele scuterului meu au o ușoară uzură într-o parte. Nu mai sunt cilindrice,au format "o latură". Dacă le schimb poziția în variator rotindu-le cu 180 grade și apoi montez la loc, vor continua să se uzeze pe aceeași latură sau se vor uza în alt loc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rolele trebuie schimbate, nu ai cum sa le asezi altfel,sunt cilindrice si tot acolo ajungi. sabotii se strang din frana spate. daca esti neaparat curios, scoate roata si uita-te la ei, eu de unde sa stiu cum franezi si cat s-au uzat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi să-ți spun altfel. Scuterul meu are 200km, l-am luat din reprezentanță săptămîna trecută. Ce părere ai, s-au uzat saboții pe spate? E cazul să-l desfac să mă uit?

 

lol. scuter nou de 200 de km si deja iti pui probleme mecanice? eu la aprilia rs 50 , de la ultima revizie completa ( ca deh.. sh si nu am incredere in fostu proprietar ) cere doar benzina si ulei. si are 3500 facuti de la inceputu sezonului!! :bigstar: parerea mea e ca nu trebuie sa iti pui probleme acum de mecanica sau consumabile. bucurate si fa cati mai multi km! Adik nici alea chinezesti nu cred ca s-ar strica sau uzura mare dupa 200 de km.. sa ma corecteze cineva daca gresesc!!:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand sabotii se uzeaza tragi frana la maxim si nu mai tine roata bine. atunci se strange frana putin. si iar se strange, pana se tocesc sabotii. la mine au 10 ani vechime si zeci de mii de km uzura. si mai au carne.

la 200 km abia ai facut rodajul la frana.

Editat de motoreta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am un benelli pepe de 49 cc si am acum cateva zile firul de + de la baterie a facut masa cu cadrul.

La prima verificare nu mai am scanteie,bobina este arsa.Este posibil sa se fi ars si restul de componente electrice(magnetou,cdi etc)?

Cam ce preturi sunt la electricele astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am un benelli pepe de 49 cc si am acum cateva zile firul de + de la baterie a facut masa cu cadrul.

La prima verificare nu mai am scanteie,bobina este arsa.Este posibil sa se fi ars si restul de componente electrice(magnetou,cdi etc)?

Cam ce preturi sunt la electricele astea?

Inlocuieste siguranta principala! cauta pe net sau in manualu deservice daca ai unde este pozitionata. Mi s-a intamplat si mie. bafta!:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut!

Am o problema cu al meu Malaguti F12 Phantom LC `99. Nu da scanteie, am luat motorul si l-am dus la un mecanic, si a spus ca totul e in regula, cdi, motor, magnetoul ok, mi-a spus sa verific contactul, azi l-am desfacut tot, dar tot nu i-am dat de capat, cand dau la pedala becul de la ulei, si becul rosu de la apa mi se aprinde, dar nu da scanteie, daca are cineva vreo idee despre ce as mai putea incerca... deja nu stiu ce as mai putea sa-i fac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu zic ca e cdi-ul, daca ai cdi cu tot cu bobina atunci ia un multimetru si punel la 700 V ( ~ curent alternativ ) si masoara firul alb si cel verde in timp ce dai la pedala ar trebui sa ai aproximativ 80 V daca ai atunci e bun statorul. Dar verifici si cititorul, setezi multimetrul pe dioda ( suna cand atingi firele ) si masori firul rosu cu masa minusu si dai usor la pedala ar trebui sa suna la o rotatio completa a ambielajului, daca nu atunci e stricat si daca ai modelul de stator cu cititorul afara poti pune altu.

