Sari la conținut

Postări Recomandate

Depinde ce ai gasit cand ai desfacut.

Cat era uzura inainte, cat era dupa ce ai pus noii segmenti ?

Ai verificat cilindrul pe toata lungimea de ovalitate ?

Ai plimbat segmentul pe cilindru sa vezi diferente la distanta dintre capete ?

Ai curatat supapele, le-ai reglat ?

Cat de usor invarte cand dai la automat ?

Se simt hop-uri sau invarte cursiv ?

 

Eu unul nu m-as apuca sa umblu peste tot dupa ce am demontat ceva fara sa ma asigur ca totul este masurat si ok unde am demontat. Poti sa ajungi in situatia in care strici in mai multe locuri si nu ii mai dai niciodata de cap, chiar daca o sa rezolvi o problema din greseala, cealalta problema o sa il afecteze si nu o sa porneasca bine, fara sa sti ca ai rezolvat prima problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am o nelamurire legata de aprinderea la scuter, moto..Exista aprindere 2 timpi si aprindere 4 timpi, sau diferenta este doar din CDI ? Daca se poate fara misto, ar fi perfect.Nu sunt mecanic, meserias, etc..vreau doar sa surubaresc.. Multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aprinderea de la un scuter in 4 timpi sa inteleg ca da o scanteie cand trece prin dreptul la cititor, a doua oara cand trece nu da, sau cum ? Va rog sa nu va suparati..sunt mai putin decat incepator :))


» Post actualizat in 19 Nov 2015 15:13

Sau da scanteie si in timpul evacuarii ?

Editat de EmanuelEmy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/204359-2-timpi-vs-4-timpi/

 

Gasesti aici diferentele dintre 2T si 4T si dupa poti deduce singurel daca merge sau nu ce vrei sa faci.

 

Spor la citit.

 

PS: Sfat: Daca mai ai nelamuriri da un search inainte ca altfel nu te va ajuta nimeni si vei fii si "atacat". :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 2t are scanteie de cate ori pistonul e sus. la 4t din 2 in doua ture sau daca da scanteie la fiecare tura nu se intampla nimic pentru ca la inchiderea evacuarii nu are ce sa arda! iar la urmatoarea tura fiind pe compresie cu combustibil arde stiu ca e sinteza sintezei citeste ciclurile motoarelor cu ardere interna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 2t are scanteie de cate ori pistonul e sus. la 4t din 2 in doua ture sau daca da scanteie la fiecare tura nu se intampla nimic pentru ca la inchiderea evacuarii nu are ce sa arda! iar la urmatoarea tura fiind pe compresie cu combustibil arde stiu ca e sinteza sintezei citeste ciclurile motoarelor cu ardere interna.

tocmai asta e nelamurirea mea..nu ai adus nimic nou la ea.. :))

 

/index.php?/topic/204359-2-timpi-vs-4-timpi/

 

Gasesti aici diferentele dintre 2T si 4T si dupa poti deduce singurel daca merge sau nu ce vrei sa faci.

 

Spor la citit.

 

PS: Sfat: Daca mai ai nelamuriri da un search inainte ca altfel nu te va ajuta nimeni si vei fii si "atacat". :)

ok, asta chiar ma ajuta.Multumesc mult din nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CDI-ul si la 2T si la 4T (bineinteles un singur piston) da scanteie la fiecare tura pentru ca senzorul ia semnal de pe volanta, in principiu da merge 50cc 2t cu 50 cc 4t pentru ca ar trebui sa corespunda curba de avans, cam aceeasi compresie si turatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai - la electronice sunt multe chestii mai importante decat numarul de timpi ai motorului de la care iei bucati. nu prea poti sa le amesteci dupa ureche

E simplu daca ai acelasi avans la aprindere prin captarea semnalului de pe volanta CDI-ul nu stie ce PMS i-a dat semnal asa ca "trosc" da scanteie de fiece data, este bun si pentru 2T si pentru 4T.

