Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 6 months later...
  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 year later...

Am o problema la scuterul meu Piaggio nrg mc4 50 t răcire pe apa. Bordul e mort complet. Nu știu ce are. Când l-am lăsat mergea. Asta joi. Luni când l-am pornit bordul mort complet. Scuterul pornește. Are curent. Am mers cu el fără probleme. Semnalizarea funcționează, luminile funcționează. Numai că bordul e mort. Specific că e bord digital. Care ar fi problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salutare.

Imi poate recomanda cineva un service scuter/moto in Bucuresti va rog? Am probleme cu un piaggio liberty 50 in 4t din 2001 si as avea nevoie de facut una alta la el, nu ma pricep si decat sa il stric mai rau mai bine ma duc la cineva care se pricepe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

salut !’ am un scuter malaguti f15 și de la un timp când îl accelerez se aude un sunet de parca ar fii limitat ‘sau nu știu cum sa explic dar nu mai trage și nu mai merge ca înainte ‘prinde maxim 40la drum drep  care ar fii cauza ?are bujie noua !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!am o problema la un majesty 250 2002 și nu ii dau de cap.s a schimbat recent filtrul de benzina și s a curățat carburatorul fara a se înlocui kitul care are cel mai probabil 82 000 km cat scuterul.relantiul a fost reglat destul de jos și nu prea stătea la rece.dimineata pornea grelut.azi nu a pornit deloc.scanteie este,schimbat totuși bujie care e destul de uscata însă am observat că benzina o aruncă in filtrul de aer,daca țin palma in gaura îmi aruncă benzina in palma.nu da nici un semn că ar vrea să pornească.nu am desfăcut încă carburatorul însă e posibil sa se fi înfundat din nou?la ce aș putea să mă aștept când desfac? 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Poate ajuta si pe altii ca eu nu am gasit informatia asta nicaieri pe net. Am facut la pcx ul meu de 125 prima revizia de 1000 de km la Honda Nord- a durat 45 de minute si a costat 270 de ron, i-au schimbat doar uleiul 90 de lei 1L si manopera 150 de lei, 15 lei spray frana si cam atat.

 

Urmatoarea e peste 3000 de km.

Editat de Sudsemnatu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sudsemnatu in mod normal la prima revizie, de 1000km se face si o verificare a strangerilor importante gen juguri, axul rotii si prezoane, clema ghidonului, suruburi etrieri (noi asa faceam la fiecare revizie la moto la Bavaria) la scuter difera 

cam mult totusi 90lei 1l de ulei cam dublu pretul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se schimba si uleiul de la transmisie ? ieri ma uitam pe manualul de la scuterul meu si am vazut cum ca la prima mie de kilometri se schimba si uleiul de la transmisie si apoi din 20 in 20k.  

si apropo de preturi : 150 lei sa schimbe uleiul ? ti-a mai pus si un spray de frana ? wtf ? macar ti-a dat sprayul sa-l iei acasa ?!  ce uameni ...

Editat de Mariusik85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, Cavaleru a spus:

@Sudsemnatu in mod normal la prima revizie, de 1000km se face si o verificare a strangerilor importante gen juguri, axul rotii si prezoane, clema ghidonului, suruburi etrieri (noi asa faceam la fiecare revizie la moto la Bavaria) la scuter difera 

cam mult totusi 90lei 1l de ulei cam dublu pretul.

Daaaaa, cunoaștem, îi doare la bascheți, am avut și eu mașină nouă, cel mult dădeau cu spray pe la balamale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Lucian_M a spus:

Au niste scoruri la reprezentanta de intri în fibrilații.

pai cat sa coste mai ?

regie, salarii etc.

e normal.

stai sa vezi indata. curent si gaze - o sa fie macel.

 

nu uita ca e nou si ..garnatie.daca vrea sa renunte la ea isi poate schimba singur uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, Cavaleru a spus:

@Sudsemnatu in mod normal la prima revizie, de 1000km se face si o verificare a strangerilor importante gen juguri, axul rotii si prezoane, clema ghidonului, suruburi etrieri (noi asa faceam la fiecare revizie la moto la Bavaria) la scuter difera 

cam mult totusi 90lei 1l de ulei cam dublu pretul.

 

DAca iei uleiul dintr-un magazin, nu ti-l schimba nimeni gratis. Cam de acolo provine si diferenta de pret. Daca mai pui si un tva ..iese ok ca pret, mai ales ca poti sa-l intrebi pe mecanic ce-ti trece prin cap timp de o ora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, ZaiR a spus:

 

DAca iei uleiul dintr-un magazin, nu ti-l schimba nimeni gratis. Cam de acolo provine si diferenta de pret. Daca mai pui si un tva ..iese ok ca pret, mai ales ca poti sa-l intrebi pe mecanic ce-ti trece prin cap timp de o ora.

 

ce? la orice service normal la cap clientul sta in sala de asteptare, nu fute la cap mecanicu cu intrebari stupide

Acum 7 minute, Lucian_M a spus:

Daaaaa, cunoaștem, îi doare la bascheți, am avut și eu mașină nouă, cel mult dădeau cu spray pe la balamale.

 

daca nu ai lucrat acolo de ce vorbesti? eu am lucrat acolo pe partea de moto un an de zile si verificarile astea se faceau cu dinamometrica la orice revizie, atentie, vorbesc de moto nu auto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Cavaleru a spus:

 

ce? la orice service normal la cap clientul sta in sala de asteptare, nu fute la cap mecanicu cu intrebari stupide

 

In cazul asta, d-aia a fost creeat topicul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Lucian_M a spus:

Nu contest, totuși am lucrat la diverse mobre servisate în reprezentanța, iar proprietarii nu erau încântați de aceasta.