Vezi ca mai e un fir care daca il atingi cu masa ia scanteia, ala merge la contact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,am un kymco dink 50 classic racire pe aer , 2 timpi.problema este urmatoarea : cand ajung la 65 km / h si 7500 turatii apare un zgomot ca o trepidatie . daca raman la viteza si rotatia respectiva , moare motorul total : electric si mecanic. am schimbat rulmenti ambielaj,variatoare,role,ambreiaje,seturi motor si problema persista . ceva pareri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca e cdi-ul, daca ai cdi cu tot cu bobina atunci ia un multimetru si punel la 700 V ( ~ curent alternativ ) si masoara firul alb si cel verde in timp ce dai la pedala ar trebui sa ai aproximativ 80 V daca ai atunci e bun statorul. Dar verifici si cititorul, setezi multimetrul pe dioda ( suna cand atingi firele ) si masori firul rosu cu masa minusu si dai usor la pedala ar trebui sa suna la o rotatio completa a ambielajului, daca nu atunci e stricat si daca ai modelul de stator cu cititorul afara poti pune altu.

Vezi ca mai e un fir care daca il atingi cu masa ia scanteia, ala merge la contact

 

Am inlocuit cdi-ul meu (e cu tot cu bobina) cu al unui prieten, si tot asa facea, pana la urma lam dus la oradea la un service si au mai gasit si un fir intrerupt, acum merge.Multumesc oricum pentru pont.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,am un kymco dink 50 classic racire pe aer , 2 timpi.problema este urmatoarea : cand ajung la 65 km / h si 7500 turatii apare un zgomot ca o trepidatie . daca raman la viteza si rotatia respectiva , moare motorul total : electric si mecanic. am schimbat rulmenti ambielaj,variatoare,role,ambreiaje,seturi motor si problema persista . ceva pareri ?

poarte ca e limitat electronic. nu inteleg de ce ai schimbat atatea...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

deci caut ptr. un unchi de al meu un etrier spate Brembo ptr o Yamaha xc300 Versity din 2004.intrebarea mea si rugamintea este daca ma poate ajuta cineva cu o sugestie de magazin(ptr ca il doreste nou) caci eu personal nu am gasit nicaieri.multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

poate sa-mi spuna cineva ce tensiune alternativa trebuie sa am la iesirea din stator pentru piaggio liberty 50 in 4 timpi cand dau la pedala ?, nu stiu de ce nu-mi da scanteie CDI-ul, ce ar mai trebui sa verific ? cum verific captorul ?



poate sa-mi spuna cineva ce tensiune alternativa trebuie sa am la iesirea din stator pentru piaggio liberty 50 in 4 timpi cand dau la pedala ?, nu stiu de ce nu-mi da scanteie CDI-ul, ce ar mai trebui sa verific ? cum verific captorul ?

am gasit , tensiunea este de 25-30 v curent alternativ cu regulatorul decuplat, n-am avut scanteie pentru ca nu a avut motorul masa la cadru, al meu e montat pe bucse de cauciuc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai toate motoarele sunt montate pe bucse de cauciuc,si la auto-moto la fel. ai pe acolo un fir de masa, pus pe cadru.

completare : tensiunea este de 25-30 V la 2000rpm, am omis sa spun ca eu am montat instalatia pe un Simson awo sport din 1960, si pana in 58 motoarele erau fixate pe cadru fara bucse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Cum se face reglajul unui carburator de peugeot 2t model gurtner pa nu am gasit pe el decat 1 singur surub cu arc pe el

 

Am urmatoarea problema la scuterul peugeot loxoor si anume : cand este pus pe cric si il turez destul de tare cand revine la turatie de ralanti si vreau din nou sa il accelerez da sa se opreasca (are simptom ca si cum nu are benzina suficienta in carburator )

 

Care ar fi cauzele acestui defect ?

1.posibil membrana pompei de benzina sa nu isi mai faca treaba si sa ramana pe inchis ? cum se poate verifica daca pompa vacumatica este ok?

2.Posibil ceva gunoaie la cuiul pontou implicit gunoie la jiglerul principal de aici si nivel insuficient de benzina? desi motorul functioneaza la ralanti

 

Multumesc anticipat pentru raspuns si ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...