Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut,

La o Aprilia 2t 50cc cum masor daca magnetoul e bun, fiindca imi incarca (12-14 v) dar motorul merge mai greu si incinge instalatia

 

Din magnetou ies 2 fire care duc in regulator, masa o da direct pe motor(cred). Am masurat cu aparatul pe ohmi "pe tiuit" sa vad daca are scurt. "imi tiuie" si intre cele doua fire, si intre fiecare fir si masa luata de pe motor.......( cu motorul oprit, fara baterie, si mufa de la regulator scoasa)

cu el pornit daca masor pe volti intre masa ce iese din regulator si masa de pe sasiu- imi indica 12-13-14 ..etc Volti in fct de turatie.

 

un fir de la minusul bateriei se prinde pe sasiu cu un surub. Daca il dau jos, motorul merge mult mai vioi farul se aprinde doar cand accelerez dar nu mai incarca. daca pun firul la loc, se produce o flama ( gen scurt) motorul merge mai greu iar farul lumineaza de iti ia ochii( mult pre tare) si dupa cateve ture cu motoreta, instalatia incepe sa se incinga, de se topeste izolatia de pe fire ( in special firul acela albastru prins cu surub la masa.

Editat de Marian Mihalache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam aşa face dacă dă la masă. Cred că rebobinarea ar fi o soluţie dacă nu găseşti din dezmembrări.

Nu are generator trifazic. Infasurarile lui dau la masa, inca nu m-am lamurit din schema ca e reprezentata dubios dar banuiesc ca are redresare bialternanta cu punct median plus ca faraul este conectat direct din magnetou,

» Post actualizat in 22 Mar 2016 20:33

M-am lamurit sapand pe net, redresarea e monoalternata,

» Post actualizat in 22 Mar 2016 20:55

13....13,5.......si cand aprind farul 14-14,5.

De incarcat incarca dar .....se incing firele...

Si intre masa data de releu (firul albastru) si masa de la borna bateriei ( pe care am desfacut-o de pe sasiu) am 12-30 de volti in fct de turatie......Intre doua mase..............

Specifica ce fire se incing, daca este vorba numai de firul albastru s-ar putea sa nu ai becul de far de puterea din carte (sa fie mai mic) Daca deconectezi masa bateriei este normal sa ai acea tensiune intre minusul bateriei si masa (cadru).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietena mea a primit de la o cunostinta o Vespa Et2 , pe care a adus-o in Bucuresti, gandindu-se sa nu fiu singurul care merge pe 2 roti :). As dori daca este cineva care se poate uita la el. Consider ca are un consum destul de mare pentru un asemenea scuter. Daca este cineva care se pricepe, fac cinste, respectiv daca e cazul platesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci: Pornirea e ok si la rece si la cald?

In ce sens oscileaza relantiul, de la normal spre + sau de la normal spre -

Scoate vre-un fum? Consuma mai mult?

Cand relantiul devine instabil, in sarcina cum merge?

 

Daca ar fi pompa obosita, adica debit scazut, ar porni putin mai greu (oricand), si in sarcina ar intrerupe. Pentru ca in sarcina ai nevoie de debitul pe care ea nu-l poate asigura.

 

Verifica: -bujii

-joc supape

 

Daca sunt ok, trebuiesc verificati toti senzorii de presiune si temperatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuia sa spui si consumul. Am avut si eu un 50 cc 2T acum vreo 10 ani si imi Bucuresti imi lua vreo 4-5-6 l/100. Habar n-am daca al tau e carburatie sau injectie, dar daca si-a bagat cineva nasul in carburator si a schimbat si ceva jiglere, e normal sa ai un consum mare. Eu m-am lamurit in privinta motoarelor mici 2T in privinta consumului. Prima data verifica filtru de aer. Daca te astepti sa consum de 2-3 l/100, eu zic sa uiti aceasta ipoteza la mers normal in Bucuresti cu un 2t 50 cc "sprinten".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se incinge foarte tare firul de masa care vine de la baterie pe sasiu, dar si cel de +. Becul l-am schimbat de cateva ori ( se tot arde faza lunga)....si lumineaza foarte, foarte tare......

Am schema de incarcare dar nu gasesc butonul de" atach file".

Firul asta albastru daca il dau jos, nu mai pot sa pornesc ( electromotorul nu mai are masa)

 

Nu deconectez masa bateriei, ca altfel se opreste motorul, ci un fir albastru care vine de la borna de - la sasiu.

Editat de Marian Mihalache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietena mea a primit de la o cunostinta o Vespa Et2 , pe care a adus-o in Bucuresti, gandindu-se sa nu fiu singurul care merge pe 2 roti :). As dori daca este cineva care se poate uita la el. Consider ca are un consum destul de mare pentru un asemenea scuter. Daca este cineva care se pricepe, fac cinste, respectiv daca e cazul platesc.

Salut,te pot ajuta cu placere cu o verificare/(eventuala)reparatie,curatare carb. sau schimburi de consumabile,consumul de carburant la 2t este mai mare decat la 4t, dar puterea este mai mare pe 2t....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In oras consuma 4-5 l/100 km in mod normal un scuter de 50cc 2t pe carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In oras consuma 4-5 l/100 km in mod normal un scuter de 50cc 2t pe carburator.

corect!

acum ceva ani am detinut un Peugeot Elystar TSDI 2t 50cc (2003) = consum 5% oras

Editat de Maximo74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie sa mai postezi pe topicul de virago acolo imi spuneai ca iti da si intre infasurare si masa , repet e normal. In schema ta nu apare, dar bobinele sunt conectate la masa. Daca zici ca iti tot arde becul fa o masuratoare pe el sa vezi daca se arde ca e supravoltat sau e prost.

Cat e de gros firul de masa ce vine de la baterie la sasiu de se incinge? Ar tebui sa aiba sectiune mare pentru ca-ti duce si electromotorul la pornire, idem plusul de la baterie la electromotor.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar in acest video, nu ii da la masa...

Sigurantele cred ca au fost shimbate de fostul proprietar si dunt de 20 si 30...

Am mai incercat cu un regulator de la un chinezesc si se supraincinge instantaneu, iar cand vreu sa il prind in surub (la masa) face mare flama. Or fi pini configurati altfel, desi mufa e la fel.

Editat de Marian Mihalache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o dilema..am montat un set dr racing 47mm pe un minarelli vertical si am observat ca boltul este mai scurt,nu e din siguranta in siguranta..e in regula sa fie asa?e asa ca sa fie pistonul mai usor?sau nu e ceva in regula?pareri cei care a-ti mai montat setul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu aceeasi forma si pini ai regulatoare semialternanta (half wave) sau bialternanta (full wave). Peste ce scheme am dat eu aprilica are half wave.

Nu inteleg totusi ce te deranjeaza atata timp cat iti incarca ok, firele ca sa nu se incinga schimba-le cu unele de sectiune mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna as dori sa ma ajute cina cu o problema an un PIAGGIO BEVERLY 200 si am schimbat semeringul de la furca si nustiu cat ulei sa bag in fie care telescop daca se poate sa ma ajute cine si sa imi spuna ce cantitate trebuie sa bag la fiecare telescop si sincer nu am nici manual ca sa imi dau seama cat sa pun .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...