 

pai normal ca daca omu plateste 450lei ora pe manopera se asteapta sa i se faca si o biliboaca in banii aia

Acum 12 ore, ZaiR a spus:

 

In cazul asta, d-aia a fost creeat topicul :D

 

sa fii tu mecanic sa ai 4-5 revizii intr-o zi si sa stea fiecare client pe capul tau sa vezi cum e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Cavaleru a spus:

 

...

 

sa fii tu mecanic sa ai 4-5 revizii intr-o zi si sa stea fiecare client pe capul tau sa vezi cum e

Subscriu,d-aia s-o inventat zona de asteptare pentru clienti. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat țepe la fiecare reprezentanță la care am mers, în afară de Ford, toate aveau ecrane și tot ce vedeai era masina pe elevator, capota ridicată, nimeni pe lângă. La Ford aveau geamuri și îi puteam observa pe mecanici cum se scarpină în cap aproape 5 ore ca să-mi schimbe pinionul de la axul cu came și să-mi spună că pompa de apă e bună (curgea), iar cureaua de distribuție au înlocuit-o în cadrul rechemării (dar era tot cureaua mașinii). Dacă nu văd cum se lucrează, nu las fierul nicăieri, fără supărare. Ulterior am făcut distribuția la Constanța, unde în 4 ore (cu pauze de cafea și stat de vorbă) mi-a făcut omul o treabă de n-am ce comenta (mi-a mai umblat la mașini). Tot pentru asta vin la Fabio pentru joc supape, mi-a mai umblat de două ori și am fost mulțumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, Lucian_M a spus:

Mi-am luat țepe la fiecare reprezentanță la care am mers, în afară de Ford, toate aveau ecrane și tot ce vedeai era masina pe elevator, capota ridicată, nimeni pe lângă. La Ford aveau geamuri și îi puteam observa pe mecanici cum se scarpină în cap aproape 5 ore ca să-mi schimbe pinionul de la axul cu came și să-mi spună că pompa de apă e bună (curgea), iar cureaua de distribuție au înlocuit-o în cadrul rechemării (dar era tot cureaua mașinii). Dacă nu văd cum se lucrează, nu las fierul nicăieri, fără supărare. Ulterior am făcut distribuția la Constanța, unde în 4 ore (cu pauze de cafea și stat de vorbă) mi-a făcut omul o treabă de n-am ce comenta (mi-a mai umblat la mașini). Tot pentru asta vin la Fabio pentru joc supape, mi-a mai umblat de două ori și am fost mulțumit.

 

la bmw la moto aveam un program, care iti zice pas cu pas ce trebuia desfacut, si il foloseam la lucrarile complexe, iti zicea si strangerile de cuplu.

In reprezentanta ai timpul de lucru normat. primesti o lucrare care are un timp de lucru, de obicei te incadrezi, mai putin la lucrarile mai complexe, cu cat ai timpi mai lungi la lucrari decat norma cu atat risti ca la final de luna sa nu-ti faci targetul si sa ii bonusul din pla(bonusul ala era undeva la 50% din salariu care nici ala nu era mare) . d-aia in reprezentanta nu sta clientul cu mecanicul.

 

Fabio nu cred ca lucreaza la norma de timp.

Cum nici tu cand lucrezi acasa n-ai norma de timp si poti sa stai si cu clientul la palavre.

eu am avut baieti care au venit, mi-au adus motoreta si m-au intrebat in cat timp sa vina inapoi ca sa nu stea pe capul meu. dar am avut si clienti carora  imi venea sa le proptesc pe frunte ranga sau i-am trimis la plimbare ca ma tocau cu intrebarile. am avut un client care mi-a cerut un scaun, s-a pus langa usa cu spatele la mine si a stat 2 ore si ceva pe telefon si nu m-a deranjat.

cand ai un client care te freaca la cap cu intrebari ai mari sanse sa dai chix sau daca nu ajungi sa te verifici de 2-3 ori pt fiecare pas sa fii sigur ca nu ai scapat ceva din neatentie

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, Cavaleru a spus:

...

cand ai un client care te freaca la cap cu intrebari ai mari sanse sa dai chix sau daca nu ajungi sa te verifici de 2-3 ori pt fiecare pas sa fii sigur ca nu ai scapat ceva din neatentie

 

Clar,de asta au zona de asteptare.Pe deasupra mai e si Protectia muncii,ce nu permite clientilor sa stea in zona elevatoarelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Cavaleru a spus:

.

cand ai un client care te freaca la cap cu intrebari ai mari sanse sa dai chix sau daca nu ajungi sa te verifici de 2-3 ori pt fiecare pas sa fii sigur ca nu ai scapat ceva din neatentie

 

Din fericire, n-am avut de-a face cu pisălogi. Unii mi-au lăsat mobra și au plecat, alții au avut videoconferință și au cerut un loc mai retras, curent și net, alții mai dădeau câte o sculă la mână, țineau mobra dreaptă să o ridic pe stander etc. Alții efectiv au stat pe net și au fumat (industrial). Unii erau tare amuzanți, întrebau dacă se poate fuma în curte. Le-am răspuns: până la epuizare, doar să folosească una din scrumiere. De bătut, am pe unul care mi-a lăsat un tdm850 pe cap și nu mai vine cu piesele, garajul e blocat. E zgârcit de n-am văzut în viața mea. Tura viitoare nu mai intră la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...