Ca sa extrapolam virago 535 are un singur senzor pentru 2 cilindri in V (daca erau in linie era mai simplu). TCI-ul se ocupa cu calculul defazajului intre scanteile V-uli dar tot da o scanteie/tura/cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te scot eu din ceaţă.

CDI de scuter 2T potriveşte şi la scuter 4T. Se pierde o scânteie. Dacă fizic poţi monta senzorii pe motor, atunci nu ai nicio treabă.

Mai pe înţeles de atât nu pot explica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te scot eu din ceaţă.

CDI de scuter 2T potriveşte şi la scuter 4T. Se pierde o scânteie. Dacă fizic poţi monta senzorii pe motor, atunci nu ai nicio treabă.

Mai pe înţeles de atât nu pot explica.

e perfect atat..imi intareste o ipoteza pe care o crede-am. Multumesc mult !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, nu stiu daca am postat unde trebuie dar sper ca da...

Am cumparat de curand un scuter Aprilia Scarabeo, pe injectie 49 cc 2t, dar care nu mai este pe injectie ci cu alimentare clasica. Am schimbat ambielaj, cilindrul,piston, semeringuri etc....Am demontat,remontat,verificat,referificat motorul si fiecare aspect care l-ar face sa nu functioneze.( aer fals...etc)...

Intr-un final dupa vreo 2 luni de montaje si vreo 5 litri de benzina consumata "baraindu-l" in incercarea de a-l pornii., a pornit.

Acum, problema este ca cu carburatorul nou nu merge decat daca astup cu mana gura lui( indiferent cate mii de regleje as face- deci cred ca chinezii au "scapat " un carb. def. pe piata)...., am trecut la carburatorul vechi "de firma" cu care functioneaza : cu nivelul mare, jiglerul de amestec(aer) este inchis la max. daca il reglez asa cum ar trebuii sa fie ( motorul se turaza si merge foarte frumos reglet ca :la carte") parcurg 30 m si motorul moare, de parca nu s-ar mai alimenta cu benzina( sau de parca ar avea nivelul mic, dar mai mare decat l-am dat nu se mai poate), Fum scoate cat un 650 la arat, Motorul nu are forta si abia ating 45 km/h dupa vreo 600 m.

Am probat 3 carburatoare, l-am reglat de le-au sarit jigloarele, muzicuta este noua , Aprilia,( am verif. si pe-asta de 30 ori) , aer fals nu trage( am verificat fiecar cm2 al motorului.) Setul nou are compresie( am remontat setul vechi desi nu era uzat, si face la fel) Scuterul a fost al unui prieten si "fugea cu 80 - 90 km/h fara probleme ( cu setul vechi) Am uitat sa mai spun ca dimineata ca sa il pornesc trebuie sa astup carb. si sa dau la automat 1minut ca sa porneasaca.

Am facut orice am stiut cu mare grija si atentie ( cu unul dinter carb. am dat de perete de nervi) si precautie, imi poate spune cineva vreo hiba de care nu stiu......inainte sa il duc la fier vechi ?

 

O zi buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jiglerul de amestec(aer) este inchis la max.

 

cat de sigur esti ca ai un jigler care regleaza aerul ? nu cred ca s-au facut carburatoare in ultimii 20 de ani pt scutere/motociclete cu jiglere reglabile de aer....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa spun ca bujia nu o gasesc inecata, deci nu supra limentarea este o problema, ci subalimentarea\ robinetul vacumatic testat, functioneaza. la astuparea carb. observ ca exista forta vacumatica.

Am detinunt scutere Kimco 150cc, apr.Leonardo 125, honda, motociclete toate harburi reparate de mine de la 0. si toate au functionat de not 10 dar aceasta mi-a pus capac.


» Post actualizat in 27 Nov 2015 10:16

cat de sigur esti ca ai un jigler care regleaza aerul ? nu cred ca s-au facut carburatoare in ultimii 20 de ani pt scutere/motociclete cu jiglere reglabile de aer....

Regleaza amestecul de aer cu benzina, deci regleza cantit. de aer, cred , ma rog...cum am spus am probat si alte carb, filtru de aer exista, nu este in bataia vantului, dar ar fi trebuit sa mearga "cat de cat" si fara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai dell'orto de 12 cred ca stiu care e rezolvarea.

Nu stiu de care este dar posibil sa fie. Deci care ar fi ? Inca o data mai spun ca daca reglez jiglerul de amestc asa cum trebuie ( 2,5 ture sau dupa ureche la turatie) motorul se tureaza frumos, nu mai scoate fum mult, dar cand plec la drum merge "subalimentat" si la un momentdat daca mai tin acceleratia la max moare....si desigur nu prindew nici 30 km/h

cuiul pont. deschide si inchide perfect, carburatorul l-am curatat de vreo 5 ori cu substante speciale....etc

Editat de Mihalache N. Marian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa incepem cu inceputul. Cum ai trecut de la injectie la carburatie?, ai schimbat corpul de injectie cu un carburator si aia a fost sau ai modificat si aprinderea? Am facut si eu treaba asta la un Intruder M800 si a trebuit sa modific volanta, sa pun alti senzori si sa schimb cdi-ul. Deci operatia este mai complicata. Acum am o nedumerire: spui ca ai trecut iar la "carburatorul de firma" care are nivel si alte chestii specifice carburatoarelor, dar la inceput spui ca este pe injectie. Daca e pe injectie nu poti sa reglezi nivelul pentru ca benzina vine din pompa direct in injector. Esti sigur ca e pe injectie? Daca porneste doar cand astupi intrarea in carburator, amestecul este sarac rau, de asta nu are nici forta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Scuterul a fost modificat pana sa ajunga pe mana mea, si functiona ireprosabil oricine l-ar fi modificat ( prietenul meu il avea de cativa ani asa modificat) Carb. "de firma" era cel montat pe el cand l-am cumparat, ii spun de firma fiindca se vede ca nu e o chinezarie de 2 bani,

Imi dau seama ce amestecul este in neregula, este sarac, dar la ce sa mai umblu ? si de ce trebuie sa am nivelul mare si jiglerul ala de amestec strans la max, sa mearga ( probabil aer fals, dar totul este verificat).......

Merci pentru raspuns !

» Post actualizat in 27 Nov 2015 11:21

Daca ai dell'orto de 12 cred ca stiu care e rezolvarea.

Pai spunet-mi domnule Sandu, care este rezolvarea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuterul a fost modificat pana sa ajunga pe mana mea, si functiona ireprosabil oricine l-ar fi modificat ( prietenul meu il avea de cativa ani asa modificat) Carb. "de firma" era cel montat pe el cand l-am cumparat, ii spun de firma fiindca se vede ca nu e o chinezarie de 2 bani,

Imi dau seama ce amestecul este in neregula, este sarac, dar la ce sa mai umblu ? si de ce trebuie sa am nivelul mare si jiglerul ala de amestec strans la max, sa mearga ( probabil aer fals, dar totul este verificat).......

Merci pentru raspuns !

» Post actualizat in 27 Nov 2015 11:21

Pai spunet-mi domnule Sandu, care este rezolvarea ?

Carburatorul e 2T ( yamaha din cat mi-a spus cineva).........

» Post actualizat in 27 Nov 2015 11:41

Carburatorul e 2T ( yamaha din cat mi-a spus cineva).........

O alta "treba" curioasa cum mi-a spus un mecanic, este ca acest motor are (din fabrica) o valva care sufla afara un, puff la fiecare rotatie a mo0torului falva e in contact mecanic cu ambielajul, am blocat-o dar aceasi chestie............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...